cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
У Х В А Л А
по справі про банкрутство
14.05.2013р. Справа № 905/328/13-г
За заявою кредитора (заявника) Товариства з обмеженою відповідальністю "КРИСТАЛ ПЛАСТ", м. Донецьк
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк
про банкрутство
Суддя господарського суду Донецької областi Гурова А.І.
Представники:
від кредитора: Громов В.В. - представник ТОВ «КРИСТАЛ ПЛАСТ» за довіреністю № б/н від 14.01.2013р.
від боржника : не з'явились
Господарським судом Донецької області ухвалою від 14.01.2013р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "КРИСТАЛ ПЛАСТ", м. Донецьк, порушена справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, на підставі ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV (далі - Закон про банкрутство).
Постановою суду від 17.01.2013р. визнано банкрутом відсутнього боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено ініціюючого кредитора - Товариство з обмеженою відповідальністю "КРИСТАЛ ПЛАСТ", м. Донецьк.
04.04.2013р. до суду надійшов звіт ліквідатора про результати проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута.
Ухвалою суду від 11.04.2013р. звіт та ліквідаційний баланс призначені до розгляду у судовому засіданні на 23.04.2013р. та зобов'язано ліквідатора надати суду ряд додаткових документів.
Ухвалою суду від 23.04.2013р. розгляд справи відкладено на 14.05.2013р.
Розглянувши у судовому засіданні 14.05.2013р. звіт та ліквідаційний баланс та додані до них документи, заслухавши пояснення представника ліквідатора, перевіривши наявні матеріали справи, оцінивши подані докази, суд встановив:
На виконання вимог ст. 25 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV в ході ліквідаційної процедури ліквідатором проведені заходи, направлені на виявлення майна банкрута та можливих кредиторів.
Згідно звіту ліквідатора та наявних в матеріалах справи документів банкрут підприємницьку діяльність не веде, за юридичною адресою не знаходиться; у ході ліквідаційної процедури у боржника не виявлено майнових активів, що підтверджується довідками: ВРЕР, Державної інспекції сільського господарства в Донецькій області, управління держземагенства у м. Донецьку та ВДВС.
Згідно листа Державної податкової інспекції у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби № 3828/10/19-1 від 05.02.2013р. відкриті банківські рахунки у боржника відсутні.
Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо суб'єкта та Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна інформація щодо наявності об'єктів рухомого та нерухомого майна боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, які знаходяться в обтяженні, відсутня.
Ліквідатором письмово повідомлені про визнання боржника банкрутом всі можливі кредитори, а саме: Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, Управління Пенсійного фонду України у Ворошиловському районі м. Донецька, Донецький міський центр зайнятості, Відділення виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Ворошиловському районі м. Донецька, Центральна міжрайонна в м. Донецьку виконавча дирекція Донецького обласного відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності, Донецьке обласне відділення фонду соціального захисту інвалідів.
На адресу ліквідатора на його запити надійшли відповіді:
- лист Управління Пенсійного фонду України у Ворошиловському районі м. Донецька № 3456/02 від 21.03.2013р., яким повідомлено, що банкрут не має заборгованості по страховим внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та єдиному внеску;
- лист Центральної міжрайонної в м. Донецьку виконавчої дирекції Донецького обласного відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності № 02-148 від 29.01.2013р. про відсутність заборгованості;
- лист Відділення виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Ворошиловському районі м. Донецька № 04/03-168 від 28.01.2013р., в якому інформація щодо наявності заборгованості боржника відсутня;
- лист Донецького міського центру зайнятості № 02/248 від 23.01.2013р. про відсутність заборгованості;
- лист Донецького обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів № 06-7/172 від 25.01.2013р., в якому вказано, що банкрут - Товариство з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, серед боржників відділення Фонду не обліковується.
Згідно отриманих відповідей протягом ліквідаційної процедури вимог від інших кредиторів до ліквідатора не надходило.
Провадження по справі № 905/328/13-г про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, порушене та здійснюється відповідно до приписів ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV.
Особливості та порядок заявлення кредиторами претензій до відсутнього боржника, що ліквідується в порядку ст. 52 Закону про банкрутство, визначений положеннями п. 5 вказаної статті та передбачає направлення кредиторами ліквідатору заяв із вимогами до банкрута в місячний термін після отримання від ліквідатора відсутнього боржника повідомлення про визнання банкрутом.
Відтак, у відповідності з вимогами п. 5 ст. 52 Закону про банкрутство ліквідатор повідомив Державну податкову інспекцію у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, як можливого кредитора, про визнання боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що свідчать матеріали справи.
Матеріали справи № 905/328/13-г також містять дані про те, що Державна податкова інспекція була обізнана про здійснення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, починаючи з дня порушення провадження у даній справі. Ухвала про порушення провадження у справі була надіслана на адресу Інспекції, про що свідчить штамп канцелярії господарського суду Донецької області на зворотньому боці ухвали.
Проте, як встановлено судом і вбачається з матеріалів справи, Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби з грошовими вимогами до боржника в установленому законом порядку не зверталась.
Листом № 3828/10/19-1 від 05.02.2013р. Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби повідомила ліквідатора про відсутність у боржника відкритих банківських рахунків та про необхідність надання наявних первинних документів для проведення перевірки підприємства банкрута відповідно до вимог Податкового кодексу України.
Листом № 9211/10/19-1 від 21.03.2013р. Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби на повторний запит ліквідатора стосовно наявності або відсутності кредиторської заборгованості боржника повідомила, що з метою підготування відповіді на зазначений запит ліквідатору необхідно надати до податкового органу первинні документи для проведення перевірки боржника відповідно до вимог Податкового Кодексу України.
При цьому, в листі, яким було письмово повідомлено Державну податкову інспекцію у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби про визнання боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк, банкрутом, ліквідатор наголосив на тому, що керівні органи боржника відсутні за місцезнаходженням (у зв'язку з чим до боржника і були застосовані особливості банкрутства, передбачені нормами ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV) та неможливість у зв'язку з цим надати податковому органу первинної документації щодо фінансово-господарського стану підприємства. Однак, як встановлено судом, на час розгляду справи у судовому засіданні 14.05.2013р. Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби не надала ані ліквідатору, ані суду доказів проведення перевірки підприємства боржника, та, як наслідок, доказів, які б свідчили про встановлення місцезнаходження керівника боржника, документів підприємства та можливість в зв'язку з цим проведення документальної перевірки підприємства боржника. В судове засідання 14.05.2013р. Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби свого представника не скерувала, заперечень проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута суду не надала.
Відповідно до ст. 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Ст. 78 Податкового кодексу України передбачено, що документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється органами державної податкової служби, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
У свою чергу контролюючі органи, у тому числі орган державної податкової служби, в силу своїх повноважень мають документи фінансової звітності боржника, у тому числі відомості щодо наявності або відсутності у нього майна.
Враховуючи положення Податкового кодексу України, зокрема ст. ст. 78 та 82, щодо призначення та строків проведення перевірки, Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, користуючись наданим їй правом, та на виконання визначених Законом України «Про державну податкову службу в України» завдань, як після отримання ухвали господарського суду про порушення справи про банкрутство, так і після отримання повідомлення ліквідатора беззаперечно мала можливість провести передбачену Податковим кодексом України перевірку.
Аналогічна правова позиція висловлена Вищим господарським судом України в постанові від 04.10.2012р. у справі № 5006/42/26Б/2012 та в постанові від 30.10.2012р. у справі № 5006/5/5Б/2012.
Суд також звертає увагу на те, що ліквідаційна процедура відносно боржника тривала більш, ніж три місяці, а отже на момент розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута в судовому засіданні 14.05.2013р. закінчився встановлений ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство місячний строк з дня одержання Інспекцією від ліквідатора повідомлення про визнання боржника банкрутом, протягом якого кредитори можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута, у тому числі у межах якого орган державної податкової служби має право здійснити податкову перевірку.
За таких обставин, суд не вбачає встановлених законодавством підстав для відмови у затверджені звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, оскільки ліквідатором здійснені усі необхідні заходи у ході ліквідаційної процедури, передбачені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV, щодо повідомлення можливих кредиторів та виявлення майнових активів боржника.
За приписами ст. 32 вказаного закону звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.
Враховуючи викладене, за результатами розгляду в судовому засіданні 14.05.2013р. звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку, що ліквідатором, відповідно до ст. ст. 22-34 Закону «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV, виконані усі необхідні дії по ліквідації банкрута: вжито всіх заходів на пошук, виявлення, повернення майна боржника, здійснено запити щодо виявлення майнових активів до спеціалізованих державних установ, які здійснюють реєстрацію та облік рухомого та нерухомого майна.
Згідно з п. 1 ст. 32 Закону про банкрутство після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
До вказаного звіту ліквідатором були додані відповіді на подані ним повідомлення і запити щодо виявлення майна банкрута, що свідчить про належне виконання ним своїх обов'язків, як особи, що здійснює ліквідаційну процедуру.
У разі затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону про банкрутство, господарський суд на підставі ст. 40 Закону припиняє провадження у справі про банкрутство боржника.
Оскільки ліквідатором були проведені всі необхідні дії по ліквідації банкрута, заперечень проти затвердження звіту та ліквідаційного балансу до суду подано не було, господарський суд визнає їх такими, що підлягають затвердженню, а підприємство-банкрута - ліквідації.
Кредитором по справі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "КРИСТАЛ ПЛАСТ", м. Донецьк, на суму 30570,00грн.
У зв'язку з відсутністю майнових активів, кредиторські вимоги у сумі 30570,00грн. залишилися незадоволеними.
В силу п. 2 ст. 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV, якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п. 1 ст. 5, ст. 32, п. 6 ст. 40, ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк
Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк (83001, м. Донецьк, Ворошиловський район, вул. Красноармійська, буд. 76; код ЄДРПОУ 37085645).
Вимоги, не задоволені за відсутністю майна, вважати погашеними.
Припинити провадження по справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "МІДАС-ГС", м. Донецьк
Зобов'язати державного реєстратора здійснити державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Копію цієї ухвали направити особам, переліченим в ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону України від 30.06.1999р. № 784-XIV та органу ДВС.
Суддя А.І. Гурова
Надруковано примірників - 7
господарському суду - 1
кредитору - 1
боржнику - 1
Відділу з питань банкрутства - 1
Держ. реєстратору - 1
ВДВС - 1
ДПІ - 1
Вик. Сибірьова М.Ю.
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2013 |
Оприлюднено | 17.05.2013 |
Номер документу | 31209109 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
А.І. Гурова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні