Україна Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 07 березня 2013 року Справа № 805/2784/13-а Суддя Донецького окружного адміністративного суду Христофоров А.Б., ознайомившись з матеріалами адміністративного позову Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до ЗАТ «Донецькмонолитспецстрой» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів,- В С Т А Н О В И В: Позивач, Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, звернулось до суду з позовною заявою до ЗАТ «Донецькмонолитспецстрой» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів. Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України,- до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. У порушення вищезазначених вимог, позивачем до позовної заяви не доданий документ про сплату судового збору. Разом з тим позивач до позовної заяви додав клопотання про звільнення його від сплати судового збору. Розглянувши зазначене клопотання, суд не знаходить підстав для його задоволення з огляду на таке. Згідно ст. 8 Закону України «Про судовий збір»,- враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Згідно ч. 1 ст. 88 КАС України,- суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Таким чином, єдиною підставою для вчинення судом зазначених у цій нормі дій є врахування ним майнового стану сторони. Обґрунтування пов'язаних з цим обставин, які свідчать про неможливість або утруднення в здійсненні оплати судового збору у встановлених законом розмірах і в строки, покладається на заінтересовану сторону. Позивач в обґрунтування клопотання про звільнення його від сплати судового збору посилається на п. 7 ст.5 Закону України «Про судовий збір», ст.ст. 6, 18 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», ст. 88 КАС України п. 1 р. 1 Роз'яснення щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затв. Наказом Державного казначейства України Міністерства Фінансів України № 482 від 10.11.2008, згідно до якого,- економічна класифікація видатків бюджету забезпечує чітке розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними ознаками з детальним розподілом коштів за їх предметними ознаками (заробітна плата, нарахування, всі види господарської діяльності, виплати населенню, що іменуються як трансферти населенню, та інші категорії). Згідно п.п. а) п. 1.3.5 р. ІІ вказаного Роз'яснення, до коду 1135 «Інші видатки» відносяться видатки, які не пов'язані з придбанням товарів та послуг установами для власних потреб, а саме: сплата податків та зборів державного мита та інших видів платежів до бюджетів відповідно до законодавства. Зазначає, що згідно виписки з рахунку Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з урахуванням КЕКВ рахунок № 90754001007179 за кодом 1135 вхідний залишок становить 0,00 гривень. Разом з тим, позивачем не надано до позовної заяви виписки з рахунку Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з урахуванням КЕКВ рахунок № 90754001007179 за кодом 1135. Таким чином відсутні докази вхідного залишку у розмірі 0,00 гривень за кодом КЕКВ 1135. До того ж, згідно п.7 ст. 5 Закону України «Про судовий збір»,- від сплати судового збору звільняються зокрема державні органи, підприємства, установи, організації, громадські організації та громадяни, які звернулися у випадках, передбачених законодавством, із заявами до суду щодо захисту прав та інтересів інших осіб, а також споживачі - за позовами, що пов'язані з порушенням їхніх прав. При цьому позивачем не надано доказів на підтвердження обставин того, що він звертається до суду з позовом, що пов'язаний з порушенням їхніх прав. Таким чином позивачу необхідно надати до суду документ про сплату судового збору або докази вхідного залишку у розмірі 0,00 гривень за кодом КЕКВ 1135. Оскільки позовна заява подана без дотримання вимог статті 106 КАС України, тому вона підлягає залишенню без руху. На підставі викладеного, керуючись ст. 108 КАС України, У Х В А Л И В: У задоволенні клопотання Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про звільнення від сплати судового збору,- відмовити. Позовну заяву Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до ЗАТ «Донецькмонолитспецстрой» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, - залишити без руху. Позивачу надати строк для усунення недоліків позовної заяви до 22 березня 2013 року. При усунені недоліків в наданий строк, позовна заява буде вважатися поданою у день первинного її подання до адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду. Суддя Христофоров А.Б.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.03.2013 |
Оприлюднено | 07.05.2013 |
Номер документу | 30942663 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Христофоров А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні