Ухвала
від 15.05.2013 по справі 258/4774/13-к
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДОНЕЦЬКА

Провадження1-кс/258/231/13

258/4774/13

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про тимчасовий доступ до речей та документів

м. Донецьк 7 травня 2013 року

Кіровський районний суду м. Донецька у складі:

слідчого судді Іванова О.Г.,

при секретарі: Кіріна І.О.

за участю прокурора: Марахіна Є.А.

розглянувши клопотання слідчого СВ Кіровського РВ ДМУ ГУМВС України в Донецькій області старшого лейтенанта міліції ОСОБА_1, погоджене прокурором Марахіним Є.А., про тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю по матеріалам досудового розслідування № 42013050860000038, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10 квітня 2013 року.

Перевіривши надані матеріали, заслухавши думку прокурора Марахіна Є.А., -

ВСТАНОВИВ:

14 травня 2013 року слідчий СВ Кіровського РВ Донецького ДМУ ГУМВС України в Донецькій області ОСОБА_1, звернувся з клопотанням погодженим прокурором Кіровського району м. Донецька ОСОБА_2 про здійснення тимчасового доступу до речей та документів.

В клопотанні слідчий СВ Кіровського РВ Донецького ДМУ ГУМВС України в Донецькій області ОСОБА_1 вказує необхідність прийняття такого рішення аргументував тим, що в період з вересня по грудень 2012 в комунальній установі «Центр первинної медіко - санітарної допомоги № 5 м. Донецьк» (далі КУ «ЦПМСД № 5 м. Донецьк») за рахунок коштів міського бюджету міста Донецька на загальну суму 933 613, 03 грн. проводилися роботи по капітальному ремонту покрівлі, приміщень та сходової системи будівлі установи, розташованої за адресою: місто Донецьк, Кіровський район, вулиця Островського, 18. Вказані роботи проводилися Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОН ТЕКСТ» (далі ТОВ «ДОН ТЕКСТ») (ЕРДПОУ 32036635) на підставі договорів підряду на виконання підрядних робіт, укладених між КУ «ЦПМСД № 5 м. Донецьк» в особі головного лікаря ОСОБА_3 та ТОВ «ДОН ТЕКСТ» в особі директора ОСОБА_4. Перед початком виконання підрядних робіт ТОВ «ДОН ТЕКСТ» було розроблено проектно - кошторисна документація.

По закінченню виконання підрядних робіт були підготовлені акти приймання виконаних підрядних робіт, які були підписані з боку КУ «ЦПМСП № 5 м. Донецьк» ОСОБА_3, а з боку ТОВ «ДОН ТЕКСТ» ОСОБА_4 На підставі вказаних актів грошові кошти загальною сумою 933 613, 03 грн.

Досудовим розслідуванням встановлено, що всупереч п. 3 ч. 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації був отриманий після підписання актів приймання виконаних підрядних робіт.

З метою перевірки достовірності застосування розцінок та фактично виконаних підрядних робіт з капітального ремонту покрівлі, внутрішніх приміщень будівлі КУ «ЦПМСД № 5 м. Донецька» акти прийому виконаних підрядних робіт були надіслано до Донецької філії ДП «Судовий - будівельний експертний центр». Згідно до експертно - технічного висновку від 28.01.2013 № 19/01-1 «про обґрунтованість застосування підрядником в актах виконаних підрядником робіт за серпень і листопад 2013 розцінок, механізмів, ін. на матеріали та об’ємів робіт при проведені капітального ремонту покрівлі, приміщень та сходової системи КУ «ЦПМСД № 5 м. Донецька» ТОВ «ДОН ТЕКСТ» в порушення наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 № 174 «Про затвердження правил визначення вартості будівництва» включило до актів розцінки та об’єми, які не відповідають дійсності та вплинули на вартість виконаних робіт на загальну суму 219 158, 30 грн.

Суд, вислухавши доводи слідчого, прокурора, з метою перевірити факту злочину, вчиненого посадовою особою, задля цього необхідно витребувати в ТОВ «ДОНТЕКСТ» документи, а саме: Посадову інструкцію директора підприємства ООО «ДОН ТЕКСТ». Статут підприємства ООО «ДОН ТЕКСТ». Дозвільні документи ( дозвіл на початок роботи об’єктів оренди). Наказ про призначення головного бухгалтера (бухгалтера), посадова інструкція директора та головного бухгалтера (бухгалтера). Заяви та накази про прийняття на роботу та призначення на посаду працівників підприємства за період 2011-2012 роки. Штатний розклад за період з 2011-2012 року. Список працівників підприємства за період 2011-2012 роки із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, табельного номера, посади, працює за сумісництвом або в штаті. Виписки руху грошових коштів по розрахунковому рахунку (розрахунковим рахункам) із зазначенням рахунку, суми, призначення платежу, контрагента. Відомості на виплату заробітної плати. Табель обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати (типова форма N П-12 затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253). Інформацію по субрахунку 101 «Земельні ділянки», 103 «Будинки та споруди», 104 «Машини та обладнання», 105 «Транспортні засоби» рахунка 10 «Основні засоби» классу 1 «Необоротні активи» із зазначенням інвентарного номеру та документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні. Інформацію по субрахунку 281 «Товари на складі» рахунка 28 «Товари» классу 2 «Запаси» або документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні. Інформацію по рахунку 01 «Орендовані необоротні активи» классу 0 «Позабалансові рахунки» або документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні. Договори на придбання матеріалів для виконання робіт по капітальному ремонту ЦПМСД №5 м. Донецька, первинні документи, які відображають господарську операцію (платіжні доручення, квитанції, видаткові касові ордери типова форма № КО-2, які засвідчують факт придбання матеріалів, накладні, товарно-транспортні накладні, подорожні листи, акти приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей, накази по підприємству про створення комісій для зарахування матеріальних цінностей, інвентаризаційні описи про передачу придбаних (отриманих) цінностей матеріально-відповідальній особі, картки складського обліку матеріалів типова форма № М-12 затверджена наказом Мінстату України 21.06.96 р. № 193 і т.д., акти списання матеріальних цінностей).

Вказані документи перебувають в володінні Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНТЕКСТ», розташованому за адресою: м. Донецьк, Калінінський район, прт. ОСОБА_5, будинок 79 А .

Керуючись вимогами ст.40, 131, 132, 159-162 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати слідчому СВ Кіровського РВ Донецького МУ ГУМВС України в Донецькій області ОСОБА_1 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів (тобто можливість ознайомитись з ними та вилучити), а саме: Посадову інструкцію директора підприємства ООО «ДОН ТЕКСТ». Статут підприємства ООО «ДОН ТЕКСТ». Дозвільні документи ( дозвіл на початок роботи об’єктів оренди). Наказ про призначення головного бухгалтера (бухгалтера), посадова інструкція директора та головного бухгалтера (бухгалтера). Заяви та накази про прийняття на роботу та призначення на посаду працівників підприємства за період 2011-2012 роки. Штатний розклад за період з 2011-2012 року. Список працівників підприємства за період 2011-2012 роки із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, табельного номера, посади, працює за сумісництвом або в штаті. Виписки руху грошових коштів по розрахунковому рахунку (розрахунковим рахункам) із зазначенням рахунку, суми, призначення платежу, контрагента. Відомості на виплату заробітної плати. Табель обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати (типова форма N П-12 затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253). Інформацію по субрахунку 101 «Земельні ділянки», 103 «Будинки та споруди», 104 «Машини та обладнання», 105 «Транспортні засоби» рахунка 10 «Основні засоби» классу 1 «Необоротні активи» із зазначенням інвентарного номеру та документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні. Інформацію по субрахунку 281 «Товари на складі» рахунка 28 «Товари» классу 2 «Запаси» або документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні. Інформацію по рахунку 01 «Орендовані необоротні активи» классу 0 «Позабалансові рахунки» або документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні. Договори на придбання матеріалів для виконання робіт по капітальному ремонту ЦПМСД №5 м. Донецька, первинні документи, які відображають господарську операцію (платіжні доручення, квитанції, видаткові касові ордери типова форма № КО-2, які засвідчують факт придбання матеріалів, накладні, товарно-транспортні накладні, подорожні листи, акти приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей, накази по підприємству про створення комісій для зарахування матеріальних цінностей, інвентаризаційні описи про передачу придбаних (отриманих) цінностей матеріально-відповідальній особі, картки складського обліку матеріалів типова форма № М-12 затверджена наказом Мінстату України 21.06.96 р. № 193 і т.д., акти списання матеріальних цінностей). Строк дії ухвали один місяць з дня її проголошення.

Покласти обов’язок за виконання ухвали на слідчого відділу в провадженні якого знаходиться справа.

Роз’яснити, що за умисне не виконання ухвали суду передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.

Ця ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя

СудКіровський районний суд м.Донецька
Дата ухвалення рішення15.05.2013
Оприлюднено22.01.2014
Номер документу31165242
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —258/4774/13-к

Ухвала від 29.05.2013

Кримінальне

Апеляційний суд Донецької області

Опря Л.О.

Ухвала від 29.05.2013

Кримінальне

Апеляційний суд Донецької області

Опря Л.О.

Ухвала від 15.05.2013

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Донецька

Іванов О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні