ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
29 квітня 2013 р. Справа № 902/315/13-г
Провадження № 12/902/29/13
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНФОРМАЦІЯ_1" (21000, АДРЕСА_2, код ЄДРПОУ 35823602)
до: Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 АДРЕСА_1, ідент. номер НОМЕР_1)
про стягнення 42741,01 грн.
Суд:
Суддя Кожухар М.С.
Секретар судового засідання Матущак О. В.
Представники:
позивача: Юрець С.В. - за дорученням
відповідач: не з"явився
ВСТАНОВИВ :
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФОРМАЦІЯ_1" звернулось до господарського суду Вінницької області з позовом про стягнення з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 42 741,01 грн. боргу, що виник внаслідок неналежного виконання зобов"язань за договором суборенди нежитлового приміщення у Торговельно-сервісному комплексі ІНФОРМАЦІЯ_1, розташованому за адресою: АДРЕСА_2 № 138ОО/09 від 01.06.2009р.
Ухвалою суду від 01.03.2013р. порушено провадження у даній справі та призначено її до розгляду на 02.04.2013р.
Ухвалою суду від 02.04.2013р. розгляд справи відкладено на 29.04.2013р.
В судове засідання 29.04.2013р. з"явився представник позивача, який позовні вимоги підтримав в повному обсязі. Відповідач правом участі в судовому засіданні не скористався, відзиву та витребуваних судом документів не надав. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення відповідачу 11.04.2013р. за № 2100720803510.
Відсутність представника відповідача не перешкоджає розгляду справи.
Враховуючи наведеного справу розглянуто за наявними в ній матеріалами відповідно до ст. 75 ГПК України.
Заслухавши пояснення представника позивача та дослідивши наявні матеріали справи, суд встановив наступне.
27.01.2009р. між Товариством з обмеженою відповідальністю "Юність" (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНФОРМАЦІЯ_1" (Орендар) укладено договір оренди Торговельно-сервісного комплексу ІНФОРМАЦІЯ_1, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 № 001-00\09, відповідно до якого Орендодавець передає, а Орендар приймає в тимчасове платне користування (оренду) на умовах, викладених в цьому Договорі, Об'єкт оренди, розташований за адресою: АДРЕСА_2 та зобов'язується сплачувати орендну плату та інші, передбачені Договором платежі за користування Об'єктом оренди.
Об'єкт оренди - Торговельно-сервісний комплекс „ІНФОРМАЦІЯ_1", що розташований за адресою: АДРЕСА_2 (п. 1.2. Договору від 27.01.2009р.).
01.06.2009р. між Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНФОРМАЦІЯ_1" (Суборендодавець) та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (Суборендар) укладено договір суборенди нежитлового приміщення у Торговельно-сервісному комплексі ІНФОРМАЦІЯ_1, розташованому за адресою: АДРЕСА_2 № 138ОО/09, відповідно до якого Суборендодавець передає, а Суборендар приймає в тимчасове платне користування (суборенду) на умовах, викладених в цьому Договорі та у Додатках: № 1, № 2, № 3, № 4 до нього, Об'єкт суборенди (приміщення 36) в Торговельно-сервісному комплексі ІНФОРМАЦІЯ_1, розташованому за адресою: АДРЕСА_2., та зобов'язується сплачувати орендну плату та інші передбачені Договором платежі за користування Об'єктом суборенди.
Об'єкт суборенди знаходиться на 1 поверсі Торговельно-сервісного комплексу та визначений у витязі з поверхового плану Торговельно-сервісного комплексу, що є Додатком № 1 до цього Договору (п. 1.2. Договору суборенди).
Суборендодавець діє на підставі Договору оренди нежитлового приміщення № 001 ОО\09 від 27.01.2009 року, що дозволяє Суборендодавцю передавати Об'єкт в суборенду (п. 1.3. Договору суборенди).
Відповідно до п. 1.5. Договору суборенди, мета користування Об'єктом суборенди Суборендарем - здійснення господарської діяльності згідно Торговельного профілю Суборендаря, що визначений у Додатку № 2 до цього Договору.
Згідно з п. 3.1. Договору суборенди, строк суборенди складає 12 (дванадцять) місяців. Термін дії Договору суборенди розпочинається з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін Акту прийому-передачі Об'єкту суборенди.
Об'єкт суборенди передається Суборендодавцем та приймається Суборендарем на підставі Акту прийому-передачі Об'єкту суборенди, що складається у двох примірниках та підписується повноважними представниками обох сторін. В Акті прийому-передачі Об'єкту суборенди відображається інформація про стан Об'єкта суборенди на момент передачі Суборендарю (п. 3.3. Договору суборенди).
Відповідно до п. 3.5. Договору суборенди, Суборендар зобов'язаний підписати Акт прийому-передачі Об'єкту суборенди та прийняти Об'єкт суборенди у суборенду після підписання цього Договору.
Відповідно до п. 3.6. Договору суборенди, в разі припинення дії цього Договору внаслідок настання однієї із подій, передбачених пунктами 8.1.1, 8.1.2, 8.1.3, 8.1.4, 8.1.5, 8.1.6 цього Договору, Суборендар зобов'язаний повернути Об'єкт суборенди Суборендодавцю за Актом повернення Об'єкту суборенди, що складається у двох примірниках та підписується повноважними представниками обох сторін. Сторони підписують Акт повернення Об'єкту суборенди на протязі 3 (трьох) календарних діб: з дня закінчення строку, на який був укладений цей Договір, чи з моменту досягнення обопільної згоди щодо дострокового припинення дії цього Договору, чи з моменту знищення Об'єкту суборенди, чи моменту отримання письмового повідомлення про припинення дії цього Договору. Повідомлення вважається отриманим Стороною через 7 (сім) робочих днів з моменту його відправлення рекомендованим листом іншою Стороною за цим Договором.
Договір вважається таким, що припинив свою дію, в момент підписання уповноваженими представниками обох сторін Акту повернення Об'єкту суборенди або Акту про звільнення приміщення від майна Суборендаря (п. 3.11. Договору суборенди).
Договір суборенди припиняє свою дію: у разі закінчення строку, на який його було укладено; у разі знищення Об'єкта суборенди; у разі ліквідації однієї із Сторін, чи звернення стягнення на Об'єкт суборенди компетентними державними органами, чи у разі відчуження Об'єкту суборенди власником на користь третіх осіб; за взаємною згодою Сторін; за рішенням суду у випадках, передбачених діючим законодавством; односторонньою відмовою Суборендодавця від зобов'язання.
У разі настання обставин, визначених пунктами 8.1.2, 8.1.3, 8.1.5 цього Договору, Сторона, якій стало відомо про такі обставини, або у разі настання обставин, визначених пунктами 8.1.4 та 8.1.6, Сторона, яка ініціює припинення дії цього Договору, направляє іншій письмове повідомлення про припинення дії цього Договору та вказує причину його припинення (п. 8.1.7. Договору суборенди).
Дев"ятим розділом Договору суборенди визначено умови щодо орендної плати та інших платежів, пов"язаних з користуванням об"єктом оренди.
Так, згідно п. 9.1. Договору суборенди, нарахування орендної плати за користування Об'єктом суборенди, комунальних та експлуатаційних платежів, витрат, пов'язаних із рекламою, Додаткових щорічних орендних платежів, розпочинається з дня підписання Сторонам Акту приймання-передачі Об'єкту суборенди і припиняється в день підписання уповноваженими представниками обох сторін Акту повернення Об'єкту суборенди або Акту про звільнення приміщення від майна Суборендаря.
Сторони дійшли згоди, що, як виняток, нарахування орендної плати Суборендарю розпочнеться після завершення Суборендарем опоряджувальних робіт у Об'єкті суборенди, а саме: через 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту підписання цього Договору (п. 9.1.1. Договору суборенди).
Згідно з п. 9.2. Договору суборенди, орендна плата за користування Об'єктом суборенди сплачується Суборендарем щомісячно не пізніше 25 (двадцять п'ятого) числа поточного місяця. Експлуатаційні та комунальні платежі, витрати, пов'язані із рекламою, сплачуються Суборендарем щомісячно не пізніше 5 (п'ятого) числа кожного місяця, наступного за звітним.
Орендна плата за користування Об'єктом суборенди, комунальні та експлуатаційні платежі, витрати, пов'язані із рекламою, Додатковий щорічний орендний платіж, встановлюються та оплачуються у гривнях та сплачуються Суборендарем шляхом перерахування відповідної суми на банківський рахунок Суборендодавця на підставі виставлених Суборендодавцем рахунків (п. 9.3. Договору суборенди).
Порядок формування розміру експлуатаційних платежів за цим Договором наступний: експлуатаційні платежі = загальні витрати Суборендодавця із сплати експлуатаційних платежів * співвідношення орієнтовної площі Об'єкту суборенди до Загальної Торговельної площі Торговельно-сервісного комплексу, але завжди не менше гривневого еквіваленту 3.24 доларів США на 1 (один) квадратний метр Об'єкта суборенди, що дату підписання цього Договору складає 24.70 грн. (двадцять чотири гривні 70 коп) (п. 9.6. Договору суборенди).
Відповідно до п. 9.7. Договору суборенди, Суборендар несе витрати, пов'язані із рекламою, пропорційно суборендованій площі відповідно до виставлених Суборендодавцем рахунків, але не менше, ніж 6 гривень за 1 (один) квадратний метр суборендованої площі.
Відповідно до п. 9.8. Договору суборенди, Орендна плата за користування Об'єктом суборенди складає: щомісячно 6 309.36 (шість тисяч триста дев'ять) гривень 36 коп., що на дату підписання цього Договору еквівалентно 828 доларам США. Офіційний курс долара США на день підписання цього Договору дорівнює 7,62 гривень (сім гривень 62 коп.); Розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди підлягає перерахунку на момент виставлення Суборендодавцем рахунків в разі перевищення офіційного курсу долара США значення 7,62 гривень за 1 долар США. В такому разі розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди перераховується за формулою: розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди після перерахунку = розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди до перерахунку * коефіцієнт перерахунку розміру орендної плати. Коефіцієнт перерахунку = офіційний курс НБУ долара США на момент виставлення рахунків / значення офіційного курсу на момент укладання цього Договору, що дорівнює 7,62 гривень за 1 долар США. У випадку зниження офіційного курсу долара США значення 7,62 гривень за 1 долар США перерахунок розміру орендної плати за користування Об'єктом суборенди не проводиться.
На підтвердження свого зобов'язання за цим Договором, Суборендар на протязі 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання цього Договору, перераховує на поточний рахунок Суборендодавця гарантійний платіж в сумі 3 150 (три тисячі сто п'ятдесят) гривень, що на дату підписання цього Договору еквівалентно 413.39 доларам США. Гарантійний платіж є попередньою оплатою орендних платежів та буде зарахований як частина орендної плати за користування Об'єктом суборенди за останній місяць (п. 9.8.1. Договору суборенди).
Комунальні платежі сплачуються Суборендарем на підставі виставлених Суборендодавцем рахунків за фактично спожиті комунальні послуги (згідно показників лічильників) (п. 9.9. Договору суборенди).
Відповідно до п. 9.13. Договору, у випадку виникнення заборгованості Суборендаря перед Суборендодавцем, така заборгованість погашається в такому порядку: 1) компенсація збитків, завданих майну Суборендодавця чи інших осіб; 2) відшкодування Суборендодавцю витрат, пов'язаних із забезпеченням Суборендодавцем своїх прав за цим Договором; 3) штрафні санкції, передбачені цим Договором; 4) орендна плата.
Цей Договір розпочинає свою дію з моменту підписання і діє до повного виконання Сторонами умов цього Договору належним чином (п. 12.7. Договору суборенди).
Додатком 1 до Договору суборенди є Витяг з поверхневого плату Торговельно-сервісного комплексу «ІНФОРМАЦІЯ_1», в якому зазначено: приміщення АДРЕСА_2
Додатком 2 до Договору суборенди є Торгівельний профіль Суборендаря згідно з яким, відповідно до умов договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р. Суборендодавець передає Суборендареві Об»єкт суборенди для користування відповідно до торговельного профілю Суборендаря - роздрібна торгівля одягом.
У Додатку 3 до Договору суборенди наведені правила Торговельно-сервісного комплексу.
У Додатку 4 до Договору суборенди визначені правила використання Об»єкту суборенди та взаємодії Сторін.
11.09.2009р. сторони підписали Додаткову угоду № 1 до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р., у пункті 1 якої пункт 9.8 договору суборенди № 13800/09 від 01.06. 2009 року викладено у наступній редакції: « 9.8. Орендна плата за користування Об'єктом суборенди складає: у вересні 2009 року 2 103 (дві тисячі сто три гривні); з 01.10.09 року щомісячно 6 309.36 (шість тисяч триста дев'ять гривень 36 копійок), що на дату підписання цього Договору еквівалентно 828 доларам США за офіційним курсом долара НБУ США на день підписання цього Договору, що дорівнює 7,62 гривень (сім гривень 62 копійок). Розмір орендної плати з 01.10.09 року підлягає перерахунку на момент виставлення Суборендодавцем рахунків в разі перевищення офіційним чи комерційним курсом долару США значення 7,62 гривень за 1 долар США. В такому разі розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди перераховується за формулою: розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди після перерахунку = розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди до перерахунку * коефіцієнт перерахунку розміру орендної плати. Коефіцієнт перерахунку розраховується виходячи із того курсу долару США (офіційного чи комерційного), значення якого на момент здійснення перерахунку є вищим. Коефіцієнт перерахунку = курс долара США на момент виставлення рахунків (завжди найвищий на момент перерахунку) / значення офіційного курсу на момент укладання цього Договору, що дорівнює 7,62 гривень за 1 долар США.
Пунктом 2 Додаткової угоди №1 від 11.09.2009р. викладено Додаток 1 договору суборенди № 13800/09 від 01.06. 2009 року в наступній редакції: «Додаток 1 Витяг з поверхового плану Торговельно-сервісного комплексу ІНФОРМАЦІЯ_1 до Договору суборенди нежитлового приміщення у Торговельно-сервісному комплексі ІНФОРМАЦІЯ_1, розташованому за адресою: АДРЕСА_2 № 138 00/09 від 01.06. 2009 року - Приміщення АДРЕСА_1, орієнтовною площею 36 м. кв.
Решта умов договору № 138ОО/09 від 01.06. 2009 року залишаються без змін (п. 3 Додаткової угоди №1).
Дійсна Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами (п. 4 Додаткової угоди).
12.09.2009р. Сторони підписали Додаткову угоду № 1/1 до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р., в пункті першому якої Сторони дійшли згоди про наступний розмір експлуатаційних платежів: у вересні 2009 року - 296,40 грн., з жовтня 2009 року по березень 2010 року щомісячно - 889,20 грн.
Сторони дійшли згоди про наступний розмір рекламних платежів: у вересні 2009 року - 72 грн.; з жовтня 2009 року по березень 2010 року щомісячно - 216 грн. (п. 2. Додаткової угоди).
Решта умов договору № 13800/09 від 01.06. 2009 року залишаються без змін (п. 3 Додаткової угоди).
Дійсна Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами (п. 4 Додаткової угоди).
11.09.2009р. Сторони підписали Додаткову угоду № 2 до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р., згідно з якою пункт 9.8 договору суборенди № 13800/09 від 01.06. 2009 року викладено в наступній редакції: « 9.8. Орендна плата за користування Об'єктом суборенди складає: з 01.10.09 року по 31.10.09 року 6 309.36 грн.; з 01.11.09 по 31.12.09 року 6 300 грн.
Решта умов договору № 13800/09 від 01.06. 2009 року залишаються без змін (п. 2. Додаткової угоди).
Дійсна Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами (п. 3. Додаткової угоди).
На виконання умов Договору, Позивач (Суборендодавець) передав, а Відповідач (Суборендар) прийняв у суборенду нежиле Приміщення, яке знаходиться в Торговельно-сервісному комплексі за адресою: АДРЕСА_2 про що склали акт прийому-передачі Приміщення до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009 року.
29.12.2009р. між Сторонами укладено Додаткову угоду № 3 до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р.
Відповідно до п. 1 Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди про наступний розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди: в січні 2010 року 6300 грн.
Відповідно до п. 2 Додаткової угоди, Сторони домовились про те, що відтепер Об'єктом суборенди буде приміщення № 2128, про що внесені відповідні зміни в Додаток № 1 до договору суборенди.
Решта умов договору № 138ОО/09 від 01.06. 2009 року залишаються без змін (п. 3 Додаткової угоди).
Дійсна Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами (п. 4 Додаткової угоди).
29.03.2010р. між Сторонами укладено Додаткову угоду № 4 до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р.
Згідно п. 1 Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди про наступний розмір орендної плати за користування Об'єктом суборенди: в квітні 2010 року - 4 235 грн.; в травні 2010 року - 1 400 грн.; з червня 2010 року по серпень 2010 року щомісячно - 6 300 грн.; з вересня 2010 року по жовтень 2010 року щомісячно - 7 200 грн.
Сторони домовились про наступний розмір експлуатаційних платежів: в квітні 2010 року - 444,60 грн.; в травні 2010 року - 200,79 грн.; з червня 2010 року по вересень 2010 року щомісячно - 889,20 грн.; в жовтні 2010 року - 1080 грн. (п. 2 Додаткової угоди).
Сторони домовились про наступний розмір рекламних платежів: в квітні 2010 року - 108 грн.; в травні 2010 року - 48,77 грн.; з червня 2010 року щомісячно - 216 грн. (п. 3 Додаткової угоди).
Решта умов договору № 138ОО/09 від 01.06. 2009 року залишаються без змін. (п. 4 Додаткової угоди).
Дійсна Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами (п. 5 Додаткової угоди).
25.10.2010р. сторони підписали Додаткову угоду № 4/1 до Договору суборенди № 138ОО/09 від 01.06.2009 року, відповідно до п. 1. якої Сторони домовилися внести наступні зміни до договору Суборенди з 01 листопада 2010 року:
"1.1. Внести зміни до розділу 2 договору суборенди «Термінологія» та замінити пункт «Плата за комунальні та експлуатаційні послуги» на інший з таким змістом: «Плата за експлуатаційні послуги - платежі за спожиті експлуатаційні послуги, що підлягають до компенсації Суборендодавцю. До експлуатаційних послуг відносяться: адміністративно-господарські послуги, послуги на утримання обслуговуючого Торговельно-сервісний комплекс персоналу, охорона Торговельно-сервісного комплексу, технічне обслуговування та ремонт інженерних систем, доріг та автостоянок, прилеглих до Торговельно-сервісного комплексу, інші послуги, пов'язані із утриманням Торговельно-сервісного комплексу та Об'єкту суборенди в належному стані, в тому числі податок на землю».
1.2. Виключити з розділу 9 пункт «Комунальні платежі».
1.3. Виключити з пункту 9.1. розділу 9 слово: «комунальних та».
1.4. Виключити з пунктів 9.2, 9.3, 9.4 розділу 9 слова: «комунальні та».
1.5. Виключити з розділу VI. «Правила оплати рахунків Суборендаря» Додатку № 3 до Договору слова: «та комунальних».
1.6. Виключити з Додатку № 4 Договору розділ 7 «Порядок встановлення та використання індивідуальних засобів обліку (лічильників)».
Решта умов договору № 138ОО/09 від 01.06.2009 року залишаються без змін (п. 2 Додаткової угоди).
30.10.2010р. сторони підписали Додаткову угоду № 5 до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р., відповідно до п. 1 якої, Сторони дійшли згоди припинити дію договору Суборенди № 138ОО/09 від 01.06.2009 року.
Сторони домовились про наступний розмір орендної плати: з 14 листопада 2010 року по 30 листопада 2010 року - 4050 грн.; гарантійний платіж в сумі 3 150 грн. зараховується як частина орендної плати за останній місяць оренди приміщення з 01 листопада 2010 року по 13 листопада 2010 року (п. 2 Додаткової угоди).
Сторони домовились про наступний розмір експлуатаційних платежів: в листопаді 2010 року - 1 224 грн (п. 3 Додаткової угоди).
Решта умов договору № 13800/09 від 01.06. 2009 року залишаються без змін (п. 4 Додаткової угоди).
Дійсна Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами (п. 5 Додаткової угоди).
30.11.2010р сторони уклали Додаткову угоду б/н до Договору суборенди № 138 ОО/09 від 01.06.2009р., в якій дійшли згоди про те, що заборгованість із сплати орендної плати, що склалась за договором суборенди № 138 00/09 від 01.06.2009 року у розмірі 45 711,01 грн. буде погашена ФОП ОСОБА_1 щомісячно рівними частинам, за винятком останнього місяця, у строк з грудня 2010 року до 31 серпня 2011 року.
Дійсна Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами (п. 2. Додаткової угоди).
30.11.2010р. Відповідач (Суборендар) повернув, а Позивач (Суборендодавець) прийняв нежиле Приміщення, яке знаходиться в Торговельно-сервісному комплексі за адресою: АДРЕСА_2 про що сторони склали акт прийому-передачі Приміщення до Договору суборенди № 138ОО/09 від 01.06.2009р.
В порушення умов договору, відповідач не сплатив позивачеві орендну плату за користування приміщенням за період з 1 червня 2010 року по 30 листопада 2010 року та інші передбачені Договором платежі: експлуатаційні платежі, витрати, пов'язані із рекламою за період з 1 квітня 2010 року по 30 листопада 2010 року.
Заборгованість становить 42 741,01 грн.
Наведене стверджується поясненнями представника позивача та вище переліченими матеріалами справи та відсутністю будь-яких заперечень відповідача на позов.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши та оцінивши докази по справі, суд дійшов такого висновку.
Згідно зі статтею 193 Господарського кодексу України (далі-ГК України) суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України (далі -ЦК України) з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов'язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.
В силу ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Згідно ст. 774 Цивільного кодексу України, передання наймачем речі у користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. Строк договору піднайму не може перевищувати строку договору найму. До договору піднайму застосовуються положення про договір найму.
Відповідно до статті 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди).
Відповідно до ст. 793 ЦК України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком до 3-х років укладається у письмовій формі.
Згідно зі ст. 762 ЦК України за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.
Плата за користування майном вноситься щомісячно, якщо інше не встановлено договором (ч. 5 ст. 762 ЦК України).
В силу ст. ст. 4-3, 33 ГПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Відповідно до ст.43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і ніякі докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили.
З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про стягнення з відповідача 42 741,01 грн. боргу за платежами по договору суборенди підлягають задоволенню.
Витрати зі сплати судового збору підлягають віднесенню на відповідача відповідно до ст. 49 ГПК України.
Керуючись ст.ст. 4-3, 33, 43, 49, 82, 84, 115,116 ГПК України, -
ВИРІШИВ :
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 АДРЕСА_1, ідент. номер НОМЕР_1) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Магігранд" (21000, м. Вінниця, проспект Юності, 43А, код ЄДРПОУ 35823602) 42 741,01 грн. (сорок дві тисячі сімсот сорок одну гривню 01 коп.) боргу та 1720,50 грн. ( одну тисячу сімсот двадцять гривень 50 коп.) судового збору.
3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 07 травня 2013 р.
Суддя Кожухар М.С.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2013 |
Оприлюднено | 08.05.2013 |
Номер документу | 31056651 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Кожухар М.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні