Постанова
від 27.05.2013 по справі 810/2301/13-а
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 травня 2013 року 810/2301/13-а

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лиска І.Г., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лаксан" про стягнення податкового боргу,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулась Державна податкова інспекція у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лаксан" про стягнення податкового боргу в сумі 5270 грн.

Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що ТОВ "Лаксан" зареєстроване 11.02.2011 року Вишгородською районною державною адміністрацією Київської області та з 14.02.2011 року перебуває на обліку як платник податків в ДПІ у Вишгородському районі Київської області.

Станом на момент звернення до Київського окружного адміністративного суду сума заборгованості відповідача по податку на додану вартість становить 5270 грн..

Відповідачем у добровільному порядку заборгованість не сплатив, тому позивач звернувся до суду.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, 27 травня 2013 представником позивача О.А. Літвіновим надано суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був неодноразово повідомлений належним чином, явку своїх представників у судове засідання не забезпечив, відзиву на позов не надав.

На підставі ст. 122, ч. 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України судом прийнято рішення про розгляд справи у порядку письмового провадження. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

ТОВ "Лаксан" зареєстроване як юридичну особу Вишгородською районною державною адміністрацією Київської області 11.02.2011 року, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А01 №335707, Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців серії АА №657528.

Відповідач взятий на облік в ДПІ у Вишгородському районі Київської області як платник податків за №1784-ТОВ 14.02.2011 року, що підтверджується Довідкою про взяття на облік платника податків від 14.02.2011року №2023.

Відповідно до п.п. 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим кодексом.

За результатами фінансово-господарської діяльності, станом на сьогоднішній день заборгованість відповідача складає 5270, 00 грн. по податку на додану вартість, що виникла за наступних обставин.

Відповідно до пп. 20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 Конституції України, - органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Водночас, п.21.1 ст.21 Кодексу передбачено, що посадові особи контролюючих органів зобов'язані: дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами, забезпечувати сумлінне виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Відповідно до п.п. 75.1.1. ст.75 Податкового кодексу України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.

Відповідно до ст.76 ПКУ Камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

15.07.2011 року, на підставі п.200.10 ст.200 Податкового Кодексу України, Головним державним податковим ревізором-інспектором ДПІ у Вишгородському районі Київської області Кучер О.К. було проведено камеральну перевірку податкової звітності ТОВ "Лаксан" з податку на додану вартість за квітень 2011 року.

За результатами перевірки було складено акт про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість №1550/15-2/37496447 від 15.07.2011 року.

Перевіркою було встановлено порушення вимог п.п.49.18.1 (п.п.49.18.2) п.49.18 ст.49 та п.203.1 ст.203 Податкового Кодексу України, а саме неподання податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2011 року.

Відповідно до п. 120.1 ст.120 ПКУ було визначено розмір штрафних санкцій за несвоєчасне подання декларації в розмірі 170 грн.

На основі акту перевірки було складено податкове повідомлення-рішення №0003801502 від 15 липня 2011 року, яким за неподання декларації було нараховано 170грн. штрафних санкцій.

Податкове повідомлення - рішення №0003801502 від 15 липня 2012 року було направлене на адресу відповідача та вважається врученим йому.

08.08.2011 року, на підставі п.200.10 ст.200 Податкового Кодексу України, Головним державним податковим ревізором-інспектором ДПІ у Вишгородському районі Київської області Кучер О.К. було проведено камеральну перевірку податкової звітності ТОВ "Лаксан" з податку на додану вартість за травень, червень 2011 року.

За результатами перевірки було складено акт про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість №1701/15-2/37496447 від 15.07.2011 року.

Перевіркою було встановлено порушення вимог п.п.49.18.1 (п.п.49.18.2) п.49.18 ст.49 та п.203.1 ст.203 Податкового Кодексу України, а саме неподання податкової звітності з податку на додану вартість за травень, червень 2011 року.

Відповідно до п. 120.1 ст.120 ПКУ було визначено розмір штрафних санкцій за не подання декларації в розмірі 2040 грн.

На основі акту перевірки було складено податкове повідомлення-рішення №0004151502 від 09 серпня 2011року, яким за несвоєчасне подання декларацій було нараховано 2040 грн. штрафних санкцій.

Податкове повідомлення - рішення №0004151502 від 09 серпня 2011року було направлене на адресу відповідача та вважається врученим йому.

23.11.2011 року, на підставі п.200.10 ст.200 Податкового Кодексу України, Головним державним податковим ревізором-інспектором ДПІ у Вишгородському районі Київської області Кучер О.К. було проведено камеральну перевірку податкової звітності ТОВ "Лаксан" з податку на додану вартість за липень - вересень 2011 року.

За результатами перевірки було складено акт про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість №2696/15-2/37496447/630 від 23.11.2011 року.

Перевіркою було встановлено порушення вимог п.п.49.18.1 (п.п.49.18.2) п.49.18 ст.49 та п.203.1 ст.203 Податкового Кодексу України, а саме неподання податкової звітності з податку на додану вартість за липень - вересень 2011 року.

Відповідно до п. 120.1 ст.120 ПКУ було визначено розмір штрафних санкцій за не подання декларації в розмірі 3060 грн.

На основі акту перевірки було складено податкове повідомлення-рішення №00007591502 від 28 листопада 2011року, яким за несвоєчасне подання декларацій було нараховано 3060 грн. штрафних санкцій.

Податкове повідомлення - рішення №00007591502 від 28 листопада 2011року було направлене на адресу відповідача та вважається врученим йому.

Доказів оскарження або скасування зазначених вище податкових повідомлень - рішень суду не надано.

Таким чином заборгованість відповідача по штрафним (фінансовим) санкціям становить 5270 грн. залишається несплаченою до державного бюджету України, що підтверджується Довідкою - розрахунком суми податкового боргу по ТОВ "Лаксан" від 03 квітня 2013 року №490/9/19-040/922.

Відповідно до ст.67 Конституції України кожний зобов'язаний сплачувати податки та збори в порядку та розмірах, встановлених законом.

Пунктом 36.2, 36.3 ст.36 Податкового Кодексу України податковий обов'язок є безумовним і першочерговим та виникає у платника податків за кожним податком та збором.

Відповідно до п.п 14.1. 175 ст. 14 Податкового Кодексу України, податковий борг - це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в порядку оскарження, але не сплачене у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Пунктом 20.1.18 ст. 20 Податкового Кодексу України, передбачено, що органи державної податкової служби мають право, звертатись до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Лаксан" (ідентифікаційний код юридичної особи 37496447 ) до Державного бюджету України податковий борг у сумі 5270 (п'ять тисяч двісті сімдесят) грн.00 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя: Лиска І.Г.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.05.2013
Оприлюднено31.05.2013
Номер документу31501154
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2301/13-а

Постанова від 27.05.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 15.05.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні