копія ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 травня 2013 р. Справа № 804/5731/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Златіна Станіслава Вікторовича розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Дніпропетровського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Логістік Плюс", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на боці позивача Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Дніпропетровській області про стягнення заборгованості у розмірі 1700,00 грн., -
ВСТАНОВИВ :
23.04.2013 року Дніпропетровський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі: Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, територіального управління в Дніпропетровській області звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Транс-Логістік Плюс», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Територіальне управління в Дніпропетровській області про стягнення заборгованості в розмірі 1 700,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 16.08.2012 року державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції у Дніпропетровській області проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільний, під час якої встановлено факт надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, визначених статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: не оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. На підставі ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» на відповідача накладено штраф у розмірі 1 700,00 грн., який відповідачем у добровільному порядку сплачений не був, що і стало підставою для звернення прокурора із даним позовом до суду.
Представник прокуратури, позивача у судове засідання не з'явились, подали клопотання про розгляд справи у порядку письвого провадження.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. Поштова кореспонденція направлялася за адресою, що вказана у ЄДРПОУ: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Генерала Пушкіна, буд. 1 офіс 10. Поштова кореспонденція повернулася на адресу суду із відміткою відділення зв'язку «за закінченням терміну зберігання». Заперечень на позовну заяву не надав.
Відповідно до ч.4 ст.128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Суд дослідивши матеріали справи встановив наступне.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту забезпечує проведення державної політики на автомобільному транспорті через урядові органи державного управління на автомобільному транспорті, службу міжнародних автомобільних перевезень та місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування. У складі центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту функціонують: урядовий орган державного управління з питань регулювання діяльності автомобільного транспорту; урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.
Судом встановлено, що 16.08.2012 року державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції у Дніпропетровській області проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом на ділянках дороги, під час якої було проведено перевірку транспортного засобу - Мерседес Бенц, номерний знак НОМЕР_1, що належить ТОВ «Транс-Логістік Плюс», під управлінням водія ОСОБА_4.
В ході перевірки державними інспекторами було виявлено, що відповідач надавав послуги з перевезень вантажу згідно товарно-транспортної накладної 01ААБЦ №032275 від 16.08.2012 року з м. Києва до м. Дніпропетровська без індивідуальної контрольної книжки водія, чим порушив вимоги п.6.3 Порядку обліку робочого часу і відпочинку водіїв, затвердженого наказом Міністерства транспорту і зв'язку України №340-10 та ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Дане порушення тягне за собою відповідальність передбачену абз.3 ч.1 ст.60 зазначеного Закону.
За наслідками проведення перевірки складений акт №059253 від 16.08.2012 року.
На підставі пунктів 26, 27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, справа про виявлене порушення розглянута начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті. За результатами розгляду складена постанова про застосування фінансових санкції № 151962 від 06.08.2012 року, яка направлена на адресу відповідача.
Згідно абз. 3 ч. 1 ст 60 ЗУ «Про автомобільний транспорт», за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажу без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
На підставі чого на відповідача було накладено фінансові санкції у розмірі 1 700,00 грн., копія постанови про застосування фінансових санкцій № 151962 від 06.09.2012 року знаходиться у матеріалах справи.
Згідно з п. 28 Порядку, фінансова санкція, повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову.
При винесенні уповноваженою особою постанови про застосування фінансових санкцій, до порушника застосовано розмір штрафу, який відповідає розміру, встановленому нормою Закону, що передбачає відповідальність за вказане правопорушення.
У адміністративному порядку постанова про накладення штрафних санкцій відповідачем оскаржена не була та фінансова санкція не сплачена у добровільному порядку.
Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.
За наведених обставин позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з Відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.94, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Дніпропетровського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі: Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, територіального управління в Дніпропетровській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Транс-Логістік Плюс», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Дніпропетровській області про стягнення заборгованості в розмірі 1 700,00 грн. - задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Транс-Логістік Плюс» (код ЄДРПОУ 37807247) до державного бюджету України (р/р 31118106799002, МФО 805012, код ЄДРПОУ 37988155, код штрафу 21081100, УДКУ у Дніпропетровській області) накладений адміністративно-господарський штраф в розмірі 1 700,00 грн. (одна тисяча сімсот грн. 00 коп.) за порушення вимог чинного законодавства України про автомобільний транспорт по постанові про застосування фінансових санкцій №151962 від 06.09.2012 року.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя (підпис) З оригіналом згідно. Постанова не набрала законної сили станом на 22.05.2013 року СуддяС.В. Златін С.В. Златін
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2013 |
Оприлюднено | 30.05.2013 |
Номер документу | 31483339 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні