Постанова
від 18.04.2013 по справі 813/1934/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 квітня 2013 року № 813/1934/13

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого - судді Мричко Н.І.

за участю секретаря судового засідання Щура В.Р.

представника прокурора Бойко Н.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора Шевченківського району м.Львова в інтересах держави в особі Держспоживінспекції України Інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Мистецьке об'єднання Дзиґа про стягнення коштів у розмірі 1 700,00 грн., -

в с т а н о в и в:

прокурор Шевченківського району м.Львова у Львівській області звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з позовом в інтересах держави в особі Держспоживінспекції України Інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Мистецьке об'єднання Дзиґа (надалі - ТзОВ МО Дзиґа ), в якому просить стягнути з відповідача штраф у розмірі 1 700 грн.

В обґрунтування позовних вимог покликається на те, що ТзОВ МО Дзиґа в порушення ч.1 ст.16 Закону України Про рекламу самовільно, без погодження з органами місцевого самоврядування встановлено спеціальну конструкцію зовнішньої реклами по вулиці Б.Хмельницького, 124, що у м. Львові. Окрім цього, в порушення вимог п.6 ст.27 Закону України Про рекламу відповідачем не подано інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами. За таких обставин, в.о. начальником управління у справах захисту прав споживачів у Львівській області прийняте Рішення №0293 від 23 жовтня 2012 року, згідно з яким до ТзОВ МО Дзиґа за порушення законодавства про рекламу накладено штраф в розмірі 1 700 грн.

В судовому засіданні представник прокурора позовні вимоги підтримала в повному обсязі, пояснення надала аналогічні до викладеного у позовній заяві. Просила позов задовольнити повністю.

Позивач явки уповноваженого представника не забезпечив повторно, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.

Відповідач в судове засідання не з'явився повторно, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце його проведення.

Заслухавши пояснення представника прокурора, з'ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог, та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, мотивуючи це наступним.

ТзОВ МО Дзиґа 16.08.1993 р. зареєстрований Виконавчим комітетом Львівської міської ради як юридична особа за адресою: 79058, Львівська область, м.Львів, Шевченківський район, вул.Могильницького, будинок в„– 28, квартира в„– 33 що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ідентифікаційний номер - 20767117.

01.08.2012 року директором Департаменту економічної політики скеровано до Держспоживінспекції у Львівській області Подання № 23/Р-1-2097 з Вимогою № 23/Р-1-1686 від 04.07.2012 року, для прийняття рішення щодо накладення штрафу на ТзОВ МО Дзиґа за порушення ч.1 ст.16 Закону України Про рекламу , а саме: самовільне встановлення спеціальної конструкції зовнішньої реклами за адресою: м. Львів, вулиця Б.Хмельницького, 124.

23.10.2012 р. в.о.начальника інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області прийнято Рішення про накладення штрафу за порушення законодавство про рекламу № 0293. Зі змісту вказаного вище Рішення вбачається, що за самовільне розміщення зовнішньої реклами у населеному пункті без погодження з органами місцевого самоврядування на ТзОВ МО Дзиґа накладено штраф, у розмірі 1700,00 грн.

Вирішуючи спір по суті, суд виходив з наступного.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про рекламу зовнішня реклама - це реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Як вбачається зі змісту ч. 1 ст. 16 вказаного Закону, розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Контроль за дотриманням законодавства про рекламу, відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України Про рекламу , здійснює у межах своїх повноважень, зокрема, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів реклами.

Відповідальність за порушення законодавства про рекламу передбачена положеннями ст. 27 Закону України Про рекламу . Так, згідно ч. 6 вказаної статті, за неподання або подання завідомо недостовірної інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальним органам, необхідної для здійснення ними передбачених цим Законом повноважень, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На підставі наявних в матеріалах справи доказів, судом встановлено, що ТзОВ МО Дзиґа самовільно, без дозволу органу місцевого самоврядування в порушення ч.1 ст.16 Закону України Про рекламу розмістив спеціальну конструкцію зовнішньої реклами на вулиці Б.Хмельницького, 124, що у м. Львові. Окрім цього, в порушення ст.ст.26, 27 Закону України Про рекламу не повідомив Інспекцію з питань захисту прав споживачів у Львівській області про вартість розміщеної реклами, розповсюдженої з порушенням вимог рекламного законодавства, пояснення по факту розміщення зовнішньої реклами з дорученням підтверджених документів не надав.

Станом на день розгляду справи в суді, Рішення Інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області про накладення штрафу від 23.10.2012 року № 0293 відповідачем не оскаржене, що свідчить про визнання факту порушення законодавства про рекламу, штраф в розмірі 1 700,00 грн. в строк, встановлений Законом України Про рекламу відповідачем не сплачено.

За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджуються долученими до матеріалів справи доказами, а тому підлягають до задоволення.

З урахуванням положень ст.94 КАС України судові витрати у формі судового збору у даній справі з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 4, 7-11, 14, 69-71, 72, 86, 87, 94, 159, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Мистецьке об'єднання Дзиґа на користь бюджету кошти в сумі 1 700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі у відповідності до ч. 3 ст. 160 цього Кодексу, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлений 22 квітня 2013 року

Суддя Мричко Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.04.2013
Оприлюднено23.04.2013
Номер документу30829351
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/1934/13-а

Постанова від 18.04.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 18.04.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 14.03.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 14.03.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні