ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
11 березня 2013 р. (16:35) Справа №801/1907/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Калініченко Г.Б., за участю секретаря Колосовій Ю.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби
до Приватного підприємства "ВИКС"
про стягнення заборгованості у сумі 15 157,41 грн.,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби звернулась до Окружного адміністративного суду АРК з адміністративним позовом до Приватного підприємства "ВИКС", в якому просить стягнути з відповідача податкову заборгованість у сумі 15157,41 грн.
Позивач в судовому засіданні, яке відбулось 11.03.2013 явку свого представника не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, 11.03.2013 року до суду надіслав клопотання про розгляд справи за відсутністю його представника.
Відповідач до залу судового засідання не з'явився, про день та час розгляду справи був повідомлений належним чином, причин своєї неявки суду не надав.
Дослідивши матеріали справи суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав.
Відповідно до ст.2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року, головним завданням податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Судом встановлено, що Приватне підприємство "ВИКС" знаходиться на податковому обліку в Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим.
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до п. 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Відповідно до пункту 31.11 статті 31 Податкового кодексу України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.
Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Податковий агент зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені цим Кодексом.
Статтею 34 Податкового кодексу України встановлено, що податковим періодом може бути календарний рік, календарний квартал, календарний місяць, календарний день.
Судом встановлено, що 24.12.2010р. співробітниками Державної податкової служби проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності подання податкової звітності.
У ході перевірки встановлені порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. (зі змінами та доповненнями), п.16.4 ст.16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.1994р. №334/94-ВР (зі змінами та доповненнями) - несвоєчасно подання податкової звітності з податку на прибуток за 1 та 2 квартали 2010р.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №21385/15-1 від 24.12.2010р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0025051501/0 від 27.12.2010р. на суму 340,00 грн., яке було отримано 27.12.2010р., відповідно до відмітки на податковому повідомленні-рішенні.
11.03.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової звітності.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.2 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010р., п.16.4 ст.16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.1994р. №334/94-ВР (зі змінами та доповненнями) - несвоєчасно подання податкової звітності з податку на прибуток 2010р.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №2091/15-1 від 11.03.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0013891501/0 від 31.05.2011р. на суму 1,00 грн.
03.06.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової звітності.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.2 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010р. - несвоєчасно подання податкової звітності з податку на прибуток за І квартал 2011р.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №7258/15-1 від 03.06.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0015631501/0 від 24.06.2011р. на суму 1,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2011р. №9015174275 від 07.02.2012р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 155,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2009р. №293968 від 19.01.2010, наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 156,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2010р. №14753 від 19.02.2010р. наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 67,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за лютий 2010р. №20512 від 12.03.2010р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 33,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2010р. №201606 від 01.11.2010р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 1016,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2010р. №204046 від 03.11.2010р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 247,00 грн.
01.11.2010р. співробітниками Державної податкової служби проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності сплати податку на додану вартість до бюджету
У ході перевірки встановлені порушення абзацу «а» п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4, п.п.17.1.1 п.17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. (зі змінами та доповненнями) - несвоєчасно подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №15625/15-2 від 01.11.2010р.. на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0017881502/0 від 03.11.2010р. на суму 1020,00 грн., яке було отримано відповідачем 03.11.2010р., згідно відмітки на податковому повідомленні-рішенні.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за 08 місяць 2010р. №219371 від 22.11.2010р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 775,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2010р. №219361 від 22.11.2010р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 636,00 грн.
26.01.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена невиїзна документальна перевірка з питань несвоєчасного подання податкової звітності з ПДВ.
У ході перевірки встановлені порушення Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12 2000р., Закону України «Про податок на додану вартість» №168/97-ВР від 26.08.2010р. (зі змінами та доповненнями) - несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №388/15-2 від 26.01.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0002061502/0 від 18.02.2011р. на суму 170,00 грн., яке було отримане відповідачем 14.02.2011р., згідно відмітки на поштовому повідомленні.
18.02.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка несвоєчасності подання податкової звітності.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010р. - несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №1100/15-2 від 18.02.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0002171502/0 від 18.02.2011р. на суму 170,00 грн., яке було отримане відповідачем 21.02.2011р.відповідно до відмітки на корінці податкового повідомленні-рішення.
28.02.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка несвоєчасності подання податкової звітності.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 іт.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р. - несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №1601/15-2 від 28.02.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0004411502/0 від 15.03.2011р. на суму 1020,00 грн., яке було отримано відповідачем 03.03.2011р., відповідно до відмітки на корінці податкового повідомленні-рішення. До теперішнього часу сума заборгованості не сплачена.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за березень 2011р. №9002071103 від 18.04.2011р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 172,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за квітень 2011р. №9003349296 від 18.05.2011р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 122,00 грн.
09.09.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010р. - несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №12911/15-2 від 09.09.2011р., на підставі якого прийняте податкове повідомлення-рішення за №0019211502/0 від 22.09.2011р. на суму 1020.00 грн., яке було отримано відповідачем 23.09.2011р. відповідно до відмітки на корінці податкового повідомленні-рішення.
09.09.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010р. - несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №12905/15-2 від 09.09.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0019221502/0 від 22.09.2011р. на суму 1020.00 грн., яке було отримане відповідачем 23.09.2011р., відповідно до відмітки на корінці податкового повідомленні-рішення.
31.10.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка своєчасності сплати податку на подану вартість до бюджету.
Перевіркою встановлені порушення п.57.1, ст.57 Податкового кодексу України №2755- VI від 02.12.2010р. - несвоєчасне сплачено податок на додану вартість (кількість днів затримки 613).
За результатами перевірки був складений акт перевірки №15526/15-2 від 31.10.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0024361502/0 від 08.11.2011р. на суму 73,01 грн., яке було отримане відповідачем 08.11.2011р. відповідно до відмітки на податковому повідомленні-рішенні).
07.10.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010р. - несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №14372/15-2 від 07.10.2011р., на підставі якого прийняте податкове повідомлення-рішення за №0020311502/0 від 10.10.2011р. на суму 1020.00 грн., яке було отримано відповідачем 18.10.2011р. відповідно до відмітки на корінці податкового повідомленні-рішення.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за 10 місяць 2011р. №9011510811 від 18.11.2011р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 1433,00 грн.
23.11.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р. несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №17421/15-2 від 23.11.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0029081502/0 від 06.12.2011р. на суму 1020,00 грн., яке було отримано відповідачем 07.12.2011р. відповідно до відмітки на корінці поштового повідомленні.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2011р. №9012644185 від 19.12.2011р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 364,00 грн.
22.12.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка своєчасності сплати податку на подану вартість до бюджету.
Перевіркою встановлені порушення п.57.1, ст.57 Податкового кодексу України №2755- VI від 02.12.2010р. несвоєчасно сплачено податок на додану вартість (кількість днів затримки 613).
За результатами перевірки був складений акт перевірки №20286/15-2 від 22.12.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення за №0031121502/0 від 22.12.2011р. на суму 139,1,7 грн., яке було отримано відповідачем 29.12.2011р., відповідно до відмітки на податковому повідомленні-рішенні.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2012р. №9006514353 від 18.02.2012р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 829,00 грн.
На підставі уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість за березень 2012р. №9010674542 від 10.03.2012р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно нарахована сума штрафу у зв'язку з виправленням помилки у розмірі 1,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за лютий 2012р. №9012400128 від 17.03.2012р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 899,00 грн.
На підставі уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість за 04 місяць 2012р. №9020044428 від 19.04.2012р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно нарахована сума податку до сплати у розмірі 125,00 грн. та сума штрафу у зв'язку з виправленням помилки - 4,00 грн.
На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за березень 2012р. №9020381086 від 19.04.2012р., наданою відповідачем до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати у розмірі 878,00 грн.
Згідно з довідкою про стан розрахунку з бюджетом на 11.01.2013р. на суму податкового боргу відповідачеві нарахована пеня за невчасну сплату податкового зобов'язання у сумі 231,23 грн.
Згідно із статтею 203 цього Розділу податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Відповідно до підпункту 14.1.156. пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Судом встановлено, що самостійно узгоджена відповідачем сума податкового зобов'язання, в строк, визначений пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, не сплачена, у зв'язку чим податкове зобов'язання перетворилося на податковий борг.
Згідно пп. 46.1 ст. 46 ПК України, податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання.
ПП. 54.1. ст. 54 ПК України передбачено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у передбачені цим Кодексом строки.
Згідно п. 57.1. ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п. 58.1 ст. 58 ПК України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Згідно п. 58.2 ст. 58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Вказані податкові рішення відповідачем оскаржені не були, отже сума заборгованості вважається узгодженою
В порушення діючого податкового законодавства, відповідач не виконав свої обов'язки по сплаті узгоджених сум податкового зобов'язання з податку на додану вартість, податку на прибуток, що призвело до ненадходження коштів до Державного бюджету.
Відповідно до п. 59.1. ст. 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Позивачем на адресу відповідача була направлена перша податкова вимога № 1/2124 від 06.07.2009р., яка отримана 16.07.2009р. відповідно до відмітки на податкової вимозі та друга податкова вимога № 2/2509 від 17.08.2009р., яка отримана 28.08.2009р., відповідно до відмітки на податкової вимозі.
Таким чином, на момент розгляду справи заборгованість відповідача по сплаті податку на додану вартість, податку на прибуток та штрафних санкцій і пені становить 15157,41 грн., а отже заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ст. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163, ст. 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з Приватного підприємства «ВИКС», ЄДРПОУ 24866425, 95044, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Залеська 38, заборгованість з:
- Податку на прибуток приватних підприємств - код платежу 3011021000 (р/р 31112009700002 в ГУ ДСКУ в АР Крим, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026) - у сумі 497,00 грн.;
- Податку на додану вартість - код платежу 3014010100 (р/р 31114029700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026), - у сумі 14660,41 грн. з рахунків платника податків в банках, а саме:
- АТ «АТ «БРОКБІЗНЕСБАНК», МФО 300249, р/р № 26007075182001 (укр.грн.), відкритий 19.08.2012р.;
- ПАТ «КРЕДІ АГРІГОЛЬ БАНК», МФО 300614, р/р № 26009000015845 (Євро), відкритий 18.04.2012р.;
- ПАТ «КРЕДІ АГРІГОЛЬ БАНК», МФО 300614, р/р № 26009000015845 (укр.грн.), відкритий 01.09.2010р.;
- ПАТ «КРЕДІ АГРІГОЛЬ БАНК», МФО 300614, р/р № 26052500033664 (укр.грн.), відкритий 04.10.2010р.;
- ПАТ «А-БАНК», МФО 307770, р/р № 26004060730570 (укр.грн.), р/р № 26053060699899 (укр.грн.), відкритий 09.02.2011р.;
філія АГ «Імексбанк» в АРК, МФО 308304, р/р № 26003050957001 (укр.грн.), відкритий 03.12.2009р.;
Центральна філія ПАТ «КРЕДОБАНК», МФО 325365, р/р № 2600201184635 (укр. грн.), відкритий 27.09.2010р.;
- СІМФЕРОП.ФПАТ«УКРІНБАНК» м.Сімферополь, МФО 384782, р/р 26000000470001 (укр.грн.), відкритий 01.03.2012р.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Калініченко Г.Б.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2013 |
Оприлюднено | 19.04.2013 |
Номер документу | 30750349 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Калініченко Г.Б.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Калініченко Г.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні