Постанова
від 22.11.2011 по справі 10/б-5022/1351/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

"22" листопада 2011 р.Справа № 10/Б-5022/1351/2011 Іменем України

Постанова

За заявою кредитора: Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30

За участю представників:

Кредитора: Рацини Р.Р. - державного податкового інспектора Тернопільської ОДПІ, довіреність № 88/7/10-015/3 від 04.01.11 р.

Боржника: не прибув.

Представнику кредитора роз'яснено процесуальні права та обов'язки сторони відповідно до статей 20,22,81-1 Господарського процесуального кодексу України.

Суть справи: Тернопільська державна податкова інспекція, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1 звернулася з заявою № 47066/7/10-015/2983 від 27.10.11 року про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30 , ід. код 23836557 порядку статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", стверджуючи, що останній неспроможний погасити заборгованість в загальній сумі 1 060426,96 грн.

Заявлені вимоги кредитор обґрунтовує непогашенням заборгованості перед державним бюджетом України по сплаті податків, припиненням господарської діяльності, відсутністю у боржника майна та коштів на рахунку; та неподанням звітності до податкових органів більше року.

Ухвала господарського суду від 02.11.2011 року про порушення справи про банкрутство № 10/Б-5022/1351/2011 була направлена товариству з обмеженою відповідальністю за адресою , вказаною кредитором , а саме м. Тернопіль вул. Текстильна ,30 .

Боржник не надав суду заперечень щодо заявлених грошових вимог кредитора, його представник не прибув у судове засідання, а тому суд розглядає заяву за наявними в ній документами.

Представники кредитора заявлені вимоги підтримують повністю.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника кредитора, суд встановив наступне:

Боржник -Товариство з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" , місцезнаходження якого м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30, зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Тернопільської міської ради 09.01.1997 року; включене до ЄДРПОУ, ідентифікаційний код 23836557, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців №11872/15 від 20.10.2011р.

Статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що у разі, якщо громадянин -підприємець або керівні органи боржника -юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язання.

Боржник: Тернопільське спільне комерційне виробниче мале підприємство " Васер лтд", м. Тернопіль, вул. Текстильна ,30 заборгувало перед державним бюджетом України станом на 16.10.2011р. 1060426,96 грн., а саме 175332,28 грн. - податкові зобов'язання, 885001,16 грн. - штрафні санкції, 93,52 грн. - пеня, зокрема: 144063,57 грн. по податку на прибуток; 155694,44 грн. по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг); 751950,0 грн. штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки; 1678,95 грн. по податку на доходи найманих працівників; 7040,0 грн. штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки, яка добровільно ним не погашається, що також підтверджується довідкою від 20.10.2011р. № 1256; актом про результати виїзної планової перевірки від 09.06.2009 № 4911/23-07/23836557; корінцями податкових повідомлень-рішень від 18.06.2009 року №№ 0000322309/0, 0000391703/0, 000052230337013, 000053230337010; актом про результати документальної позапланової невиїзної перевірки від 05.05.2011 № 2434/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 20.06.2011 № 0002791602; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 05.05.2011 року;, актом про результати невиїзної документальної перевірки від 01.07.2010 №6702/16-02/23836557; податковими повідомленнями-рішеннями від 06.07.2010 №№ 0005281602/0, 0005271602/0; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 06.07.2010 року; актом невиїзної документальної перевірки від 05.05.2010 № 4326/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 11.05.2010 року № 0003781602/0; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 05.05.2010 року; актом документальної позапланової невиїзної перевірки від 14.04.2011 №1989/7/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 25.05.2011 №0002011602; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 14.04.2011 року; актом про результати невиїзної документальної перевірки від 30.06.2010 № 6676/15-01/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 06.07.2010 № 0004761501/0; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 30.06.2010 року; актом невиїзної документальної перевірки від 02.07.2010 № 6174/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 07.07.2010 № 0005321602/0; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 02.07.2010 року; актом невиїзної документальної перевірки від 02.09.2010 № 9140/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 07.09.2010 № 0006591602/0; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 02.09.2010 року; актом невиїзної документальної перевірки від 23.09.2010 №9928/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 28.09.2010 №0007311602/0; розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 23.09.2010 року; актом про результати невиїзної перевірки від 18.10.2010 №10708/15-01/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 22.10.2010 № 0051121501/0 та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 18.10.2010 року; актом про результати позапланової невиїзної документальної перевірки від 19.02.2009 № 1477/23-623/23836557; корінцем податкового повідомлення-рішення від 05.03.2009 №000052306/014809 та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій; актом про результати невиїзної документальної (камеральної) перевірки від 23.02.2009 №1499/15-01/23836557; корінцем податкового повідомлення-рішення від 03.03.2009 №0008261501/013583 та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 23.02.2009 року; актом невиїзної документальної перевірки від 17.02.2010 №1178/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 25.02.2010 № 0001281602/012456 та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 17.02.2010 року; актом невиїзної документальної перевірки від 09.03.2010 №1875/16-02/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 16.04.2010 № 0003051602/024646 та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 09.03.2010 року; актом невиїзної документальної перевірки від 21.04.2010 №3730/15-01/23836557; податковим повідомленням-рішенням від 28.04.2010 № 0003011501/027826 та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій від 21.04.2010 року; деклараціями з податку на додану вартість за лютий, березень, квітень, червень 2009 року та деклараціями з податку на прибуток підприємств за перший квартал та півріччя 2009 року.

Податковим органом надсилалися платнику податків податкові вимоги від 26.03.2009 № 1/515 та від 27.04.2009 № 2/681, вручення яких підтверджено підписами директора та головного бухгалтера товариства на них.

Крім того, 27.05.2009 року Тернопільською ОДПІ прийнято рішення №32632/7/24-0146 про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Відповідно до постанов від 10.06.2010 ВП №№ 19943555, 19943758, Другим відділом ДВС Тернопільського міського районного управління юстиції відкрито виконавче провадження по виконанню виконавчих листів Тернопільського окружного адміністративного суду від 26.05.2010 №2-а-2098 щодо стягнення з TOB «Васер ЛТД»за рахунок його активів заборгованості перед бюджетами та державними цільовими фондами на суму 5915,31 грн. та 751950,0 грн., а також зобов'язано боржника добровільно погасити борг до 17.06.2010 року та накладено арешт на все майно, що належить боржнику.

У відповідності до ст. 10 закону 2181-ІІІ у разі коли інші, передбачені цим законом заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності -шляхом продажу інших активів такого платника податків.

Згідно довідки Управління Держкомзему у м. Тернополі від 07.09.11 №1822/09/02, за TOB «Васер ЛТД»земельні ділянки не зареєстровано ; згідно довідки TOB «Міське бюро технічної інвентаризації від 09.09.11 № 6977/07-2 та довідки Тернопільського районного ГБТІ від 13.09.11 № 1824, за боржником не має зареєстрованого нерухомого майна ; згідно Довідки Інспекції державного технічного нагляду Тернопільської облдержадміністрації від 20.10.11 № 18 зазначає, що за TOB «Васер ЛТД»сільськогосподарська техніка не зареєстрована ; відповідно до довідки ВДАІ УМВСУ в Тернопільській області від 06.09.11 №13/6180, за TOB «Васер ЛТД»транспортні засоби не зареєстровано.

Останню податкову звітність боржником подано 21.10.2009 року - декларація з податку на прибуток за 9 місяців 2009 року, що підтверджується службовою запискою від 18.10.2011 року № 2803-011 та долученою до заяви відповідною декларацією.

Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості перед кредитором боржник по справі: Товариство з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30, ід. код 238365577 не подав, а тому у відповідності до статті 33 ГПК України суд вважає, що на час розгляду заяви в суді борг не сплачений і грошові вимоги в сумі 1060426,96 грн. підтверджені документально та підлягають до задоволення як обґрунтовано заявлені.

З огляду на наведене, вимоги кредитора -Тернопільської державної податкової інспекції, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1 про визнання її грошових вимог відносно боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30 в сумі 1060426,96 грн., винесення постанови про визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в порядку статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " -є обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення.

У поданому до господарського суду клопотанні № 49964/7/24-0109 від 12.11.2011 року ( вх. № 17949(н) Тернопільська ОДПІ просить призначити ліквідатором у справі Крамар Л.І. (ліцензія серії АВ №456434 від 02.04.2009р. видана Державним департаментом з питань банкрутства), жительку м. Тернопіль, вул. Руська 16/58 ( письмова згода Крамар Л.І. на призначення ліквідатором у справі № 10/Б-5022/1351/2011 знаходиться в матеріалах справи ).

Окрім того , до господарського суду поступила пропозиція Сектора з питань банкрутства в Тернопільській області про призначення арбітражного керуючого Никитюка Ростислава Ігоровича про ліквідатором у справі № 10/Б-5022/1351/2011, Ліцензія серії АГ № 5566971, видана Державним департаментом з питань банкрутства 30.09.2011 року.

.

У поданих до суду заявах на участь у справі про банкрутство Крамар Л.І. та Никитюк Р.І. вказують , що управління боржником раніше не здійснювали , не є заінтересованими особами відносно боржника , судимості за вчинення корисливих злочинів та заборони суду займатися діяльністю арбітражного керуючого не мають .

Отже , до суду надійшли пропозиції двох арбітражних керуючих , що виявили згоду на призначення їх ліквідатором у справі № 10/Б-5022/1351/2011 .

Згідно приписів ч. 2 статті 52 Закону господарський суд у двотижневий строк з дня винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника виносить постанову про визнання відсутнього боржника банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру і призначає ліквідатором ініціюючого кредитора за згодою останнього.

У відповідності із ст. 4 1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство в порядку провадження, передбаченого цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом, які превалюють, як спеціальні норми права, у застосуванні над загальними нормами ГПК України.

Провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених розділом VI цього Закону (п.п. 1, 3 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом").

За визначенням ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", розпорядником майна є фізична особа, на яку у встановленому цим Законом порядку покладаються повноваження щодо нагляду та контролю за управлінням та розпорядженням майном боржника на період провадження у справі про банкрутство в порядку, встановленому цим Законом. Розпорядник майна призначається господарським судом із числа осіб, зареєстрованих державним органом з питань банкрутства як арбітражні керуючі.

За приписами ч. 3 ст. 3 1 та ч. 5 ст. 13 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", арбітражними керуючими не можуть бути призначені: особи, які згідно з цим Законом вважаються заінтересованими; особи, які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, за винятком випадків, коли з дня усунення цієї особи від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років, якщо інше не встановлено цим Законом; особи, яким заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або займати керівні посади; особи, які мають судимість за вчинення корисливих злочинів.

В п.п. 6.1.2. п. 6 Рекомендацій президії ВГС України № 04-5/1193 від 04.06.2004 року " Про деякі питання практики застосування Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " вказано , що при виборі кандидатури розпорядника майна судам слід також враховувати освіту, досвід та показники роботи у попередніх справах, кількість справ, у яких бере участь арбітражний керуючий, наявність у нього організаційних та технічних можливостей виконувати обов'язки розпорядника майна у конкретній справі, страхування відповідальності арбітражного керуючого та інші обставини, які свідчать про здатність арбітражного керуючого належним чином виконувати передбачені Законом обов'язки.

Відповідно до статті 13 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " право на надання кандидатури арбітражного керуючого мають кредитори боржника , а для державних підприємств або підприємств , у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків , також державний орган з питань банкрутства ( ч. 2 ст. 2 Закону ) . Як вбачається з матеріалів справи , боржник не є державним підприємством .

Таким чином , за нормами Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " ініціюючий кредитор наділений правом запропонувати кандидатуру ліквідатора , проте право вибору кандидатури належить виключно суду .

При конкуренції кандидатур , прийняття остаточного рішення щодо кандидатури розпорядника майна ( ліквідатора ) покладається на господарський суд ,при цьому , жодна з наданих кандидатур арбітражних керуючих не являється для суду пріоритетною..

Такої ж правової позиції дотримується Вищий господарський суд України у своїй постанові від 25.05.2010 року у справі № di 503880 .

Тернопільська об'єднаної державна податкова інспекція використала надане їй ст.13 Законом право та внесла господарському суду пропозицію щодо призначення ліквідатором у справі Крамар Л.І., що відповідає приписам статті 13 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " .

Як вбачається з наданих арбітражними керуючими документів Никитюк Ростислав Ігорович діяльність арбітражного керуючого здійснює з 30 вересня 2011 року , тобто один місяць , натомість Крамар Людмила Іванівна здійснює діяльність арбітражного керуючого з 02.04.2009 року , має досвід роботи , виконувала обов'язки розпорядника майна та ліквідатора .

Клопотання Тернопільської ОДПІ про призначення Крамар Л.І. арбітражним керуючим ( ліквідатором ) у справі № 10/Б-5022/ 1351/2011 підлягає до задоволення.

На підставі наведеного, керуючись статтями 23, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ", господарський суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30, ід. код 23836557 -визнати банкрутом.

2.Визнати грошові вимоги Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1 відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД"

в сумі 1 060 426,96 грн.

3.Відкрити ліквідаційну процедуру банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30, ід. код 23836557.

4.Встановити строк ліквідаційної процедури банкрута -3 ( три ) місяці з дня винесення постанови.

5.Задовольнити клопотання Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Тернопіль , вул. Білецька, 1 щодо кандидатури ліквідатора у справі № 10/Б-5022/1351/2011 .

6.Призначити ліквідатором банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Васер ЛТД" м. Тернопіль, вул. Текстильна, 30 Крамар Л.І. (ліцензія серії АВ №456434 від 02.04.2009р. видана Державним департаментом з питань банкрутства), жительку м. Тернопіль, вул. Руська 16/58.

Покласти на ліквідатора обов'язки, передбачені статтею 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ".

7.Припинити повноваження органів управління банкрута та власників його майна щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.

8.Постанову надіслати банкруту, кредитору, ліквідатору Крамар Л.І. , 46001,м. Тернопіль, Головпоштамт, а/с 53 ; Відділу Державних Реєстраторів Тернопільської міської ради, м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка,1; Першому Відділу ДВС Тернопільського міського управління юстиції, м. Тернопіль вул. Лисенка,1; Управлінню Пенсійного Фонду України у місті Тернополі, м. Тернопіль вул. Руська,17; Сектору з питань банкрутства в Тернопільській області, м. Тернопіль, вул. Київська, 3а.

Суддя М.Є. Півторак

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення22.11.2011
Оприлюднено29.04.2013
Номер документу30939764
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/б-5022/1351/2011

Ухвала від 20.02.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 22.05.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 12.06.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Судовий наказ від 29.05.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 27.01.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 05.01.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 02.11.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Постанова від 22.11.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 29.05.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні