Постанова
від 27.05.2013 по справі 826/1998/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 травня 2013 року № 826/1998/13

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Катющенка В.П., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомДержавної податкової інспекції у Деснянському районі міста Києва Державної податкової служби до третя особа про Київської обласної організації політичної партії «Європейська партія України» Деснянська районна у місті Києві державна адміністрація припинення юридичної особи

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Деснянському районі міста Києва (далі по тексту - позивач) 30 листопада 2009 року звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Київської обласної організації політичної партії «Європейська партія України» (далі по тексту - відповідач), третя особа - Деснянська районна у місті Києві державна адміністрація (далі по тексту - третя особа), в якому просить суд скасувати державну реєстрацію юридичної особи КОО ПП «Європейська партія України» (код ЄДРПОУ 34977051).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідач з моменту реєстрації не подає до податкового органу податкові декларації, документи бухгалтерської звітності у відповідності до законодавства України, чим порушує вимоги статті 9 Закону України «Про систему оподаткування» та статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Відповідач заперечував проти задоволення позову, зазначивши, що останнім було здано всі декларації з податку на прибуток за 2008 рік І, ІІ, ІІІ квартали 20009 року, окрім того відповідачем було сплачено штрафні санкції за порушення строків подачі бухгалтерської звітності, в зв'язку з чим просили відмовити в задоволенні позову.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 лютого 2010 року у справі № 2а-15102/09/2670 у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 06 січня 2011 року постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 лютого 2010 року залишено без змін.

Відповідно до ухвали Вищого адміністративного суду України від 30 січня 2013 року постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2010 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 06 січня 2011 року у справі № 2а-15105/09/2670 скасовано та справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 квітня 2013 року справу прийнято до провадження та призначено до судового розгляду.

20 травня 2013 року на підставі статті 55 Кодексу адміністративного судочинства України суд протокольною ухвалою допустив правонаступництво у справі, а саме: Державної податкової інспекції у Деснянському районі міста Києва на Державну податкову інспекцію у Деснянському районі міста Києва Державної податкової служби.

В судовому засіданні 20 травня 2013 року представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позові.

Відповідач та третя особа явку повноважних представників в судове засідання не забезпечили, про час, дату та місце судового засідання належним чином повідомлені, про причини неявки суд не повідомили, письмових пояснень суду не надали.

Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи наведене, протокольною ухвалою від 20 травня 2013 року суд ухвалив про розгляд справи в порядку письмового провадження.

21 травня 2013 року на адресу суду від третьої особи надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності представника.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов до наступних висновків.

Київська обласна організація політична партія «Європейська партія України» (код ЄДРПОУ 34977051) перебуває на обліку як платник податків в Державній податковій інспекції у Деснянському районі міста Києва Державної податкової служби з 27 березня 2009 року.

У зв'язку з тим, що відповідач з моменту реєстрації не подавав податкових декларацій та документів бухгалтерської звітності у відповідності до законодавства України, позивач звернувся до суду з зазначеним позовом.

Вирішуючи спір, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб - підприємців.

Згідно частини другої статті 3 вказаного Закону законом можуть бути встановлені особливості державної реєстрації об'єднань громадян (у тому числі професійних спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань), політичних партій, державних органів та органів місцевого самоврядування, асоціацій органів місцевого самоврядування, банків, торгово-промислових палат, фінансових установ (у тому числі кредитних спілок), бірж, а також інших установ та організацій.

Частиною третьою статті 3 вказаного Закону об'єднання громадян, політичні партії, державні органи та органи місцевого самоврядування, асоціації органів місцевого самоврядування, банки, торгово-промислові палати, фінансові установи (у тому числі кредитні спілки), біржі, інші установи та організації, для яких законом встановлені особливості державної реєстрації, набувають статусу юридичної особи лише з моменту їх державної реєстрації у порядку, встановленому цим Законом.

Відповідно до частини другої статті 14 Закону України «Про об'єднання громадян» (що діяв на момент звернення позивача з даним позовом до суду) у випадку реєстрації об'єднання громадян набуває статус юридичної особи.

Пунктом 2 частини першої статті 9 Закону України «Про систему оподаткування» (що діяв на момент звернення позивача з даним позовом до суду) встановлено, що платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Згідно абзацу п'ятого частини другої статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Так, судом встановлено, що на момент звернення позивача до суду з даним позовом відповідачем дійсно не надавались документи фінансової звітності відповідно до закону.

Разом з тим, станом на момент розгляду даної справи відповідачем вказане порушення усунуто, про що свідчать матеріали справи, зокрема, копії декларацій з податку на прибуток за 2008 рік, 1 квартал, півріччя, 3 квартали 2009 року та звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій за 2012 рік й заборгованість перед бюджетом відсутня.

Відсутність порушень з боку відповідача на момент розгляду даної справи не заперечувалось представником позивача й у судовому засіданні.

При цьому з матеріалів справи вбачається, що позивачем до відповідача застосовано штрафні санкції за несвоєчасне подання податкових декларацій, розрахунків згідно податкового повідомлення-рішення № 0042461500 від 19 січня 2010 року, які відповідачем було сплачено.

Таким чином, на момент розгляду даної справи у суді відповідачем усунуто порушення, які слугували підставою для звернення до суду з даним позовом.

Відповідно до частин першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи наведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Деснянському районі м. Києва Державної податкової служби задоволенню не підлягають.

Керуючись ст. ст. 69-71, 94, 158-163, 167, 181 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позову Державної податкової інспекції у Деснянському районі міста Києва Державної податкової служби відмовити.

Постанова набирає законної сили відповідно до частини першої статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.

Суддя В.П. Катющенко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.05.2013
Оприлюднено30.05.2013
Номер документу31504272
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1998/13-а

Постанова від 27.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні