8/3527
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
* 10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, '481-620
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Від "12" грудня 2006 р. Справа № 8/3527
Господарський суд Житомирської області у складі:
головуючого судді Давидюка В.К.
при секретарі Кисліцькій Ж.В.
за участю представників сторін:
від позивача Тичина С.І. (дов. від 07.06.06р.)
від відповідача не з'явився
Прокурор Лисич Л.Ю. (посв. №19), Стемковський Д.Б.
розглянув у відкритому судовому засіданні в м.Житомирі справу
за позовом Прокурора м. Житомира в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Житомирського територіального управління (м. Житомир)
до ВАТ "Червоноармійський льонозавод" (с. Молодіжне Червоноармійського району)
про стягнення 2380,00 грн.
Прокурор в інтересах держави в особі позивача звернувся в суд з позовом про стягнення з відповідача штрафних санкцій в сумі 2380грн. за порушення на ринку цінних паперів.
В судовому засіданні представник позивача та прокурор позов підтримали в повному обсязі.
Відповідач відзиву на позов не надав, свого представника в судове засідання не направив.
Відповідно до приписів ст.128 КАС України справа розглядається на підставі наявних у ній доказів.
Заслухавши пояснення представників сторін та прокурора, дослідивши письмові матеріали справи, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
Позивачем при проведенні перевірки дотримання відповідачем вимог чинного законодавства в сфері обігу цінних паперів встановлені наступні правопорушення, скоєні відповідачем на ринку цінних паперів:
- як зазначено в постанові №352-ЖИ від 12.12.05р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів відповідач порушив вимоги чинного законодавства про цінні папери, а саме: надало завідомо недостовірну інформацію, чим порушив вимоги ст.25 Закону України "Про цінні папери та фондову біржу" та п.3.1 Положення про надання особливої інформації акціонерними товариствами та підприємствами емітентами облігацій, затвердженого Рішенням Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 10.02.00р. №5. Вказаною постановою за вчинення вищевказаного правопорушення до відповідача застосовано санкцію у вигляді накладення штрафу у розмірі 510грн. (а.с.31-32);
- згідно постанови №391-ЖИ від 29.12.05р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів відповідач порушив вимоги чинного законодавства про цінні папери, а саме: несвоєчасно надало інформацію на запит Житомирського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, що є порушенням вимог ст.26 Закону України "Про інформацію", підп.10 ст.8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні". Вказаною постановою за вчинення вищевказаного правопорушення до відповідача застосовано санкцію у вигляді накладення штрафу у розмірі 170грн. (а.с.22).
- згідно постанови №109-ЖИ від 05.06.06р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів відповідач порушив вимоги чинного законодавства про цінні папери, а саме: не виконав розпорядження про усунення порушення законодавства про цінні папери №246-ЖИ від 19.12.05р. (а.с.5) про надання в Житомирське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до 30.04.2006р. регулярну інформацію про господарсько-фінансове становище і результати діяльності (річний звіт) за 2004 рік, чим порушено вимоги п.10) ст.8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні". Вказаною постановою за вчинення вищевказаного правопорушення до відповідача застосовано санкцію у вигляді накладення штрафу у розмірі 1700грн. (а.с.9);
Відповідачем зазначені постанови оскаржені не були, штраф в загальній сумі 2380грн. не сплачено.
У відповідності до п.19.1 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, штрафні санкції повинні бути сплачені протягом 15 днів з моменту отримання відповідної постанови.
Відповідач відзиву на позов не надав, доказів сплати санкцій не надав.
Відповідно до ч.3 ст.11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", штрафи накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.
У відповідності до Постанови Судової палати у господарських справах Верховного Суду України від 06.06.2006р. згідно з п. 1 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Житомирське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку здійснює контроль діяльності у сфері економіки, утворено згідно з наказом Голови Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.07.97р. №193, є підпорядкованим і підзвітним Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Зокрема, відповідно до п. 4 Положення, основним завданням Житомирського територіального управління є забезпечення реалізації єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних у відповідності з наданими повноваженнями, захист прав інвесторів шляхом здійснення заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.
Таким чином господарський суд приходить до висновку, що Житомирське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в розумінні п.7 ст.3 КАС України є суб'єктом владних повноважень.
У відповідності до п.7 розділу VII "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, після набрання чинності цим Кодексом заяви і скарги у справах, що виникають з адміністративно-правових відносин, а також апеляційні, касаційній скарга (подання) розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом.
Враховуючи викладене та керуючись нормами вищевказаних законів, господарський суд приходить до висновку, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 86, 94, 159, 160 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Червоноармійський льонозавод" (вул. Центральна, 11, с. Молодіжне Червоноармійського району Житомирської області; код 00306029) до Державного бюджет України штрафні санкції - 2380грн.
Постанова може бути оскаржена до Житомирського апеляційного господарського суду шляхом подання заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня викладення постанови в повному обсязі та подання апеляційної скарги протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Давидюк В.К.
Дата підписання "____"
Друк:
1 - в справу
2 - позивачу
3 - відповідачу
4, 5 -прокурору
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2006 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 311169 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Давидюк В.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні