ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 квітня 2013 р. Справа №801/3411/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючої судді Трещової О.Р., при секретарі Веретенниковій Ю.В..,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до Повного товариства Деревського та Яковенко ломбард «Восток» про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернулась з позовом Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до Повного товариства Деревського та Яковенко ломбард «Восток» про стягнення на користь держави заборгованості з штрафних санкцій на загальну суму 5100,00 гривень.
Позивач обґрунтував свої позовні вимоги тим, що начальником відділу пруденційного нагляду за фінансовими компаніями Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг Драганом Т.М. 29.08.2012 року відносно Повного товариства Деревського та Яковенко ломбард «Воток» складений Акт № 30/16/03-ЛБ про порушення законодавства про фінансові послуги.
В Акті зазначається, що відповідачем не надані звітні дані за четвертий квартал 2011 року, перший квартал та перше півріччя 2012 року, що свідчить про порушення Товариством вимог чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг, а саме ст. 14 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», п. 2.1 та 2.2 розд. 2 Порядку складання та подання звітності ломбардами до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 04.11.2004 р. № 2740.
Разом з тим, Товариством не надано до Нацкомфінпослуг копії оприлюдненої річної фінансової звітності за 2011 рік, що свідчить про порушення Товариством вимог чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг, а саме ст.14 Закону «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», п.2.6 розд.2 Порядку складання та подання звітності ломбардами до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України в частині неподання Товариством звітності за 2011 рік.
Також Товариством не виконані вимоги Розпорядження про усунення вимог законодавства України про фінансові послуги від 03.02.2012 року № 431/41/025/03-ЛБ, що є порушенням вимог п. 2.2 гл 2 та п. 6.12 гл. 6 Положення про застосування Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України заходів впливу, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13.11.2003 року № 125.
Даний акт був направлений ПТ Деревського та Яковенко ломбард «Восток» листом від 30.08.2012 року за вих. № 3301/16-8 та отриманий відповідачем 03.09.2012 року згідно поштового повідомлення. В листі зазначено, що розгляд справи про порушення законодавства в сфері фінансових послуг буде розглядатися 19.09.2012 року.
З позову вбачається, що 19.09.2012 року в.о. директора департаменту регулювання та нагляду за фінансовими компаніями - Жигінас В.В. відносно Повного Товариства Деревського та Яковенко ломбард «Восток» прийнято Постанову № 30/16/03/01-ЛБ про накладення штрафу за правопорушення, вчинені на ринках фінансових послуг в розмірі 5100,00 гривень.
Дана постанова була направлена відповідачу листом від 20.09.2012 року вих. № 3777/16-8 та отримана ним 02.10.2012 року згідно поштового повідомлення.
Позивач пояснює, що відповідачем штраф в розмірі 5100,00 гривень на день звернення з позовом до суду не сплачено.
Ухвалою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 01.04.2013 року відкрито провадження по справі.
Ухвалою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 01.04.2013 року закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.
У судове засідання представник позивача не з'явився, повідомлений належним чином про дату, час та місце розгляду справи.
У судове засідання представник відповідача не з'явився, повідомлений належним чином про дату, час та місце розгляду справи.
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим розглянути справу на підставі наявних в матеріалах справи доказів.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.3 КАС України справою адміністративної юрисдикції є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 5 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Пунктом 7 ч.1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено коло суб'єктів владних повноважень, до яких віднесено орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно п. 1 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1070 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Нацкомфінпослуг здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг у межах, визначених законодавством.
Відповідно до ст. 39 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» у разі порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, застосовує заходи впливу відповідно до закону. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, обирає та застосовує заходи впливу на основі аналізу даних та інформації стосовно порушення, враховуючи наслідки порушення та наслідки застосування таких заходів.
Згідно ст. 40 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, може застосовувати такі заходи впливу:
- зобов'язати порушника вжити заходів для усунення порушення;
- вимагати скликання позачергових зборів учасників фінансової установи;
- накладати штрафи в розмірах, передбачених статтями 41 і 43 цього Закону;
- тимчасово зупиняти або анулювати ліцензію на право здійснення діяльності з надання фінансових послуг;
- відсторонювати керівництво від управління фінансовою установою та призначати тимчасову адміністрацію;
- затверджувати план відновлення фінансової стабільності фінансової установи;
- виключати відповідно до законодавства учасників ринків фінансових послуг (крім споживачів фінансових послуг) з Державного реєстру фінансових установ або реєстру осіб, які не є фінансовими установами, але мають право надавати окремі фінансові послуги;
-установлювати для небанківських фінансових груп підвищені економічні нормативи, ліміти та обмеження щодо здійснення окремих видів операцій;
- виносити рішення про заборону недержавним пенсійним фондам - суб'єктам другого рівня системи пенсійного забезпечення укладати нові пенсійні контракти з учасниками накопичувальної системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування у разі порушення вимог, установлених для таких недержавних пенсійних фондів законом та ліцензійними умовами;
- у разі якщо порушення та його наслідки усунені порушником самостійно до застосування заходів впливу, крім випадків, передбачених статтями 41 і 43 цього Закону, Уповноважений орган не застосовує заходи впливу за таке порушення.
Згідно п. 5 ст. 43 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» адміністративні стягнення за правопорушення, передбачені частинами першою - третьою цієї статті, накладаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, або її територіальними управліннями. Від імені національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, право розглядати справи про адміністративні правопорушення та накладати стягнення мають голова, інші члени комісії, а також уповноважені національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, посадові особи.
Отже, судом встановлено, що позивач має право звертатися до суду з позовами у зв'язку з порушенням законодавства України про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг. Зазначений спір має ознаки публічно-правового та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства Окружним адміністративним судом АРК.
Відповідно ст. 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг.
Судом встановлено, що Повне товариство Деревського та Яковенко ломбард «Воток» є ломбардом, та відповідно фінансовою установою, а тому зобов'язано дотримуватися вимог законодавства України про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг.
З матеріалів справи судом встановлено наступне.
Уповноваженою особою Комісії, начальником відділу преденційного нагляду за фінансовими компаніями Драганом Т.М. відповідно до Положення про застосування Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України заходів впливу, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13.11.2003 р. № 125 відносно Повного товариства Деревського та Яковенко ломбард «Воток» складений акт № 30/16/03-ЛБ від 29.08.2012 року про порушення законодавства про фінансові послуги.
В Акті зазначається, що відповідачем не надані звітні дані за четвертий квартал 2011 року, перший квартал та перше півріччя 2012 року, що свідчить про порушення Товариством вимог чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг, а саме ст. 14 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», п. 2.1 та 2.2 розд. 2 Порядку складання та подання звітності ломбардами до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 04.11.2004 р. № 2740.
Разом з тим, Товариством не надано до Нацкомфінпослуг копії оприлюдненої річної фінансової звітності за 2011 рік, що свідчить про порушення Товариством вимог чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг, а саме ст.14 Закону«Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», п.2.6 розд.2 Порядку складання та подання звітності ломбардами до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України в частині неподання Товариством звітності за 2011 рік.
Також Товариством не виконані вимоги Розпорядження про усунення вимог законодавства України про фінансові послуги від 03.02.2012 року № 431/41/025/03-ЛБ, що є порушенням вимог п. 2.2 гл 2 та п. 6.12 гл. 6 Положення про застосування Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України заходів впливу, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13.11.2003 року № 125.
Даний акт був направлений ПТ Деревського та Яковенко ломбард «Восток» листом від 30.08.2012 року за вих. № 3301/16-8 та отриманий відповідачем 03.09.2012 року згідно поштового повідомлення. В листі також зазначено, що розгляд справи про порушення законодавства в сфері фінансових послуг буде розглядатись 19.09.2012 року.
19.09.2012 року в.о. директора департаменту регулювання та нагляду за фінансовими компаніями - Жигінас В.В., діючи від імені Нацкомфінпослуг, відносно Повного Товариства Деревського та Яковенко ломбард «Восток» прийнято Постанову № 30/16/03/01-ЛБ про накладення штрафу за правопорушення, вчинені на ринках фінасових послуг в розмірі 5100,00 гривень.
З постанови вбачається, що Товариством порушено вимоги чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг України, а саме:
- ст. 14 ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» щодо обов'язку фінансових установ надавати звітність відповідно до законів та нормативно-правових актів державних органів з питань регулювання діяльності фінансових установ та регулювання ринків фінансових послуг;
- п. 2.1. та 2.2 розд. 2 Порядку складання та подання звітності ломбардами до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг 4 листопада 2004 року за № 2740 щодо неподання звітних даних за 4 квартал 2011 року, 1 квартал та 1 півріччя 2012 року до Нацкомфінпослуг;
- п. 2.6 розд. 2 Порядку, в частині неподання Товариством копії оприлюдненої річної фінансової звітності за 2011 рік, достовірність та повнота якої має бути підтверджена аудитором.
Також Товариством не виконані вимоги Розпорядження про усунення порушень вимог законодавства України про фінансові послуги від 03.02.2012 р. № 431/41/05/03-ЛБ, що є порушенням вимог п. 2.2 гл. 2 та п. 6.12 гл. 6 Положення про застосування Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України заходів впливу, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13.11.2003р. № 125 (далі Положення № 125).
Зазначена постанова була направлена відповідачу листом від 20.09.2012 року вих. № 3777/16-8 та отримана ним 02.10.2012 року згідно поштового повідомлення.
Перевіряючи правомірність нарахування та стягнення штрафу в розмірі 5100,00 гривень за постановою про накладення санкції за правопорушення в сфері фінансових послуг судом встановлено наступне.
Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно постанови № 30/16/03/01-ЛБ від 19.09.2012 року до відповідача застосовані штрафні санкції відповідно до п. 2 част. 1 ст.41 ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», п. 1.5 розд. 1, п. 2.1, 2.4 розд. 2 п. 3.10 розд. 3 Положення № 125 в розмірі 5100,00 гривень.
Судом встановлено, що відповідачем постанова № 30/16/03-01-ЛБ від 19.09.2012 року про накладення санкцій за правопорушення в сфері фінансових послуг не була оскаржена, штраф в розмірі 5100,00 не сплачено.
Відповідно до ст. 14 ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» фінансова установа зобов'язана вести облік своїх операцій та надавати звітність відповідно до вимог законів та нормативно-правових актів державних органів з питань регулювання діяльності фінансових установ та ринків фінансових послуг.
Згідно пунктів 2.1, 2.2, 2.6 Порядку складання та подання звітності ломбардами до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, затвердженого розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг від 04.11.2004 року № 2740 Ломбарди складають та подають до Нацкомфінпослуг звітність за формами:
Загальна інформація про ломбард (додаток 1);
Звіт про склад активів та пасивів ломбарду (додаток 2);
Звіт про діяльність ломбарду (додаток 3).
Звітним періодом для складання звітності, яка подається до Нацкомфінпослуг, є календарний рік. Проміжна звітність складається щокварталу наростаючим підсумком з початку звітного року. Ломбарди складають звітність за станом на кінець останнього дня кварталу (року).
Звітність за квартал подається не пізніше 25-го числа місяця, що настає за звітним кварталом, звітність за рік - не пізніше 20-го лютого року, наступного за звітним.
У разі, якщо остання дата подання звітності випадає на неробочий день, термін подання переноситься на перший після вихідного робочий день.
Датою подання звітності вважається день фактичного її передання до Нацкомфінпослуг. При надходженні звітності поштою дата подання визначається за поштовим штемпелем підприємства (відділення) зв'язку, що обслуговує відправника.
До 1 липня року, наступного за звітним, ломбард подає до Нацкомфінпослуг копію оприлюдненої річної фінансової звітності. Достовірність та повнота річної фінансової звітності має бути підтверджена аудитором, інформація про якого внесена до реєстру аудиторів, що ведеться Нацкомфінпослуг, та який має право проводити аудиторські перевірки фінансових установ.
Відповідно до п. 2.2 Положення про застосування Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України заходів впливу (в редакції, що діяла на момент правовідносин), затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13.11.2003р. № 125 зобов'язання порушника вжити заходів для усунення порушення - це письмове розпорядження (припис), що надається Особі для усунення у визначений у ньому строк виявлених порушень законодавства про фінансові послуги.
Про виконання (невиконання) вимог розпорядження (припису) Особа зобов'язана письмово повідомити Держфінпослуг у визначений у розпорядженні (приписі) термін.
Невиконання вимог розпорядження (припису) є підставою для застосування інших заходів впливу у визначених законодавством випадках.
Згідно пункту 6.12. Положення рішення про застосування заходів впливу після набрання ним чинності є обов'язковим до виконання Особами. У разі невиконання рішення Держфінпослуг вживає заходів щодо його виконання у порядку, визначеному законодавством.
Таким чином в судовому засіданні підтверджений факт порушення відповідачем статті 14 ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», пунктів 2.1, 2.2, 2.6 Порядку складання та подання звітності ломбардами до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, затвердженого розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг від 04.11.2004 року № 2740, п. 2.2, 6.1 Положення про застосування Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України заходів впливу (в редакції, що діяла на момент правовідносин), затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13.11.2003р. № 125.
Згідно статті 41 ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» Уповноважений орган застосовує до учасників ринків фінансових послуг (крім споживачів фінансових послуг) штрафні санкції за:
1) провадження діяльності на ринках фінансових послуг, для якої законом встановлені вимоги щодо одержання ліцензії та/або реєстрації, без відповідної ліцензії та/або реєстрації - у розмірі від 1000 до 10000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
2) неподання, несвоєчасне подання або подання завідомо недостовірної інформації - у розмірі від 100 до 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3) ухилення від виконання або несвоєчасне виконання розпорядження, рішення Уповноваженого органу про усунення порушення щодо надання фінансових послуг - у розмірі від 100 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рішення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, про застосування штрафних санкцій може бути оскаржено в суді.
Штрафи, накладені національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, стягуються у судовому порядку.
Порядок застосування штрафних санкцій за порушення учасниками ринків фінансових послуг правил діяльності визначений статтею 42 ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», згідно якої Штрафи, передбачені статтею 41 цього Закону, накладаються Головою Уповноваженого органу, його заступниками, директорами департаментів чи головою відповідного територіального управління після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення.
Про вчинення правопорушення, зазначеного у статті 41 цього Закону, уповноваженою особою, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи чи фізичної особи - підприємця та документами, що стосуються справи, протягом трьох днів надсилається посадовій особі, яка має право накладати штраф.
Посадові особи Уповноваженого органу, визначені у частині першій цієї статті, приймають рішення про накладення штрафу протягом 30 днів після надходження документів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою, що надсилається учаснику ринків фінансових послуг.
Таким чином, суд вважає, що штрафні санкції в розмірі 5100,00 гривень застосовані до відповідача вірно, та позивачем дотриманий порядок проведення перевірки та застосування штрафних санкцій.
Суд зауважує, що гарантією прав суб'єктів господарювання у разі застосування до них адміністративно-господарських санкцій є встановлення законодавцем максимального строку давності.
Щодо дотримання позивачем строку для притягнення відповідача до відповідальності за вчинення правопорушення в сфері фінансових послуг, суд зазначає наступне.
Згідно ст. 41, 42 Закона України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» встановлений порядок накладення штрафів за порушення юридичними особами правил що застосовуються до учасників ринків фінансових послуг за правопорушення, вчинені на ринках фінансових послуг.
Суд підкреслює, що у зв'язку з тим, що Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» не передбачено окремих строків для притягнення юридичних осіб до відповідальності за вчинення правопорушення на ринку цінних паперів, в даному випадку підлягають застосуванню строки, визначені іншим законом, а саме ст.250 ГК України.
Суд зазначає, що відповідно до ст.250 Господарського кодексу України адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб'єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.
Як встановлено вище, штрафні санкції за порушення, вчинені в 2012 році, до відповідача застосовані постановою № 30/16/03/01-ЛБ від 19.09.2012 року.
Отже, судом встановлено, що позивачем дотримано строк, встановлений ст.250 ГК України, для застосування штрафних санкцій.
Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Згідно з частиною 4 статті 94 КАС України у справах, у яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, і відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Тому судові витрати по справі не підлягають стягненню з відповідача.
Вступна та резолютивна частини постанови оголошені у судовому засіданні 22.04.2013 року, постанова у повному обсязі складена та підписана 25.04.2013 року.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2.Стягнути з Повного Товариства Деревського та Яковенко ломбард «Восток» (ідентифікаційний код 25153101) заборгованість з штрафних санкцій в розмірі 5100,00 гривень.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2013 |
Оприлюднено | 07.05.2013 |
Номер документу | 31043276 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні