Ухвала
від 14.05.2013 по справі 7/134-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "14" травня 2013 р. Справа № 7/134-Б

За заявою: Ружинського відділення Попільнянської міжрайонної державної податкової інспекції (смт.Ружин)

До боржника: Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець" (с. Білилівка Ружинського району)

про визнання банкрутом

Суддя Гнисюк С.Д.

Присутні:

- від ініціюючого кредитора: Захарко Н.В. - дов. від 11.03.13р.;

- від кредиторів: Ковальчук О.В. - дов. від 14.01.13р. ( представник від УПФУ в Ружинському районі);

- від боржника: Довжаниця О.С. - ліквідатор

Відповідно до п. 1-1 розділу X Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) від 14.05.1992 р. № 2343-XII (із змінами та доповненнями), розгляд даної справи здійснюється господарським судом з врахуванням положень зазначеного Закону в редакції від 04.11.2012 р. (далі Закон в редакції від 04.11.2012 р.).

В провадженні господарського суду Житомирської області знаходиться справа про банкрутство сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець" (с. Білилівка Ружинського району), порушена за правилами ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012 р. на стадії ліквідації.

Відповідно до розпорядження щодо призначення повторного автоматичного розподілу справ № 57/2012 від 09.02.2012 р., справу № 7/134-Б, яка знаходилась у провадженні судді Машевської О.П., передано для подальшого розгляду судді Гнисюку С.Д.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 13.02.2012р. суддею Гнисюком С.Д. справу №7/134-Б прийнято до свого провадження.

Ухвалою суду від 12.02.2013 р. призначено до розгляду звіт ліквідатора банкрута та ліквідаційний баланс сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець"; відкладено розгляд заяви управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області № 3783/06 від 29.08.2012р. про збільшення кредиторських вимог до боржника на суму 140587,09 грн.; уточнення № 219/06 від 14.01.2013 р. до заяви про збільшення кредиторських вимог; відкладено розгляд заяви управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області № 420/06 від 28.01.2013 р. про збільшення кредиторських вимог до боржника на суму 154317,15 грн.; призначено наступне судове засідання на 12.03.2013 р. о 12:00 год.; зобов'язано ліквідатора, кредиторів банкрута вчинити певні дії та подати належні документи по справі.

У зв'язку з перебуванням судді Гнисюка С.Д. на листку непрацездатності, судове засідання призначене на 12.03.2013 р. о 12:00 не відбулося. Ухвалою суду від 18.03.2013 р. розгляд справи призначено на 07.05.2013 р. о 12:00 год.

З врахуванням клопотання ліквідатора банкрута, в судовому засіданні 07.05.2013 р. в порядку ст. 77 ГПК України оголошено перерву до 14.05.2013р. на 12:30 год.

В судовому засіданні 14.05.2013 р. ліквідатор подав для залучення до матеріалів справи довідку державної інспекції сільського господарства в Житомирській області №14 від 07.05.2013р. та акт знищення печатки і штампів банкрута № 15/104 від 14.05.2013р.

В судовому засіданні продовжено розгляд заяви управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області № 3783/06 від 29.08.2012р. про збільшення кредиторських вимог до боржника на суму 140587,09 грн.; уточнення № 219/06 від 14.01.2013 р. до заяви про збільшення кредиторських вимог; заяви № 420/06 від 28.01.2013 р. про збільшення кредиторських вимог до боржника на суму 154317,15 грн.

Присутній у судовому засіданні представник кредитора - управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області підтримав заявлені вимоги до банкрута з урахуванням поданих 25.04.2013 р. через загальний відділ суду пояснень № 1995/06 від 24.04.2013 р. щодо розмежування заборгованості банкрута перед пенсійним фондом на конкурсну та поточну.

Ліквідатор банкрута підтримав позицію викладену в судовому засіданні 07.05.2013 р. Зокрема, вимоги управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області в сумі 94201,47 грн. визнав як поточні з віднесенням до шостої черги задоволення вимог кредиторів. Відзиву не підготував, проте вимоги у вищевказаній сумі ліквідатором включено в реєстр вимог кредиторів.

Представник кредитора не заперечив щодо віднесення поточної заборгованості в розмірі 94201,47 грн. до шостої черги реєстру вимог кредиторів банкрута.

Заслухавши пояснення представника кредитора, ліквідатора боржника, дослідивши матеріали справи господарський суд встановив наступне.

30.08.2012р. на адресу господарського суду Житомирської області через загальний відділ від кредитора - управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області надійшла заява з додатками №3783/06 від 29.08.2012р. про збільшення кредиторських вимог до банкрута на загальну суму 140587,09 грн. (т.3 а.с. 45-54).

Ухвалою суду від 03.09.2012 р. призначено до розгляду заяву в судовому засіданні заяву управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області №3783/06 від 29.08.2012р. про збільшення кредиторських вимог до боржника в розмірі 140587,09 грн.

15.01.2013 р. на адресу суду через загальний відділ від управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області надійшли уточнення № 219/06 від 14.01.2013 р. до заяви про збільшення кредиторських вимог, відповідно до яких заявник просить визнати грошові вимоги до боржника в загальній сумі - 138945,94 грн. (т. 3 а.с. 94-96).

30.01.2013р. на адресу суду через загальний відділ надійшла заява управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області № 420/06 від 28.01.2013 р. про збільшення кредиторських вимог до банкрута на загальну суму 154317,15 грн. (т. 3 а.с. 106-114).

Ухвалою суду від 31.01.2013 р. призначено до розгляду в судовому засіданні вищезазначену заяву управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області.

25.04.2013 р. управлінням Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області через загальний відділ суду подано лист-пояснення № 1995/06 від 24.04.2013 р. щодо розмежування заборгованості банкрута перед пенсійним фондом на конкурсну та поточну.

З поданих пояснень вбачається, зокрема, що поточна заборгованість банкрута перед управлінням Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області по доставці та виплаті пільгових пенсій за грудень 2008 р. по січень 2013р. становить 94201,47 грн.

Обґрунтованість заявлення кредиторами грошових вимог до боржника, які є неоплаченими, має бути, перш за все, перевірена ліквідатором, який вправі заявити заперечення щодо цих вимог.

Остаточне рішення щодо заявлених вимог кредитора у ліквідаційній процедурі приймає господарський суд, керуючись ст.ст.14, 24 Закону в редакції від 04.11.2012 р., ст. ст. 4-1, 32 - 34,36 та 43 ГПК України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.

Відповідно до абз. 6 ст. 1 Закону в редакції від 04.11.2012 р., кредитор - юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника, щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам боржника, а також органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів). Поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство.

Згідно абз. 3, 8 ч. 1 ст. 23 Закону в редакції від 04.11.2012 р., з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури строк виконання зобов'язання щодо сплати, зокрема, зборів вважається таким, що настав; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури.

Тому, з моменту визнання боржника банкрутом припиняється виникнення нових зобов'язань боржника, у тому числі з податків і зборів (обов'язкових платежів), оскільки, за загальним правилом, зникає об'єкт оподаткування.

З 01.01.2011р. набрав чинності Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", в ч.8 ст.25 якого зазначено, що у разі ліквідації юридичної особи - платника єдиного внеску або втрати платником з інших причин статусу платника єдиного внеску сума недоїмки сплачується за рахунок коштів та іншого майна платника. У такому разі відповідальними за погашення недоїмки є: ліквідаційна комісія - щодо юридичної особи - платника єдиного внеску, що ліквідується.

Таким чином, за станом чинного сьогодні законодавства в сфері державного пенсійного страхування, незалежно від наявності у юридичної особи статусу платника єдиного внеску, обов'язок відшкодовувати фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій несе ліквідаційна комісія до повної ліквідації такої юридичної особи, або до припинення об'єкту оподаткування.

Окрім того, відповідно до п.6.9 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України 19.12.2003р. та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004р. за №64/8663 (з наступними змінами та доповненнями), у разі призначення пенсій на пільгових умовах особам, які мають необхідний стаж роботи не за місцем призначення цієї пенсії, орган Пенсійного фонду за місцем призначення пенсії надсилає повідомлення згідно з додатками, зазначеними у пункті 6.4 цієї Інструкції для зазначених підприємств, у двох примірниках через орган Пенсійного фонду за місцезнаходженням цього підприємства. Відшкодування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, у таких випадках здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцем його реєстрації.

Разом з тим, слід зазначити, що черговість задоволення зазначених вимог в ліквідаційній процедурі є шостою, у яку задовольняються всі інші вимоги кредиторів до банкрута.

Судом вивчено подані заяви з додатками управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області, письмові пояснення до них, надано належну правову оцінку відповідним доказам.

Тому, господарський суд прийшов до висновку, визнати вимоги управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області на суму 94201,47 грн. по доставці та виплаті пенсій за грудень 2008 р. по січень 2013 р. як поточні, правомірні та доведені належними доказами.

У зв'язку з припиненням підприємницької діяльності банкрута, відсутністю у банкрута майнових активів, ліквідатор банкрута просив суд затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець" (с. Білилівка Ружинського району) та припинити провадження у справі.

Присутні у судовому засіданні представники кредиторів не заперечили щодо ліквідації банкрута та припинення провадження у справі.

Розглянувши матеріали справи, в тому числі, звіт з підтверджуючими документами та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення учасників провадження у справі про банкрутство, господарський суд Житомирської області, -

ВСТАНОВИВ:

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Раставець" (с. Білилівка Ружинського району) зареєстровано Ружинською райдержадміністрацією 16.03.2000 р. за адресою: Житомирська обл., Ружинський р-н, с. Білилівка, ідентифікаційний код: 30847922, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрації (т. 1 а.с. 5).

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Раставець" (с. Білилівка Ружинського району) 24.03.2000 р. взято на облік платника податків у Ружинському відділення Попільнянської міжрайонної державної податкової інспекції України, що підтверджується довідкою № 36 від 24.03.2000 р. (т. 1 а.с.7).

07.04.2005 р. районною державною адміністрацією Ружинського району Житомирської області зареєстровано нову редакцію статуту сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець" (т. 2 а.с. 136-145).

Статтею 15 статуту визначено порядок припинення діяльності підприємства, зокрема, шляхом його реорганізації (злиття, розділення, перетворення) або ліквідації, в тому числі, за рішенням суду.

Як вбачається з довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 164969 станом на 24.07.2008 р., державним реєстратором 23.07.2008 р. до державного реєстру внесений запис 5 за № 1 300 143 0004 000041 про відсутність боржника за його місцезнаходженням (13642, Житомирська обл., Ружинський р-н, с. Білилівка, вул. Жовтнева) (т. 1 а.с.8-9).

Ухвалою суду від 08.08.2008 р. за заявою державної податкової інспекції у Ружинському районі (смт.Ружин) господарський суд порушив провадження у справі про визнання банкрутом сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець" (с. Білилівка Ружинського району) в зв'язку з неспроможністю боржника погасити заборгованість згідно виконавчого листа Житомирського окружного адміністративного суду від 31.01.08р. за правилами ст.ст. 8,11-13, 52 Закону.

Постановою господарського суду Житомирської області від 15.10.2008 р. сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Раставець" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Довжаницю О.С.

Ухвалою суду від 30.04.2009 р. затверджено реєстр вимог кредиторів банкрута.

На засіданні кредиторів 29.05.2009 р., протокол № 1, обрано комітет кредиторів банкрута у складі: державної податкової інспекції в Ружинському районі, Житомсирського ОДП ДАК "Хліб України", відділення виконавчої дирекції Фонду соціально страхування від нещасних випадків на виробництві (т. 2 а.с. 15).

Ухвалою суду від 12.04.2011 р. замінено кредитора державну податкову інспекцію у Ружинському районі (ідентифікаційний код: 34196991) процесуальними правонаступником - Попільнянською міжрайонною податковою інспекцією (ідентифікаційний код13563839 ).

За період здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором банкрута Довжаницею О.С. було вжито ряд заходів з метою фактичного встановлення майнового стану боржника та наявність ліквідаційної маси підприємства.

Зокрема, проведено інвентаризацію майна банкрута у результаті якої встановлено 16 одиниць майна, про що свідчить акт інвентаризації (т. 2 а.с. 12).

Як зазначає ліквідатор у звіті про проведення ліквідаційної процедури № 15/19 від 11.02.2013 р. (т. 3 а.с. 124-125), що також підтверджується наявними в матеріалах справи документами, частину майна (9 найменувань), які належать до майна соціальної інфраструктури безоплатно передано Білилівській сільській раді (т. 2 а.с. 45-46, 134-135).

Ліквідатором проведено незалежну оцінку та продаж майна, що входило до складу ліквідаційної маси банкрута, в тому числі і статутного (т.2 а.с. 18), яке також включене ліквідатором до ліквідаційної маси банкрута, про що зазначено у звіті про виконану роботу № 02/15/84 від 29.05.2009 р. (т. 2 а.с. 11).

Оцінка та продаж майна банкрута, яке увійшло до ліквідаційної маси, підтверджується наявними в матеріалах справи документами (тома 3, 4, 5).

Відповідно до довідки комунального підприємства "Бердичівське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації" від 31.03.2009 р. № 91, за банкрутом зареєстровані об'єкти нерухомого майна (т. 4 .а.с 7), а саме, будівля побутового комбінату площею 65,1 кв.м. та зерносховище і вагова. В ході ліквідаційної процедури зазначені в довідці комунального підприємства об'єкти виключені з ліквідаційної маси банкрута, що погоджено на засіданні комітету кредиторів.

Так, у звіті про виконану роботу № 15/20 від 25.01.2013 р., ліквідатор повідомив, що відповідно до накладної № 367 від 26.12.2007 р. банкрут відпустив Кирилішину А.Я. вказані будівлю зерносховища, вагову будку, автовагу і площадку (т. 3 а.с. 28- 29). Тому, ліквідатором виключено відповідне майно з ліквідаційної маси банкрута.

Щодо будівлі побутового комбінату, ліквідатор у звіті про виконану роботу № 15/65 від 23.05.2012 р. (т. 3 а.с. 38) зазначив, що дана будівля облікується на балансі Білилівської сільської ради (т. 3 а.с. 40) і прийнята на облік в результаті передачі з балансу банкрута. Оскільки вказане майно містить ознаки майна соціальної інфраструктури, ліквідатором не включено таке майно до ліквідаційної маси банкрута.

Відповідно до звіту ліквідатора № 15/19 від 11.02.2013 р. (т. 3 а.с. 124-125) та наявними в матеріалах справи документами, за рахунок реалізованого майна банкрута, частково погашено заборгованість відповідно до реєстру вимог кредиторів затвердженого ухвалою суду від 30.04.2009 р. .Зокрема:

- погашено заборгованість по заробітній платі (т.4 а.с. 62-63);

- відшкодовано державне мито та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу Житомирському ОДП ДАК "Хліб України" в розмірі 125,00 грн. (т. 4 а.с. 9);

- сплачено державне мито державних органів за позовами до боржника в розмірі 425, 00 грн. (т.4 а.с. 11);

- сплачено за оплату внесення до Єдиної бази даних інформації щодо кредитора та його грошових вимог по справі про банкрутство банкрута в сумі 200,00 грн. (т. 4 а.с. 10).

Згідно довідки відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи смт. Попільня при УМВС України в Житомирській області № 272 від 27.03.2009 р., за сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю "Раставець" транспортні засоби на обліку не значаться. (т. 4 а.с. 6).

Довідкою № 1836/07 від 31.03.2009 р. відділ держкомзему у Ружинському районі Житомирської області повідомив, що земельних ділянок на праві власності за банкрутом не зареєстровано (т. 4 а.с. 4).

Відповідно до листа державної інспекції сільського господарства Житомирської області № 14 від 07.05.2013 р., за банкрутом сільськогосподарська техніка не рахується (т. 5 а.с. 44).

З довідки Попільнянської міжрайонної державної податкової інспекції Ружинське відділення (т. 4 а.с. 3) вбачається, що, рахунки банкрута у відділеннях банків закриті (т. 4 а.с. 3).

З архівної довідки трудового архіву Ружинської районної ради Житомирської області № 139 від 11.02.2013 р. вбачається, що документи з особового складу банкрута за 2000-2006 р. в кількості 45 справ передані на зберігання до Трудового архіву Ружинського району 31.07.2011 р. (т. 4 а.с. 12).

14.05.2013 р. ліквідатором банкрута складений акт про знищення однієї круглої печатки, одного кутового штампа та одного кутового штампа (з надписом "сплачено") банкрута шляхом розірвання на чотири довільних частини (т. 5 .а.с.45).

В зв'язку з відсутністю у банкрута майнових активів та грошових коштів залишається непогашеною заборгованість перед наступними кредиторами:

- Ружинського відділення Попільнянської міжрайонної державної податкової інспекції (смт.Ружин) на суму 267747,93 грн.;

- управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі на суму 154317,15 грн.;

- Ружинського районного центру зайнятості на суму 42021,96 грн.;

- відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Ружинському районі на суму 77014,73 грн.;

- виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 10244,19 грн.;

- Житомирського обласного дочірнього підприємства ДАК "Хліб України" на суму 93683,38 грн.;

- державного підприємства "Державний насіннєвий фонд України" на суму 38022,40 грн.

Як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів № 18 від 11.02.2013 р. останніми прийнято рішення щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута (т. 3 а.с. 122).

Кредитори, які не увійшли до складу комітету кредиторів, а саме, виконавча дирекція Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі також підтримали рішення комітету кредиторів щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута та припинення провадження у справі, про що зазначили у своїх відзивах (т. 3 а.с. 132, 138).

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута (т. 2 а.с. 123).

У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь-які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.

Відповідно до ч. 5 ст. 31 Закону в редакції від 04.11.2012 р., вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, вважаються погашеними.

Згідно з ч. 6 ст. 31 Закону в редакції від 04.11.2012 р., вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Частиною 2 ст. 32 Закону в редакції від 04.11.2012 р. передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону в редакції від 04.11.2012 р., господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Частиною 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

У разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури у процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для внесення до Єдиного державного реєстру запису щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи. Дата надходження судового рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи вноситься до журналу обліку реєстраційних дій (ч. 8 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців").

Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець" підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство - ліквідації.

Керуючись ст. ст. 22-32, п. 6 ч. 1 ст. 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 04.11.2012 р., ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", ст. 86 ГПК України, господарський суд Житомирської області, -

УХВАЛИВ:

1. Визнати вимоги управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області на суму 94201,47 грн. з віднесенням їх до шостої черги вимог кредиторів.

2. Затвердити звіт ліквідатора Довжаниці О.С. та ліквідаційний баланс сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Раставець" (с. Білилівка Ружинського району) (юридична адреса: 13642, Житомирська обл., Ружинський р-н, с. Білилівка, вул. Жовтнева, ідентифікаційний код: 30847922).

3. Ліквідувати юридичну особу банкрута - сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Раставець" (ідентифікаційний код: 30847922), що зареєстроване Ружинською районною державною адміністрацією Житомирської області.

4. Вважати погашеними вимоги кредиторів:

- Ружинського відділення Попільнянської міжрайонної державної податкової інспекції (смт.Ружин) на суму 267747,93 грн.;

- управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі Житомирської області на суму 154317,15 грн.;

- Ружинського районного центру зайнятості на суму 42021,96 грн.;

- відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Ружинському районі на суму 77014,73 грн.;

- виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 10244,19 грн.;

- Житомирського обласного дочірнього підприємства ДАК "Хліб України" на суму 93683,38 грн.;

- державного підприємства "Державний насіннєвий фонд України" на суму 38022,40 грн.

5. Вважати погашеними вимоги кредиторів заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання відповідно до п.5 ст.31 Закону.

6. Ліквідатору Довжаниці О.С.:

- вжити заходів щодо виключення ліквідованої особи з ЄДРПОУ та надіслати на адресу суду підтверджуючі документи;

- повідомити Головне управління юстиції у Житомирській області (територіальний орган з питань банкрутства) про завершення ліквідаційної процедури.

7. Провадження у справі припинити.

8. Державному реєстратору Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР про внесення запису про судове рішення щодо ліквідації юридичної особи та припинення провадження у справі, що пов'язане з банкрутством, згідно запиту.

9. Копію ухвали суду надіслати кредиторам, ліквідатору Довжаниці О.С., державному реєстратору Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області, відділу державної виконавчої служби Ружинського районного управління юстиції, відділу з питань банкрутства Головного управлінню юстиції у Житомирській області, Головному управління статистики у Житомирській області.

Суддя Гнисюк С.Д.

Друк:

1 - в справу

2 - Ружинському відділенню Попільнянської МДПІ - 13600, Житомирська обл., смт.Ружин, вул.Бірюкова 4

3 - ліквідатору Довжаниці О.С.-10004, м. Житомир, провулок Пограничний, 14.

4 - ЖОДП ДАК "Хліб України" - м. Житомир, вул. Максютова, 157-А

5 - УПФУ в Ружин.р-ні (13601, смт. Ружин, вул. Лені, 36)

6 - Ружинський РЦЗ - 13600, Житомирська обл.,смт Ружин, вул. Бірюкова,69-а,

7, 8 - ВВД ФССНВВ та ПЗв Ружинському районі - 13600, Житомирська обл., смт. Ружин, вул. Бірюкова, 17

13600, смт. Ружин, вул. Стадіонна, 1А

9 - Житомирському обласному відділенню ФССзТВП (10014, м. Житомир, вул. Перемоги, 7)

10 - Державне підприємство "Державний насіннєвий фонд України" - 01033, м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 1

11- відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області -. 10014, м. Житомир, майдан Соборний, 1(до відома)

12 - Головному управлінню статистики у Житомирській області - 10003,м.Житомир, вул.Яна Гамарника ,6а (рек. з повід.)

13 - ДР Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області - 13600, Житомирська обл., Ружинський р-н, смт. Ружин, вул. Бірюкова, 2, - разом із запитом (рек. з повід)

14 - ВДВС Ружинського РУЮ - 13600, смт. Ружин, вул. О.Бурди, 23 (до відома)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення14.05.2013
Оприлюднено18.05.2013
Номер документу31241369
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/134-б

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 15.01.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 15.11.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 11.09.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 24.05.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Постанова від 15.10.2008

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

Постанова від 25.10.2007

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

Ухвала від 03.10.2006

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

Постанова від 20.07.2006

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні