20-4/306
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
справа № 20-4/306
ПОСТАНОВА
і м е н е м У к р а ї н и
"12" грудня 2006 р. 12:00 м. Севастополь
Господарський суд міста Севастополя у складі:
судді Остапової К.А.,
розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя до Закритого акціонерного товариства “Діоніс-Сервіс” про стягнення 83826,14 грн.,
при секретарі Соловей Ю.В.
за участю представників:
позивач –Сергунін О.О., довіреність № 10-004/241 від 15.11.2006;
позивач –Ягунов В.П., довіреність № 4326/9/10-0 від 16.10.2006;
відповідач –не з'явився.
С у т ь с п о р а:
Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Севастополя звернулась до суду з адміністративним позовом до Закритого акціонерного товариства “Діоніс-Сервіс” про стягнення 83826,14 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані порушенням відповідачем вимог податкового законодавства України.
Ухвалою від 23.10.2006 позовна заява залишена без руху.
Ухвалою суду від 08.11.2006 по справі було призначено попереднє судове засідання на 15.11.2006.
Ухвалою суду від 15.11.2006 підготовче провадження закінчено і справа призначена до судового розгляду.
У попереднє та судове засідання відповідач явку повноважних представників не забезпечив, про причини нез'явлення суд не повідомив, витребувані судом документи та відзив не надав, про час та місце засідання був повідомлений належним чином.
Згідно зі статтями 9, 10 Конституції України, статті 9 Європейської хартії регіональних мов (ратифікована Законом України від 15 травня 2003 року), статті 3 Декларації прав національностей України (від 1 листопаду 1991 року № 1771), статті 10 Закону України «Про судовий устрій»від 7 лютого 2002 року, статті 18 Закону України «Про мови»від 28 жовтня 1989 року, статтям 10, 12 Конституції Автономної Республіки Крим (Закон України від 23 грудня 1998 року № 350), статті 15 Кодексу адміністративного судочинства України і клопотанням представників позивача, вони давали пояснення по справі на російській мові.
Згідно зі ст.ст. 49, 51, 121, 130 Кодексу адміністративного судочинства України, представникам позивача роз'яснені його процесуальні права і обов'язки.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухавши пояснення представників позивача, суд -
В с т а н о в и в :
Згідно з п. 4 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України до компетенції адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єктів владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Згідно з п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій та апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
Податкові органи при зверненні до суду з позовною заявою про стягнення заборгованості перед бюджетом діють як органи державної влади у здійсненні ними владних управлінських функцій і, відповідно, як суб'єкти владних повноважень, а тому справи за участю податкових органів, пов'язані із здійсненням ними владних повноважень, підлягають розглядові місцевими та апеляційними господарськими судами в порядку, встановленому КАС України.
Закрите акціонерне товариство “Діоніс-Сервіс” відповідно до законодавства України є платником податків і зборів (обов'язкових платежів), зареєстровано у Севастопольській міській державній адміністрації 21.06.1994, перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у Ленінському районі міста Севастополя і зобов'язано сплачувати до бюджету відповідні платежі.
Згідно зі статтями 10, 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” до функції державних податкових інспекцій входить: здійснювання контролю за додержуванням законодавства про податки, інші платежі; забезпечення обліку платників податків, інших платежів, правильності нарахування та своєчасності поступлення податків, платежів; подача до судів позовів до підприємств, установ, організації та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом и державними цільовими фондами за рахунок їх майна. Державні податкові інспекції мають право стягнути на користь бюджету та державних цільових фондів суми недоїмок, пені и штрафних санкції в порядку, передбаченім законом.
24.06.2005 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м. Севастополя була проведена позапланова документальна перевірка відповідача з питання дотримання вимог податкового і валютного законодавства за період з 01.07.2002 по 31.05.2005.
В ході перевірки було встановлено, що Закритим акціонерним товариством “Діоніс-Сервіс” занижена сума податку на додану вартість за січень 2005 року, до сплаті в бюджет підлягає сума 56738,00 грн.
Таким чином відповідачем допущені порушення п. 4.5 ст. 4 Закону України „Про податок на додану вартість” від 03.04.1997 № 168/97-ВР (який діяв на момент проведення перевірки).
Виводи перевірки містяться в акті № 99/26-207/22270585 від 24.06.2005.
За результатами перевірки Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Севастополя прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000412600/0 від 30.06.2005 про стягнення заборгованості в сумі 85107,00 грн., з яких: основний платіж –56738,00 грн. і штрафні санкції - 28369,00 грн.
Згідно з п.п. 17.1.3. п. 17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” у разі коли контролюючий орган самостійно донараховує суму податкового зобов'язання платника податків за підставами, викладеними у підпункті "б" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язаний сплатити штраф у розмірі десяти відсотків від суми недоплати (заниження суми податкового зобов'язання) за кожний з податкових періодів, установлених для такого податку, збору (обов'язкового платежу), починаючи з податкового періоду, на який припадає така недоплата, та закінчуючи податковим періодом, на який припадає отримання таким платником податків податкового повідомлення від контролюючого органу, але не більше п'ятдесяти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сукупно за весь строк недоплати, незалежно від кількості податкових періодів, що минули.
Податкове повідомлення-рішення № 0000412600/0 від 30.06.2005 одержано уповноваженою особою боржника –головним бухгалтером підприємства - Бондаренко О.В. 01.07.2005.
Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Севастополя відповідачу були направлені податкові вимоги: № 1/149 від 21.03.2006, № 2/212 від 25.04.2006, які були повернуті поштовим відділенням зв'язку з відміткою “організація вибула” та поміщені на “Дошку податкових повідомлень” про що складені акти про неможливість вручення.
Відповідно до п.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України № 2181-ІІІ день розміщення податкової вимоги чи повідомлення на “Дошці податкових повідомлень” вважається днем його вручення.
Таким чином, вказане податкове повідомлення-рішення № 0000412600/0 від 30.06.2005, податкові вимоги № 1/149 від 21.03.2006, № 2/212 від 25.04.2006, вважаються врученими.
Вищевказане податкове повідомлення-рішення було оскаржено відповідачем у встановленому порядку.
Рішенням начальника Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Севастополя № 13819/10/10-022 від 05.09.2005 податкове повідомлення-рішення №0000412600/0 від 30.06.2005 залишено без змін, скарга директора Закритого акціонерного товариства “Діоніс-Сервіс” –без задоволення.
Рішенням Державної податкової адміністрації у м.Севастополя № 4068/7/25-060 від 25.11.2005 податкове повідомлення-рішення №0000412600/0 від 30.06.2005 залишено без змін, повторна скарга директора Закритого акціонерного товариства “Діоніс-Сервіс” –без задоволення.
Рішенням Державної податкової адміністрації України № 1183/6/25-0115 (2527/7) від 10.02.2006 скарга директора Закритого акціонерного товариства “Діоніс-Сервіс” на податкове повідомлення-рішення №0000412600/0 від 30.06.2005 залишена без розгляду у зв'язку з порушенням законодавчо встановленого терміну для подання повторної скарги.
В добровільному порядку відповідач заборгованість перед бюджетом не погашає.
Заходи Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя по стягненню податкового боргу з відповідача, які передбачені Законом України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” до погашення заборгованості не призвели.
Відповідно до п. 11 ст. 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.
Відповідно до п. 3.1.1 ст. 3 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами” активи платників податків можуть бути примусово стягнути в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.
На підставі вищевикладеного, позовні вимоги про стягнення з відповідача суми податкового зобов'язання у розмірі 83826,14 грн. підлягають задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до пункту 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 94, 111, 121, 158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Закритого акціонерного товариства “Діоніс-Сервіс” (99011, м.Севастополя, пр. Нахімова, 5; код ЄДРПОУ 22270585, р/р№26001301847 в СФ АКБ “Укрсоцбанк”, МФО 324195) суму заборгованості перед бюджетом по податку на додану вартість у розмірі 83826,14 грн. на р/р31115029600007, код платежу 14010100, одержувач УГДК в м.Севастополі, МФО 824509, код ЄДРПОУ 2319148.
Видати виконавчий лист після набрання постановою законної сили.
3. Примирники постанови направити сторонам.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Суддя К.А. Остапова
Постанова складена та підписана
в порядку ч. 3 ст. 160 КАС України
18.12.2006
Розсилка:
1. позивач –ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя (99011, м.Севастополь, вул. Кулакова, 37)
2. відповідач –ЗАТ “Діоніс-Сервіс” (99011, м. Севастополь, пр. Нахімова, 5; м. Севастополя, вул.Богданова, 27) -2 примир.
3. справа
4. наряд
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 309724 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Остапова К.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні