Постанова
від 27.05.2013 по справі 826/5783/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ м. Київ 27 травня 2013 року                            12 год. 45 хв.                                   № 826/5783/13-а Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Данилишин В.М. розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом державної податкової інспекції у Дарницькому районі міста Києва Державної податкової служби до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Чистий Дім" про стягнення з відповідача коштів. ОБСТАВИНИ  СПРАВИ: До Окружного адміністративного суду міста Києва 19 квітня 2013 року надійшов позов державної податкової інспекції у Дарницькому районі міста Києва Державної податкової служби (також далі - позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Чистий Дім" (також далі - відповідач) про стягнення з відповідача заборгованості зі сплати податку на додану вартість (також далі - ПДВ) та податку на прибуток у загальному розмірі 1344358,96 грн. В обґрунтування позову законний представник позивача зазначив, що податковий борг утворився у зв'язку з несплатою відповідачем узгоджених грошових зобов'язань, що є підставою для прийняття судом рішення про стягнення з нього заборгованості у вказаному розмірі. Ухвалою суду від 22 квітня 2013 року відкрито провадження в адміністративній справі, яку призначено до розгляду у судовому засіданні. У ході судового розгляду справи представник позивача позов підтримала та просила задовольнити його повністю. Представник відповідача у судове засідання не прибув, хоча про дату, час та місце судового розгляду справи відповідач повідомлений належним чином, заяви про розгляд справи за відсутності його представника до суду не надійшло. Враховуючи викладене та зважаючи на достатність наявних у матеріалах справи доказів для розгляду та вирішення справи по суті, у судовому засіданні 17 травня 2013 року, відповідно до ч.ч. 4, 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України (також далі - КАС України), судом прийнято рішення про подальший розгляд справи у порядку письмового провадження, про що відповідача повідомлено письмово. До суду 21 травня 2013 року від законного представника позивача надійшло письмове клопотання про зменшення позовних вимог, яке судом долучено до матеріалів справи для врахування при постановленні судового рішення по суті. Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд - ВСТАНОВИВ: Відповідач (ідентифікаційний код 33228105) як юридична особа зареєстрований Дарницькою районною в місті Києві державною адміністрацією та як платник податків перебуває на обліку у позивача. На час звернення до суду з позовом за відповідачем обліковувався податковий борг у розмірі 1344358,96 грн., який виник у зв'язку з несплатою узгоджених грошових зобов'язань. Під час розгляду справи у порядку письмового провадження до суду надійшло письмове клопотання законного представника позивача про зменшення позовних вимог, згідно з яким, станом на 17 травня 2013 року розмір податкового боргу відповідача становить 1084309,34 грн. У ході судового розгляду справи з'ясовано, що позивачем проведено перевірку відповідача, за результатами якої 09 лютого 2012 року складено акт № 864/23-02/33228105 про результати позапланової виїзної перевірки відповідача з питань дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з контрагентами (також далі - акт перевірки-1). На підставі акту перевірки-1, 28 лютого 2012 року позивачем складено податкові повідомлення-рішення: № 0000802302/3423, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з ПДВ по вітчизняних товарах у розмірі 316162,94 грн. за основним платежем та у розмірі 79040,73 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами);                     № 0000792302/3424, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 550362,23 грн. за основним платежем та у розмірі 137590,55 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) (також далі - рішення). У зв'язку з несплатою відповідачем визначених позивачем грошових зобов'язань,       24 жовтня 2012 року позивачем складено податкову вимогу № 1900, відповідно до якої, станом на вказану дату розмір податкового боргу відповідача за узгодженими грошовими зобов'язаннями становить 1080409,24 грн. (також далі - вимога). Крім того, позивачем проведено перевірку відповідача, за результатами якої                 15 листопада 2012 року складено акт № 5844/2250/33228105 про результати документальної невиїзної перевірки відповідача з питань фінансово-господарських взаємовідносин із товариством з обмеженою відповідальністю "Амарант-3" за період діяльності із 01 по          31 травня 2011 року (також далі - акт перевірки-2). На підставі акту перевірки-2, 05 грудня 2012 року позивачем складено податкові повідомлення-рішення: № 0003862250/11923, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з ПДВ по вітчизняних товарах у розмірі 120029,53 грн. за основним     платежем та у розмірі 01,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами);         № 0003872250/11924, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 138034,00 грн. за основним платежем (також далі - рішення). Доказів оскарження вказаних рішень та вимоги відповідачем до суду не надано. Згідно з підпунктами 14.1.39, 14.1.175 п. 14.1 ст. 14, п. 57.3 ст. 57, п.п. 58.1-58.3 ст. 58, п.п. 59.1, 59.3-59.5, п. 87.2 ст. 87 Податкового кодексу України, грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. У разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до  ст. 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення. Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення. До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій. Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності. У разі зменшення (збільшення) контролюючим органом суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платнику податків надсилаються (вручаються) окремі податкові повідомлення-рішення. Контролюючий орган веде реєстр виданих податкових повідомлень-рішень щодо окремих платників податків. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення. У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. Податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається). Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами. З аналізу викладених положень та обставин суд прийшов до висновку про необхідність стягнення з відповідача існуючого у нього податкового боргу. Згідно з ч. 1 ст. 11, ч. 1 ст. 69, ч.ч. 1, 6 ст. 71 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів. За переконанням суду, у ході судового розгляду справи представники позивача надали достатньо належних доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовується позов, а відповідач будь-яких заперечень проти позову та доказів, які у нього є, до суду не надав. На підставі викладених положень та обставин, суд прийшов до висновку, що позов державної податкової інспекції у Дарницькому районі міста Києва Державної податкової служби до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Чистий Дім" про стягнення з відповідача коштів є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню повністю. Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. У зв'язку з ухваленням судового рішення на користь суб'єкта владних повноважень та відсутністю з його сторони судових витрат, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають. Керуючись ст.ст. 7-11, 69-71, 86, 94, 128, 158-163, 167 КАС України, суд - ПОСТАНОВИВ: 1. Позов задовольнити повністю. 2. Стягнути із товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Чистий Дім" (ідентифікаційний код 33228105, місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул. Очаківська, 5/6)    до Державного бюджету України податковий борг у розмірі 1084309,34 грн. (Один     мільйон вісімдесят чотири тисячі триста дев'ять гривень тридцять чотири копійки), з яких: 394014,37 грн. (Триста дев'яносто чотири тисячі чотирнадцять гривень тридцять сім копійок) - на р/р 31116029700003 в ГУДКСУ у місті Києві, МФО 820019, код 38021179, код платежу 14010100); 690294,97 грн. (Шістсот дев'яносто тисяч двісті дев'яносто чотири гривні дев'яносто сім копійок) - на р/р 31114009700003 в ГУДКСУ у місті Києві, МФО 820019, код 38021179, код платежу 11021000. 3. Копії постанови направити (вручити) сторонам у порядку та строки, встановлені     ст. 167 КАС України. Згідно зі ст.ст. 185, 186 КАС України, постанова може бути оскаржена шляхом подання до Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду. Відповідно до ст. 254 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя                                                                                                             В.М. Данилишин

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.05.2013
Оприлюднено29.05.2013
Номер документу31462165
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5783/13-а

Постанова від 27.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 22.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні