Ухвала
від 14.05.2013 по справі 25/5005/11545/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

14.05.13р. Справа № 25/5005/11545/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Чередко А.Є.

при секретарі судового засідання Штефан В.П.

за участю представників сторін:

від кредитора та ліквідатора: Толкачов Є.В. - дов. б/н від 10.01.2013р., представник

від боржника: не з'явився

розглянувши справу

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "НОВО ПРОМ", м. Дніпропетровськ

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМНОВА", 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Прикордонна, буд. 44, корп. 1, кімн. 5 (ЄДРПОУ 37066182)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМНОВА", 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Прикордонна, буд. 44, корп. 1, кімн. 5, ЄДРПОУ 37066182 (далі - боржник) порушено 28.12.2012р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮСТАНА", м. Дніпропетровськ відповідно до процедури, передбаченої статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).

Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі є несплачена заборгованість боржника перед кредитором за простим векселем серії АА №1737434 від 16.01.2012р. в розмірі 19350,00 грн. та відсутність боржника за місцезнаходженням, що підтверджується матеріалами справи.

Отже, заявником доведено належними доказами, як відсутність боржника за місцезнаходженням так і його неплатоспроможність та безспірність вимог ініціюючого кредитора.

На підставі викладеного постановою господарського суду від 08.01.2013р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на три місяці, призначено ліквідатором ініціюючого кредитора - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮСТАНА" (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Калініна, буд. 22/26, кв. 24, ЄДРПОУ 37211446, директор Пятакова В.І.).

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 05.02.2013р. здійснено заміну кредитора - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮСТАНА" за грошовим зобов'язанням у провадженні у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМНОВА" його правонаступником - Товариством з обмеженою відповідальністю "НОВО ПРОМ" (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Прикордонна, буд. 44, корп. 2, кімн. 5, код ЄДРПОУ 37066198, директор Полякова І.А.) та призначено ліквідатором у справі № 25/5005/11545/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМНОВА" (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Прикордонна, буд. 44, корп. 1, кімн. 5, ЄДРПОУ 37066182) - Товариство з обмеженою відповідальністю "НОВО ПРОМ" (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Прикордонна, буд. 44, корп. 2, кімн. 5, код ЄДРПОУ 37066198, директор Полякова І.А.).

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника кредитора-ліквідатора, судом встановлено наступне.

Відповідно до ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута та ліквідаційний баланс станом на 03.04.2013р., суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу та інвентаризаційного опису від 03.04.2013р. вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Так, для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб"єктів господарювання.

Згідно рішення реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за результатами розгляду запиту № 1988961 від 26.04.2013р., довідок Дніпропетровської регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру" № Ц/2246-14 від 04.04.13р., ВРЕР роботи ДАІ з обслуговування м. Дніпропетровська та Солонянського району № 1 підпорядкований ГУ МВС України в Дніпропетровській області № 14/1РЕР-1116 від 15.03.2013р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 7/13-26/1651 від 06.03.2013р. за боржником нерухомого майна, сільськогосподарської техніки, транспортних засобів, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Як вбачається з витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 40184410 станом на 21.03.2013р. в зазначеному реєстрі інформація щодо арештів або обтяження рухомого майна банкрута відсутня.

Також, згідно листа Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС № 5237/22.1-17 від 25.03.2013 року розрахункові рахунки боржника в банківських установах закриті.

Суд, також враховує, що ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, а місцезнаходження керівних органів банкрута, як вбачається з матеріалів справи не встановлено. Отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.

У зв'язку з чим ліквідатором листами № 06-02-13/3 від 06.02.2013р. та б/н від 26.03.2013р. повідомлено ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС про відсутність у ліквідатора документів, необхідних для проведення позапланової документальної перевірки.

Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчать додані до звіту документи (інвентаризаційний опис від 03.04.2013р.).

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Відповідно до п. 5 ст. 52 Закону, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Отже, відповідно до ст. 52 Закону, якою передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів, та яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства, під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Так, 01.03.2013р. в газеті "Голос України" № 41 (5541) опубліковано оголошення про відкриття ліквідаційної процедури, визнання боржника банкрутом.

Також, на виконання вимог зазначеного положення Закону, ліквідатором направлено відповідні запити до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС, УПФУ в Красногвардійському районі м. Дніпропетровська, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську, Бабушкінської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Ленінського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська, Красногвардійського ВДВС Дніпропетровського МУЮ.

На запити ліквідатора отримані відповіді Управління Пенсійного фонду України в Красногвардійському м. Дніпропетровська № 643/09-17 від 26.02.13р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Дніпропетровську Дніпропетровської області № 2593ю від 12.03.13р., Бабушкінської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 01-26-579 від 22.02.13р., Ленінського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська № 01-480 від 04.03.13р., Красногвардійського відділу державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції № 5763/08 від 28.02.13р. про відсутність заборгованості банкрута перед вищенаведеними фондами та відсутність виконавчих проваджень щодо банкрута на виконанні.

Таким чином, в результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлено та визнано вимоги наступних кредиторів:

- товариство з обмеженою відповідальністю "НОВО ПРОМ", м. Дніпропетровськ на суму 19 350,00 грн. - 4 черга задоволення.

Встановлена вимога кредитора залишились незадоволеною у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Інші кредитори ліквідатором не виявлені, до господарського суду у справу про банкрутство не звертались.

Згідно з п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Також, під час розгляду справи до суду надійшли клопотання Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області державної податкової служби № 315/10/10-011 від 11.01.2013р. та № 2053/22.1-19 від 05.02.2013р. про зобов'язання ліквідатора банкрута надати до ДПІ документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута та про не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута до проведення перевірки банкрута.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.

Згідно з ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).

Відповідно до ст. 22 ГПК України правом на звернення до суду з клопотаннями у справі наділені лише сторони справи.

Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області державної податкової служби не є кредитором банкрута, та відповідно і стороною у даній справі, що унеможливлює розгляд судом вищенаведених клопотань та прийняття відповідних процесуальних рішень.

Разом з цим, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до п. 78.1.7 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п. 78.4 ст. 78 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 78.6 ст. 78 Податкового кодексу України, строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі - Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

Ухвала суду про порушення провадження у справі про банкрутство боржника та постанова про визнання боржника банкрутом були направлені на адресу Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області державної податкової служби, що зокрема підтверджується поштовим повідомленням про вручення від 14.01.2013р. Направлено було судом ДПІ і ухвалу про призначення підсумкового засідання у справі, поштове повідомлення про вручення від 12.04.2013р.

На час розгляду справи ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області державної податкової служби не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків та доказів неможливості отримання від банківських установ довідку про рух коштів на рахунках банкрута для проведення перевірки останнього.

Отже, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

З огляду на усе вищевикладене правові підстави для не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у суду відсутні.

Натомість, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс станом на 03.04.2013р., суд знаходить достатньо підстав щодо їх затвердження.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно з п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

З підстав наведеного та керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 22, 32, п. 6 ст. 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМНОВА", 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Прикордонна, буд. 44, корп. 1, кімн. 5 (ЄДРПОУ 37066182).

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМНОВА", 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Прикордонна, буд. 44, корп. 1, кімн. 5 (ЄДРПОУ 37066182).

Провадження у справі припинити.

Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя А.Є. Чередко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення14.05.2013
Оприлюднено18.05.2013
Номер документу31235846
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —25/5005/11545/2012

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 16.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 05.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 22.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 05.02.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 24.01.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Постанова від 08.01.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 28.12.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні