Постанова
від 26.04.2013 по справі 805/4861/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна  Донецький окружний адміністративний суд П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И                 26 квітня 2013 р.                                                     Справа № 805/4861/13-а приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17  Донецький окружний адміністративний суд в складі судді Аканова О.О. розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Донецькій області до Приватного підприємства «Элеонора» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 3000,00 грн., - ВСТАНОВИВ: Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Донецькій області звернувся до суду з позовом до Приватного підприємства «Элеонора» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 3000,00 грн. В обґрунтування позову посилається на те, що на підставі протоколу про адміністративне правопорушення ДО № 996229 від 06.02.2012 року  позивачем винесено рішення про застосування фінансових санкцій від 16.11.2012 року за порушення ст. 15-3 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР (далі Закон), а саме :  продаж пива особі, яка не досягла 18 річного віку у розмірі 6800 грн. Відповідно до ст. 17 Закону за порушення статті 15-3 цього Закону передбачена відповідальність, яка полягає у застосуванні до суб'єктів господарювання фінансових санкцій у вигляді штрафу у розмірі 6800 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій є чинним. На теперішній час сума фінансової санкції не сплачена. Просить суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі. Представник позивача надав заяву про розгляд справи  без його участі, крім того зазначив, що заборгованість станом на 26.04.2013 року складає 3000,00 грн. Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином, крім того, в матеріалах справи наявний поштовий конверт, який повернутий поштою за спливом строку зберігання. Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Дослідивши письмові докази, суд встановив наступне. Приватне підприємство «Элеонора»  є юридичної особою, ідентифікаційний номер 23341821, перебуває на обліку платника податків у позивача.    Судом встановлено, що Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Донецькій області 16.11.2012 року прийняте рішення про застосування фінансових санкцій  № 050381-4222-21-311 в сумі 6800 грн. на підставі протоколу про адміністративне правопорушення  ДО №  996229 від 06.02.2012 року  про встановлення порушення статті 15-3 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, а саме: продаж пива особі, яка не досягла 18 років. Відповідальність для суб'єкта господарювання за порушення вимог статті 15-3 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” передбачена ст. 17 цього Закону та становить 6800,00 грн. Станом на день розгляду даної справи штрафні санкції за рішенням позивача про застосування фінансових санкцій від 16.11.2012 року № 050381-4222-21-311 відповідачем в повному обсязі  не сплачені. При цьому в матеріалах справи відсутні докази оскарження відповідачем наведеного вище рішення у адміністративному або судовому порядку, а також, відсутні докази сплати відповідачем нарахованих штрафних (фінансових) санкцій, таким чином нараховані штрафні (фінансові) санкції є узгодженою. Отже, податковий борг позивача на день розгляду даної адміністративної справи становить 3000грн. Пунктом 110.1 статті 110 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема: фінансову відповідальність (пп. 111.1.1 п. 111.1 ст. 111 ПКУ). Фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з Податковим кодексом України та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені (п. 111.2 ст. 111 ПКУ). Відповідно до п. 113.3 ст. 113 Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, застосовуються у порядку та у розмірах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України. Постановою Кабінету міністрів України від 02.06.2003 року № 790 затверджено Порядок застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі – Порядок № 790). Так, згідно п. 5.цього Порядку підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є: акт перевірки додержання суб'єктом підприємницької діяльності встановлених законодавством вимог, обов'язкових для виконання під час здійснення оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, складений органом, що видав ліцензію, у якому зазначається зміст порушення і конкретні порушені норми законодавства; результати проведення органом, який видав ліцензію, іншими органами виконавчої влади в межах їх компетенції перевірок суб'єкта підприємницької діяльності, пов'язаної з виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. У разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду (п. 10 Порядку № 790). Податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання ( пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). Наведені розрахунки відповідають положенням законодавства, фактичним обставинам справи та відповідачем не спростовані. Приписами Податкового кодексу України встановлені обов'язки платників податків, такі як, виконання законних вимог контролюючих органів щодо усунення виявлених порушень законів. Згідно зі п. 87.2 ст. 87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами. Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Беручи до уваги те, що сума податкового боргу відповідачем у встановлені законодавством строки не сплачена, наявність вказаної заборгованості підтверджені матеріалами справи, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду цього спору не надано, суд дійшов висновку що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю. Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають. Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ПОСТАНОВИВ: Позов Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Донецькій області до Приватного підприємства «Элеонора» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 3000,00 грн. – задовольнити. Стягнути з Приватного підприємства «Элеонора» суму податкового боргу у розмірі 3000,00 грн. до Державного бюджету України на р/р 31116106700075,  код платежу 21081100, код 37803368, МФО 834016, (код виду сплати 135), ГУДКСУ у Донецькій області. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.                      Суддя                                                                            Аканов О.О.  

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2013
Оприлюднено15.05.2013
Номер документу31149669
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/4861/13-а

Ухвала від 12.04.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Постанова від 26.04.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні