Рішення
від 03.02.2009 по справі 10/42/09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

10/42/09

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.02.09                                                                                        Справа №  10/42/09

Суддя   Алейникова Т.Г.

За позовом:  Товариство з обмеженою відповідальністю “Деймос”, м. Запоріжжя

До відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю “Будінтерєр-21”,

м. Запоріжжя

про стягнення суми 30 114,60  грн.

                                                              

Суддя    Алейникова Т.Г.

Представники:

          Від позивача: Дементьєв О.А.  дов. від 10.01.08

          Від відповідача: не з'явився

У судовому засіданні 02.02.09 оголошено резолютивну частину рішення.

Розглядається позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю “Деймос”,                м. Запоріжжя до Товариства з обмеженою відповідальністю “Будінтерєр-21”, м. Запоріжжя про стягнення суми 30 114,60  грн.

Позивач відповідно до ст. 66 ГПК України просить накласти арешт на розрахунковий рахунок відповідача.

Відповідач письмового відзиву не надав, у судове засідання не з'явився. Справа розглядається відповідно до ст. 75 ГПК України.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення позивача, суд встановив:

Між ТОВ «ДЕЙМОС»(Позивач) і ТОВ «Будінтер'єр-21»(Відповідач) був укладений Договір підряду №11 від 20.02.2008г. (Договір), предметом якого відповідно до п.2.1. Договору є капітальний ремонт нежилого приміщення по вул. Космічній, 124/1                  м. Запоріжжя.

Згідно вказаного вище Договору, Позивач є «ЗАМОВНИКОМ», а Відповідач є «ПІДРЯДЧИКОМ».

Відповідно до п.3.1. Договору договірна ціна складає 68 350,80 грн., зокрема ПДВ                11 391,80 грн.

Відповідно до п.4.1. Договору термін виконання робіт складає 60 календарних днів з моменту отримання передоплати.

Відповідно до п.5.1. Договору виконання робіт ПІДРЯДЧИКОМ проводиться після отримання передоплати у розмірі 13 314,12  грн.

З боку Позивача всі зобов'язання по виконанню умов, передбачених пунктами 3.1., 5.1. Договору, виконані в повному об'ємі, а саме:

>          проведена   передоплата   відповідно   до   п.4.1.   Договору,   що   підтверджується

платіжним дорученням №180 від 06.03.2008 року на суму 13 314,12 грн.;

>          проведена   оплата   виконаних   підрядних   робіт   відповідно   до   затвердженого

кошторису і Актів виконаних робіт, що підтверджується наступними документами:

Платіжне доручення №259 від 27.03.2008 року на суму 11 554,88 грн. (часткова оплата за виконані роботи);

-          Платіжне доручення №325 від 15.04.2008 року на суму 10 431,23 грн. (часткова оплата за виконані роботи);

-          Платіжне доручення №421 від 07.05.2008 року на суму 10 000 грн. (часткова оплата за виконані роботи);

-          Платіжне доручення № 479 від 30.05.2008 року на суму 23 050,57 грн. (часткова оплата за виконані роботи),  що  в загальній сумі складає 68 350,80 грн. (13 314,12 грн.  11 554,88 грн. 10 431,23 грн. 10 000 грн. 23 050,57грн.)

>          передана відповідачеві кошторисна і дозвільна документація відповідно до п.6.1. Договору;

>          до початку виконання підрядних робіт був звільнений будівельний майданчик відповідно до п.8.1. Договору;

>          були забезпечені умови для виконання робіт відповідно до п.8.2. Договору:

пред'явлений дозвіл на виробництво ремонтних робіт відповідно до п.8.2.1. Договору;

забезпечені точки підключення електроінструментів в зоні виконання робіт відповідно до п.8.2.2. Договору;

був забезпечений температурний режим в зоні виконання робіт не нижче +15±С відповідно до п.8.2.3. Договору.

Таким чином, з боку Позивача виконані всі зобов'язання і умови за Договором, необхідні для виконання з боку Відповідача взятих на себе зобов'язань по виконанню підрядних робіт відповідно до кошторисної документації, будівельних норм і правил (п.9.2. Договору) в строк 60 календарних днів з моменту отримання передоплати, вказаний в п.4.1. Договору.

В ході перевірки Позивачем виконання договірних зобов'язань, прийнятих на себе Відповідачем, при візуальному огляді приміщення були виявлені недоліки, як за якістю, так і виконаному об'єму робіт. Позивач, використовуючи своє право на проведення експертизи з приводу недоліків виконаної роботи, передбачене відповідно до ч.4 ст. 853 Цивільного кодексу України, був вимушений звернутися в Запорізьку торговельно-промислову палату з метою проведення експертизи на предмет перевірки об'єму і якості виконаних ремонтно-обробних робіт.

3а результатами перевірки, з боку Запорізької ТПП було винесено експертний висновок, відповідно до якого встановлене наступне:

виконані ТОВ «Будінтер'єр-21»ремонтно-обробні роботи в нежилому приміщенні за адресою: м. Запоріжжя, вул. Космічна, 124/1 не відповідають вимогам, пред'явленим до даного виду робіт нормативною документацією України в області будівництва в об'ємі, вказаному в таблиці 1 експертного висновку;

об'єм робіт, заявлений ТОВ «Будінтер'єр-21»в акті №40 і в акті №50 приймання виконаних підрядних робіт за березень 2008 року і травень 2008 року не відповідає фактично виконаному об'єму робіт, як в натуральному, так і в грошовому виразі; виявлена  недостача  об'ємів  робіт,   виражена  в  грошовому  еквіваленті,   складає 28 098,60 грн.

Таким чином, на підставі викладеного, з боку Відповідача не виконані наступні умови Договору:

порушені терміни виконання підрядних робіт, встановлені п.4.1. Договору (60 календарних днів з моменту отримання передоплати);

якість частково виконаних робіт не відповідає будівельним нормам і правилам; -    розмір сплаченої з боку Позивача суми за Договором –68 350,80 грн. перевищує фактичні   витрати  Відповідача  за  виконаний   об'єм  робіт  за  Договором  згідно затвердженої сторонами кошторисної документації, відповідно до п.9.1. Договору.

Відповідно до п.11.2 Договору (відповідальність сторін), Позивачем в адресу Відповідача, в усній формі, були пред'явлені претензії щодо виконаних неналежним чином зобов'язань, перерахованих вище, з вимогою про усунення виявлених в ході перевірки недоліків за якістю виконаних робіт, а також з вимогою про повернення суми у розмірі 28 098,60 гривень, яка, відповідно до експертного висновку Запорізької ТПП №ОС-57 від 26.09.2008г., є виявленою недостачею об'ємів робіт в грошовому еквіваленті. З даними претензіями Відповідач погодився і дав обіцянку задовольнити їх в найкоротші терміни, зокрема повернути вказану вище суму.

Як згадувалося вищим, з боку Позивача, відповідно до п.4.1. Договору, була проведена попередня оплата 06.03.2008 року. Таким чином, з боку Відповідача всі роботи по капітальному ремонту повинні були бути закінчені 06.05.2008 року.

Станом на 26.11.2008 року, капітальний ремонт нежилого приміщення по вул. Космічній, 124/1, м. Запоріжжя не закінчений. З дня, коли повинні були бути закінчені роботи, пройшло більше 6 (шести) місяців.

Таким чином, на підставі експертного висновку Запорізької торговельно-промислової палати №ОС-57 від 26.09.2008г., виявлена недостача об'ємів робіт, виражена в грошовому еквіваленті і рівна сумі 28 098,60 грн., - є сумою, яка підлягає поверненню з боку Відповідача в адресу Позивача.

Також, з боку Позивача були понесені додаткові витрати, пов'язані з проведенням експертизи Запорізької ТПП, сума яких складає 2 016,00 грн.,  що підтверджується платіжним дорученням №806 від 04.09.2008г.

Відповідно до ч.4 ст. 853 Цивільного кодексу України витрати на проведення експертизи несе підрядчик, крім випадків, коли експертизою встановлена відсутність порушень договору підряду або причинного зв'язку між діями підрядчика і виявленими недоліками.

Обґрунтований розрахунок суми боргу Відповідача перед Позивачем:

Сума боргу Відповідача перед Позивачем складається з: 28 098,60 грн. (виявлена недостача об'ємів робіт, виражена в грошовому еквіваленті) та 2 016,00 (витрати, пов'язані з проведенням експертизи Запорізької ТПП (платіжне доручення №806 від 04.09.2008р.) і дорівнює в загальній сумі 30 114,60 грн.

На підставі зробленого розрахунку заборгованість Відповідача перед Позивачем складає –30 114,60  грн.

Вимоги позивача засновані на законі, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню у повному обсязі.

Клопотання позивача про накладення арешту судом не задовольняється у зв'язку із необґрунтованістю.

Державне мито та витрати на ІТЗ судового процесу підлягають стягненню з відповідача на користь позивача.

                            Керуючись ст. 49, 75, 82, 84   ГПК України,   суд

Вирішив:

Позов задовольнити.

Стягнути з    Товариства з обмеженою відповідальністю “Будінтер`єр-21”, 69041,

м. Запоріжжя, вул. Кремлівська, 65а/84, р/р 26009032499001 АБ “ТАС-Бізнес Банк”, МФО 313537, ЄДРПОУ 34535627, на користь Товариство з обмеженою відповідальністю "Деймос", 69050, м. Запоріжжя, вул. Космічна, 124/1, р/р 26002203283001 в ЗРУ КБ "Приватбанк" МФО 313399 Код ЄДРПОУ 22123832 , 30 114, 60 грн. заборгованості, 301, 15 грн. витрат по держмиту та 118 грн. витрат на ІТЗ судового процесу.  Видати наказ.

Суддя                                                        Алейникова Т.Г.

Рішення підписане 09.02.09

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення03.02.2009
Оприлюднено19.03.2009
Номер документу3141894
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/42/09

Рішення від 03.02.2009

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Алейникова Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні