ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
01 березня 2013 р. (11:05 год.) Справа №801/1531/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря Богацької А.О., розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом
Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим ДПС
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Темп»
про стягнення,
без участі представників,
Суть спору: Красноперекопська об'єднана державна податкова інспекція АР Крим ДПС звернулась до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Темп» про стягнення в примусовому порядку з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю «Темп», заборгованості у сумі 300502,67 грн., а саме: податок на додану вартість у сумі 300370,43 грн. та фіксований сільськогосподарський податок у сумі 132,24 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у порушення вимог Податкового кодексу України № 2755-VІ від 02.12.2010 року зі змінами та доповненнями відповідачем не сплачений податок на додану вартість в розмірі 196234,00 грн., за що податковим органом нараховані штрафні (фінансової) санкції в розмірі 95818,00 грн. та пеня в сумі 8439,56 грн., та самостійно нарахований фіксований сільськогосподарський податок у сумі 121,81 грн., за що податковим органом нараховані штрафні (фінансові) санкції в розмірі 10,43 грн.
Ухвалами Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 11.02.2013 року відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
Сторони явку своїх представників у судове засідання 01.03.2013 року не забезпечили. До дня розгляду справи від позивача надійшло клопотання про розгляд справи у відсутність його представника.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про місце, день та час його проведення повідомлений належним чином - на адресу, зазначену у позовній заяві (а.с.2-4), у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на 19.12.2012 року, у свідоцтві про державну реєстрацію ТОВ «Темп» (а.с.7) та у довідці про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с.5), направлено судову повістку про виклик у судове засідання рекомендованою кореспонденцією, але повідомлення повернулось з відміткою пошти про закінчення терміну зберігання (а.с.46-47). Враховуючи те, що відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України особа, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином, суд вважає, що відповідач про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі ст. 128 КАС України розглядати справу у відсутності сторін.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.3 КАС України справою адміністративної юрисдикції є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 5 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Пунктом 7 ч.1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено коло суб'єктів владних повноважень, до яких віднесено орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п.п.41.1.1 п .41.1 ст.41 Податкового кодексу України контролюючими органами є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.
Отже, органи державної податкової служби у відносинах з суб'єктами господарювання, під час реалізації своїх завдань та функцій, встановлених законодавством України, є суб'єктами владних повноважень.
Таким чином, судом встановлено, що Красноперекопська об'єднана державна податкова інспекція АР Крим ДПС (далі - Красноперекопська ОДПІ АРК ДПС) є органом виконавчої влади та суб'єктом владних повноважень.
Відповідно до частини 1 статті 55 Господарського кодексу України суб'єктом господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючі господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків встановлених законом.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Темп» (далі - ТОВ «Темп») зареєстроване у якості юридичної особи 28.01.2002 року Первомайською райдержадміністрацією, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію (а.с.7) та знаходиться на податковому обліку в Красноперекопській ОДПІ АРК ДПС, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків від 01.03.2011 року № 35/29-0 (а.с.9).
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Таким чином, відповідач є платником податків і зборів, зобов'язаний у строки, встановлені чинним законодавством, подавати до податкових органів податкову звітність та своєчасно сплачувати податкові зобов'язання.
Судом встановлено, що Красноперекопською ОДПІ АРК ДПС проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Темп» з питання своєчасності, достовірності та повноти нарахування податку на додану вартість при здійсннені фінансово - господарських операцій з КП «Альянс» код ЄДРПОУ 32468182 за період з 01.01.2011 року по 30.06.2011 року, про що складено Акт від 08.10.2012 року № 1301/22-03/31692925 (а.с.54-60).
Перевіркою встановлено порушення відповідачем ч. 1, ч. 5 ст. 203, ст. 215, ст. 228, ст. 655, ст. 656, ст. 662 Цивільного кодексу України в частині здійснення правочинів, зміст яких суперечить інтересам держави і суспільства, його моральним засадам, які не спрямовані на реальне настання правових наслідків та п. 198.2, п.198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200, п. 201.1. ст. 201 Податкового кодексу України.
На підставі Акту від 08.10.2012 року № 1301/22-03/31692925 податковим органом прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000032203 від 16.10.2012 року, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: податок на додану вартість на суму 4601,00 грн., у тому числі 4600,00 грн. за основним платежем та 1,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с.24).
Податкове повідомлення - рішення № 0000032203 від 16.10.2012 року не було отримано відповідачем та повернулось з відміткою пошти: «організації немає» (а.с.25).
Крім того, судом встановлено, що Красноперекопською ОДПІ АРК ДПС проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Темп» з питання визначення умовного продажу та нарахування податкових зобов'язань з ПДВ у останній податковій декларації з ПДВ (квітень 2012 року), про що складено Акт від 26.10.2012 року № 1420/22-03/31692925 (а.с.49-53).
Перевіркою встановлено порушення відповідачем п. 184.7 ст. 184, абз. «а» п.185.1 ст. 185, п. 187.1. ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України, в результаті чого платником податків занижено базу оподаткування з ПДВ за квітень 2012 року на 191634,00 грн., що призвело до заниження податку на додану вартість за квітень 2012 року на 191634,00 грн.
На підставі Акту від 26.10.2012 року № 1420/22-03/31692925 податковим органом прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000082203 від 31.10.2012 року, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: податок на додану вартість на суму 287451,00 грн., у тому числі 191634,00 грн. за основним платежем та 95817,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с.26).
Податкове повідомлення - рішення № 0000082203 від 31.10.2012 року не було отримано відповідачем та повернулось з відміткою пошти: «організації немає» (а.с.27).
Як зазначає позивач у позовній заяві, підтверджується розрахунком позовних вимог та витягом з картки особового рахунку ТОВ «Темп», відповідачем самостійно не погашена заборгованість в розмірі 292052,00 грн.
Згідно п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.
Відповідно п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 податкового кодекс України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
Згідно з п.86.1 ст.86 ПК України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка. Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати. Строк складення акта (довідки) про результати перевірки не зараховується до строку проведення перевірки, встановленого цим Кодексом (з урахуванням його продовження). У разі незгоди платника податків з висновками акта такий платник зобов'язаний підписати такий акт перевірки із зауваженнями, які він має право надати разом з підписаним примірником акта або окремо у строки, передбачені цим Кодексом.
Пунктом 58.1 статті 58 ПК України передбачено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення (абз.1 п.58.1 ст.58 ПК України).
Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення (абз.2 п.58.1 ст.58 ПК України).
До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій (абз.3 п.58.1 ст.58 ПК України).
Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов'язання визначається центральним контролюючим органом (абз.4 п.58.1 ст.58 ПК України).
Згідно п.п.58.2 ст.58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності (абз.1 п.58.2 ст.58 ПК України).
У разі зменшення (збільшення) контролюючим органом суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платнику податків надсилаються (вручаються) окремі податкові повідомлення-рішення (абз.2 п.58.2 ст.58 ПК України).
Контролюючий орган веде реєстр виданих податкових повідомлень-рішень щодо окремих платників податків (абз.3 п.58.2 ст.58 ПК України).
Відповідно п.п.58.3 ст.58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення (абз.1 п.58.3 ст.58 ПК України).
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
З урахуванням викладеного, суд вважає податкові повідомлення - рішення Красноперекопської ОДПІ АРК ДПС № 0000032203 від 16.10.2012 року та № 0000082203 від 31.10.2012 року врученими ТОВ «Темп» у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Таким чином, за відповідачем обліковується заборгованість в розмірі 292052,00 грн., у тому числі 4600,00 грн. за основним платежем та 1,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями за податковим повідомленням - рішенням № 0000032203 від 16.10.2012 року та 287451,00 грн., у тому числі 191634,00 грн. за основним платежем та 95817,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями за податковим повідомленням - рішенням № 0000082203 від 31.10.2012 року.
Крім того, ТОВ «Темп» самостійно подана до Красноперекопської ОДПІ АРК ДПС податкова декларація з фіксованого сільськогосподарського податку за 2012 рік, відповідно до якої відповідачем самостійно розрахований сільськогосподарський податок в загальному розмірі 625,98 грн., у тому числі по 20,87 грн. за січень - червень 2012 року, по 104,33 грн. за липень - вересень 2012 року, по 62,60 грн. за жовтень - листопад 2012 року та 62,57 грн. за грудень 2012 року (а.с.22-23).
Відповідно до п. 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Пунктом 54.1 ст.54 Податкового кодексу України передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Згідно п. 301.1. ст. 301 Податкового кодексу Країни платниками податку з урахуванням обмежень, встановлених пунктом 301.6 цієї статті, можуть бути сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
Відповідно до ст. 302 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування податком для сільськогосподарських товаровиробників є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.
Статтею 305 Податкового кодексу України передбачено, що базовим податковим (звітним) періодом для податку є календарний рік (п. 305.1 ст. 305 ПКУ).
Базовий податковий (звітний) рік починається з 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (п. 305.2 ст. 305 ПКУ).
Згідно п. 306.1 ст. 306 Податкового кодексу України сільськогосподарські товаровиробники самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу (п. 305.1 ст. 305 Податкового кодексу України).
Як вбачається з п. 306.2 ст. 306 Податкового кодексу України сплата податку проводиться щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця, у розмірі третини суми податку, визначеної на кожний квартал від річної суми податку, у таких розмірах:
а) у I кварталі - 10 відсотків;
б) у II кварталі - 10 відсотків;
в) у III кварталі - 50 відсотків;
г) у IV кварталі - 30 відсотків.
Відповідно до п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Таким чином, за відповідачем обліковується заборгованість зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку за жовтень - листопад 2012 року в загальному розмірі 121,81 грн., у тому числі 45,12 грн. за жовтень з урахуванням часткового погашення в розмірі 45,12 грн. та 62,60 грн. за листопад 2012 року.
Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Підпунктом 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України визначено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені розпочинається:
а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;
б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом;
Відповідно до п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
За несвоєчасну сплату відповідачем податку на додану вартість податковим органом нарахована пеня в розмірі 8439,56 грн.
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Відповідно до п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Проаналізувавши вищевикладене, суд приходить до висновку, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки орган державної податкової служби виносить податкову вимогу на кожну суму такого податкового боргу.
Згідно з п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.2 ст. 59 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Таким чином, органи державної податкової служби мають звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання платнику податкової вимоги на кожну суму податкового боргу.
Отже, для стягнення вищезазначеної суми боргу податковий орган повинен був відповідно до ст. 59, п. 95.2 ст. 59 Податкового кодексу України надіслати відповідачу податкову вимогу на зазначену суму.
Судом встановлено, що позивачем було сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу № 37 від 05.06.2012 року на суму 45000,00 грн. (а.с.31).
Відповідно до п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
З урахуванням того, що сума податкового боргу збільшилася після надіслання податкової вимоги, сплаті підлягає вся сума заборгованості.
Згідно п. 95.1 статті 95 Податкового кодексу України органи державної податкової служби здійснюють за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до п. 95.4. ст. 95 ПК України встановлено, що орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
Таким чином, позовні вимоги про стягнення з відповідача заборгованості в загальному розмірі 300371,43 грн., у тому числі податку на додану вартість в розмірі 196234,00 грн., штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 95818,00 грн., пені в сумі 8439,56 грн., фіксованого сільськогосподарського податку у сумі 121,81 грн., штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 10,43 грн., обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Темп» (ідентифікаційний код 31692925; 96312, АР Крим, Первомайський район, с. Крестянівка, вул. Гагаріна, б. 30; р/р 26001159884, 26007159888, 2604418932 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Київ, МФО 380805; № 2600010703 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Сімферополь, МФО 324021) з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю «Темп» заборгованість у сумі 300502,67 грн. з:
- податку на додану вартість у сумі 300370,43 грн. - на користь Державного бюджету Первомайського району АРК, р/р 31119029700212, код платежу 14010100, ЄДРПОУ 37273586, МФО 824026, банк отримувача - ГУ ДКСУ в АРК, м. Сімферополь;
- фіксованого сільськогосподарського податку у сумі 132,24 грн. - на користь місцевого бюджету Крестянівської селищної ради Первомайського району АРК, р/р 31417530700212, код платежу 19040100, ЄДРПОУ 37273586, МФО 824026, банк отримувача - ГУ ДКСУ в АРК, м. Сімферополь
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2013 |
Оприлюднено | 17.04.2013 |
Номер документу | 30693122 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні