ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
22 квітня 2013 року № 826/2969/13-а
Окружний адміністративний суд м. Києва у складі судді Каракашьяна С.К., розглянув адміністративну справу в порядку письмового провадження:
за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у м.Києві
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Роздрібторг»
про стягнення фінансових санкцій.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України в м.Києві з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Роздрібторг» про стягнення штрафних фінансових санкцій в сумі 36 327,50 грн.
Позовні вимоги ґрунтуються на тому, що рішення про застосування до відповідача фінансових санкцій винесені правомірно, оскільки під час перевірки були встановлені порушення ст. 11-1, та 15-2 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного та плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
В судові засідання представник відповідача не прибув, поштова кореспонденція, яка скеровувалась судом за адресою, що міститься в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій - 01103, м. Київ, вул. Підвисоцького, 10/10, оф.61 була повернута поштовим відділенням.
Відповідно до ч. 11 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Зважаючи на викладене, враховуючи неявку відповідача у судове засідання, на підставі ч. 6 ст. 128 КАСУ, адміністративна справа розглядається у порядку письмового провадження.
Розглянувши подані представником позивача документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової службою України у м.Києві на підставі наказу про проведення фактичної перевірки від 05.07.2012р. №297 та направлення на проведення перевірки №21-131/0223 від 05.07.2012р., позивачем було проведено перевірку відповідача. При цьому, до початку перевірки, примірник направлення на перевірку та копію наказу отримала менеджер товариства ОСОБА_1, а саме позивачем було здійснено перевірку господарської одиниці - приміщення кіоску, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Індустріальна, 34, зуп. вул. Борщагівська, що використовується відповідачем.
За результатами перевірки позивачем складено акт № 0206/01/37402330 від 12.07.2012р. (далі - акт перевірки). Від підписання акту фактичної перевірки відповідач відмовився, про що було складено акт відмови від підписання акта фактичної перевірки від 12.07.2012р. №52/21-136/37102330 та акт відмови від отримання акта фактичної перевірки 12.07.2012р. №53/21-13737402330.
На підставі висновку акту перевірки начальником РУ ДСАТ ДПА України у м. Києві винесено рішення про застосування фінансових санкцій від 20.08.2012 року № 260508/21-129/0389 на суму 3 400,00 грн.
Винесення зазначеного рішення мотивовано наступним висновком акту перевірки, а саме: порушення ст.ст. 11-1 Закону України від 19.12.1995р., № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», де вказано, що встановлена виробником або імпортером максимальна роздрібна ціна на тютюнові вироби наноситься на пачку, коробку або сувенірну коробку тютюнових виробів разом з датою їх виготовлення.
Максимальна роздрібна ціна за пачку, коробку або сувенірну коробку наноситься визначеним виробником способом у визначеному виробником місці і складається з її цифрового виразу та скороченого найменування грошової одиниці України.
Дата виготовлення наноситься визначеним виробником способом у визначеному виробником місці і складається із шести цифр, перші дві з яких означають день, наступні дві - місяць, останні дві - рік такої дати.
Як вбачається судом з матеріалів справи, під час перевірки встановлено факт реалізації товару - пачки цигарок «Sobranie Blak» виробництва ЗАТ "Лігет Дукат» зроблено в Росії, дата виготовлення 13.12.2011 року марка акцизного податку ТІ 08/3 20 ААДЗ №205813, за ціною 17,00 грн. за одну пачку. Максимальна роздрібна ціна зазначена на пачці виробником складає 16,00 грн. за пачку.
Також, на підставі висновків вищезазначеного акту перевірки начальником РУ ДСАТ ДПА України у м. Києві винесено рішення про застосування фінансових санкцій від 20.08.2012р. №260507/21-129/0388 на суму 32 927,50 грн.
Винесення зазначеного рішення мотивовано наступним висновком акту перевірки, а саме: в приміщенні кіоску відсутня наочна інформація щодо обмеження куріння, яка складається із графічного знаку та тексту такого типу : «Куріння заборонено», чим порушено ст.. 15-2 Закону України №481/95-ВР.
Відповідно до ч.1 ст.17 Закону, за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Частиною 2 статті 17 Закону передбачено, що до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів.
Згідно ч.5 ст.17 Закону, у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду.
Механізм застосування фінансових санкцій, передбачених ст.17 Закону, визначає Порядок застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 р. № 790.(далі-Порядок).
Згідно п. п. 2, 3 Порядку, фінансові санкції застосовуються за порушення, передбачені ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
До суб'єктів підприємницької діяльності, винних у вчиненні порушень, застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірах, передбачених Законом.
Відповідно до абз.3 п.5 Порядку, підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Рішення про застосування фінансових санкцій, передбачених пунктом 2 цього Порядку, приймаються керівником, а у разі його відсутності - заступником керівника органу, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами (Департамент контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПС, його регіональні управління та їх територіальні підрозділи, Мінекономрозвитку), чи керівником (його заступником) органів МВС, МОЗ, ДПС, Держстату, Держспоживінспекції відповідно до їх компетенції, визначеної законодавством (п.6 Порядку).
У разі невиконання суб'єктом господарювання рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання, сума санкцій стягується на підставі рішення суду (п.10 Порядку).
Відповідно до п.13 Порядку, рішення про застосування фінансових санкцій може бути оскаржено у місячний термін в установленому законодавством порядку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.
Враховуючи вищевикладене, обставини справи, а також те, що відповідачем не були оскаржені рішення про застосування до нього фінансових санкцій та не було сплачено визначені рішеннями суми фінансових санкцій в розмірі 32 927,50 грн. та 3400,00 грн., суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 69, 71, 112, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити повністю.
2.Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Роздрібторг» (01103, м.Київ, вул. Проф. Підвисоцького, 10/10, оф. 61, код ЄДРПОУ 37402330) фінансові санкції в сумі 36 327 (тридцять шість тисяч триста двадцять сім) грн. 50 коп., до Державного бюджету (р/р 31110106700007, код платежу 21081100 назва одержувача: УДКСУ у м.Києві, МФО 820019, отримувач: УДКСУ у Печерському районі м.Києва, код 38004897.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України., шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Суддя С.К. Каракашьян
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2013 |
Оприлюднено | 07.05.2013 |
Номер документу | 31045707 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Каракашьян С.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні