Справа № 2308/2488/2012з
провадження№ 2-а/697/12/2013
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18.04.2013 р. Канівський міськрайонний суд Черкаської області
у складі:
головуючого судді - Льон О.М.,
при секретарі - Дряновій Н.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору - спільного підприємства з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю «М+М» до виконавчого комітету Канівської міської ради Черкаської області, третя особа - приватне підприємство «Канівавтотранс» про визнання протиправними дій, визнання незаконним рішення та зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Третя особа Спільне підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю «М+М» звернулось до суду з позовом до виконавчого комітету Канівської міської ради Черкаської області, третя особа - приватне підприємство «Канівавтотранс», в якому просить: визнати протиправними дії відповідача щодо допуску ПП «Канівавтотранс» до участі в конкурсі щодо визначення перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування №1 та №4, проведеному 17.12.2010 р..; визнати інформацію, подану ПП «Канівавтотранс» на конкурс, проведений 17.12.2010р., стосовно наявності в розпорядженні підприємства ПП «Канівавтотранс» власних охоронців, які пропрацювали на підприємстві понад 1 рік, КТП, медичного пункту, мийки та автобусів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, недостовірною; визнати протиправними дії відповідача щодо недонарахування СП ТОВ «М+М» на конкурсі «25 балів»; визнати Рішення конкурсного комітету по маршруту №1 та № 4 в м. Канів, проведеного 17.12.2011р. незаконним; зобов'язати відповідача перерахувати бали та донарахувати СП ТОВ «М+М» «25 балів» за наявність: КТП, працівників у керівному складі СП ТОВ «М+М» з вищою профільною освітою та за інвестиції, вкладені у рухомий склад для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями протягом останнього періоду; визнати рішення виконавчого комітету Канівської міської ради №486 від 30.12.2010р. «Про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №1» незаконним; визнати рішення виконавчого комітету Канівської міської ради «Про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №4» незаконним; визнати недійсним договір, укладений відповідачем з ПП «Канівавтотранс» щодо обслуговування рейсів №1 та №4 з моменту його укладання; зобов'язати відповідача визнати СП ТОВ «М+М» переможцем конкурсу по перевезенню пасажирів на маршрутах загального використання відповідно до кількості балів на конкурсі, проведеному 17.12.10р. зобов'язати відповідача прийняти нове рішення виконавчого комітету Канівської міської ради, яким визнати СП ТОВ «М+М» переможцем конкурсу по маршруту №1 в м.Каневі; зобов'язати відповідача укласти з СП ТОВ «М+М» договір на перевезення пасажирів по маршруту загального користування №1 в м.Каневі терміном на 5 років.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що конкурсний комітет виконавчого комітету Канівської міської ради під час прийняття рішення від 17.12.2010 року при визначенні переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та № 4 в м. Канів ПП«Канівавтотранс» порушив вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування». Порушення полягало в тому, що виконком Канівської міської ради як організатор не залучив робочий орган, на який згідно п. 14 вказаної постанови КМ У за №1081 покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки. Для проведення перевірки достовірності інформації, поданої перевізниками-претендентами, організатор не залучав територіальні підрозділи Мінтрансзв 'язку. В порушення п.21 вказаної Постанови КМУ за №1081, яка передбачає, що в разі відсутності претендентів на здійснення функцій робочого органу організатор повинен забезпечити проведення конкурсу самостійно...», виконком Канівської міської ради як організатор не виконав покладені функції аналізу та перевірки інформації поданої перевізниками-претендентами, тоді як дані функції незаконно виконувались членами конкурсного комітету, що підтверджуються актами обстежень. В порушення п.12 вказаної постанови КМ У за №1081 конкурсний комітет виконавчого комітету Канівської міської ради незаконно допустив ПП «Канівавтотранс» до участі в конкурсі по визначенню переможця на маршрутах загального користування №1 та №4 в м. Каневі, в зв'язку з подачею недостовірної інформації щодо наявності в розпорядженні ПП «Канівавтотранс»: автобусів пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, КТП, медичного пункту, мийки, власної охорони, яка працює на підприємстві понад 1 рік та в зв'язку з відсутністю у підприємства ПП «Канівавтотранс» достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів), внаслідок чого конкурсний комітет незаконно нарахував підприємству ПП «Канівавтотранс» «30 балів». Поряд з цим конкурсний комітет незаконно недонарахував іншому учаснику конкурсу СП ТОВ «М+М» «25 балів» за наявність КТП, працівників з вищою освітою та за інвестиції, вкладені у рухомий склад для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями протягом останнього періоду. Вказані порушення призвели до прийняття незаконних рішень виконавчого комітету Канівської міської ради № 486, 487 від 30.12.2010 року про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №1 та відповідно №4 - ПП «Кнівавтотранс».
У судовому засіданні представник третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору - спільного підприємства з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю «М+М» за довіреністю ОСОБА_1 позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити позов повністю.
Представник відповідача - виконавчого комітету Канівської міської ради Черкаської області ОСОБА_2 позовні вимоги не визнала та просила суд відмовити в задоволенні позовних вимог повністю. Своє заперечення відповідач обґрунтовував тим, що конкурс проведено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», а тому вважає доводи позивача необґрунтованими та безпідставними.
Представник третьої особи - ПП «Канівавтотранс» ОСОБА_3 позовні вимоги не визнає та просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог повністю.
Заслухавши пояснення сторін та дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що позов підлягає до часткового задоволення з огляду на наступне.
Згідно ст.7 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 року №2344-111 на виконавчі органи міських рад покладено організацію пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування, проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.
За ч.1ст.43 вказаного Закону №2344-111визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.
Суд зазначає, що порядок проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом регулюється постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (далі- Порядок №1081).
Згідно п.3,4 Порядку №1081 організацію проведення конкурсу (самостійно або із залученням робочого органу) забезпечує організатор. Організатором на автобусному маршруті, що проходить в межах населеного пункту є виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.
Пунктом 28 Порядку №1081 визначено, що оголошення про конкурс повинно бути опубліковано в засобах масової інформації не пізніше 30 календарних днів до початку конкурсу.
Відповідно до оголошення, яке опубліковане в громадсько-політичній газеті м. Канева та Канівського району «Дніпрова зірка» від 01.10.2010 року конкурсний комітет виконавчого комітету Канівської міської ради Черкаської області оголосив на 09.11.2010 року конкурс на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 в м.Каневі «пл. Соборна- Наша Ряба» (т.1 а.с.12).
Відповідно до оголошення, яке опубліковане в громадсько-політичній газеті м. Канева та Канівського району «Дніпрова зірка» від 13.10.2010 року № 04/2010 конкурсний комітет виконавчого комітету Канівської міської ради Черкаської області оголосив на 09.11.2010 року конкурс на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 в м.Каневі «АС Канів-вул. Маяковського» (т.4 а.с.5).
Рішенням виконкому Канівської міської ради від 19.11.2010 року за №440 було внесено зміни до попереднього рішення в частині дати проведення конкурсу, яку перенесено на 17.12.2010 року.
Засідання конкурсного комітету виконкому Канівської міської ради проведено 17.12.2010 року, за результатом якого прийнято рішення у вигляді протоколів № 4 та № 3 (т.4 а.с. 9, 202 ), відповідно до якого переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та № 4 в м. Канів визнано приватне підприємство «Канівавтотранс».
Так, відповідно до вказаного протоколу №4 засідання конкурсного комітету з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1, результати пропозицій перевізників-претендентів становлять: ПП «Канівавтотранс» - 90,5 балів, СПТОВ «М+М» - 72,3 бали (т.4 а.с.202-208); відповідно до вказаного протоколу №3 з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №4, зазначено, що в конкурсі приймає участь лише один перевізник-претендент ПП «Канівавтотранс», якого і визнано переможцем шляхом голосування простою більшістю голосів членів конкурсного комітету.
Враховуючи зазначені рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року, виконком Канівської міської ради приймає рішення № 486 від 30.12.2010 року «Про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №1» (т.1 а.с.74) та рішення №487 від 30.12.2010 року «Про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №4»(т.4 а.с.227).
Аналізуючи документи перевізників-претендетнів, які подані на конкурс та надані в судове засідання, суд встановив наступне.
Згідно копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО 158356, ПП «Канівавтотранс», ідентифікаційний код 33282691, зареєстровано виконавчим комітетом Канівської міської ради Черкаської області 10.12.2004 року, номер запису 10231020000000048 (т.4 ас.179).
Згідно ліцензії Головавтотрансінспекції Мінстерства транспорту та зв»язку серії АВ № 504452 виданої 15.12.2009 року вбачається, що ПП «Канівавтотранс» має право надавати послуги з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом строком дії від 05.01.2010 року до 04.01.2015 року (т.4 а.с. 178).
ПП «Канівавтотранс» 21.10.2010 року звернулось із заявою та анкетою на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 в м.Каневі «пл. Соборна- Наша Ряба» (т.4 а.с.166), та на маршруті № 4 в м. Каневі «АС Канів- вул. Маяковського» (т.4 а.с.6-8 ).
Згідно копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО 158347, спільне підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю «М+М», ідентифікаційний код 24357511, зареєстровано виконавчим комітетом Канівської міської ради Черкаської області 12.07.1996 року, номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР 10231200000000041 (т.4 а.с.186).
Згідно ліцензії Головавтотрансінспекції Мінстерства транспорту та зв»язку серії АВ № 510818 виданої 19.12.2009 року вбачається, що СП ТОВ «М+М» має право надавати послуги з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом строком дії від 01.02.2010 року до 31.01. 2015 року (т.4 а.с. 185).
Із заявою та анкетою на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 в м.Каневі «пл. Соборна- Наша Ряба» СП ТОВ «М+М» (т.4 а.с.180) звернулось 25.10.2010 року.
Судом встановлено, що в порушення вимог п.39 Порядку 31081 подані зазначеними вище перевізниками-претендентами заяви та анкети на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4 не зареєстровані у журналі обліку організатором - виконкомом Канівської міської ради або робочим органом.
У своїй позовній заяві СП ТОВ «М+М» (т.4 а.с.216) зазначає про відсутність в розпорядженні ПП «Канівавтотранс» на час подачі вказаних заяв та анкет автобусів пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, КТП, медичного пункту, мийки, власної охорони, яка працює на підприємстві понад 1 рік та в зв'язку з відсутністю у підприємства ПП «Канівавтотранс» достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів).
З анкети до заяви на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4 ПП «Канівавтотранс» зазначено наступні показники стосовно нявності належним чином обладнаних будівель: щодо контрольно-технічного пункту, зони ТО-1, ТО-2 , ремонтних майстерень з необхідними цехами та ділянками, мийки та медичного пункт - власних немає, в наявності орендовані згідно з договором від 11 травня 2010 року, укладеним на період з 11.05.2010 року до 10.05.2013 року.
Як встановлено з матеріалів справи (т.4а.с.112), 11.05.2010 p. між ПП «Канівавтотранс» та ПП ОСОБА_4 укладено договір оренди нежитлового приміщення, відповідно до якого ПП «Канівавтотранс» на період з 11.05.2010 року до 10.05.2013 року передано в оренду комплекс будівель та споруд: А2-диспетчерська, Б1 - склад ГСМ, В1 - гараж, шт.4-оглядові ями, Г1 -автопавільйон, г-прибудова, шт.2-оглядові ями, ґ - гараж, Д - ремонтна майстерня, НІ - гараж(мийка), К -прохідна, 1,2,3 - ворота. 4 - оглядова яма, 5 - огорожа, б - ворота з хвірткою, 1-вимощення, що знаходиться за адресою м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 36. Крім цього, в договорі купівлі-продажу від 21.08.2004 року укладеному між ВАТ «Канівське АТП 17151» та ПП ОСОБА_4 зазначено, що ПП ОСОБА_4 придбала комплекс будівель та споруд, що знаходиться за адресою м. Канів, вул. Енергетиків, буд. З 6, до складу якого входять : А2 - диспетчерська, Б1 - склад ГСМ, В1- гараж;, шт.4-оглядові ями, Г1 - автопавільйон, г - прибудова, шт. 2-оглядові ями,Е -. накриття, Ж- накриття, Д - ремонтна майстерня, д- прибудова, 1,23,5 -огорожа,- оглядова яма, І-замощення.
Більше того, рішенням №73 та №74 виконавчого комітету Канівської
міської ради від 01.03.2011р., тобто вже після проведення конкурсу 17.12.2010 року ОСОБА_4 було надано дозвіл на перепланування приміщення диспетчерської, будівництво КТП за адресою м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 36 (т.4 а.с.113,114)..
Листом Державної архітектурно-будівельної інспекції України за № 40-16-1567 від 29.07.2011 року (т.2 а.с.113) зазначено, що інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у Черкаській області встановлено, що ПП ОСОБА_4 за адресою м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 36 без погодженої і затвердженої в установленому порядку проектної документації та дозволу на виконання будівельних робіт розпочато будівництво КТП (стан готовності 5%) та збудовано мийку для великогабаритних транспортних засобів, чим порушено вимоги ст.ст.34,37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».
Листом виконкомуКанівської
міської ради від 24.06.2011р., тобто вже після проведення конкурсу 17.12.2010 року зазначено, що на виконання розпорядження міського голови тимчасовою комісією було проведено обстеження ПП «Канівавтотранс» в результаті чого встановлено, що на земельній ділянці за адресою м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 36 збудовано мийку для великогабаритних транспортних засобів, яка знаходиться на стадії будівництва, даний об»єкт не зареєстрований в інспекцієї Державного архітектурно-будівельного контролю та не введений в експлуатацію (т.2 а.с.46).
Згідно Декларацій про готовність об'єкта до експлуатації (т.4 а.с.115,119) підтверджується введення в експлуатацію КТП та мийки, розтащованих за адресою м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 36 лише 18.11.2011р., тобто вже після проведення конкурсу 17.12.2010 року.
Крім цього, ПП «Канівавтотранс» в анкеті до заяви на участь у конкурсі вказало інформацію про наявність п»яти автобусів пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, що не відповідає вимогам Порядку № 1081 від 03.12.2008 р. в частині наявності устаткування для зручного обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями», тобто обладнаних відповідно до вимог ДСТУ ГОСТ 30478:2006.
З огляду на викладене судом встановлено, що на час подання ПП «Канівавтотранс» анкети до заяви на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4 в розпорядженні ПП «Канівавтотранс» були відсутні КТП, мийка, медичний пункт та автобуси, пристосовані для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Пунктом 37 Порядку №1081 визначено, що достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених п.29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.
Відповідно до п.14 Порядку №1081 організатор залучає робочий орган, на який покладаються функції з підготовки з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки. Для проведення перевірки достовірності інформації, поданої перевізниками-претендентами, організатор може залучати територіальні підрозділи Мінтрансзв 'язку.
Відповідно до п.12 Порядку № 1081 від 03.12.2008 р. конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який надав на розгляд документи не в повному обсязі або такі, що містять недостовірну інформацію.
Посилання представника відповідача виконавчого комітету Канівської міської ради на протокол проведення обстеження та перевірки інформації поданої перевізником-претендентом ПП «Канівавтотранс» в анекті до заяви про участь в конкурсі з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4 від 24.11.2010 року, складений головою та членами конкурсного комітету ( т.3 а.с.225) є безпідставним, поскільки останні не мають таких повноважень згідно п.27 Порядку №1081, який передбачає, що члени конкурсного комітету: беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця конкурсу; мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу; зобов'язані дотримуватися норм законодавства, цього Порядку об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.»
Таким чином суд дійшов висновку, про те, що конкурсний комітет виконавчого комітет Канівської міської ради незаконно допустив ПП «Канівавтотранс» до участі в конкурсі на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4, проведеному 17.12.2010 року у зв»язку з поданням документів, що містять недостовірну інформацію.
З договорів про надання послуг по охороні майна та цінностей від 01.10.2008 року та від 01.10.2009 року ( т.4 а.с.209-211) вбачається, що ПП «Канівавтотранс» охоронялося приватним охоронним підприємством «Пітон» та «Гюрза» і на момент подачі анкети до заяви на участь у конкурсі з перевезення пасажирів у ПП «Канівавтотранс» були відсутні штатні охоронці або охоронці які працюють за трудовими договорами на протязі одного року до дати оголошення конкурсу, що підтверджується Списком працівників ПП «Канівавтотранс» станом на 26 жовтня 2009 p. ПП «Канівавтотранс» до Черкаського окружного адміністративного суду (т. 4 а.с.212 ).
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про відсутність у відповідача правових підстав для нарахування ПП «Канівавтотранс» балів за зберігання транспортних засобів, яке забезпечують штатні працівники або працівники, які працюють за трудовим договором, на власній або орендованій території не менше ніж один рік до дати оголошення конкурсу.
Поряд з цим, суд дійшов висновку, про те, що конкурсний комітет незаконно недонарахував іншому учаснику конкурсу СП ТОВ «М+М» «25 балів» за наявність КТП, мийки, медичного пункту, працівників з вищою освітою та за інвестиції, вкладені у рухомий склад для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями протягом останнього періоду, що підтверджується матеріалами інвентаризаційної справи №393 на будинок 88/2 по вул.. Леніна в м. Каневі, сертифікатом відповідності, виданим Державним Комітетом з питань технічного регулювання та споживчої політики терміном дії від 13.1.22010 року до 12.12.2012 року на підставі акту обстеження СПТОВ «М+М» щодо стану та умов надання послуг з перевезення пасажирів автобусами № 5127П/0039/ПА від 13.12.2010 року складеним ДП ДержавтотрансНДІпроект» (т.2 а.с.27), листом Територіального управління Головавтотрансінспекції в Черкаській області від 28.04.2011р. №24/1-02-24/1-02-496 про перевірку дотримання ліцензійних умов СП ТОВ «М+М» (т.2 ас.34), а також постановою Черкаського окружного адміністративного суду від 07.12.2012 року, яка ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 28.02.2013 року залишена без змін (т.4 а.с.237-241), а тому згідно ст.72 КАСУ вказані обставини не потребують доказування при розгляді даної справи.
Посилання представника третьої особи - ПП «Канівавтотранс» ОСОБА_3 на рішення Канівського міськрайонного суду від 23.11.2012 року про встановлення факту орендних відносин між ОСОБА_4, ОСОБА_5 та ПП «Канівавтотранс» з 11.05.2010 року (т.3 а.с.257) є безпідставними, поскільки згідно п.67 Порядку № 1081 інформація, що міститься в документах, поданих перевізниками-претендентами для участі в конкурсі, повинна бути достовірною за станом на момент подання документів для участі в конкурсі.
Посилання представника відповідача на лист Канівського міського голови за № 2509 від 26.11.2010 року, який пізніше відкликаний листом від 12.06.2012 року за № 1191 (т.4 а.с.77), де зазначено про проведення обстеження конкурсним комітетом достовірності інформації, поданої перевізниками-претендентами СПТОВ «М+М», є безпідставним, поскільки суперечить вимогам п.п. 14,27,37 Порядку №1081 (т.1 а.с.14).
Згідно з частиною 1ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених ст.72 цього Кодексу. В силу ч.2 ст.72 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб»єкта владних повноважень обов»язок доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Таким чином суд дійшов висновку про обґрунтованість частини позовних вимог СП ТОВ «М+М» щодо визнання протиправними дій конкурсного комітету виконавчого комітету Канівської міської ради щодо допуску ПП«Канівавтотранс» до участі в конкурсі на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4, проведеному 17.12.2010 року у зв»язку з поданням документів, що містять недостовірну інформацію; визнання незаконним рішення конкурсного комітету виконавчого комітету Канівської міської ради від 17.12.2010 року про визнання переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та № 4 в м. Канів ПП «Канівавтотранс»; визнання незаконними рішень виконавчого комітету Канівської міської ради № 486 та №487 від 30.12.2010 року «Про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №1» та відповідно №4».
Решта позовних вимог СП ТОВ «М+М» щодо визнання недійсним договору, укладеного відповідачем з ПП «Канівавтотранс» щодо обслуговування рейсів №1 та №4 з моменту його укладання, зобов'язання відповідача визнати СП ТОВ «М+М» переможцем конкурсу по перевезенню пасажирів на маршрутах загального використання відповідно до кількості балів на конкурсі, проведеному 17.12.10р., зобов'язання відповідача прийняти нове рішення виконавчого комітету Канівської міської ради, яким визнати СП ТОВ «М+М» переможцем конкурсу по маршруту №1 в м.Каневі, зобов'язання відповідача укласти з СП ТОВ «М+М» договір на перевезення пасажирів по маршруту загального користування №1 в м.Каневі терміном на 5 років не знайшли свого підтвердження в судовому засіданні, а тому не підлягають до задоволення.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 97, 99, 100, 158-163 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов спільного підприємства з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю «М+М» - задовольнити частково.
Визнати протиправними дії конкурсного комітету виконавчого комітету Канівської міської ради щодо допуску приватного підприємства «Канівавтотранс» до участі в конкурсі на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4, проведеному 17.12.2010 року у зв»язку з поданням документів, що містять недостовірну інформацію.
Визнати незаконним рішення конкурсного комітету виконавчого комітету Канівської міської ради від 17.12.2010 року про визнання переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та № 4 в м. Канів - приватного підприємства «Канівавтотранс».
Визнати незаконним рішення виконавчого комітету Канівської міської ради № 486 від 30.12.2010 року «Про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №1».
Визнати незаконним рішення виконавчого комітету Канівської міської ради №487 від 30.12.2010 року «Про затвердження рішення конкурсного комітету від 17.12.2010 року щодо визначення перевізника на міському автомобільному маршруті загального користування №4».
Зобов'язати конкурсний комітет виконавчого комітету Канівської міської ради в межах своєї компетенції прийняти нове рішення про визначення переможця конкурсу на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування №1 та №4, проведеного 17.12.2010 року.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити повністю.
Постанова суду може бути оскаржена а апеляційному порядку до Київського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАСУ апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Головуючий О . М . Льон
Суд | Канівський міськрайонний суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2013 |
Оприлюднено | 23.01.2014 |
Номер документу | 30989856 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Канівський міськрайонний суд Черкаської області
Льон О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні