Ухвала
від 13.05.2013 по справі 3/175а
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 травня 2013 року м. Київ К-1850/10

Вищий адміністративний суд України в складі колегії суддів:

головуючого Ланченко Л.В.

суддів Нечитайла О.М.

Пилипчук Н.Г.

розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу

Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова

на ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 30.11.2009

у справі №3/175А

за позовом Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Профліга»

про зобов'язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

Постановою Господарського суду Львівської області від 13.08.2008 позов ДПІ у Франківському районі м.Львова задоволено. Зобов'язано ТОВ «Профліга» надати ДПІ у Франківському районі для проведення виїзної позапланової перевірки податкові, бухгалтерські та інші фінансові документи ТОВ «Профліга» з питань правових відносин та розрахунків з ТОВ «Бізнес-Престиж» за період з 01.06.2006 по 31.10.2006.

Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 30.11.2009 постанову Господарського суду Львівської області від 13.08.2008 скасовано. Провадження у справі за позовом ДПІ у Франківському районі м.Львова до ТОВ «Профліга» про зобов'язання до вчинення дій закрито.

У справі відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою позивача, у якій ставиться питання про скасування рішення суду апеляційної інстанції та залишення в силі рішення суду першої інстанції, у зв'язку з неправильним застосуванням норм права.

Перевіривши під час попереднього судового засідання повноту встановлення обставин справи та правильність їх юридичної оцінки в судових рішеннях, в межах доводів касаційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з такого.

Відповідно до пункту 4 частини 1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Статтею 104 цього Кодексу передбачено, що до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. Суб'єкт владних повноважень має право звернутися до адміністративного суду у випадках, встановлених законом.

Статус державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності визначені Законом України «Про державну податкову службу в Україні».

Випадки, коли податковий орган вправі звернутися до суду з адміністративним позовом, встановлені, зокрема статями 10, 11 і 11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні». В інших, не передбачених законом випадках, підстави для порушення судового провадження у справі по спору з приводу реалізації податковим органом компетенції, ініційованої цим органом, відсутні.

З огляду на відсутність у податкового органу повноважень на пред'явлення позову до громадян України, іноземців чи осіб без громадянства, юридичних осіб, їх об'єднань про зобов'язання останніх вчинити певні дії, а також враховуючи, що обрання такого способу захисту як зобов'язання вчинити дії можливе лише щодо суб'єкта владних повноважень, рішення суду апеляційної інстанції про наявність підстав для закриття провадження у справі в силу п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України є правильним.

Доводи касаційної скарги не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального чи процесуального права.

З огляду на викладене, судова колегія доходить висновку, що рішення суду апеляційної інстанції постановлене з додержанням норм матеріального та процесуального права, правова оцінка обставинам у справі дана вірно, підстав для його скасування з мотивів викладених в касаційній скарзі немає.

Керуючись ст. ст. 220-1, 223, 230 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова відхилити, а ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 30.11.2009 залишити без змін.

Ухвала вступає в законну силу з моменту проголошення. Заява про перегляд судового рішення в адміністративній справі Верховним Судом України може бути подана з підстав, в порядку та у строки встановлені ст.ст.236-238 КАС України.

Головуючий Л.В.Ланченко

Судді О.М.Нечитайло

Н.Г.Пилипчук

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення13.05.2013
Оприлюднено15.05.2013
Номер документу31153028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —3/175а

Ухвала від 13.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 13.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Постанова від 13.08.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 10.06.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Постанова від 20.08.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 02.07.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 26.04.2007

Господарське

Господарський суд Донецької області

Гассій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні