ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
УХВАЛА
17.05.2013Справа №5002-4/ 4295-2012
За заявою ініціюючого кредитора - Управління Пенсійного фонду України в Сімферопольському районі, м. Сімферополь
до боржника Комунального підприємства «Молодіжне-1», с. Молодіжне, Сімферопольський район (код ЄДРПОУ 34842870)
про визнання банкрутом.
Суддя Бєлоглазова І.К.
Представники:
Від ініціюючого кредитора - Коваленко Г.А., дов. від 06.11.2012, начальник юридичного відділу
Від кредитора КРП «Вода Криму» - Фляга А.А., дов. №26/1 від 17.04.2013, юрисконсульт
Від Сімферопольської МДПІ - Лук’янець О.Ю., дов. №27/10.25 від 25.04.2013, головний державний податковий інспектор юридичного відділу
Від боржника - не з'явився
Ліквідатор - не з'явився
Суть спору:
Управління Пенсійного фонду України в Сімферопольському районі, м. Сімферополь, звернулось до Господарського суду Автономної Республіки Крим із заявою про порушення справи про банкрутство щодо боржника Комунального підприємства «Молодіжне-1»,
с. Молодіжне, Сімферопольський район, у порядку статті 52 Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», а також про визнання грошових вимог кредитора у розмірі 75 754, 61 грн. Свої вимоги кредитор мотивує тим, що Комунальне підприємство «Молодіжне-1» не сплачує внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, у зв'язку з чим за ним виникла заборгованість у розмірі 75 754,61 грн. Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 19.10.2012 Комунальне підприємство «Молодіжне-1» відсутнє за місцезнаходженням, остання податкова звітність боржником до органів державної податкової служби була подана 21.07.2011.
Постановою від 20 грудня 2012 року Комунальне підприємство «Молодіжне-1» визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру строком до 20.04.2013, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Долгорукова Є.Г. Розгляд питання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника призначено на 26.04.2013 на 10 год. 30 хв.
08 квітня 2013 року до суду від кредитора Кримського республіканського підприємства «Виробниче підприємство водопровідно-каналізаційного господарства м. Сімферополя» (на даний час Кримського республіканського підприємства «Вода Криму») надійшла заява (вх.. № 901/1568/13) про продовження строку ліквідаційної процедури боржника строком на шість місяців у зв'язку з можливістю проведення взаєморозрахунків з боржником.
Ухвалою суду від 17 квітня 2013 року розгляд вказаного клопотання призначено до розгляду.
Представник ініціюючого кредитора надав письмові пояснення на заявлене клопотання, в яких заперечує проти заявленого клопотання, посилаючись на те, що будь-яке майно боржника ліквідатором не виявлено, а дебіторську заборгованість Комунального підприємства «Молодіжне-1» не можливо стягнути. На підставі викладеного просить залишити заявлене клопотання без розгляду (т. 2, а.с. 90).
Ліквідатор у судове засідання не з'явився; 14 травня 2013 року у судовому засіданні надав письмовий відзив на заявлене клопотання, в якому також заперечує проти продовження строку ліквідаційної процедури боржника.
Відповідно до пункту 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» справа розглядається відповідно до редакції Закону, яка діяла до 19.01.2013.
Як вбачається з матеріалів справи, в своєму клопотанні про продовження строку ліквідаційної процедури Комунального підприємства «Молодіжне-1» Кримське республіканське підприємство «Вода Крим» посилається на Постанову Кабінету міністрів України від 20.03.2013 №167 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2013 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування».
Відповідно до пункту 5 зазначеної Постанови обсяг заборгованості визначається надавачами послуг на підставі таких документів:
1. розрахунок фактичної собівартості виробництва, транспортування та постачання теплової енергії населенню, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, що засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи надавача послуг, скріплений печаткою;
2. копія рішення органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на виробництва, транспортування та постачання теплової енергії населенню, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;
3. звіт про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств, засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи надавача послуг, скріплений печаткою, зокрема:
- з надання послуг з теплопостачання (за формою №1С-теплопостачання);
- з надання послу з водопостачання та водовідведення (за формою №1С-водопстачання, водовідведення);
4. звіт про постачання теплової енергії (за формою №1-теп), звітний кошторис витрат на виробництво теплової енергії (за формою №23-енерго), довідка про корисний відпуск теплової енергії і розрахунки за неї (за формою №32-енерго) або звіт про роботу водопроводу (за формою №1-водопровід) та/або звіт про роботу каналізації (за формою №1-каналізація);
5. звіт про виконання інвестиційної програми (за формою №2-інвестиції);
6. довідка про повернення кредиту згідно з кредитним договором, кошти якого залучалися для виконання інвестиційних програм.
Зібрані у справі матеріали свідчать, що Комунальне підприємство «Молодіжне-1» діяльність не здійснює, органи управління підприємством за місцезнаходженням відсутні, документів бухгалтерського обліку боржника не має за актом приймання - передачі документів, печатей і штампів боржника ліквідатору надані лише реєстраційні документи підприємства. З пояснень ліквідатора вбачається, що документів, які підтверджують обсяги поставленої населенню води, не існує та поновити їх уявляється можливим.
З огляду на відсутність документів, які підтверджують обсяги постачання води боржником, отримання субвенції не можливо. Крім того, субвенція не є майновим активом підприємства, який може бути направлений на погашення вимог кредиторів в межах справи про банкрутство.
До того ж, погашення кредиторських вимог Кримського республіканського підприємства «Вода Криму» у розмірі 876 050,20 грн., з яких 825 285,21 грн. включені у четверту чергу реєстру вимог кредиторів, а 50 676,69 грн. - у шосту чергу, призведе до порушення вимог статті 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» щодо черговості задоволення вимог кредиторів, оскільки до реєстру кредиторських вимог Комунального підприємства «Молодіжне-1» входять кредитори другої черги та третьої черги.
З врахуванням викладеного, суд не знаходить підстав для задоволення клопотання Кримського республіканського підприємства «Вода Криму» про продовження строків ліквідаційної процедури.
Керуючись статтею 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ :
В задоволенні заяви Кримського республіканського підприємства «Вода Криму» про продовження строку ліквідаційної процедури Комунальне підприємство «Молодіжне-1» відмовити.
Суддя І.К. Бєлоглазова
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2013 |
Оприлюднено | 18.05.2013 |
Номер документу | 31232172 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
І.К. Бєлоглазова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні