Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 травня 2013 р. Справа №805/6033/13-а
Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 11-40
Донецький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Хохленкова О.В. за участю секретаря судового засідання Проніна Д. С. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Донецько-Ясинуватської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі урядового органу державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту та зв'язку України в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за порушення законодавства про автомобільний транспорт у сумі 1000 грн.
за участю:
прокурора: Болдирєва А.Г.
представника позивача: Калиновської М.М.
відповідача: ОСОБА_1, -
ВСТАНОВИВ :
Донецько-Ясинуватська прокуратура з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі урядового органу державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту та зв'язку України в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті звернулася до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Територіальним управлінням головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Донецькій області (далі п тексту - інспекція) при проведенні перевірок було встановлено порушення приписів ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» з боку фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 при здійсненні діяльності, пов'язаної з перевезенням пасажирів, а саме не забезпечення водія автобусу Ford Transit під час здійснення спеціальних пасажирських перевезень документами - квитково - касовий лист, втяг з паспорту маршруту, схема маршруту, розклад руху.
29.09.2012 року працівником інспекції був складений акт № 028957 про вказане порушення з боку відповідача.
06.11.2012 року за результатами розгляду акта начальником інспекції було винесено постанову № 147245 про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1700 гривень.
Позивач уточнив позовні вимоги та зменшив розмір позовних вимог до 1000 грн.
Прокурор у судове засідання з'явився. Позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.
Представник позивача в судове засідання з'явився. Позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.
Відповідач в судове засідання з'явився. Позовні вимоги визнав та пояснив що він сплачує по мірі надходження коштів від підприємницької діяльності. На цей момент він сплатив 700 гривень.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно п. 2 ст. 121 Конституції України на органи прокуратури України покладені функції представництва інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом.
Відповідно до ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру" № ХІІ від 05.11.91 прокурор самостійно визначає підстави для представництва у судах, форму його здійснення і може здійснювати представництво в будь-якій стадії судочинства в порядку, передбаченому процесуальним законом. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Згідно ч.2 ст.60 КАС України прокурор здійснює в суді представництво інтересів громадянина або держави в порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами, і може здійснювати представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.
Позивач - управління Укртрансінспекції у Донецькій області є юридичною особою, код ЄДРПОУ 38310529.
Відповідач фізична особа - підприємець ОСОБА_1 20.11.2002 року зареєстрований як суб'єкт підприємницької діяльності на підставі свідоцтва серія НОМЕР_3. Має ліцензію на пасажирські перевезення серія НОМЕР_2 від 18.01.2011 року.
Відповідно до ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту забезпечує проведення державної політики на автомобільному транспорті через урядові органи державного управління на автомобільному транспорті, службу міжнародних автомобільних перевезень та місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування. У складі центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту функціонують: урядовий орган державного управління з питань регулювання діяльності автомобільного транспорту; урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті. Урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює: державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів законодавчо регульованої сфери, що визначають організацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.
Згідно пункту 15 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 1567 від 08.11.2006, під час проведення рейдової перевірки перевіряється: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; наявність у документах водія відмітки про проходження ним медичного огляду та проведення перевірки технічного стану транспортного засобу перед виїздом на маршрут; відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.
Відповідно до абзацу третього ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» до перевізника застосовуються санкції за надання послуг з перевезення пасажирів та вантажив без оформлення документів перелік яких визначений ст.39 та 48 цього закону - штраф у розміри ста неоподаткованих податком мінімумів доходів громадян.
Статтею 39 ЗУ «Про автомобільний транспорт» передбачений перелік документів який необхідно мати водію автобуса для регулярних автомобільних перевезень, а саме - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України. Для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України.
Відповідно до п.50 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ № 176 від 18.02.1997 року (надалі Правила) під час здійснення регулярного спеціального перевезення водій повинен мати копію договору із замовником послуг та паспорт маршруту.
28.09.2012 року працівником інспекції був складений акт № 028957 про порушення ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» з боку відповідача (а.с.6)
06.11.2012 року за результатами розгляду акта начальником інспекції було винесено постанову № 147245 про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1700 гривень (а.с.7).
Вищевказану постанову відповідач не оскаржував.
Таким чином, суд об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті кожного доказу окремо, а також в їх сукупності, приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню.
Відповідно ч.4 ст.94 КАС України, судові витрати з відповідача не підлягають стягненню.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.8-11, 94, 112, 158-163 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов Донецько-Ясинуватської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави урядового органу державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту та зв'язку України в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за порушення законодавства про автомобільний транспорт у сумі 1000 грн., - задовольнити повністю.
Стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 на користь державного бюджету України фінансові санкції на користь Управління Укртрансінспекції в Донецькій області в Донецькій області в дохід Державного бюджету, р/р 31112106700002 ГУДК Донецької області МФО 834016, ЄДРПОУ 23977045 код платежу 21081100 в сумі 1000 (одна тисяча) гривень.
Постанова прийнята в нарадчій кімнаті та її проголошено в судовому засіданні в присутності представників сторін 23 травня 2013 року.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову Донецького окружного адміністративного суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Хохленков О.В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2013 |
Оприлюднено | 27.05.2013 |
Номер документу | 31380508 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Хохленков О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні