Постанова
від 07.05.2013 по справі 804/5317/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 травня 2013 р. Справа № 804/5317/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лозицької І.О., розглянувши у скороченому провадженні адміністративний позов Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» про стягнення заборгованості в розмірі 1532, 00 грн., -

ВСТАНОВИВ :

15.04.2013 року Державна податкова інспекція у Кіровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» про стягнення заборгованості в розмірі 1532, 00 грн.

В обґрунтування позовних вимог, позивач зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» не сплатило суму узгоджених податкових зобов'язань з податку на прибуток приватних підприємств, що призвело до виникнення заборгованості перед бюджетом, на загальну суму 1532,00 грн.

Позивач про відкриття скороченого провадження за цим адміністративним позовом був повідомлений належним чином, що підтверджується розпискою про отримання ухвали про відкриття скороченого провадження від 16.04.2013 року, яка міститься в матеріалах справи.

Відповідач про відкриття скороченого провадження за цим адміністративним позовом повідомлявся належним чином, що підтверджується поштовим відправленням, з відміткою поштового відділення про причини невручення адресату, яке повернулося до суду 26.04.2013 року. Заперечень проти позову до суду надано не було.

Згідно пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» зареєстроване, як суб'єкт підприємницької діяльності виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради Дніпропетровської області 13.04.2004 року та перебуває на обліку платників податків у Державній податковій інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби.

Відповідно до пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Пунктом 46.1 ст. 46 ПК України визначено, що податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом), контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого, здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

У відповідності до п.п. 49.18.2 п.49.18 ст. 49 Податкового кодексу України, податкова декларація, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Відповідно до п.п. 54.3.5 п.54.3 ст.54 ПК України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом.

26.01.2012 року працівниками Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби, проведено документальну невиїзну перевірку своєчасності подання податкової звітності податку на прибуток, Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» з податку на прибуток за 9 місяців 2010 року, 2010 рік, 1 квартал 2011 року, 2 квартал 2011 року, 2-3 квартали 2011 року. За результатами якої, складено акт від 26.01.2012 року № 158, яким встановлено порушення ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та п. 49.18.2 ст. 49 ПК України - платником податку не подано декларацію з податку на прибуток за 9 місяців 2010 року, 2010 рік, 1 квартал 2011 року, 2 квартал 2011 року, 2-3 квартали 2011 року. На підставі висновків, викладених в акті перевірки, 26.01.2012 року податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення за № 0000571501, яким відповідачу визначено суму штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 512,00 грн. Актом від 26.01.2012 року № 30 встановлено, що відповідач не знаходиться за юридичною адресою, тому відсутня можливість вручити вказане податкове повідомлення-рішення.

13.02.2012 року працівниками Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби, проведено документальну невиїзну перевірку своєчасності подання податкової товариства з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» з податку на прибуток за 9 2-4 квартали 2011 року. За результатами якої, складено акт від 13.02.2012 року № 310, яким встановлено порушення п. 49.18.2 ст. 49 ПК України - платником податку не подано декларацію з податку на прибуток за 2-4 квартали 2011 року. На підставі висновків, викладених в акті перевірки та з урахуванням того, що відповідач застосовувались штрафні санкції за аналогічне порушення, 13.02.2012 року податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення за № 0000981501, яким відповідачу визначено суму штрафних (фінансових) санкцій, у розмірі 1020,00 грн. Актами від 13.02.2012 року № 52 та № 53 встановлено, що відповідач не знаходиться за юридичною адресою, тому, відсутня можливість вручити вказане податкове повідомлення-рішення.

У відповідності до п.57.3 ст.57 ПК України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку, такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Визначені контролюючим органом податкові зобов'язання відповідачем не сплачені, що, також, підтверджується даними облікової картки платника податків.

Згідно із пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

У відповідності до п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Позивачем зазначено, що за відповідачем рахується податковий борг, який виник до набрання чинності Податковим кодексом України. Вказані правовідносини регулювались Законом Украині «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

Відповідно до п. 1.2 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Згідно пп.6.2.1. п.6.2 ст. 6 зазначеного Закону, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

На виконання вищевказаних вимог, Державною податковою інспекцією у Кіровському районі м. Дніпропетровська, 15.07.2010 року було направлено відповідачу першу податкову вимогу № 1/973, на суму 105,72 грн., яка була надіслана відповідачу засобами поштового зв'язку, проте повернувся конверт з відміткою поштового відділення по причини невручення адресату, що підтверджується актом від 26.08.2010 року, 25.08.2010 року відповідачеві було надіслано другу податкову вимогу № 2/1198, на суму 105,72 грн. яка була надіслана відповідачу засобами поштового зв'язку, проте повернувся конверт з відміткою поштового відділення по причини невручення адресату, що підтверджується актом від 17.09.2010 року. Відповідачем не була сплачена сума, зазначена у податкових вимогах, а тому, вони не є відкликаними.

Згідно до ст. 67 Конституції України , кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.п. 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

У відповідності до п. 95.1 ст.95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків, шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Пунктом 95.3 ст.95 цього Кодексу, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Орган державної податкової служби звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу, є підставою для прийняття органом державної податкової служби рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення органу державної податкової служби підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою органу державної податкової служби. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом державної податкової служби.

Статтею 124 Конституції України передбачено, що юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади (до яких належать органи державної податкової служби) та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За змістом частин 4, 5 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України, суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ст.69 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких, суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про необхідність задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Керуючись ст.ст.2-10, 11, 69, 70, 71, 86, 159-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до товариства з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» про стягнення заборгованості в розмірі 1532, 00 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізингова компанія «Конфіл» (код ЄДРПОУ 32894508) на користь бюджету на р/р згідно бюджетної класифікації частину суми податкового боргу в розмірі 1532,00 грн. (одна тисяча п'ятсот тридцять дві гривні 00 коп.) .

Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст. 183-2 та ч.1 ст.256 КАС України.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) З оригіналом згідно. Постанова не набрала законної сили 07.05.13 Суддя І.О. Лозицька І.О. Лозицька

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2013
Оприлюднено14.05.2013
Номер документу31118758
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/5317/13-а

Постанова від 07.05.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

Ухвала від 16.04.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні