Постанова
від 14.03.2013 по справі 825/547/13-а
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 825/547/13-а

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 березня 2013 року Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Житняк Л.О.

за участі секретаря Сугакової Т.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Чернігові до Дочірнього підприємства ''Техтон'' Товариства з обмеженою відповідальністю ''Виробничо-комерційний центр соціальної допомоги жінкам ''Криниця'' про стягнення податкового боргу та накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться у банку, -

В С Т А Н О В И В:

08.02.2013 Державна податкова інспекція у м. Чернігові (далі - ДПІ у м. Чернігові) звернулась до суду з уточненим (а. с. 46) адміністративним позовом до Дочірнього підприємства "Техтон" Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційний центр соціальної допомоги жінкам "Криниця" (далі - ДП "Техтон") про стягнення податкового боргу в розмірі 12 745,92 грн., а саме: по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 4 760,00 грн., по орендній платі з юридичних осіб у сумі 7 985,92 грн. та накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться у банку, окрім проведення операцій з погашення податкових зобов'язань та податкового боргу на суму 12 745,92 грн., мотивуючи тим, що відповідач є платником податків і зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни та у зв'язку з відсутністю у відповідача майна, яке може бути описане в податкову заставу.

Позивач в судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується розпискою суду, наявною в матеріалах справи. При цьому, надав через канцелярію суду заяву про розгляд справи без участі представника (вх. від 06.03.2013 № 4271).

Відповідач також до суду не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлявся належним чином за адресою реєстрації: вул. Князя Чорного, 16, м. Чернігів, 14000, вказаною в довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 15294500 станом на 05.12.2012.

За таких обставин, враховуючи ч. 1 ст. 41 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підставі наявних у справі доказів без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до наступного висновку.

Як вбачається з матеріалів справи, ДП "Техтон" (ід. код 30731800) як юридичну особу зареєстровано виконавчим комітетом Чернігівської міської ради, 01.12.2006 включено відомості про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (довідка з ЄДР № 15294500, а. с. 36-38) і взято на облік до ДПІ у м. Чернігові як платника податків з 11.02.2000 (довідка про взяття на облік платника податків, а. с. 39).

В силу пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, який набрав чинності з 01.01.2011, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. А згідно пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Кодексу - податковий борг, це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно враховуючи терміни "податкове зобов'язання" та "податкове повідомлення-рішення", визначені пп. 14.1.156 та пп. 14.1.157 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, суд зазначає, що вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України (п. 109.2 ст. 109 Кодексу).

Виходячи із аналізу правових норм, що регулюють обов'язки платника податків, під час дослідження позовних вимог судом встановлено, що відповідно до розрахунку позивача (недоїмка станом на 04.02.2013, а. с. 35) відповідач має податковий борг у розмірі 12 745,92 грн., а саме: по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 4 760,00 грн., по орендній платі з юридичних осіб у сумі 7 985,92 грн.

Так, в межах позовних вимог про стягнення з ДП "Техтон" податкового боргу в розмірі 12 745,92 грн. судом встановлено наступне.

Податковий борг ДП "Техтон" по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 4 760,00 грн. підтверджується:

податковим повідомленням-рішенням від 19.08.2010 № 0015131510/0, яким визначено суму податкового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 340,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (вручено - 16.03.2011, а. с. 7);

податковим повідомленням-рішенням від 25.11.2010 № 0033131510/0, яким визначено суму податкового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 170,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (вручено - 23.12.2010, а. с. 5);

податковим повідомленням-рішенням від 20.10.2011 № 0018621510, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 2 040,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (вручено - 29.10.2011, а. с. 9);

податковим повідомленням-рішенням від 11.12.2012 № 0015681510, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 170,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (вручено - 18.01.2013, а. с. 12);

податковим повідомленням-рішенням від 11.12.2012 № 0015691510, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 2 040,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (вручено - 18.01.2013, а. с. 15).

Податковий борг ДП "Техтон" по орендній платі з юридичних осіб у сумі 7 985,92 грн. (у т. ч. основного платежу - 7 753,29 грн. та пені за несвоєчасну сплату грошового зобов'язання - 232,63 грн., що нарахована відповідно до ст. 129 Податкового кодексу України) підтверджується:

податковою декларацією орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за 2010 рік від 25.03.2010 № 20623 (нараховано - 3 752,04 грн. за 11 місяців, а. с. 29);

податковим повідомленням-рішенням від 22.04.2010 № 0003481530, яким визначено суму податкового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у розмірі 170,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (вручено - 26.04.2010, а. с. 21);

податковим повідомленням-рішенням від 21.05.2010 № 0004281530/0, яким визначено суму податкового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у розмірі 1 683,10 грн. штрафу (вручено - 25.05.2010, а. с. 19);

податковим повідомленням-рішенням від 21.05.2010 № 0004291530/0, яким визначено суму податкового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у розмірі 108,15 грн. штрафу (вручено - 25.05.2010, а. с. 18);

податковим повідомленням-рішенням від 31.10.2011 № 0007701530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (вручено - 02.11.2011, а. с. 23);

податковим повідомленням-рішенням від 12.07.2012 № 0005771530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 14.08.2012 "за закінченням терміну зберігання", а. с. 26).

Вищевказані податкові повідомлення-рішення прийняті позивачем на підставі встановлених платнику податків ДП "Техтон" порушень Закону України від 21.12.2000 № 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", Закону України від 28.12.1994 "Про оподаткування прибутку підприємств" та Податкового кодексу України за не подання та несвоєчасне подання податкових декларацій з податку на прибуток підприємства за 1 квартал 2010 року (граничний строк подання - 11.05.2010), за 1 півріччя 2010 року (граничний строк подання - 09.08.2010), за 3 квартали 2010 року (граничний строк подання - 09.11.2010), за 1 квартал 2011 року (граничний строк подання - 10.05.2011), за 2 квартал 2011 року (граничний строк подання - 09.08.2011), за 1 квартал 2012 року (граничний строк подання - 10.05.2012), за 1 півріччя 2012 року (граничний строк подання - 09.08.2012), за 3 квартали 2012 року (граничний строк подання - 09.11.2012), декларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за 2010 рік, (граничний строк подання - 01.02.2010, фактично подано - 25.03.2010), декларацій з плати за землю за 2011 рік (граничний строк подання - 01.02.2011) та за 2012 рік (граничний строк подання - 20.02.2012), а також за несвоєчасну сплату узгодженого податкового зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності по податковій декларації від 30.01.2009 № 5086, уточнюючому документу від 28.11.2008 № 175808, відповідно до проведених податковим органом перевірок, за результатами яких складені Акти від 12.08.2010 № 1068/15-123, від 15.11.2010 № 2248/15-123, від 10.10.2011 № 927/15-124, від 04.12.2012 № 815/15-124, від 04.12.2012 № 816/15-124, від 12.04.2010 № 97/15-324, від 11.05.2010 № 252/15-326, від 19.10.2011 № 178/15-324, від 12.07.2012 № 148/15-224 (а. с. 6,8,10-11,13-14,16-17,20,22,24-25,27-28).

Так, вищезазначені податкові повідомлення-рішення ДПІ у м. Чернігові вручені відповідачу згідно відміток в повідомленнях про вручення поштового відправлення, що містяться в матеріалах справи, а податкове повідомлення-рішення від 12.07.2012 № 0005771530 вважається йому врученим в силу п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України 14.08.2012.

Отже, оскільки вказані податкові повідомлення-рішення в адміністративному або судовому порядку оскаржені не були, а податкова декларація являє собою самостійно визначене відповідачем грошове зобов'язання, що в силу п. 5.1 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", що кореспондується з п. 56.11 ст. 56 Податкового кодексу України, не підлягає оскарженню, суд визнає суму податкових зобов'язань узгодженою, що підлягає сплаті.

При перевірці правильності нарахування відповідачу податкового боргу на підставі зазначених порушень необхідно врахувати, що відповідно до пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України від 21.12.2000 № 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (чинного на момент вчинення частини правопорушення) платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.

Згідно абз. "а" та абз. "б" пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону, що повністю кореспондується із пп. 49.18.1 та п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України, податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію (абз. "а" п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Закону).

В силу п. 17.1 ст. 17 Закону штрафні санкції за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством. Платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку (пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону).

Також, суд враховує пп. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України, яким встановлено, що згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

При цьому, згідно п. 57.3 ст. 57 Кодексу у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Також згідно пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Отже, в силу п. 286.2 ст. 286 розділу ХІІІ Кодексу платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Окрім іншого, необхідно врахувати п. 287.3 ст. 287 Кодексу, яким визначено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу (п. 288.7 ст. 288 Кодексу).

При цьому, відповідно п. 120.1 ст. 120 Кодексу неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Крім того, пеня нараховується після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу. Нарахування пені розпочинається при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом (пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Кодексу), а закінчується - у день зарахування коштів на відповідний рахунок Державного казначейства України та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань (пп. 129.3.1 п. 129.3 ст. 129 Кодексу). В силу п. 129.4 ст. 129 Кодексу пеня, визначена пп. 129.1.1 п. 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті. Зазначений розмір пені застосовується щодо всіх видів податків, зборів та інших грошових зобов'язань, крім пені, яка нараховується за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством (п. 129.5 ст. 129 Кодексу). При цьому, п. 131.1 ст. 131 Кодексу встановлено, що нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.

Як встановлено вище, узгоджена сума податкового зобов'язання ДП "Техтон" сплачена не була. Так, відповідно до вимоги ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", що кореспондується із порядком надіслання податкової вимоги, визначеним п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України, на адресу відповідача була направлена перша податкова вимога від 03.02.2009 № 1/307 у розмірі 100,45 грн. (а. с. 30) та друга податкова вимога від 24.04.2009 № 2/862 у розмірі 744,77 грн. (а. с. 31). Вказані податкові вимоги були отримані відповідачем 20.03.2009 та 30.09.2009 відповідно, отже податкові зобов'язання визнаються узгодженими.

З урахуванням встановленого, суд також зазначає, що відповідно до облікових карток платника (зворотній бік, скорочена форма) (а. с. 49-54) існуючий податковий борг відповідача до моменту надіслання йому другої податкової вимоги та на момент звернення до суду, не погашався в повному обсязі, а отже відповідно до ст. 60 Податкового кодексу України вищевказані податкові вимоги не є відкликаними та не потребують винесення нової податкової вимоги на підставі кореспондування вищезазначених законодавчих норм порядку її надіслання.

При цьому, оскільки відповідач не вчинив жодних заходів для погашення існуючого податкового боргу, ДПІ у м. Чернігові прийняла рішення від 30.10.2009 № 18233/10/24-021 про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу (а. с. 32).

Таким чином, судом встановлено, що передбачені чинним законодавством заходи не привели до погашення податкового боргу. Сума податкового боргу в добровільному порядку відповідачем не сплачена. Тобто, оскільки встановлено порушення відповідачем вищезазначених норм податкового законодавства, суд визнає, що податковий борг виник саме внаслідок несплати відповідачем узгодженого податкового зобов'язання.

Перевіряючи правомірність звернення позивача до суду з даними позовними вимогами, суд зазначає пп. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, яким встановлено право органу державної податкової служби звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника.

З огляду на встановлене, враховуючи п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, яким визначено, що стягнення коштів з рахунків платників у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини, суд визнає позовну вимогу про стягнення з ДП "Техтон" податкового боргу у розмірі 12 745,92 грн., а саме: по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 4 760,00 грн., по орендній платі з юридичних осіб у сумі 7 985,92 грн. обґрунтованою та доведеною належними доказами.

Стосовно вимог позивача про накладення арешту на кошти та інші цінності ДП "Техтон", що знаходяться у банку, окрім проведення операцій з погашення податкових зобов'язань та податкового боргу на суму 12 745,92 грн., суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Пунктами 87.1 та 87.2 ст. 87 Кодексу встановлено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

З метою виявлення майна ДП "Техтон" ДПІ у м. Чернігові було здійснено ряд дій, зокрема, зроблені запити до Комунального підприємства "Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації" (від 05.11.2012 № 11427/10/19-013), Чернігівського відділення реєстраційно-екземенаційної роботи в Чернігівській області (від 05.11.2012 № 10118/9/19-013, а. с. 34) та Управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради, на які позивач отримав відповідь про те, що ДП "Техтон" не має зареєстрованого права власності на об'єкти нерухомості, що підтверджується копією відповідної довідки (лист від 08.11.2012 № 16120, а. с. 33).

В свою чергу, пп. 20.1.17 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України передбачає право податкового органу звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку, у разі, якщо у платника податків, який має податковий борг, відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.

Згідно п. 41.1.1 п. 41.1 та п. 41.5 ст. 41 Кодексу органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. Органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Контроль за правильністю нарахування, повнотою і своєчасністю сплати податків і зборів, у відповідності до ст. 61 Кодексу покладено на органи державної податкової служби.

З огляду на встановлене порушення відповідачем вищезазначених норм податкового законодавства, враховуючи відсутність у ДП "Техтон" майна, яке може бути описане в податкову заставу, та з урахуванням узгодженості суми податкових зобов'язань по податку на прибуток приватних підприємств та орендній платі з юридичних осіб, згідно пп. 20.1.17 та пп. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20, п. 87.1 ст. 87 Податкового кодексу України, суд визнав позовні вимоги про стягнення податкового боргу в розмірі 12 745,92 грн., а саме: по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 4 760,00 грн., по орендній платі з юридичних осіб у сумі 7 985,92 грн. та накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться у банку, окрім проведення операцій з погашення податкових зобов'язань та податкового боргу на суму 12 745,92 грн. - такими, що підтверджені належними та допустимими доказами, а отже підлягають задоволенню повністю.

Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України з відповідача не стягуються.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 41, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Дочірнього підприємства ''Техтон'' Товариства з обмеженою відповідальністю ''Виробничо-комерційний центр соціальної допомоги жінкам ''Криниця'' (вул. Князя Чорного, 16, м. Чернігів, 14000, ід.код 30731800) з рахунків у банках податковий борг у розмірі 12 745,92 грн. (дванадцять тисяч сімсот сорок п'ять гривень 92 коп.), а саме:

- у сумі 4 760,00 грн. (чотири тисячі сімсот шістдесят гривень 00 коп.) по податку на прибуток приватних підприємств та перерахувати на р/р 31118009700002, код платежу 11021000, отримувач: Державний бюджет, код 38054398, банк ГУДК України у Чернігівській області, МФО 853592;

- у сумі 7 985,92 грн. (сім тисяч дев'ятсот вісімдесят п'ять гривень 92 коп.) по орендній платі з юридичних осіб та перерахувати на р/р 33217812700002, код платежу 13050200, отримувач: місцевий бюджет, код 38054398, банк ГУДК України у Чернігівській області, МФО 853592.

Накласти арешт на кошти та інші цінності Дочірнього підприємства ''Техтон'' Товариства з обмеженою відповідальністю ''Виробничо-комерційний центр соціальної допомоги жінкам ''Криниця'' (вул. Князя Чорного, 16, м. Чернігів, 14000, ід.код 30731800), що знаходяться у банку, окрім проведення операцій з погашення податкових зобов'язань та податкового боргу, на суму 12 745,92 грн. (дванадцять тисяч сімсот сорок п'ять гривень 92 коп.).

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку статей 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.О. Житняк

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2013
Оприлюднено24.04.2013
Номер документу30848437
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/547/13-а

Постанова від 06.03.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Постанова від 14.03.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Ухвала від 11.02.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні