Постанова
від 15.04.2013 по справі 826/3384/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

15 квітня 2013 року № 826/3384/13-а

Окружний адміністративний суд м. Києва у складі головуючого судді Патратій О.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовомУправління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва доТовариства з обмеженою відповідальністю Інгран простягнення заборгованості у розмірі 24 079,30 гривень,- В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулося Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Інгран про стягнення простроченої заборгованості по внесках на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 24 079,30 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 18 березня 2013 року відкрито скорочене провадження у справі, враховуючи пред'явлення позивачем вимоги, передбаченої пунктом 4 частини першої статті 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України, яка була направлена відповідачу за вказаною в ЄДРПОУ адресою.

Зазначена ухвала вручена адресату 21 березня 2013 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

У строк, встановлений ухвалою суду, відповідач не подав заперечення проти позову, не спростував доводів позивача та не надав доказів скасування/оскарження рішень позивача, на підставі яких заявлено вимогу про стягнення грошових сум. Враховуючи вищенаведене, справа розглядається в порядку скороченого провадження на основі наявних у справі доказів.

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне.

Судом встановлено, що відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю Інгран зареєстрований як платник страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та перебуває на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва.

Як вбачається з матеріалів справи, заборгованість у відповідача зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 15 705,00 гривень виникла у зв'язку з несплатою єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з березня по грудень 2012 року.

Вказана заборгованість утворилась на підставі самостійно поданих ТОВ Інгран звітів по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що підлягає сплаті за березень-грудень 2012 року.

Крім того, рішенням №929 від 09.04.2012р. Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва на підставі ч.10 та п.2 ч.11 ст.25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування застосувало до ТОВ Інгран штрафні санкції за період з 21.03.2011р по 23.09.2011р. у вигляді пені, що складає 3296,36 грн. та штрафу, у розмірі 5077,94 грн.

Отже, загальний розмір заборгованості відповідача перед Управлінням Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва становить 24 079,30 грн.

У зв'язку з порушенням відповідачем платіжної дисципліни та наявністю заборгованості, позивачем було направлено відповідачу вимогу про сплату боргу від 01.03.2013 року за № Ю-576/3454 від 01 лютого 2013р.

Доказів оскарження наведеної вимоги у судовому порядку до суду не надано.

Наявність у відповідача спірної заборгованості підтверджується копіями звітів про нарахування єдиного внеску відповідачем та витягом з картки особового рахунку.

Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 р. №2464-VІ (далі - Закон №2464-VІ) визначено, що єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Пенсійний фонд України (далі - Пенсійний фонд) - орган, уповноважений відповідно до Закону №2464-VІ вести облік платників єдиного внеску, забезпечувати збір та ведення обліку страхових коштів, контролювати повноту та своєчасність їх сплати, вести Державний реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування та виконувати інші функції, передбачені законом.

Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону №2464-VІ платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування платники єдиного внеску зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Пунктом 4 ч. 2 ст. 6 зазначеного Закону встановлено, що платник єдиного внеску зобов'язаний, зокрема, подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики.

Згідно з положеннями ч. 8 ст. 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

Частиною 11 статті 9 Закону у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом. Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).

Відповідно до ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування рішення, прийняті органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами.

Частиною 4 статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування передбачено, що територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

Суду не надано доказів оскарження відповідачем зазначеної вище вимоги ні в адміністративному, ні в судовому порядку, а відтак заборгованість по вимозі вважається узгодженою.

Доказів сплати відповідачем суми заборгованості станом на день розгляду спору суду не надано.

Керуючись положеннями статті 67 Конституції України, п.2 ч.1 ст.1, ст. 5, п.1 ч.2 ст.6, ч. 8 ст.9, ч.2, 4 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI, Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління від 19.12.2003 № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 № 64/8663, Положенням про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 р. № 384/2011, затвердженим постановою КМ України від 24.10.2007 року № 1261, розглянувши виходячи з вищенаведених приписів законодавства подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та законними, надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для прийняття рішення по справі в порядку скороченого провадження про задоволення адміністративного позову.

На підставі вищенаведених норм законодавства та керуючись вимогами, ст.ст. 69-71, 94, 160-162, ст.ст. 183-2, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Інгран (адреса: 01135, м. Київ, вул. Дмитрівська, 71, кв. 305; код ЄДРПОУ 30637397) на користь Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва (адреса: 01054, м. Київ, вул. Воровського, 29, код ЄДРПОУ 26087323) суму заборгованості у розмірі 24 079,30 гривень (двадцять чотири тисячі сімдесят дев'ять грн. 30 коп.).

3. Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена за правилами, встановленими ч. 8 ст. 183-2, ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В.Патратій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.04.2013
Оприлюднено22.04.2013
Номер документу30803121
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/3384/13-а

Постанова від 15.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні