Ухвала
від 21.05.2013 по справі 25/5005/10018/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

21.05.13р. Справа № 25/5005/10018/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Чередко А.Є.

при секретарі судового засідання Штефан В.П.

за участю представників сторін:

від кредитора та ліквідатора: Ус Т.О. - дов. №08/12 від 01.08.2012р., представник

від боржника: не з'явився

розглянувши справу

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернафта", м. Дніпропетровськ

до боржника Приватного підприємства "Машпромснаб", Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Сучкова, буд. 52, кім. 315 (ЄДРПОУ 35782859)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "Машпромснаб", Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Сучкова, буд. 52, кім. 315, ЄДРПОУ 35782859 (далі - боржник) порушено 22.11.2012р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернафта", м. Дніпропетровськ відповідно до процедури, передбаченої статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).

Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі є несплачена заборгованість боржника перед кредитором за простим векселем серії АА № 1485851 від 17.08.2012р. в розмірі 373 914,00 грн. та відсутність боржника за місцезнаходженням, що підтверджується матеріалами справи.

Отже, заявником доведено належними доказами, як відсутність боржника за місцезнаходженням так і його неплатоспроможність та безспірність вимог ініціюючого кредитора.

На підставі викладеного постановою господарського суду від 04.12.2012р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - ініціюючого кредитора Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтернафта" (49083, м. Дніпропетровськ, проспект газети "Правда", буд. 29, кім. 617, ЄДРПОУ 32447775, директор Легкошерст Р.В.).

Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 31.01.2013р. постанову господарського суду Дніпропетровської області від 04.12.2012р. залишено без змін.

Постановою Вищого господарського суду України від 09.04.2013р. постанову Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 31.01.2013р. та постанову господарського суду Дніпропетровської області від 04.12.2012р. по справі № 25/5005/10018/2012 залишено без змін.

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника кредитора-ліквідатора, судом встановлено наступне.

Відповідно до ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута та ліквідаційний баланс станом на 22.02.2013р., суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Так, для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб"єктів господарювання.

Згідно довідок КП "Новомосковського МБТІ" Дніпропетровської обласної ради № 21590/12 від 14.12.2012р., Відділу Держкомзему у м. Новомосковськ Дніпропетровської області № 2488 від 14.12.2012р., Новомосковського ВРЕР підпорядкованого УДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській області № 14/9РЕР-930 від 11.12.2012р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 3388/05/1 від 19.12.2013р. за боржником транспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Як вбачається з витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 39397641 та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 39397547 станом на 18.12.2012р. в зазначених реєстрах інформація щодо арештів або обтяження майна банкрута відсутня.

Суд, також враховує, що ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, а місцезнаходження керівних органів банкрута, як вбачається з матеріалів справи не встановлено. Отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.

Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Відповідно до п. 5 ст. 52 Закону, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Отже, відповідно до ст. 52 Закону, якою передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів, та яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства, під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Так, 13.12.12р. в газеті "Урядовий кур'єр" №230 опубліковано оголошення про відкриття ліквідаційної процедури, визнання боржника банкрутом.

Також, на виконання вимог зазначеного положення Закону, ліквідатором направлено запити до Новомосковської ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, УПФУ в м. Новомосковську та Новомосковському районі Дніпропетровської області, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Новомосковську Дніпропетровської області, Новомосковської міжрайонної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Новомосковського міськрайонного центру зайнятості, ВДВС Новомосковського МУЮ.

На запити ліквідатора отримані відповіді Управління Пенсійного фонду України в м. Новомосковську та Новомосковському районі Дніпропетровської області № 15892/02-16 від 12.12.12р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Новомосковську Дніпропетровської області № 1042/04 від 11.12.12р., Новомосковської міжрайонної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 05-876-1 від 11.12.12р., Новомосковського міськрайонного центру зайнятості № 1210 від 11.12.12р., Відділу державної виконавчої служби Новомосковського міськрайонного управління юстиції № 24387/В-14 від 14.12.12р. про відсутність заборгованості банкрута перед вищенаведеними фондами та відсутність виконавчих проваджень щодо банкрута на виконанні станом на 14.12.2012р.

На запит ліквідатора Новомосковською ОДПІ Дніпропетровської області Державної податкової служби надіслано лист № 15737/10/10-014 від 20.12.2012р., згідно з яким Приватне підприємство "Машпромснаб" не має відкритих розрахункових рахунків в установах банків.

На запит ліквідатора ПАТ "АБ" РАДАБАНК" надано відповідь за № 1821/02 від 12.12.2012р., згідно з якою поточний рахунок банкрута закрито 03.09.2012р., заборгованості за розрахунково-касове обслуговування банкрут не має.

Також, на адресу ліквідатора надійшла заява Новомосковської ОДПІ Дніпропетровської області ДПС про приєднання кредиторських вимог на суму 399 695,00 грн. згідно акту документальної позапланової невиїзної перевірки № 288/221/35782859 від 13.09.2012р. та податкового повідомлення-рішення № 0000712200 від 27.09.2012 р., які визнані ліквідатором та включені до реєстру вимог кредиторів.

Таким чином, в результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлено та визнано вимоги наступних кредиторів:

- Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтернафта" на суму 5 365,00 грн. (5 365,00 грн. - судові витрати), 2000,00 грн. - витрати пов'язані з вчиненням виконавчого напису нотаріуса - 1 черга задоволення та на суму 371 914,00 грн. (371 914,00 грн. - безспірна заборгованість згідно простого векселя серії АА № 1485851 від 17.08.2012р.) - 4 черга задоволення;

- Новомосковська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС на суму 399 695,00 грн. (399 695,00 грн. - податкова заборгованість) - 3 черга задоволення.

Встановлені вимоги кредиторів залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Інші кредитори ліквідатором не виявлені, до господарського суду у справу про банкрутство не звертались.

Згідно з п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Також, під час розгляду справи до суду надійшло клопотання Новомосковської ОДПІ Дніпропетровської області ДПС про зобов'язання ліквідатора банкрута надати до ДПІ документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута та про не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута до проведення перевірки банкрута..

Вищенаведене клопотання Новомосковської ОДПІ Дніпропетровської області ДПС задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.

Відповідно до п. 78.1.7 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п. 78.4 ст. 78 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 78.6 ст. 78 Податкового кодексу України, строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

Ухвала суду про порушення провадження у справі про банкрутство боржника та постанова про визнання боржника банкрутом були направлені на адресу Новомосковської ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, що зокрема підтверджується поштовими повідомленнями про вручення від 29.11.2012р. та 10.12.2012р. Направлено було судом ДПІ і ухвалу про призначення підсумкового засідання у справі.

На час розгляду справи Новомосковською ОДПІ Дніпропетровської області ДПС не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків та доказів неможливості отримання від банківських установ довідку про рух коштів на рахунках банкрута для проведення перевірки останнього.

З матеріалів справи, вбачається звернення ліквідатора до керівника боржника з вимогою надати бухгалтерську та іншу документацію боржника лист № 10018/2012Б від 06.12.2012р., на яку відповіді не одержано, як і відповідних документів, про що ліквідатором листом № 10018/12-29.01 від 29.01.2013р. повідомлено Новомосковську ОДПІ Дніпропетровської області ДПС .

Отже, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

З огляду на усе вищевикладене правові підстави для не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у суду відсутні.

Натомість, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс станом на 22.02.2013р., суд знаходить достатньо підстав щодо їх затвердження.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно з п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

З підстав наведеного та керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 22, 32, п. 6 ст. 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Приватного підприємства "Машпромснаб", Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Сучкова, буд. 52, кім. 315 (ЄДРПОУ 35782859).

Ліквідувати юридичну особу - Приватне підприємство "Машпромснаб", Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Сучкова, буд. 52, кім. 315 (ЄДРПОУ 35782859).

Провадження у справі припинити.

Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя А.Є. Чередко

Дата ухвалення рішення21.05.2013
Оприлюднено24.05.2013
Номер документу31367276
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —25/5005/10018/2012

Ухвала від 28.11.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Камша Ніна Миколаївна

Ухвала від 07.07.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Єременко Анна Валеріївна

Ухвала від 27.05.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 05.05.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 21.05.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 25.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Постанова від 09.04.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Ткаченко Н.Г.

Ухвала від 15.03.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Ткаченко Н.Г.

Постанова від 31.01.2013

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Лисенко Олена Миколаївна

Ухвала від 17.01.2013

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Лисенко Олена Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні