Справа № 815/1851/13-а ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 12 квітня 2013 року м. Одеса Суддя Одеського окружного адміністративного суду Вовченко О.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов заступника прокурора Малиновського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондовому ринку до ВАТ “Татарбунарський завод продтоварів” про стягнення 10200,00 грн. штрафних санкцій, - В С Т А Н О В И В: 12 березня 2013 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов заступника прокурора Малиновського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондовому ринку до ВАТ “Татарбунарський завод продтоварів” про стягнення 10200,00 грн. штрафних санкцій. В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ВАТ “Татарбунарський завод продтоварів” в порушення вимог ст. 40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” т п.1 глави 7 розділу V Положення “Про розкриття інформації емітентами цінних паперів”, затвердженого Рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року №1591, не розкрило річну інформацію про емітента за 2011 рік шляхом надання до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку не пізніше 1 червня року, наступного за звітним, не розкрило річну інформацію емітента цінних паперів за 2011 рік шляхом оприлюднення в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; не розкрило регулярну річну інформацію емітента цінних паперів з 2011 рік шляхом опублікування в офіційному друкованому виданні не пізніше 30 квітня року, наступного з звітним. Відповідач отримав надіслану йому копію ухвали про відкриття скороченого провадження у справі, але жодних заяв про визнання позовних вимог чи заперечень на адміністративний позов в десятиденний строк з дня одержання такої ухвали відповідач до суду не надав. Суд, дослідивши матеріали справи та надані докази, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав. Відповідно до норм п.п.1, 3 ст. ст. 40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок, регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Річна інформація про емітента повинна містити такі відомості:найменування та місцезнаходження емітента, розмір його статутного капіталу; орган управління емітента, його посадові особи та засновники; господарська та фінансова діяльність емітента; цінні папери емітента (вид, форма випуску, тип, кількість), спосіб розміщення та лістинг цінних паперів; річна фінансова звітність;аудиторський висновок;перелік власників значних пакетів (10 відсотків і більше) акцій із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій. Пунктом 4 зазначеного закону встановлено, що річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті. Судом встановлено, що постановами уповноваженої особи Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.09.2012 року №543-ОД-1-Е, №261-ОД-1-Е, №544-ОД-1-Е, №260-ОД-1-Е, №542-ОД -1-Е порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ВАТ “Татарбунарський завод продтоварів”, та запропоновано з'явитись 22.10.2012 року до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку для підписання актів про правопорушення на ринку цінних паперів та надання письмових пояснень. Як вбачається з матеріалів справи, 11 жовтня 2012 року уповноваженою особою Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складено акти № 312-ОД-1-Е, № 311-ОД-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, яким встановлено ознаки порушення відповідачем вимог ст. 40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок”, а саме: не розкрило річну інформацію про емітента за 2011 рік шляхом надання до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку не пізніше 1 червня року, наступного за звітним, не розкрило річну інформацію емітента цінних паперів за 2011 рік шляхом оприлюднення в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; не розкрило регулярну річну інформацію емітента цінних паперів з 2011 рік шляхом опублікування в офіційному друкованому виданні не пізніше 30 квітня року, наступного з звітним. Постановами Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №302-ОД-1-Е, № 304- ОД-1-Е та №303- ОД-1-Е від 22 жовтня 2012 року про накладення санкції з правопорушення на ринку цінних паперів застосовано штрафні санкції у розмірі двісті неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 3400 гривень. Постанови Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №302-ОД-1-Е, № 304- ОД-1-Е та №303- ОД-1-Е від 22 жовтня 2012 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів отримані відповідачем, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, копія якого наявна в матеріалах справи. У визначений Законом строк відповідач штраф не сплатив, постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів не оскаржив. Закон України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні. Статтею 5 вказаного Закону встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (стаття 6 Закону “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”). Статтею 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” визначені повноваження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Так, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства; накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Згідно ст. 11 вказаного Закону, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції. Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до ст. 12 Закону “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”штрафи, передбачені статтею 11 цього Закону, накладаються Головою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії та уповноваженими Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадовими особами після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення. Про вчинення правопорушення, зазначеного у статті 11, уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох робочих днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф. Посадова особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про накладення штрафу протягом 10 робочих днів після отримання документів, зазначених у частині другій цієї статті. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок цієї юридичної особи. З огляду на вищевикладене, враховуючи, що відповідачем, станом на день розгляду даної адміністративної справи, не сплачений штраф за правопорушення на ринку цінних паперів, накладений постановами №302-ОД-1-Е, № 304- ОД-1-Е та №303-ОД-1-Е від 22 жовтня 2012 року, а самі постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів відповідачем не оскаржені, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню. Керуючись ст.ст. 158-163, 167 КАС України, суд, - П О С Т А Н О В И В : Адміністративний позов заступника прокурора Малиновського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондовому ринку до ВАТ “Татарбунарський завод продтоварів” про стягнення 10200,00 грн. штрафних санкцій - задовольнити повністю. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства “Татарбунарський завод продтоварів” (код ЄДРПОУ 00379241) штрафні санкції у сумі 10200,00 грн. (десять тисяч дві гривень) до Державного бюджету України на р/р 31119106700475, МФО: 828011, код ЄДРПОУ: 38012170, ГУДКСУ в Одеській області. Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції - протягом 10 днів з дня проголошення постанови, а у разі застосування судом ч.3 ст.160 КАС України, - протягом 10 днів з дня отримання копії постанови. Постанова суду набирає законної сили у разі неподання апеляційної скарги у 10-денний строк з дня отримання копії постанови. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом. Суддя О.А. Вовченко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.04.2013 |
Оприлюднено | 22.04.2013 |
Номер документу | 30784980 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Вовченко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні