Постанова
від 08.05.2013 по справі 804/6115/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 травня 2013 р. Справа № 804/6115/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі - головуючого судді Озерянської С.І., розглянувши в порядку письмового провадження подання Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків платника податків, -

ВСТАНОВИВ :

29 квітня 2013 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшло подання Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані», в якому просить прийняти рішення про стягнення коштів з Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» (ЄДРПОУ 37069749) з податку на додану вартість в сумі 38424,40 грн. на користь бюджету за кодом бюджетної класифікації 14010100 на рахунок № 31113029700009 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач платежу - УДКСУ у Ленінського району м.Дніпропетровська Дніпропетровської області,з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» (ЄДРПОУ 37069749).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що внаслідок порушення вимог Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755- IV відповідач має податковий борг з податку на додану вартість у сумі 38424,40 грн. Оскільки, заборгованість в добровільному порядку відповідачем не сплачена позивач звернувся до суду з вимогою про стягнення вказаної заборгованості.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 30.04.2013 року було відкрито провадження за поданням та призначено справу до розгляду у судовому засіданні.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, про день, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи, а саме: факсограмою від 30.04.2013 року та від 01.05.2013 року, надав до суду 08.05.2013 року клопотання про розгляд справи без часті уповноваженого представника, позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не прибув, про відкриття провадження за поданням та дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, що підтверджується матеріалами справи, а саме: телефонограмою від 30.04.2013 року та від 01.05.2013 року.

Відповідно до ч. 8 ст. 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України неявка сторін у судове засідання не перешкоджає розгляду подання.

З огляду на викладене, враховуючи скорочені строки розгляду і вирішення справи, встановлені ст. 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України, зважаючи на клопотання позивача про розгляд справи без його участі від 08.05.2013 року, належне повідомлення відповідача про час і місце розгляду справи, суд вважає за можливе розглядати справу за відсутності представників позивача та відповідача.

Згідно ч. 6 ст. 128, ст. 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, суд дійшов висновку про розгляд справи у письмовому провадженні.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавство, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги подання, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 37069749) зареєстроване Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради від 06.04.2010 р., що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Серія АБ № 735025.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» взяте на облік в Державній податковій інспекції у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби 07.04.2010 року за № 6837, що підтверджується довідкою про взяття на облік платників податків від 29.07.2011 № Б/Н.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Серія АБ № 735025, видами діяльності відповідача є: «46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами, 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами».

03 січня 2013 року на підставі направлення № 618, виданого 20.12.2012 року ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС, головним державним ревізором-інспектором відділу перевірок платників податків Головащенко Іриною Олегівною згідно з п.п. 75.1.2 п.75.1 ст.75, п.п. 78.1.1 п.78.1 ст.78, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, керуючись наказом ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС від 19.12.2012 року № 891 про призначення документальної позапланової невиїзної перевірки, проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані»

За результатами перевірки був складений акт №3/22-2/37069744 від 03.01.2013 року про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» (код за ЄДРПОУ 37069749) з питань правомірності формування податкового кредиту по взаємовідносинам з ПП «ONYX DON» (код ЄДРПОУ 30651521), з ТОВ «Завод спортивного обладнення» (код ЄДРПОУ 6728470), ТОВ «Ресурс-Діагностика» (код ЄДРПОУ 31573209), ТОВ «ТК Верона» (код ЄДРПОУ 37150001) та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_2 (реєстраційний номер облікової картки - платника податків НОМЕР_1) за вересень 2012 року.

Перевіркою було встановлено порушення п.198.6 ст.198, п.201.1, 201.4 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на додану вартість у сумі 32 000,0 грн. за вересень 2012 року.

18 січня 2013 року на підставі акта перевірки №3/22-2/37069744 від 03.01.2013 року Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби було прийнято податкове повідомлення - рішення від 18 січня 2013 року за № 0000032202 у зв'язку з чим збільшено суму грошового зобов'язання відповідача за платежем з податку на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах) на суму 40 000 грн., а саме за основним платежем на загальну суму 32 000 грн., за штрафними фінансовими санкціями (штрафами) на загальну суму 8 000 грн., яке було отримано директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» - Григор’євим С.В 18 січня 2013 року.

Відповідачем податкове зобов'язання з податку на додану вартість по строку сплати до 28.01.2013 року сплачено частково, внаслідок чого податковий борг з податку на додану вартість по податковому повідомленню - рішенню від 18 січня 2013 року за № 0000032202 станом на 29.04.2013року становить 37 357,38 грн.

Товариству з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» за несплату узгодженого податкового зобов'язання з податку на додану вартість позивачем на суму податкового боргу нарахована пеня у розмірі 714,02 грн., що підтверджується довідкою Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби.

05 лютого 2013 року в зв'язку з наявністю податкового боргу Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби була винесена податкова вимога № 125 від 05.02.2013 року на загальну суму 38 465,58 грн. в тому числі по основному платежу в сумі 29 757,38 грн., по штрафним (фінансовим санкціям (штрафи) в сумі 8 000 грн. та по пені на загальну суму 708,20 грн.

Податкова вимога від 05.02.2013 року за № 125 була відправлена позивачем на адресу відповідача та згідно з повідомленням про вручення поштового відправлення податкова вимога отримана уповноваженою особою підприємства 28.02.2013 року.

19 березня 2013 року відповідач подав до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий 2013 року, в якій зазначив самостійно обчислені суми податку на додану вартість на загальну суму 353,00 грн. по строку сплати до 29.03.2013 року.

У зв'язку з не сплатою Товариством з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 37069749) узгодженої суми податкового зобов'язання по податку на додану вартість за лютий 2013 року, у відповідача виник податковий борг у розмірі 353,00 грн.

Відповідно до листа Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби у Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» маються відкриті рахунки у наступних банках, обслуговуючих відповідача, а саме :

- ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», номера рахунків: 26059060704118, 26008060734474, 26046060022029, 26054060205894, 26004060243088, МФО банку 305299;

- ПАТ «БАНККІПРУ», номер рахунку 26058048608001, 26003048608001, МФО банку 320940;

Правовідносини, що виникли між сторонами регулюються нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755- IV.

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.

Відповідно до п.п. 54.3.2, п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Відповідно до п. 123.1, ст.123 Податкового кодексу України, у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1,54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.При повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов'язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування -тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Відповідно до п.п. 129.1.1, п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України, пеня нараховується після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні - рішенні згідно із цим Кодексом.

Відповідно до п. 14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України, податковим боргом вважається сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Згідно п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 58.1, ст.58 Податкового кодексу України, у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Відповідно до п. 58.3, ст.58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Відповідно до п. 57.3, ст.57 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Відповідно до п. 59.1. ст.59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, орган державної податкової служби надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.

Відповідно до п. 59.4, п.59.5, ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Згідно п. 95.1, п. 95.2, п. 95.3, п.95.4. ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Орган державної податкової служби звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття органом державної податкової служби рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення органу державної податкової служби підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою органу державної податкової служби. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд в порядку адміністративного судочинства може прийняти постанову про стягнення з відповідача коштів.

Доказів, які б свідчили про погашення вказаної суми платником податків на день розгляду справи або ж спростовували доводи позивача, відповідачем не подано.

У відповідності до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Підпунктом 20.1.18 п. 20.1 ст.20 Податкового кодексу України передбачено, що органи податкової служби України мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження у справах за зверненням органів державної податкової служби при здійсненні ними передбачених законом повноважень здійснюється на підставі подання таких органів щодо стягнення коштів за податковим боргом.

Відповідно до ч. 2 ст. 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України подання подається до суду першої інстанції протягом двадцяти чотирьох годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Відповідно п. 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України та ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

За таких обставин, суд приходить до висновку про порушення відповідачем вимог податкового законодавства, що є підставою для стягнення заборгованості та вважає, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають обставинам справи і наявним матеріалам, у зв'язку з чим позов підлягає задоволенню.

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до висновку, що податкове зобов'язання відповідача є узгодженим, Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби здійснені всі передбачені чинним законодавством заходи щодо стягнення податкового боргу.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» про стягнення з рахунків платника податків на користь державного бюджету податкову заборгованості з податку на додану вартість в сумі 38424,40 грн., є обґрунтованими та такими, які підлягають задоволенню в повному обсязі.

У процесі розгляду справи не виявлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись ст. 71, ст.128, ст.ст. 158-163, ст. 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Подання Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» про стягнення коштів за податковим бором з рахунків платника податків - задовольнити повністю.

Стягнути кошти з Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» (ЄДРПОУ 37069749) з податку на додану вартість в сумі 38424,40 грн. на користь бюджету за кодом бюджетної класифікації 14010100 на рахунок № 31113029700009 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач платежу - УДКСУ у Ленінському районні м.Дніпропетровська Дніпрропетровської області,з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Тоніс Компані» (ЄДРПОУ 37069749).

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в порядку та у строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя С.І. Озерянська

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.05.2013
Оприлюднено14.05.2013
Номер документу31132361
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/6115/13-а

Постанова від 08.05.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 30.04.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні