ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 квітня 2013 року Справа № 823/675/13-а
15 год. 30 хв.
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Мишенко В.В.,
при секретарі Ільченку С.М.,
за участю: представників позивача Колосова В.Г. - за посадою, Ніколаєва Г.О. - за довіреністю, представника відповідача Миронова Т.М. - за довіреністю, розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Черкаси адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» до державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» (далі-позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби (далі-відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 26.11.2012 року № 0001702301, від 26.11.2012 року № 0001692301 та від 22.02.2013 року № 0000302301.
В судовому засіданні представники позивача позов підтримали та просили суд його задовольнити. В обґрунтування позовних вимог зазначили, що відповідачем проведена документальна позапланова невиїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» щодо господарських взаємовідносин з товариством з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» за березень 2012 року, за наслідками якої відповідачем винесені податкові повідомлення-рішення про збільшення сум податку на додану вартість та податку на прибуток підприємства, а також про визначення штрафних санкцій. Підставою для винесення таких рішень перевіркою встановлено завищення валових витрат та завищення податкового кредиту внаслідок включення до його складу сум податку на додану вартість з придбання товару у товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс», діяльність якого була фіктивною у зв'язку з відсутністю у контрагента економічно необхідних умов для здійснення господарської діяльності, а саме: трудових ресурсів, основних фондів, складських приміщень, транспортних засобів. Однак позивач не погоджується з висновками податкового органу, оскільки здійснення господарських операцій з товариством з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» підтверджується первинними бухгалтерськими документами - договором поставки, податковими та видатковими накладними, товаротранспортними накладними та подорожніми листами, банківськими виписками про оплату товару. Крім того, представники позивача зазначили, що придбаний товар ним в подальшому був реалізований іншим суб'єктам господарювання, що підтверджується наданими суду доказами.
Представник державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби проти позову заперечував та просив суд залишити його без задоволення. В обґрунтування свого заперечення пояснила суду, що проведеною перевіркою встановлений факт завищення валових витрат та податкового кредиту внаслідок включення до його складу сум податку на додану вартість з придбання товару у товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс», діяльність якого була фіктивною, про що свідчить акт від 05.07.2012 року № 2236/22-4/35534650 про неможливість проведення зустрічної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс». В результаті такої перевірки встановлено відсутність поставок товару та укладання угод з метою настання реальних наслідків. З цих підстав відповідачем винесені податкові повідомлення-рішення про збільшення сум податку на додану вартість та податку на прибуток підприємства, а також про визначення штрафних санкцій. Вважає дії державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби при прийнятті вказаних рішень законними та обґрунтованими.
Заслухавши доводи та пояснення представників сторін, вивчивши наявні у справі докази, суд вважає, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.
Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» зареєстровано як юридична особа Черкаською районною державною адміністрацією Черкаської області, ідентифікаційний код 02779275, та перебуває на обліку в державній податковій інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби як платник податків та інших обов'язкових платежів, зокрема податку на додану вартість (свідоцтво платника ПДВ № 32455074 від 27.05.2002 року).
Посадовими особами державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби проведена документальна позапланова невиїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав», щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків - товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» за березень 2012 року, про що складено акт перевірки від 12.11.2012 року № 29/22-010/02779275.
У вказаному акті перевірки відображені наступні порушення, виявлені під час проведення невиїзної документальної перевірки: порушення товариством з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» вимог ст.ст. 134, 138 та 139 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток за перший квартал 2012 року в сумі 36068 грн. 00 коп., вимог п. 187.1 ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.4, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість за березень 2012 року на суму 37150 грн. 00 коп.
За наслідками перевірки та на підставі вказаного акту перевірки державною податковою інспекцією у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби винесені наступні податкові повідомлення-рішення: № 0001692301 від 26.11.2012 року, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток у сумі 36068 грн. 00 коп. та штрафних санкцій в розмірі 9017 грн. 00 коп., № 0001702301 від 26.11.2012 року яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 37150 грн. 00 коп. та штрафних санкцій 9288 грн. 00 коп. та № 0000302301 від 22.03.2013 року, яким позивачу збільшено суму штрафних санкцій з податку на додану вартість у сумі 9288 грн. 00 коп.
Не погоджуючись з вказаними рішеннями державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби, позивач оскаржив їх в адміністративному порядку до державної податкової служби у Черкаській області.
Рішенням ДПС у Черкаській області № 1602/10-210 від 25.01.2013 року податкові повідомлення-рішення ДПІ у Черкаському районі № 0001702301 від 26.11.2012 року про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 46438 грн. 00 коп. та № 0001692301 від 26.11.2012 року залишено без змін, а скаргу ТОВ «Чекраснасінтрав» без задоволення. Крім того, ДПС у Черкаській області вказаним рішенням, у зв'язку із знаходженням в даних АІС «Аудит» акту перевірки ДПІ у Черкаському районі № 17/22-101/02779275 від 23.07.2012 року та на підставі п. 123.1 ст. 23 ПК України було вирішено збільшити суму штрафу по податку на додану вартість в розмірі 10172 грн. 00 коп. У зв'язку з чим, 27.02.2013 року позивач отримав податкове повідомлення-рішення ДПІ у Черкаському районі № 0000302301 від 22.02.2013 року.
Не погоджуючись з вказаним рішенням ДПС у Черкаській області, позивач оскаржив його до ДПС України.
Рішенням ДПС України № 2938/6/10-2115 від 26.02.2013 року податкові повідомлення-рішення ДПІ у Черкаському районі № 0001702301 від 26.11.2012 року про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 45085 грн. 00 коп. та № 0001692301 про збільшення грошового зобов'язання з податку на прибуток на суму 45085 грн. 00 коп. з урахуванням рішення, прийнятого за розглядом первинної скарги, залишено без змін, а скаргу ТОВ «Черкаснасінтрав» без задоволення.
Проведеною відповідачем перевіркою встановлено, що між товариствами з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» та «Ен Джі Консалтантс» були заключені наступні договори поставки:
- № 17 від 21.03.2011 року, за яким позивачем було придбано насіння люцерни 1 репродукції 1000 кг. по ціні 33, 5 грн. /т. з ПДВ та насіння люцерни 2 репродукції 2500 кг. по ціні 20, 28 грн./т. на загальну суму 90900 грн. 00 коп., в тому числі 15150 грн. 00 коп. ПДВ;
- № 15 від 19.03.2012 року, за яким позивачем було придбано насіння еспарцет 1 репродукції 9600 кг. по ціні 12,00 грн./т. з ПДВ та насіння еспарцет 2 репродукції 2000 кг. по ціні 8,40 грн./т з ПДВ на загальну суму 132000 грн. 00 коп., втому числі 22000 грн. 00 коп. ПДВ.
З цих підстав позивачем за березень 2012 року сформований податковий кредит за рахунок ТОВ «Ен Джі Консалтантс» на суму 37150 грн. 00 коп.
Розрахунки між суб'єктами господарювання за отриманий товар проводились у безготівковий формі.
За наслідками угод контрагентом позивача - товариством з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» на придбаний у нього товар були виписані: видаткова накладна № 31911 від 22.03.2012 року, а також податкові накладні № 31911 від 19.03.2012 року, № 32013 від 20.03.2012 року, № 32109 від 21.03.2012 року, № 32209 від 22.03.2012 року та № 32608 від 26.03.2012 року.
Транспортування товару здійснювалось працівником товариства з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» особисто автомобільним транспортом останнього, на підставі товаротранспортної накладної № 007520 від 22.03.2012 року - (насіння еспарцет 1р -9600 кг., насіння еспарцет 2р -2000 кг., насіння люцерна 2р - 2500 кг.) автопідприємство TOB «Черкаснасінтрав», водій - ОСОБА_4, автомобіль КАМАЗ 5320, державний номер НОМЕР_1, маршрут: м. Київ - с. Червона Слобода.
Як зазначено в акті перевірки, дані товарно-транспортні накладні оформлені з порушенням вимог чинного законодавства, а саме: не зазначено номери подорожніх листів; ПІБ та посади в графах: здав, відпуск дозволив та вантаж одержав; ПІБ водія-експедитора та його підпис; маса брутто (прописом).
Як наслідок, відповідачем зроблені висновки про те, що в ході проведення перевірки не встановлено факту передачі товарів від продавця до покупця, в зв'язку з відсутністю оформлених відповідно з вимогами чинного законодавства товарно-транспортних накладних, які б свідчили про транспортування (перевезення) товарів, а саме товарно-транспортних накладних. На думку відповідача, основним документом, який підтверджує надання послуг з перевезення, є товаротранспортна накладна, за якою повністю ідентифікується перевезення вантажу від постачальника до покупця, тому саме цей документ є підставою для віднесення ПДВ до складу податкового кредиту підприємства.
В акті перевірки від 12.11.2012 року № 29/22-010/02779275 зазначено, що для проведення перевірки своєчасності відображення в обліку та звітності операцій по господарський відносинах з товариством з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» були використані документи, надані товариством з обмеженою відповідальністю «Черкаснасінтрав» супроводжувальним листом від 08.10.2012 року № 37, а саме: завірені копії реєстру отриманих податкових накладних; податкових накладних; видаткових накладних; рахунків-фактур; банківських виписок; товаротранспортних накладних; оборотно-сальдові відомості по балансовому рахунку 631 в розрізі контрагентів; подорожніх листів та договорів поставки № 15 від 19.03.2012 року та № 17 від 21.03.2012 року.
Крім того, на підтвердження своїх доводів та заперечень представник відповідача посилався на акт перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтанс» від 05.07.2012 року № 2236/22-4/35534650 «Про неможливість проведення зустрічної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» код за ЄДРПОУ 35534650 щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Структурум-груп» код за ЄДРПОУ 37318149 за період березень 2012 року та з ТОВ «Карбонові технології» код за ЄДРПОУ 35534650 за лютий-квітень 2012 року», проведеної державною податковою інспекцією у Печерському районі м. Києва Державної податкової служби, висновки якої включені до акту перевірки від 12.11.2012 року № 29/22-010/02779275, якою встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» створене невстановленими особами для прикриття незаконної діяльності, направленого на ухилення від сплати податків, відмивання та легалізації коштів. Як висновок перевіркою встановлена відсутність реальності поставки товарів товариством з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» своїм контрагентам, а вчинені ним правочини мають ознаки безтоварності та не спричиняють реального настання правових наслідків.
Проте, як встановлено судом під час судового розгляду справи, постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 12.11.2012 року по адміністративній справі № 2а-10202/12/2670 позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтанс» задоволено повністю, визнано протиправним дії державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва Державної податкової служби по проведенню зустрічної перевірки товариства «Ен джі Консалтанс», яку оформлено актом від 05.07.2012 року № 2236/22-4/35534650 про неможливість проведення зустрічної перевірки.
Також, суд вважає за необхідне зазначити, що Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України.
Відповідно до вимог пункту 187.1. статті 187 Податкового кодексу датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
За приписами пункту 198.1. статті 198 цього Кодексу право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;
Згідно пункту 198.2. статті 198 Податкового кодексу датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
За правилами пункту 198.6. статті 198 Податкового кодексу не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Згідно положення пункту 201.1. статті 201 Податкового кодексу платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України); ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.
Відповідно до пункту 201.6. статті 201 цього Кодексу податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов'язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом II цього Кодексу.
Реєстр отриманих та виданих податкових накладних покупця був наданий позивачем під час перевірки та в судовому засіданні.
Пунктом 201.7. статті 201 Податкового Кодексу визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу (пункт 201.8. статті 201 Податкового кодексу).
Перевіркою державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби підтверджено сплату позивачем сум податку на додану вартість за перевіряємий період, достовірність його нарахування та сплати, та законність формування податкового кредиту.
Вказана обставина підтверджується документами, що були надані позивачем, а саме договорів купівлі-продажу, податкових та видаткових накладних, виписками банку про оплату придбаного товару, їх використання в подальшому при здійсненні господарської діяльності позивача та подальшої поставки іншим контрагентам, актами списання товарно-матеріальних цінностей, що не заперечується відповідачем та підтверджується матеріалами перевірки.
Факт правомірності формування податкового кредиту позивачем, крім підтвердження його наданими суду доказами, не заперечується сторонами, зокрема представником відповідача.
З аналізу норм чинного законодавства та обставин справи суд приходить до висновку, що податкова накладна видана платником податку, який здійснює операції з постачання товарів, на вимогу покупця, та оформлена належним чином, є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів, не підтверджені податковими накладними, або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог чинного законодавства. Остання обставина не була предметом спору та визнається сторонами, а тому є достовірною. При цьому відповідальність суб'єкта господарювання наступає у випадку коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними вище документами, що в даному випадку виключається.
Відповідно до вимог пункту 135.1. статті 135 Податкового кодексу доходи, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до статті 137, на підставі документів, зазначених у пункті 135.2 цієї статті, та складаються з: доходу від операційної діяльності, який визначається відповідно до пункту 135.4 цієї статті; інших доходів, які визначаються відповідно до пункту 135.5 цієї статті, за винятком доходів, визначених у пункті 135.3 цієї статті та у статті 136 цього Кодексу.
Пунктом 135.2. статті 135 Податкового кодексу передбачено, що доходи визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують отримання платником податку доходів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Аналіз наведених положень податкового кодексу свідчить про те, що витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток мають бути фактично здійснені і підтверджені відповідними первинними документами, що відображають реальність господарської операції як підстави формування податкового обліку платника.
Щодо відсутності у контрагента позивача - товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» фінансово-господарських можливостей для здійснення комерційної діяльності, та її здійснення без мети реального настання правових наслідків, суд зазначає наступне.
Вказана обставина не може впливати на податковий облік підприємства при умові не доведення стороною товарності здійснення нею операцій та реальності спірних правовідносин.
За умови фактичного виконання сторонами спірних господарських операцій, порушення контрагентом податкового законодавства не можуть бути причиною позбавлення позивача права на податкову вигоду за умови відсутності доказів недобросовісності товариства з обмеженою відповідальністю «Ен Джі Консалтантс» як платника податків.
Крім того на заперечення представника державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби про те, що основним документом, який підтверджує надання послуг з перевезення товару є товаротранспортна накладна і вказаний документ є підставою для віднесення ПДВ до складу податкового кредиту підприємства, суд зазначає наступне.
Наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року № 363 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 року за № 128/2568, затверджені Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (далі - Правила).
Відповідно до пункту 1 Правил подорожній лист - первинний документ про облік вантажних автомобільних перевезень, що всебічно характеризує роботу автомобіля і водія з моменту їх виїзду з автотранспортного підприємства і до повернення на підприємство, а товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Пунктами 11.1. та 11.3 Правил передбачено, що основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля. Дорожній лист вантажного автомобіля є документом, без якого перевезення вантажів не допускається.
Відповідно до листа Державної адміністрації автомобільного транспорту України від 21.04.2010 р. N 1802-04/09/19-10 на сьогоднішній день відсутні нормативно-правові акти, що регулюють питання заповнення первинної транспортної документації, а тому рекомендовано керуватись положеннями Інструкції про порядок виготовлення, зберігання, застосування єдиної первинної транспортної документації для перевезення вантажів автомобільним транспортом та обліку транспортної роботи, затвердженої спільним наказом Міністерства статистики України та Міністерства транспорту України від 7 серпня 1996 року № 228/253, яка на момент виникнення спірних правовідносин втратила чинність.
Позивачем на час проведення перевірки та в судовому засіданні була надана товаротранспортна накладна та подорожній лист, які підтверджують факт перевезення ним придбаного товару власним транспортом з зазначенням необхідної інформації щодо характеристики вантажу, його кількості, назви транспорту та особи, яка його перевозить.
Твердження відповідача про те, що основним документом, який є підставою для віднесення ПДВ до складу податкового кредиту підприємства протирічить нормам Податкового кодексу України, а тому суд вважає їх безпідставними.
З підстав викладеного та наданих доказів суд приходить до висновку про правомірність дій позивача щодо формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, виписаних у відповідних звітних періодах, та протиправності дій державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби по складенню податкових повідомлень-рішень: № 0001692301 від 26.11.2012 року, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток за основним платежем у сумі 36068 грн. 00 коп. та за штрафними санкціями в розмірі 9017 грн. 00 коп., № 0001702301 від 26.11.2012 року яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем у сумі 37150 грн. 00 коп. та за штрафними санкціями 9288 грн. 00 коп. та № 0000302301 від 22.03.2013 року, яким позивачу збільшено суму штрафних санкцій з податку на додану вартість у сумі 9288 грн. 00 коп.
Відповідно до вимог частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
На підставі викладеного, керуючись статтями 159 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби № 0001692301 від 26.11.2012 року.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби № 0001702301 від 26.11.2012 року.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Черкаському районі Черкаської області Державної податкової служби № 0000302301 від 22.02.2013 року.
Стягнути з Державного бюджету на користь позивача суму сплаченого судового збору у розмірі 1008 (одна тисяча вісім) грн. 11 коп.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд в порядку, передбаченому ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст постанови виготовлений 15.04.2013 року.
Суддя В.В. Мишенко
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2013 |
Оприлюднено | 16.04.2013 |
Номер документу | 30689483 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
В.В. Мишенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні