Постанова
від 24.04.2013 по справі 367/1483/13-а
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/1483/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 квітня 2013 року Ірпінський міський суд Київської області у складі

головуючої судді Саранюк Л. П.

при секретарі Старинець Н. А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Ірпінського міського суду при судовому розгляді адміністративну справу за позовом Заступника прокурора Київської області в інтересах держави в особі Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області до Житлово - будівельного кооперативу «Злогода» про припинення юридичної особи, -

встановив:

Позивач звернувся до суду із адміністративним позовом, відповідно до якого зазначив, що 07.10.10 р. було проведено державну реєстрацію юридичної особи ЖБК "ЗЛАГОДА" (номер запису держав реєстрації - 13571020000002592). Загальними зборами засновків 01.10.10 р. прийнято рішення про створення ЖБК «ЗЛАГОДА», затвердження статуту, про призначення головою ЖБК «ЗЛАГОДА» ОСОБА_1, про проведення державної реєстрації ЖБК «ЗЛАГОДА», про затвердження програми діяльності ЖБК «ЗЛАГОДА», про звернення до Коцюбинської селищної ради із заявою про безкоштовне виділення земельної ділянки площею 110 га для будівництва житлових будинків відповідно до статті Земельного кодексу України.

Позивач зазначив, що при створенні ЖБК «ЗЛАГОДА» були допущені порушення вимог закону, які не можна усунути.

Так, п. 2.1 поданого для державної реєстрації юридичної особи статуту ЖБК «ЗЛАГОДА» передбачено, що метою його діяльності є забезпечення житлом членів кооперативу і членів сімей та задоволення їх соціально-побутових потреб шляхом отримання безоплатно у власність або в оренду земельних ділянок для будівництва житлових будинків відповідно до ст. 41 Земельного кодексу України, розроблення проектів будівництва будинків та їх погодження, будівництво житлових будинків, господарських будівель і споруд та об'єктів соціально-побутового призначення.

З вищезазначеного положення статуту ЖБК «ЗЛАГОДА», мети, завдань та видів його діяльності випливає, що з урахуванням ч. 2 ст. 6 Закону України «Про кооперацію» за напрямом діяльності зазначений кооператив відповідає поняттю «житлово-будівель кооператив».

Створення та діяльність житлово-будівельних кооперативів регулюється Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України «Про кооперацію», а також чинними на даний час Житловим кодексом Української РСР та прийнятим на його основі Примірним статутом житлово-будівельного кооперативу, що затверджений постановою Ради Міністрів Української РСР від 30.04.85 р. зі змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України.

У ході перевірки було встановлено, що засновники (члени) вищезазначеного кооперативу зазначеним вимогам не відповідають.

Так, відповідно до п. 3.1 статуту засновниками (членами) ЖБК «ЗЛАГОДА» є громадяни України ОСОБА_1, ОСОБА_2 та ОСОБА_3

За інформаціями Коцюбинської селищної ради від 23.01.13 р. 04.12/68 та Ірпінської міської ради від 25.01.13 р. № 01-21/397 вищезазначені громадяни згідно даних обліку осіб, які потребують покращення житлових умов (квартирний облік) на такому обліку перебувають.

На час проведення реєстрації статуту кооперативу ОСОБА_1 мешкає за адресою: АДРЕСА_1; ОСОБА_2 мешкає за адресою: АДРЕСА_2; ОСОБА_3 мешкає за адресою: АДРЕСА_2. Відтак ці особи взагалі не могли бути взяті на квартирний облік по смт. Коцюбинське.

Одночасно, за місцем реєстрації ОСОБА_1, ОСОБА_2 та ОСОБА_3 на квартирному обліку також не перебували.

Наведені обставини свідчать, що ЖБК «ЗЛАГОДА» не відповідає вищезазначеним вимогам законодавства стосовно перебування членів житлово-будівельного кооперативу на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Крім того, відповідно до абзацу 1 п. З Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу число громадян, які вступають до організованого кооперативу, повинно відповідати кількості квартир у жилому будинку (будинках) кооперативу, запланованому до будівництва.

Проте всупереч указаній нормі у статуті ЖБК «ЗЛАГОДА» не визначено кількість квартир у жилому будинку (будинках), які заплановано до будівництва Кооперативом, що може призвести здійснення ЖБК «ЗЛАГОДА» діяльності, що суперечить меті створення житлово-будівельного кооперативу, - обслуговування членів кооперативу шляхом забезпечення житлом членів кооперативу та членів їх сімей, а не будівництво житла для інших осіб.

Метою створення ЖБК «ЗЛАГОДА» є, у тому числі, будівництво багатоквартирних багатоповерхових житлових будинків; багатоквартирних (2-4 квартири) житлових будинків садибного типу; багатоквартирних блокованих житлових будинків садибного типу; малоповерхових індивідуальних житлових будинків садибного типу. Разом з тим, згідно з абзацом 2 п. З Примірного статуту житлово - будівельного кооперативу при будівництві одно - і двоквартирних жилих будинків садибного типу число громадян, необхідне для організації кооперативу, не може бути менше 5 чоловік.

Водночас усупереч цій вимозі Примірного статуту житлово - будівельного кооперативу при створенні та державній реєстрації ЖБК «ЗЛАГОДА» його засновниками (членами) виступили 3 особи.

При реєстрації установчих документів ЖБК «ЗЛАГОДА» були допущені порушення, які не можна усунути.

Також зазначає, що наведені порушення чинного законодавства, які свідчать про незаконність створення та державної реєстрації ЖБК «ЗЛАГОДА», прокуратурою Київської області виявлено у січні 2013 року в ході проведення перевірки з цих питань.

У зв’язку з вищевикладеним просить суд поновити строк на звернення до адміністративного суду; визнати недійсною державну реєстрацію житлово-будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА» (08296, Київська область, смт. Коцюбинське, вул. Доківська 5, ідентифікаційний код 37075804); визнати недійсним запис № 13571020000002595 від 07.10.2010 року про державну реєстрацію житлово - будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА» (08296, Київська область, смт. Коцюбинське, вул. Доківська 5, ідентифікаційний код 37075804); ліквідувати (припинити) юридичну особу - житлово - будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА» (08296, Київська область, смт. Коцюбинське, вул. Доківська 5, ідентифікаційний код 37075804); призначити ліквідаційну комісію житлово-будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА» (08296, Київська область, смт. Коцюбинське, вул. Доківська 5, ідентифікаційний код 37075804) з числа арбітражних керуючих; зобов'язати ліквідаційну комісію житлово-будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА» не пізніше 10 днів з дня набрання судовим рішенням законної сили помістити в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, припиняється, повідомлення про припинення житлово-будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА», зобов'язати ліквідаційну комісію житлово - будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА» подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстратору документи, передбачені частинами першою та другою статті Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб фізичних осіб - підприємців».

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просить їх задовольнити у повному обсязі.

Представник виконкому Ірпінської міської ради у судове засідання не з’явився, до суду надійшов лист із проханням розглядати справу за їх відсутності, позов підтримують.

Представник відповідача у судове засідання не з’явився. Надав суду письмові заперечення проти позову.

Суд, заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши матеріали справи, вважає позов таким, що підлягає до часткового задоволення.

Згідно ст.6 КАС України до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом кожна особа, яка вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

У судовому засіданні було встановлено, що 07.10.10 р. було проведено державну реєстрацію юридичної особи ЖБК «ЗЛАГОДА» (номер запису державної реєстрації - 13571020000002592). Загальними зборами засновників 01.10.10 p. прийнято рішення про створення ЖБК «ЗЛАГОДА», затвердження статуту, про призначення головою ЖБК «ЗЛАГОДА» ОСОБА_1, про проведення державної реєстрації ЖБК «ЗЛАГОДА», про затвердження програми діяльності ЖБК «ЗЛАГОДА», про звернення до Коцюбинської селищної ради із заявою про безкоштовне виділення земельної ділянки площею 110 га для будівництва житлових будинків відповідно до статті Земельного кодексу України.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про кооперацію» від 4 червня 2009 року законодавство про кооперацію базується на нормах Конституції України і Цивільного кодексу України, цього Закону, інших нормативно-правових актів з питань кооперації.

До таких інших нормативно-правових актів з питань кооперації відноситься, зокрема, і Житловий кодекс Української РСР від 30.06.1983 № 5464-Х, глава 5 якого регулює відносини щодо забезпечення громадян жилими будинками в будинках житлово-будівельних кооперативів, зокрема, щодо обліку, умов прийому, черговості прийому громадян, які бажають вступити до ЖБК, порядку організації і діяльності ЖБК, тощо.

У відповідності до положень статті 3 Закону України «Про правонаступництво України» закони Української РСР та інші акти, ухвалені Верховною Радою Української РСР, діють на території України, оскільки вони не суперечать законам України, ухваленим після проголошення незалежності України.

Вирішуючи спір по суті, суд вважає, що норми ЖК України мають пріоритет як спеціальні над нормами Закону «Про кооперацію» які є загальними. Оскільки саме норми ЖК України визначать такий вид кооперативу як житловий, мету, порядок (включаючи вимоги для цього) створення, суб'єктний склад. В той же час, як випливає з преамбули Закону «Про кооперацію», останній визначає лише правові організаційні, економічні та соціальні основи функціонування кооперації в Україні. Тобто визначає загальні умови до кооперації як такої, проте такі вимоги не можуть бути застосовані всупереч вимог спеціального законодавства щодо конкретного кооперативу, яким в даному випадку є ЖК України в силу свого змісту та ст. 5 Закону України «Про кооперацію».

Відповідно до змісту статуту житлово-будівельного кооперативу "ЗЛАГОДА" завдань та видів діяльності, даний кооператив створений як житлово- будівельний.

Частина 1 статті 6 Закону «Про кооперацію» встановлює, що кооператив є первинною ланкою системи кооперації і створюється внаслідок об'єднання фізичних та/або юридичних осіб на основі членства для спільної господарської та іншої діяльності з метою поліпшення свого економічного стану.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про кооперацію» кооператив створюється його засновниками на добровільних засадах.

Стаття 133 ЖК України визначає, що вступити до житлово-будівельного кооперативу і одержати в ньому квартиру вправі громадяни, які потребують поліпшення житлових умов.

Відповідно до ст. 134 ЖК України на облік бажаючих вступити житлово-будівельного кооперативу беруться громадяни, які постійно проживають у даному населеному пункті (якщо інше не встановлено законодавством Союзу РСР і Української РСР) і потребують поліпшення житлових умов.

Потребуючими поліпшення житлових умов визнаються громадяни, які мають право бути взятими на облік для одержання жилих приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду, а також громадяни, забезпечені жилою площею нижче за рівень, що визначається Радою Міністрів Української РСР і Українською республіканською радою професійних спілок.

Законодавством Союзу РСР і Української РСР може бути встановлено й інші підстави для взяття громадян на облік бажаючих вступити житлово-будівельного кооперативу.

Облік громадян, які бажають вступити до житлово-будівельного кооперативу, здійснюється у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті, селищної, сільської Ради народних депутатів. Облік бажаючих вступити до житлово-будівельного кооперативу громадян, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях, при яких організовуються кооперативи, здійснюється за місцем роботи, а за їх бажанням - також у виконавчому комітеті Ради народних депутатів. Нарівні з ними беруться на облік громадяни, які залишили роботу на підприємствах, в установах, організаціях у зв'язку з виходом на пенсію, а також особи, зазначені в частині другій статті 37 цього Кодексу.

Порядок обліку громадян, які бажають вступити до житлово - будівельного кооперативу, встановлюється законодавством Союзу РСР і Української РСР.

Правила обліку громадян, які бажають вступити до житлово - будівельного кооперативу, затверджуються Радою Міністрів Української РСР і Українською республіканською радою професійних спілок.

Громадяни, які перебувають на обліку бажаючих вступити до житлово - будівельного кооперативу, вносяться до єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Відповідно до ч 2 ст.135 ЖК України до членів житлово-будівельного кооперативу приймаються громадяни, які постійно проживають у даному населеному пункті (якщо інше не встановлено законодавством Союзу PCР і Української РСР) і перебувають на обліку бажаючих вступити до житлово - будівельного кооперативу або користуються правом позачергового прийому до членів кооперативу, а також громадяни, зазначені в частині першій статті 143, частині другій статті 145 і частині першій статті 146 цього Кодексу.

У судовому засіданні було встановлено, що відповідно до п.3.1 статуту засновниками (членами) «ЗЛАГОДА» є громадяни України ОСОБА_1, ОСОБА_2 та ОСОБА_3

За інформаціями Коцюбинської селищної ради від 23.01.13 р. 04.12/68 та Ірпінської міської ради від 25.01.13 р. № 01-21/397 вищезазначені громадяни згідно даних обліку осіб, які потребують покращення житлових умов (квартирний облік) на такому обліку не перебувають.

На час проведення реєстрації статуту кооперативу ОСОБА_1 мешкає за адресою: АДРЕСА_1; ОСОБА_2 мешкає за адресою: АДРЕСА_2; ОСОБА_3 мешкає за адресою: АДРЕСА_2. Відтак ці особи взагалі не могли бути взяті на квартирний облік по смт. Коцюбинське. Одночасно, за місцем реєстрації ОСОБА_1, ОСОБА_2 та ОСОБА_3 на квартирному обліку також не перебували.

Відповідно до ст. 137 ЖК України порядок організації та діяльності житлово-будівельних кооперативів установлюється законодавством Союзу РСР, цим Кодексом. Примірним статутом житлово-будівельного кооперативу та іншими актами законодавства Української РСР. Примірний статус житлово-будівельного кооперативу затверджується Радою Міністрів Української РСР.

Житлово-будівельний кооператив діє на основі статуту, прийнятого відповідно до Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу загальними зборами громадян, які вступають до організовуваного кооперативу, і зареєстрованого в установленому порядку. Відповідно до абзацу 1 п 3 Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу число громадян, які вступають до організованого кооперативу, повинно відповідати кількості квартир у жилому будинку кооперативу, запланованому до будівництва. Проте всупереч указаній нормі у статуті ЖБК «ЗЛАГОДА» не визначено кількість квартир у жилому будинку (будинках), які заплановано до будівництва кооперативом, що може призвести до здійснення ЖБК «ЗЛАГОДА» діяльності, що суперечить меті створення житлово-будівельного кооперативу, - обслуговування членів кооперативу шляхом забезпечення житлом членів кооперативу та членів їх сімей, а не будівництво житла для інших осіб. Згідно статуту кооперативу метою створення ЖБК «ЗЛАГОДА» є, у тому числі, будівництво багатоквартирних багатоповерхових житлових будинків; багатоквартирних (2-4 квартири) житлових будинків садибного типу; багатоквартирних блокованих житлових будинків садибного типу; малоповерхових індивідуальних житлових будинків садибного типу. Разом з тим, згідно з абзацом 2 п. З Примірного статуту житлово - будівельного кооперативу при будівництві одно - і двоквартирних жилих будинків садибного типу число громадян, необхідне для організації кооперативу, не може бути менше 5 чоловік.

Водночас усупереч вимозі Примірного статуту житлово - будівельного кооперативу при створенні та державній реєстрації ЖБК «ЗЛАГОДА» його засновниками (членами) виступили особи: ОСОБА_1, ОСОБА_2 та ОСОБА_3

Відповідно до п. 2 ч. І ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується, зокрема, за рішенням суду про визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом.

Частиною 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» встановлено, що підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути.

З урахуванням вищевикладеного, суд прийшов до висновку проте, що позовні вимоги в частині визнання недійсною державної реєстрації та припинення житлово - будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА» підлягають задоволенню, оскільки при його створенні допущені порушення, які неможливо усунути. Вони полягають у тому, що (засновники) відповідача станом на день його створення і державної реєстрації не відповідали визначеним ЖК України вимогам, а саме не перебували на квартирному обліку, тобто не були визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов. Поряд з цим, враховуючи мету створення відповідача, були порушені вимоги щодо кількості членів кооперативу.

Позовні вимоги в частині призначення ліквідаційної комісії відповідача, зобов'язання її вчинити дії, задоволенню не підлягають з огляду на те, що позивачем не запропоновано кандидатур складу комісії.

Згідно з частиною 8 ст.38 «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 755-IV від 15.05.2003 6. У разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.

Частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурором від імені держави процесуальних дій та інших повноважень, спрямованих на захист інтересів громадянина і держави. Підставою для представництва інтересів є наявність порушень економічних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних та юридичних осіб.

Незаконна державна реєстрація установчих документів ЖБК «ЗЛАГОДА» порушує інтереси держави у сфері регуляторної політики та підприємництва стосовно забезпечення єдиного порядку створення та реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що є підставою для їх захисту органами прокуратури шляхом пред'явлення даного адміністративного позову. Тому посилання представника відповідача у судовому засіданні на ті обставини, що прокурор м. Ірпеня не мав підстав для подачі даного позову до суду, суд вважає безпідставним.

Відповідно до ч 1 ст. 99 КАС України «Адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами».

Відповідно до ч 2 ст. 99 КАС України «Для звернення до адміністративного су захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який якщо не встановлено інше, обчислюється з дня коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів». Як вбачається із матеріалів справи, позивач оскаржує державну реєстрацію житлово-будівельного кооперативу «ЗЛАГОДА», яка була здійснена 07.10.2010 р. Суду не було надано доказів тих обставин, що позивачу про державну реєстр ЖБК «ЗЛАГОДА» було відомо з жовтня 2010 р. Посилання представника відповідача на ті обставини, що прокурору м. Ірпеня у жовтні 2010 р. направлявся оригінал рішення Коцюбинської селищної ради № 181 від 11.10.2010 р. із додатками до нього, суд не може прийняти до уваги при вирішенні питання відповідно до ст. 100 КАС України, поскільки як вбачається із матеріалів адміністративної справи, адміністративний позов до суду поданий не прокурором м. Ірпеня, а заступником прокурора Київської області. З матеріалів адміністративної справи вбачається, що згідно постанови від 21.01.2013 р. прокуратурою Київської області проводилась перевірка у порядку нагляду за додержанням і застосуванням законів, відповідно до якої було проведено перевірку у Коцюбинській селищній раді, у ході перевірки позивачу 23.01.2013 р. було направлено Коцюбинською селищною радою відповідні установчі документи на житлово-будівельний кооператив «ЗЛАГОДА».

Відповідно до ч 1 ст. 102 КАС України «Пропущений з поважних причин процесуальний строк, встановлений законом, може бути поновлений, а процесуальний строк, встановлений судом - продовжений судом за клопотанням особи, яка бере участь у справі.»

Відповідно до ч. 4 ст. 102 КАС України «Правила даної статті не поширюються на строки звернення до адміністративного суду».

Щодо пункту про залишення позовної заяви без розгляду, оскільки позивачем пропущений строк на звернення до суду з адміністративним позовом, враховуючи викладене, суд вважає, що позивачем із поважних причин пропущений строк, встановлений ст. 99 КАС України, а тому відсутні підстави, передбачені ст. 100 КАС України для залишення адміністративного позову без розгляду.

На підставі ст. ст. 5, 36, 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців», ст. 29 Закону України «Про кооперацію», ст. ст. 104, 105, 110, 111 ЦК України, керуючись ст. ст. 2, 4, 11, 71, 86, 158-163 КАС України, суд, -

постановив:

Позов задоволити частково.

Поновити строк на звернення до Адміністративного суду.

Визнати недійсною державну реєстрацію житлово - будівельного кооперативу «Злагода» ( 08296, Київська обл., смт. Коцюбинське, вул. Доківська, 5, ідентифікаційний код - 37075804) через допущені порушення, які не можна усунути.

Припинити юридичну особу - житлово - будівельний кооператив «Злагода» ( 08296, Київська обл., смт. Коцюбинське, вул. Доківська, 5, ідентифікаційний код - 37075804).

В іншій частині адміністративний позов залишити без задоволення.

Повний текст постанови буде виготовлено 24.04.2013 року.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Ірпінський міський суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови в порядку, передбаченому ст. 186 КАС України.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження.

Суддя:

ОСОБА_4

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення24.04.2013
Оприлюднено23.01.2014
Номер документу30918243
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —367/1483/13-а

Ухвала від 07.03.2013

Адміністративне

Ірпінський міський суд Київської області

Саранюк Л. П.

Постанова від 24.04.2013

Адміністративне

Ірпінський міський суд Київської області

Саранюк Л. П.

Постанова від 19.04.2013

Адміністративне

Ірпінський міський суд Київської області

Саранюк Л. П.

Ухвала від 25.02.2013

Адміністративне

Ірпінський міський суд Київської області

Саранюк Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні