Постанова
від 16.04.2013 по справі 812/3050/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

9.4.4

ПОСТАНОВА

Іменем України

16 квітня 2013 року Справа № 812/3050/13-а

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Дибова О.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Луганське спеціалізоване управління №8" про стягнення суми штрафних санкцій у розмірі 5100,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

01 квітня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Луганське спеціалізоване управління №8" про стягнення суми штрафних санкцій у розмірі 5100,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідач в порушення вимог Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів не розкрив річну інформацію за 2011 рік шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії. У зв'язку з цим по відношенню до Приватного акціонерного товариства "Луганське спеціалізоване управління №8" було винесено постанови № 1010-ДО-1-Е, № 1011-ДО-1-Е, № 1012-ДО-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 5100,00 грн. Вказану суму необхідно було перерахувати в дохід державного бюджету України на розрахунковий рахунок Управління Державної казначейської служби у Донецькій області протягом 15 днів з дня отримання постанови та копії платіжних документів направити позивачу.

Добровільно відповідачем штрафна санкція не сплачена, тому позивач просив суд стягнути з відповідача штрафну санкцію у розмірі 5100,00 грн. в дохід Державного бюджету України.

Ухвалою від 02 квітня 2013 року справу призначено до розгляду у порядку скороченого провадження.

Ухвала про відкриття скороченого провадження направлена відповідачу на адресу: 92500, м. Луганськ, 9-та Лінія, 5 та отримана уповноваженою особою, про що свідчить підпис на поштовому повідомленні, повернутому до суду (а.с.24).

У встановлений судом строк відповідачем не подано ані заперечень проти позову, ані заяви про визнання позовних вимог.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених Рішенням державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 № 2272, Донбаське територіальне управління НКЦПФР здійснює державний контроль за дотриманням вимог законодавства на ринку цінних паперів. При виявлені фактів порушень законодавства про цінні папери уповноважені уповноважена особа має право накладати штрафні санкції на юридичних осіб.

Відповідно до п. 1 глави 7 розділу V Положення, розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.

Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:

- розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

- опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

- подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.

Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік.

Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом:

- розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;

- опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- розміщення на власному веб-сайті.

З матеріалів справи вбачається, відповідачем було допущено порушення вимог чинного законодавства про цінні папери, а саме в порушення вимог ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та глави 7 розділу V "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006, зареєстрованого в МЮУ 05.02.2007 за № 97/13364, ПрАТ "Луганське спеціалізоване управління №8" не розкрило річну інформацію за 2011 рік у строк не пізніше 01 червня року, наступного за звітним.

Таким чином, ПрАТ "Луганське спеціалізоване управління №8 " порушило вимоги п. 1 глави 7 розділу V Положення в частині розкриття інформації шляхом подання до Комісії.

У зв'язку з чим, 18.09.2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Серафимовою Л.Є. винесено постанови про порушення справ про правопорушення на ринку цінних паперів № 1010-ДО-1-Е (а.с.12), № 1011-ДО-1-Е (а.с. 15), № 1012-ДО-1-Е (а.с.18).

На підставі п. 14 ст. 8, ст. ст. 9, 11, 12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та п. 5 розділу ІІ, п. п. 1, 4 розділу VІІ Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених Рішенням державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 № 2272, 15.10.2012 позивачем винесено постанови № 1010-ДО-1-Е, № 1011-ДО-1-Е, № 1012-ДО-1-Е про накладення санкції на відповідача за неподання інформації до Комісії про розкриття річної інформації за 2011 рік в загальному розмірі 5100,00 грн. (1700,00 грн. х 3 = 5100,00 грн.). Вказані постанови 18.10.2012 року були направлені на юридичну адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням (а.с.19-20).

Постанови про накладання санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів відповідачем у встановленому законодавством порядку не оскаржено, копій платіжних документів, що підтверджують виконання постанови до позивача не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу в Державний бюджет.

Пунктом 14 статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

У відповідності до п. 8 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від п'яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Враховуючи вищевикладене та відсутність письмового заперечення або будь-яких доказів, які б спростовували доводи позивача, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та адміністративний позов таким, що підлягає задоволенню повністю

Щодо питання про розподіл судових витрат суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд. враховуючи майновий стан сторони, можу своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат па визначений строк.

Згідно з частиною другою цієї статті якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.

Ухвалою суду від 02.04.2013 позивачу було відстрочено сплату судового збору до розгляду адміністративної справи по суті, так як позивач додатково звернувся з клопотанням про звільнення від сплати судового збору у зв'язку з відсутністю бюджетних асигнувань на сплату судового збору.

Відповідно до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

Згідно зі статтею 4 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-УІ, який набрав чинності з 01 листопада 2011 року, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі одного відсотку розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.

Суд не бере до уваги посилання позивача на те, що його кошторисом не передбачено витрати на сплату судового збору. Вказана обставина не є підтвердженням тяжкого матеріального стану та підставою для звільнення позивача від сплати судового збору.

Позивачем заявлено вимоги про стягнення з відповідача штрафних санкцій у сумі 5100,00 грн. Зважаючи, що позивача не звільнено від сплати судового збору, а статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення з відповідача,суд дійшов висновку про стягнення з позивача на користь Державного бюджету України судового збору в розмірі 114,70 грн.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 10. 11, 17. 18, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Луганське спеціалізоване управління №8" про стягнення суми штрафних санкцій у розмірі 5100,00 грн. задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Луганське спеціалізоване управління №8" (92500, м. Луганськ, 9-та лінія, 5, код 24190815) суму штрафної санкції у розмірі 5100,00 грн. (п'ять тисяч сто гривень 00 грн.) в дохід Державного бюджету України - р/р 31110106700004 в УДКС у м. Донецьку, код ЄДРПОУ 38033949, МФО 834016, код платежу 21081100.

Стягнути з Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на користь Державного бюджету України судовий збір у сумі 114,70 грн. (сто чотирнадцять гривень 70 коп.).

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.

Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.

Суддя О.А. Дибова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2013
Оприлюднено17.04.2013
Номер документу30693405
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/3050/13-а

Постанова від 16.04.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Ухвала від 02.04.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні