Ухвала
від 13.05.2013 по справі 20б/5014/3321/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


УХВАЛА

Іменем України

13 травня 2013 року Справа № 20б/5014/3321/2012.

За заявою

боржника - Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе

Старобільського району Луганської області,

про банкрутство,

суддя Т.С. Кірпа ,

представники:

від кредитора - Герасименко О.В. , дов. №6070/09 від 07.05.2013, УПФУ в Старобільському районі Луганської області;

ліквідатор - Рой О.А.,

обставини справи : банкрутство згідно положень ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", від 14.05.1992. №2343-ХІІ (в редакції Закону від 30.06.1999 №784-ХІV), ліквідаційна процедура, розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута,

в с т а н о в и в :

За заявою боржника, Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, господарським судом Луганської області 24.12.2012 порушено провадження у справі №20б/5014/3321/2012 про його власне банкрутство відповідно до положень ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

В обґрунтування поданої заяви боржник посилається на наступне.

За рішенням загальних зборів акціонерів ВАТ «Роздольне» від 14.03.2006 припинено діяльність ВАТ «Роздольне» в зв'язку з ліквідацією. Ліквідаційна комісія була обрана в кількості 3-х чоловік, а саме, Беда М.Г., Обод Л.В. та Карауш Н.М. Головою ліквідаційної комісії призначено голову ВАТ «Роздольне» Беда М.Г.

На виконання вимог п. 4 ст. 105 Цивільного кодексу України ліквідаційною комісією в друкованому засобі масової інформації «Бюлетні державної реєстрації» № 71(6)2012 року 02.04.2007 опубліковано оголошення про припинення юридичної особи. Підтвердженням того, що підприємство знаходиться в стадії припинення підприємницької діяльності є Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 23.10.2012 станом на 23.10.2012. Головою ліквідаційної комісії були письмово повідомлені відомі кредитори про ліквідацію підприємства.

Станом на 01.11.2012 за результатами перевірок та звірень кредиторська заборгованість боржника перед кредиторами становить 217174,20грн.

З метою формування ліквідаційної маси та виявлення активів, за рахунок яких можливе погашення кредиторської заборгованості, ліквідаційною комісією проведена інвентаризація активів боржника на 01.04.2012 та станом на 01.11.2012.

Проведеною інвентаризацією станом на 01.11.2012 майна не виявлено.

Довідкою, наданою Старобільською МДПІ, повідомлено, що у боржника в банківських установах рахунки відсутні.

За довідками Старобільської РБТІ від 02.11.2012 №11/629, Інспекції Держтехнагляду Луганської області державної адміністрації від 01.11.2012 №2285, ВРЕР ДАІ м. Старобільськ від 01.11.2012 №65/19-2609, Відділу Держкомзему у Старобільському районі, нерухоме майно, сільськогосподарська та тракторна техніка, транспортні засоби, земельні ділянки за боржником не зареєстровані.

Згідно витягу з Державного реєстру іпотек від 23.10.2012 №38415706 та з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 23.10.2012 №38416171, в Державному реєстрі іпотек та в Державному реєстрі обтяжень рухомого майнаінформація відсутня.

Також, згідно витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна стосовно боржника від 23.10.2012 №38416027 в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна інформація відсутня.

Відповідно до даних бухгалтерського обліку боржника дебіторська заборгованість відсутня.

Ліквідаційною комісією складено проміжний ліквідаційний баланс боржника станом на 01.11.2012, достовірність якого підтверджена аудиторським висновком.

За результатами аудиторської перевірки, проведеної фізичною особою-підприємцем Коцюбинською Л.М. вказано, що проміжний ліквідаційний баланс ВАТ «Роздольне» станом на 01.11.2012 повно і достовірно відображає фінансовий стан підприємства на зазначену дату та складений у відповідності до вимог П)С)БО, визначеній на основі бухгалтерського обліку та чинного законодавства.

ВАТ «Роздольне» знаходиться в незадовільному фінансовому стані. Підприємство не в змозі погасити зобов'язання за рахунок своїх активів. Аналіз фінансового стану на основі розрахунків фінансових коефіцієнтів свідчить про наявність ознак надкритичної неплатоспроможності підприємства. В ході перевірки ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства не встановлено.

Відповідно до положень п. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, якщо вартості майна боржника виявиться недостатньо для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується у порядку, встановленому Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Крім того, ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, якщо вартості майна боржника-юридичної особи щодо якої прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідаційна комісія зобов'язана звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Враховуючи, що майна боржника недостатньо для задоволення вимог кредиторів, на засіданні ліквідаційної комісії (протокол №1 від 10.10.2012) прийнято рішення про звернення до господарського суду Луганської області із заявою про порушення провадження справи про банкрутство та визнання боржника, ВАТ «Роздольне», банкрутом.

За таких обставин, керуючись ст. 51 Закону боржник просить суд порушити провадження у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», визнати його банкрутом та відкрити лі квідаційну процедуру.

Розглянувши матеріали справи, оцінивши доводи представника боржника, суд вважає заяву боржника такою, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом з врахуванням вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами Господарського процесуального кодексу України.

З огляду на ч. 1 ст. 51 вказаного Закону якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутися в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Згідно з ч. 4 ст. 105 Цивільного кодексу України комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

За приписами ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.

За нормою ч. 1 ст. 111 ЦК України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду.

Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

За змістом ч. 5 ст. 60 Господарського кодексу України, яка регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання, вбачається, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.

Отже, враховуючи вищезазначені вимоги Закону, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника у порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є: оцінка вартості наявного майна боржника ліквідаційною комісією, публікація оголошення згідно з вимогами ст. 105 ЦК України з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства, складення проміжного ліквідаційного балансу та затвердження його відповідно до ст. 111 ЦК України. Крім того, звернення до суду з такою заявою можливо лише після закінчення строку, передбаченого ст. 105 ЦК України. Перевірка достовірності і повноти проміжного ліквідаційного балансу податковими органами відповідно до ч. 5 ст. 60 Господарського кодексу України не вимагається.

Відповідно до ч. 2 ст. 34 Господарського процесуального кодексу України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Судом встановлено та вбачається з матеріалів справи, що 14.03.2006 учасник ВАТ «Роздольне» прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи у зв'язку з незадовільним фінансовим станом та призначення головою ліквідаційної комісії Беда М.Г.. Зазначене рішення було надано Державному реєстратору, внаслідок чого 30.03.2007 до ЄДРПОУ було внесено запис №2 про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та здійснено публікацію в Бюлетені державної реєстрації №71(6) від 02.04.2007.

Крім того, судом встановлено, що 01.11.2012 проведено інвентаризацію майна боржника, складено проміжний ліквідаційний баланс станом на 01.11.2012, достовірність та повнота якого перевірена незалежним аудитором, - фізичною особою-підприємцем Коцюбинською Л.М. (свідоцтво про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів №4297.

Оцінка майна не проводилась у зв'язку з його відсутністю.

Здійснена у Бюлетені державної реєстрації № 71(6) від 02.04.2007 публікація про ліквідацію ВАТ «Роздольне» містить такі відомості: дату прийняття учасниками товариства рішення про ліквідацію -14.03.2006, дату внесення запису про прийняття рішення учасниками про припинення юридичної особи -30.03.2011 запис №2, дату закінчення прийняття вимог кредиторів до боржника -02.06.2007, що узгоджується з вимогами ст. 35 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" (т.1, а.с. 69-71).

Відповідно до ч. 3 п. 1 ст. 35 зазначеного Закону, державний реєстратор зобов'язаний надати органам ПФУ та Державної податкової служби відомості про дату публікації повідомлення з даними про строк заявлення вимог кредиторами, не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення. Отже, персональне повідомлення ДПІ, як потенційного кредитора боржника, здійснюється Державним реєстратором та одночасно судом встановлено надіслання ліквідатором боржника податковому органу повідомлення - заяви про припинення платника податків за № 74/1 від 15.09.2011р. по формі № 8-ОПП.

Частиною 5 статті 60 Господарського кодексу України передбачено обов'язкову перевірку ліквідаційного балансу боржника при здійсненні ним самоліквідації, однак не зазначено про те, що перевірці підлягає проміжний ліквідаційний баланс.

Положення частини 5 статті 60 Господарського кодексу України є загальними та повинні застосовуватися при здійсненні процедури ліквідації боржника (затвердженні ліквідаційного балансу ліквідаційною комісією боржника за наявності коштів для задоволення всіх вимог кредиторів у процедурі самоліквідації) та здійснюється поза межами судових процедур банкрутства. Однак, при встановленні згідно проміжного ліквідаційного балансу відсутності активів боржника для задоволення всіх вимог кредиторів, ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутися до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство, а порушення провадження у справі про банкрутство судом означає введення спеціальної процедури ліквідації боржника та зумовлює переважне застосування судами спеціальних норм законодавства про банкрутство. Згідно з особливостями провадження за статтею 51 Закону не передбачено обов'язкової перевірки повноти та правильності складення проміжного ліквідаційного балансу податковим органом, як обовязкової передумови для порушення справи про банкрутство боржника за заявою голови ліквідаційної комісії (ліквідатора), оскільки підставність порушення провадження у справі про банкрутство зобов'язаний перевірити суд, який порушив справу про банкрутство.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута. Дії ліквідатора (ліквідаційної комісії) можуть бути оскаржені до господарського суду власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) банкрута; особою, яка відповідає за зобов'язаннями банкрута; кожним кредитором окремо або комітетом кредиторів; особою, яка, посилаючись на свої права власника або іншу підставу, передбачену законом чи договором, оспорює правомірність віднесення майнових активів або коштів до ліквідаційної маси.

З огляду на викладене, орган податкової служби вправі звернутися до ліквідатора боржника та провести позапланову перевірку господарської діяльності суб'єкта господарювання згідно наданих ліквідатором документів, а у випадку відмови ліквідатора, як керівника боржника, надати документи для проведення перевірки суб'єкта господарювання, орган податкової служби вправі оскаржити дії ліквідатора (інших посадових осіб боржника) до суду у справі про банкрутство або звернутися до правоохоронних органів з відповідними заявами про розшук, витребування (вилучення документів) від попередніх органів управління боржника, якими не передано ліквідатору всіх документів бухгалтерського обліку боржника.

Отже, в будь-якому випадку відкриття ліквідаційної процедури не може бути перешкодою податковому органу у здійсненні ним позапланової перевірки боржника та не доводить порушення прав податкового органу на проведення податкової перевірки згідно норм податкового законодавства.

Зазначена правова позиції висловлена в Постанові Вищого господарського суду України (справа № 20/986/2011 від 15.05.2012).

Заявою від 25.12.2012 б/н про призначення ліквідатором у справі №20б/5014/3321/2012 арбітражний керуючий Рой Олександр Аврамович, ліцензія серія АВ №470433 від 17.05.2010, мешкає за адресою: м. с. Райгородка Новоайдарського району, вул. Совєтська, буд. 7, надає згоду на призначення його ліквідатором у справі.

Враховуючи зазначене, суд прийняв рішення про:

- визнання банкрутом Відкрите акціонерне товариство «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798, та відкриття ліквідаційної процедури банкрута терміном на дванадцять місяців, тобто до 17.01.2014;

- призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого Роя Олександра Аврамовича, ліцензія серія АВ №470433 від 17.05.2010, мешкає за адресою: м. с. Райгородка Новоайдарського району, вул. Совєтська, буд. 7, та зобов'язав керівника боржника протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора передати ліквідатору бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута.

Згідно з п. 3 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" на ліквідатора Роя О.А. покладено обов'язок подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України (газети "Голос України" чи "Урядовий кур'єр") за рахунок банкрута у 5-денний строк оголошення про визнання боржника банкрутом, з дотриманням відомостей, передбачених ч. 5 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також з повідомленням про те, що претензії кредиторів приймаються ліквідатором у місячний строк з дня публікації згаданого оголошення.

Відповідно до ч. 1 абз. 6 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд скасував арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом та інші обмеження по розпорядженню майном Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798.

Накладення нових арештів чи інших обмежень по розпорядженню майном боржника не допускається.

Як вбачається із матеріалів справи, на виконання постанови господарського суду від 17.01.2013 №20б/5014/3321/2012 ліквідатором Рой О.А. надано звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута про наступне.

У відповідності до вимог п. 3 ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором дано оголошення в газеті «Голос України» № 20 від 31.01.2013 про визнання ВАТ «Роздольне» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. У вставлений Законом строк до ліквідатора з заявленими кредиторськими вимогами звернувся кредитор, УПФ України в Старобільському районі, загальна сума заявлених вимог - 51639.00грн. Ліквідатором відзивом за вих..№25/02/13-02 від 25.02.2013 кредиторські вимоги УПФ України в Старобільському районі в сумі 51639.00грн. визнані в повному обсязі та включені до реєстру вимог кредиторів станом на 11.03.2013.

У відповідності до вимог п. 1 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором 11.03.2013 скликані та проведені загальні збори кредиторів на яких постановлено рішення обрати комітет кредиторів в кількості одного кредитора, УПФ України в Старобільському районі.

На засіданні комітету (протокол №1 від 11.03.2013) головою комітету кредиторів обрано представника УПФ України в Старобільському районі та прийнято рішення встановити оплату послуг арбітражному керуючому Рой О.А. за виконання повноважень ліквідатора ВАТ «Роздольне» у відповідності до вимог п.п. 10, 12, 13 ст.3 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в розмірі двох мінімальних заробітних плат щомісячно, а саме, починаючи з 17.01.2013 з розрахунку 2294.00грн., (1147.00x2=2294.00:31день=74.00грн.х14=1458.60грн.) - 1036.00грн., лютий 2013 - 2294.00грн., березень з розрахунку 2294.00 грн. (2294.00:31=74.00x10=740.00грн) - 740.00грн. до першого засідання комітету кредиторів 11.03.2013, - за рахунок боржника, за заявою якого порушено справу, всього в сумі - 4070.00грн , а з 11.03.2013 року за рахунок коштів, отриманих від реалізації ліквідаційної маси банкрута (в разі її виявлення), враховуючи зміну розміру мінімальної заробітної плати згідно законодавства та в відповідності до вимог ст. 3 1 Закону № 2343.

Відповідно до наказу №2 від 17.01.2013, затверджено інвентаризаційну комісію. Згідно балансу ВАТ «Роздольне» станом на 17.01.2013 проведена інвентаризація майна банкрута, коштів на банківських рахунках та в касі банкрута.

За балансом ВАТ «Роздольне» станом на 17.01.2013 майнові активи у боржника відсутні, що підтверджується інвентаризаційними описами основних засобів №2 від 25.01.2013, матеріальних цінностей №3 від 25.01.2013, грошових коштів в касі банкрута №1 від 25.01.2013. В банківських установах рахунки відсутні.

У відповідності до вимог п. 2 ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» згідно актів прийому-передачі були передані акт прийому-передачі №1 від 25.01.2013 - правоустановчі та інші документи, печатка та штамп ВАТ «Роздольне».

З метою встановлення майна, зареєстрованого за ВАТ «Роздольне», ліквідатором направлені запити в відповідні установи.

Згідно отриманих відповідей встановлено, що за ВАТ «Роздольне» не зареєстроване нерухоме майно, сільськогосподарська та тракторна техніка, автотранспорт, земельні ділянки, що підтверджується довідками Старбільського РБТІ - вих..№ 04/201 від 30.04.2013, Державної інспекції сільського господарства в Луганській області вих..1176 від 29.03.2013, Відділу Держкомзему у Старбільському районі Луганської області вих..№ 06-02-21/0744 від 07.05.2013, Старобільського ВРЕР ДАІ м. Старобільськ вих..№ 65/19-1249 від 03.05.2013.

Відділом державної виконавчої служби Старобільського районного управління юстиції передано до ліквідаційної комісії банкрута матеріали виконавчих проваджень по стягненню з банкрута на користь держави в особі Регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області збитків у сумі 84039,60грн., в доход Державного бюджету України, отримувач - УДК у м. Луганську ГУДКУ у Луганській області витрат зі сплати державного мита у сумі 840,40грн., в доход Державного бюджету України в ГУДКУ у Луганській області штрафних санкцій в розмірі 1700,00грн. та штрафних санкцій у розмірі 3400,00грн.

Відповідно до довідки ВДВС Старобільського районного управління юстиції вих..№ 2685/03-15 від 29.04.2013 виконавчі документи про стягнення заборгованості з ВАТ «Роздольне» боргу на користь стягувачів у відділі на примусовому виконанні не знаходяться.

За довідкою Старобільської МДПІ вих..№ 2925/8/18-31 від 07.05.2012 за даними облікової справи ВАТ «Роздольне» відсутні відкриті розрахункові рахунки в установах банку.

Згідно інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №3236916, №3237785 від 07.05.2013 права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості відсутні.

Станом на 08.05.2013 всі документи по особовому складу ВАТ «Роздольне», які є в наявності, оформлені належним чином, які у відповідності до вимог п. 2 ст. 34 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» після затвердження звіту ліквідатора будуть передані в Трудовий архів Старобільської райдержадміністрації для подальшого зберігання у відповідності з чинним законодавством.

Станом на 08.05.2013 у зв'язку з відсутністю майнових активів у боржника залишились не погашеними вимоги УПФ України в Старобільському районі в сумі 51639.00грн., які включені до реєстру кредиторів станом на 08.05.2013.

На засіданні комітету кредиторів (протокол № 2 від 08.05.2013) прийнято рішення затвердити звіт ліквідатора по проведенню ліквідаційної процедури ВАТ «Роздольне» за період з 17.01.2013 по 08.05.2013, ліквідаційний баланс ВАТ «Роздольне» станом на 08.05.2013, та клопотати перед господарським судом Луганської області про затвердження звіту ліквідатора по проведенню ліквідаційної процедури ВАТ «Роздольне» за період з 17.01.2013 по 08.05.2013 та ліквідаційного балансу ВАТ «Роздольне» станом на 08.05.2013 та ліквідації підприємства банкрута.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши ліквідатора, суд вважає клопотання ліквідатора щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Із матеріалів справи, в тому числі ліквідаційного балансу банкрута, звіту ліквідатора, вбачається, що банкрут підприємницькою діяльністю не займається, не функціонує, як господарюючий суб'єкт, основних і обігових засобів та інших активів за станом на день розгляду справи не має, що підтверджується відповідними довідками.

Реальних можливостей для задоволення грошових вимог кредиторів ліквідатор не бачить, в зв'язку з чим клопоче перед судом про прийняття рішення про ліквідацію банкрута, як юридичної особи.

Суд, оцінивши надані матеріали за звітом, дійшов висновку, що ліквідатор здійснив заходи по виявленню усіх майнових активів банкрута, що підлягають включенню до ліквідаційної маси і, за браком останніх, склав відповідний ліквідаційний баланс та подав до суду.

Враховуючи зазначене, суд:

- припиняє ліквідаційну процедуру банкрута, Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798;

- затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798;

- ліквідує, як юридичну особу Відкрите акціонерне товариство «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798;

- відповідно до ч. 6 ст. 80 Господарського процесуального кодексу України, ч. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі припиняє та скасовує мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Згідно ч. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 1, 3 1 , 5, 12, 22-34, ч. 6 ст. 40, ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 1, 4-1, 38, 43, ч. 4, ст. 65, ч. 6 ст. 80, ст.ст. 86, 87 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,

у х в а л и в:

1. Припинити ліквідаційну процедуру Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798.

2. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798.

3. Ліквідувати Відкрите акціонерне товариство «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798.

4. Провадження у справі припинити.

5. Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

6. Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

7. Зобов'язати ліквідатора Рой О.В. згідно до ч. 1 ст. 25, ст. 34 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передати до відповідної архівної установи на зберігання документи банкрута, які згідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, та у строк до 13.06.2013 надати суду письмові докази здачі документації банкрута на збереження до архівної установи та знищення печаток і штампів банкрута у встановленому чинним законодавством порядку.

8. Зобов'язати Державного реєстратора Старобільської районної державної адміністрації Луганської області за місцем знаходження юридичної особи, Відкритого акціонерного товариства «Роздольне», с. Веселе Старобільського району Луганської області, ідентифікаційний код 25369798, провести припинення державної реєстрації юридичної особи у відповідності до вимог ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

9. Дану ухвалу надіслати: кредиторам, банкруту, ВДВС Старобільського РУЮ; Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Луганській області; Державному реєстратору Старобільської районної державної адміністрації; ліквідатору Рою О.А. (с. Райгородка Новоайдарського району, вул. Совєтська, буд. 7), Старобільській МДПІ Луганської області.

Суддя Т.С. Кірпа

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення13.05.2013
Оприлюднено17.05.2013
Номер документу31216187
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20б/5014/3321/2012

Ухвала від 13.05.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Постанова від 17.01.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 24.12.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні