8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
24 квітня 2013 року Справа № 812/2809/13-а
Луганський окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Захарової О.В.,
за участю
секретаря судового засідання Білоконя Д.І.
та
представників сторін:
від позивача - не прибув,
від відповідача - не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Луганську справу за адміністративним позовом Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Кіровського міського комунального підприємства «Міське управління теплового господарства» про стягнення коштів за податковим боргом в загальному розмірі 1293,83 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 25 березня 2013 року відкрито провадження в адміністративній справі №812/2809/13-а за адміністративним позовом Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Кіровського міського комунального підприємства «Міське управління теплового господарства» про стягнення з рахунків у банках, які обслуговують платника, коштів за податковим боргом в загальному розмірі 1293,83 грн., з яких 118,88 грн. - з податку на прибуток підприємств, 1136,63 грн. - з земельного податку, 38,32 грн. - з податку з доходів фізичних осіб.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив таке.
Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» знаходиться на обліку в Стахановській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області Державної податкової служби як платник податків.
Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» самостійно податковий борг з податку на прибуток підприємства, з податку з доходів фізичних осіб та з плати за землю не сплатило, тому позивач просить стягнути кошти відповідача за податковим боргом в судовому порядку, оскільки відповідно до підпункту 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду за стягненням коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу.
Позивач у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. справи 44). Клопотанням від 16 квітня 2013 року № 1836/10/15 Стахановська об'єднана державна податкова інспекція Луганської області Державної податкової служби позовні вимоги підтримує у повному обсязі та просить розглянути справу без участі його представника (арк. справи 46).
Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. справи 40, довідковий лист). Заявою від 10 квітня 2013 року № 34 відповідач позовні вимоги визнав у повному обсязі та зазначив, що підприємство знаходиться на стадії ліквідації згідно рішення Кіровської міської ради від 02 грудня 2011 року № 339, проте завершити процес ліквідації не вдається через відсутність фінансування та основних засобів для продажу та погашення заборгованості (арк. справи 42).
Відповідно до частини 6 статті 71 та частини 4 статті 128 КАС України суд вирішує справу за відсутності сторін на підставі наявних в матеріалах справи доказів.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що позов підлягає задоволенню повністю з огляду на таке.
Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» як платник податків знаходиться на обліку в Стахановській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області Державної податкової служби.
Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:
- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
Згідно із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 статті 16); подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).
Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.18 пункту 20.1).
Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Пунктом 54.2 статті 54 Податкового кодексу України визначено, що грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом IV цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету.
У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);
- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (підпункт 49.18.4);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).
Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
У відповідності із підпунктом 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України земельний податок - обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XIII цього Кодексу).
Розділом ХІІІ Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та платою за землю.
До набрання чинності Податковим кодексом України спеціальним законом з питань оподаткування, який установлював порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначав процедуру оскарження дій органів стягнення, був Закон України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».
На виконання вимог Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який був чинним на дату виникнення спірних правовідносин) та вимог пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» подало до Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби:
- податковий розрахунок земельного податку з юридичних осіб на 2010 рік від 28 січня 2010 року № 234, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати земельного податку у розмірі 295,53 грн., у тому числі за податкові (звітні) періоди січень-листопад 2010 року включно по 24,63 грн. щомісячно, та грудень 2010 року у розмірі 24,60 грн. (арк. справи 6);
- податковий розрахунок земельного податку з юридичних осіб на 2011 рік від 31 січня 2010 року № 301, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати земельного податку у розмірі 420,55 грн., у тому числі за податкові (звітні) періоди січень-листопад 2011 року по 35,05 грн. щомісячно та грудень 2011 року у розмірі 35,00 грн. (арк. справи 17);
- податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2012 рік від 31 січня 2012 року № 151, згідно якої нараховано земельного податку у розмірі 420,55 грн., у тому числі за податкові (звітні) періоди січень-листопад 2012 року по 35,04 грн. щомісячно та грудень 2012 року у розмірі 35,11 грн. (арк. справи 13-15).
В порушення вимог Закону України від 21 грудня 2000 року №2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який був чинним на дату виникнення спірних правовідносин) та пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) періоду, самостійно суму податкового зобов'язання з плати за землю, зазначену у поданій ним звітній податковій декларації, не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг з плати за землю за 2010-2012 роки включно в сумі 1136,63 грн.
Відповідно до вимог пункту 133.1 статті 133 Податкового кодексу України Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» є платником податку на прибуток підприємства.
Розділом ІV Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та сплатою податку на доходи фізичних осіб.
На виконання вимог Закону України від 21 грудня 2000 року №2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який був чинним на дату виникнення спірних правовідносин), пункту 54.1 статті 54, пунктів 152.1 і 152.9 статті 152, пунктом 176.2 статті 176 Податкового кодексу України Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» подало до Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби:
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2009 рік від 08 лютого 2010 року №8467, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 4,00 грн. (арк. справи 18);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2010 року від 06 травня 2012 року №2160, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 10,00 грн. (арк. справи 19);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за півріччя 2010 року від 04 серпня 2011 року №3971, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 24,00 грн. (арк. справи 35);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за ІІІ квартали 2010 року від 09 листопада 2011 року №6170, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 26,00 грн. (арк. справи 34);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2010 рік від 04 лютого 2011 року №7894, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 32,00 грн. (арк. справи 33);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2011 року від 04 травня 2012 року №4646, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 3,00 грн. (арк. справи 32);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за півріччя 2011 року від 08 серпня 2011 року №6337, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 2,00 грн. (арк. справи 30-31);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за ІІ-ІІІ квартали 2011 року від 07 листопада 2011 року №7985, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 2,00 грн. (арк. справи 20-21);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2011 рік від 02 лютого 2012 року № 9589, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 2,00 грн. (арк. справи 28-29);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2012 року від 07 травня 2012 року №1729, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 4,00 грн. (арк. справи 26-27);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за півріччя 2012 року від 07 серпня 2012 року №3218, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 4,00 грн. (арк. справи 24-25);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за ІІ-ІІІ квартали 2012 року від 06 листопада 2012 року №4089, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 3,00 грн. (арк. справи 22-23);
- податкову декларацію з податку на доходи фізичних осіб від 19 квітня 2011 року №4401, в якій визначило суму податку на доходи фізичних осіб, яка підлягає перерахуванню в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, у розмірі 38,32 грн.
В порушення вимог пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, самостійно визначену суму податкової заборгованості не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг з податку на прибуток підприємства в сумі 116,00 грн. та з податку на доходи фізичних осіб в сумі 38,32, що не заперечується платником податків (арк. справи 42).
Підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України передбачено, що у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
Відповідно до пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
Пеня, визначена підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження.
Інструкцією про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженою наказом Державної податкової адміністрації України від 17 грудня 2010 року №953 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2010 за №1350/18645, встановлений порядок ведення органами державної податкової служби обліку нарахування та погашення пені, що справляється з платників податків у зв'язку із несвоєчасним погашенням узгодженого грошового зобов'язання, та пені на податкове зобов'язання, нараховане контролюючим органом у разі виявлення його заниження та/або визначене податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента (надалі - Інструкція №953).
Відповідно до пункту 3.1 Інструкції №953 нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.
Згідно з пунктом 3.2 вищезазначеної Інструкції № 953 при погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податку, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов'язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник податку, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені. Якщо платник податків не виконує встановлену цим пунктом черговість платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), орган державної податкової служби самостійно здійснює такий розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом. У разі наявності у платника податку податкового боргу органи державної податкової служби зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, у рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків.
Пунктом 3.3 Інструкції №953 передбачено, що суми пені зараховуються до бюджетів або державних цільових фондів, до яких згідно із законом зараховуються відповідні податки.
За несвоєчасне погашення податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємства у відповідності до вимог статті 129 Податкового кодексу України відповідачу нарахована пеня в сумі 2,88 грн., яка останнім у добровільному порядку не сплачена.
Враховуючи вищевикладене, податковий борг Кіровського міського комунального підприємство «Міське управління теплового господарства» з податку на прибуток підприємства складає 118,88 грн., з яких 116,00 грн. - основний борг, 2,88 грн. - пеня, з податку з доходів фізичних осіб - 38,32 грн. (основний борг) та з земельного податку - 1136,63 грн. (основний борг), що не заперечується відповідачем.
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Пунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).
Відповідно до статті 6 Закону України від 21 грудня 2000 року №2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який був чинним до 01 січня 2011 року) у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Податкові вимоги також надсилаються платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суму податкових зобов'язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення.
Податкові вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
На виконання вищезазначених положень Закону України від 21 грудня 2000 року №2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який був чинним до 01 січня 2011 року) Стахановською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області Кіровському міському комунальному підприємству «Міське управління теплового господарства» було вручено першу податкову вимогу від 16 жовтня 2001 року №1/36 та другу податкову вимогу від 03 грудня 2001 року №2/96 (арк. справи 10, 11).
Оскільки перша податкова вимога від 16 жовтня 2001 року №1/36 та друга податкова вимога від 03 грудня 2001 року №2/96 є чинними (доказів про скасування або відкликання податкових вимог суду не надано), суд прийшов до висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.
Внаслідок того, що Кіровське міське комунальне підприємство «Міське управління теплового господарства» станом на дату розгляду та вирішення справи податковий борг у загальному розмірі 1293,83 грн. не сплатило, вимоги податкового органу про стягнення коштів в розмірі 1293,83 грн. за податковим боргом з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, визнаються судом обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 136 КАС України, позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач - визнати адміністративний позов протягом всього часу судового засідання, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.
Дії представника відповідача при визнанні адміністративного позову не суперечать закону і не порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси, тому визнання позову приймається судом.
Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до пункту 21 частини 1 статті 5 Закону України від 08 липня 2011 року №3674-VІ «Про судовий збір» від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 24 квітня 2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 29 квітня 2013 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 16, 20, 87, 95, 102 Податкового кодексу України, статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 136, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Кіровського міського комунального підприємства «Міське управління теплового господарства» про стягнення коштів за податковим боргом в загальному розмірі 1293,83 грн. задовольнити повністю.
Стягнути з Кіровського міського комунального підприємства «Міське управління теплового господарства» (ідентифікаційний код 30008213, місцезнаходження: 93800, Луганська область, м. Кіровськ, вул.. Орджонікідзе, буд. 2) суму податкового боргу з податку на прибуток підприємства, що належить до комунальної власності, земельного податку з юридичних осіб, податку з доходів фізичних осіб у загальній сумі 1293,83 грн. (одна тисяча двісті дев'яносто три гривні 83 копійки), з яких 1290,95 грн. (одна тисяча двісті дев'яносто гривень 95 копійок) - основного боргу, 2,88 грн. (дві гривні 88 копійок) - пеня, шляхом стягнення коштів з рахунків банків, що його обслуговують.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 29 квітня 2013 року.
Суддя О.В. Захарова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2013 |
Оприлюднено | 08.05.2013 |
Номер документу | 31044780 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Захарова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні