Ухвала
від 21.05.2013 по справі 2а-14129/12/0170/7
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Ухвала

Іменем України

Справа № 2а-14129/12/0170/7

21.05.13 м. Севастополь Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Мунтян О.І.,

суддів Дугаренко О.В. ,

Дудкіної Т.М.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Маргарітов М.В.) від 21.01.13 у справі № 2а-14129/12/0170/7

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримпроектреставрація" (вул. Воровського, 22, кв. 43,Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95053)

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (вул. М. Залки, 1/9, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95053)

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 21.01.2013 року позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримпроектреставрація" до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби №0011142204 від 30.11.2012р., яким збільшено суму податку на додану вартість на загальну суму 3901780,25 грн., з яких за основним платежем 3138891 грн., за штрафними санкціями 762889,25 грн.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби №0011152204 від 30.11.2012р., яким зменшено розмір від'ємного значення суми ПДВ у розмірі 108863 грн.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби №0011132204 від 30.11.2012р., яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 4023581 грн., з яких за основним платежем 3689747 грн. та штрафні санкції 333834,75 грн.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Кримпроектреставрація» 2146 грн. судового збору шляхом списання із рахунку суб'єкта владних повноважень - Державної податкової інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби.

На зазначене судове рішення від відповідача надійшла апеляційна скарга, в якій ставиться питання про його скасування та ухвалення нового рішення, яким у задоволенні адміністративного позову відмовити.

Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

У судове засідання 21.05.2013 року сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи сповіщені належно.

Згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, матеріалами справи підтверджено, що Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АР Крим ДПС проведено позапланову виїзну перевірку ТОВ «Кримпроектреставрація» з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість при здійсненні фінансово-господарських операцій з ТОВ БВП «Строитель - плюс» (код ЄДРПОУ 31263808), ПП «Ротонда Торг» (код ЄДРПОУ 36165656), ПП «Габарит-груп» (код ЄДРПОУ 35941644), ПП «Гранд -М» (код ЄДРПОУ 33581667), ПП «Райс-М» (код ЄДРПОУ 33655597), ПП «Грандпродукт» (код ЄДРПОУ 34946788), ТОВ «ВТК «Окнополь» (код ЄДРПОУ 36070617), ТОВ «Бренд Строй» (код ЄДРПОУ 36165567), ПП «Сіті Буд» (код ЄДРПОУ 37081640), ПП «Скипер» (код ЄДРПОУ 37081677), ПП «Добре Місто» (код ЄДРПОУ 37081745), ПП «Комманд» (код ЄДРПОУ 37081766), ПП «Мобкримторг» (код ЄДРПОУ -37081792), ПП «Визит Торг» (код ЄДРПОУ 37081939), ПП «Нантехімидж» (код ЄДРПОУ 37081965), ПП «Кримторг» (код ЄДРПОУ 32271261), ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь» (код ЄДРПОУ 32841299), ПП «Базис Торг» (код ЄДРПОУ 36165986), ПП «Укрторгпартнер» (код ЄДРПОУ 36693415), ПП «Кримспецтехнолоджи» (код ЄДРПОУ 36693441), ТОВ «Тонар-Крим» (код ЄДРПОУ 37860178), ТОВ «Кримстройиндустрия» (код ЄДРПОУ - 32100553), ТОВ «Аквамарин» (код ЄДРПОУ 32836776), ПП «Евроградстрой» (код ЄДРПОУ 34836406), ПП «Прима Торг» (код ЄДРПОУ 37081588), ТОВ «ТМ-Компані» (код ЄДРПОУ 37132621), Фірма «Капітель Плюс» (код ЄДРПОУ 31095815), КП «Альянс» (код ЄДРПОУ 32468182), ПП «Пан Буд» (код ЄДРПОУ 37081614), ПП «Беллатрикс» (код ЄДРПОУ 37081991), ПП «Севелітстрой» (код ЄДРПОУ 35096833), ПП «Мастер Торг» (код ЄДРПОУ 37196250) за період з 01.01.2009 р. по 31.03.2012р.

За результатами перевірки ДПІ у м. Сімферополь АРК ДПС складено акт перевірки від 08.08.2012р. № 1675/22-1/33580946 (т.1 а.с.17-46), яким встановлені порушення позивачем:

- п.5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2, п. п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України від 22.05.1997 №283/97-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" (із змінами та доповненнями) та п.п.138.1.1 п.138.1 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого ТОВ «Кримпроектреставрація», код ЄДРПОУ 33580946 встановлено заниження податку на прибуток всього у сумі 3783902 грн.

- п.п.3.1.1 п.3.1. ст.3, п. 4.1 ст. 4, п. п. 7.2.1 п. 7.2 ст. 7, п.п. 7.2.3 п. 7.2, п. п. 7.2.6 п.7.2, п.п. 7.4.1. та п.п. 7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.97р. №168/97-ВР (з наступними змінами та доповненнями) та ст. ст. 185, п.188.1 ст.188 п.198.2 ст.198, ст.200 Податкового кодексу України, внаслідок чого перевіркою встановлено завищення залишку від'ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду: липень 2010р. - 154 грн., серпень 2011р. - 19475 грн., вересень 2011р. - 20067 грн., листопад 2011р. - 20067 грн., лютий 2012 р. - 49254 грн., та заниження суми податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду всього у сумі 3246891 грн., у тому числі по періодах: лютий 2009р. - 5613 грн., квiтень 2009р. - 34667 грн.; липень 2009р. - 14916 грн., серпень 2009р. - 29964 грн.; вересень 2009 р. - 10585 грн.; жовтень 2009 р. - 12255 грн.; грудень 2009р. - 45124 грн.; лютий 2010р. - 2018 грн.; квiтень 2010 р. - 498грн., липень 2010р. - 22046 грн., серпень 2010р. - 268119 грн., вересень 2010 р. - 344618 грн., жовтень 2010р. - 148643 грн., листопад 2010р. - 94020 грн., грудень 2010 р. - 108148 грн., лютий 2011р. - 48669 грн., травень 2011р. - 33681грн., червень 2011 р. - 4988грн., липень 2011р. - 1278 грн., вересень 2011р. - 11859грн., жовтень 2011р. - 25492грн., листопад 2011р. - 562087грн., грудень 2011р. - 1368349 грн., березень 2012р. - 49254 грн.

- проведеною перевіркою не підтверджено реальність здійснення фінансово - господарських операцій ТОВ «Кримпроектреставрація», код ЄДРПОУ 33580946 з суб'єктами господарювання: з Фірмою «Капітель Плюс» (код ЄДРПОУ 31095815), КП «Альянс» (код ЄДРПОУ 32468182), ТОВ «Бренд Строй» (код ЄДРПОУ 36165567), ТОВ "БК "Акрополь" (код ЄДРПОУ 32841299), ПП "Сіті Буд", (код ЄДРПОУ 37081640).

На підставі акту перевірки відповідачем були прийняті податкові повідомлення - рішення (т.1 а.с.47-49):

- №0011142204 від 30.11.2012р., яким збільшено суму податку на додану вартість на загальну суму 3901780,25грн., з яких за основним платежем 3138891грн., за штрафними санкціями 762889,25грн.;

- №0011152204 від 30.11.2012р., яким зменшено розмір від'ємного значення суми ПДВ у розмірі 108863 грн.;

- №0011132204 від 30.11.2012р., яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 4023581грн., з яких за основним платежем 3689747грн. та штрафні санкції 333834,75грн.

При перевірці доводів відповідача, викладених в апеляційної скарзі встановлено наступне.

За період з 01.01.2009р. по 31.03.2012р. ТОВ «Кримпроектреставрація» мало взаємовідносини з наступними підприємствами - постачальниками Фірмою «Капітель Плюс»; КП «Альянс»; ТОВ «Бренд Строй»; ТОВ "Будівельна компанія "Акрополь"; ПП "Сіті Буд".

За результатами перевірки ДПІ у м.Сімферополі АРК ДПС, дійшла висновку, що матеріалами перевірки не підтверджено реальність здійснення фінансово - господарських операцій ТОВ «Кримпроектреставрація» з вищенаведеними контрагентами, право на податковий кредит з податку на додану вартість та віднесення до валових витрат у ТОВ «Кримпроектреставрація» не виникає, оскільки при цьому не дотримано обов'язкових умов для виникнення такого права - виникнення об'єкту оподаткування, що передбачено вимогами Закону України "Про податок на додану вартість", та Податковим Кодексом України, а також Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств".

Відповідно до п.5.2.1 п. 5.2. ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" (в редакції, яка діяла на час проведення перевірки позивача), до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї статті.

Підпунктом 5.3.9. пункту 5.3. ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" встановлено, що не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.

Згідно з п.п. 11.2.1. п. 11.2 ст.11 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" встановлено, що датою збільшення валових витрат виробництва (обігу) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата списання коштів з банківських рахунків платника податку на оплату товарів (робіт, послуг), а в разі їх придбання за готівку - день їх видачі з каси платника податку; або дата оприбуткування платником податку товарів, а для робіт (послуг) - дата фактичного отримання платником податку результатів робіт (послуг).

Відповідно до п.п. 134.1.1. п.134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, об'єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138 - 143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу.

Згідно з п.п.138.8.1 п.138.8 ст.138 Податкового кодексу України - до складу прямих матеріальних витрат включається вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основу виготовленого товару, виконаної роботи, наданої послуги, придбаних напівфабрикатів та комплектувальних виробів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат. Прямі матеріальні витрати зменшуються на вартість зворотних відходів, отриманих у процесі виробництва, які оцінюються у порядку, визначеному в положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку.

Підпунктом 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 ПК України, не включаються до складу витрат, витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Відповідно до п.п.7.3.1. п. 7.3 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" (який діяв на час виникнення спірних правовідносин) датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку; або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку.

Підпунктом 7.4.1. п. 7.4. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" зазначено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін.

Відповідно до п.п.7.4.5. п. 7.5 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), які не підтверджувались податковими накладними чи митними деклараціями.

Підпунктом 7.5.1 пункту 7.5. статті 5 вказаного Закону встановлено, що датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій: або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків; або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Відповідно до положень п.п.7.2.1 . п.7.2. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками: а) порядковий номер податкової накладної; б) дату виписування податкової накладної; в) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); д) місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм); є) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах утримувача; ж) ціну поставки без врахування податку; з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні; и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Відповідно до п.п. 7.2.3. п.7.2. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надається покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг).

Згідно з п.п. 7.2.4. п.7.2. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку у порядку, передбаченому статтею 9 цього Закону.

Відповідно до п.п. 7.2.6. п.7.2. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту.

Статтею 185 ПК України встановлено визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість.

Так, відповідно до п.п. "а", "б", п.п. 185.1. встановлено, що об'єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Відповідно до п. 200.1 ст. 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Податкове зобов'язання для цілей розділу V цього Кодексу - загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді, що встановлено п.п. 14.1.179 ст.14 ПК України.

Положеннями підпункту 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 ПК України встановлено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Право на віднесення сум податку до податкового кредиту згідно п. 198.1 ст. 198 ПК України виникає у разі здійснення операцій в т.ч. з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Згідно з п. 198.2. ст. 198 ПК України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Відповідно до п. 198.3. ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку в т.ч. з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Пунктом 198.6 ст. 198 ПК України встановлено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону.

Відповідно до п. 201.8 ст. 201 ПК України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору.

Пунктом 201.6 ст. 201 ПК України встановлено, що податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов'язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом II цього Кодексу. Податкова накладна згідно п. 201.7 ПКУ виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Статтею 2 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Згідно п.1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.

Статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Відповідно до положень ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця.

Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.

Абзацом 4 ч. 1 ст. 174 Господарського кодексу України встановлено, що господарські зобов'язання можуть виникати з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

Так, ТОВ «Кримпроектреставрація» з Фірмою «Капітель Плюс» був укладений Договір субпідряду від 12.02.2010р. за №2/1/94 .

Матеріали справи свідчать, що на виконання умов договору фірмою «Капітель Плюс» виписано податкову накладну №263 від 26.02.2010 року та акт виконаних робіт №1 від лютого 2010 року з обсягом поставки 12109,65 грн., у т.ч. ПДВ 2018,28 грн. До податкового кредиту за лютий 2010р. включено податок на додану вартість у розмірі 2018,28 грн., що відображено у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та даним декларації за відповідний податковий період. Сума витрат згідно виписаних Фірмою "Капітель Плюс" актів виконаних робіт (послуг) суб'єктом господарювання, ТОВ «Кримпроектреставрація», включено до складу валових витрат у декларації з прибутку: за ІІ квартал 2010 року у сумі 10090 грн.

ТОВ «Кримпроектреставрація» з КП "Альянс" укладений договір підряду № 2/1089 від 23.06.2009 року на суму 9492,00 грн., договір субпідряду № 9/3/1193 від 12.08.2010 на суму 18170025,60 грн., договір субпідряду №1 від 01.03.2011 на суму 104842,06 грн., договір субпідряду № 1 від 01.03.2011 року.

З матеріалів справи вбачається, що на виконання цих договорів виписані податкові накладні: № 3222 від 28.08.2009 року на суму 9 492,00грн., у т.ч. ПДВ 1582 грн., № 3080 від 31.08.2010 року на суму 1583803,00 грн. у т.ч. ПДВ 263967,17грн. (виконання капітального ремонту теплового вузла з встановленням теплового лічильника у музеї Сельвінського у м. Сімферополі), № 3590 від 30.09.2010 року на суму 316008,00 у т.ч. ПДВ 52668,00 грн., № 4986 від 29.12.2010 року на суму 217788,64 грн. у т.ч. ПДВ 36298,11грн. (реставрація будинку літературної експозиції (дім музей Чехова м. Ялта); №6 від 30.03.2011року на суму 104842,06грн. у т.ч. ПДВ 17473,68грн. (ремонт приміщення).

Суми податку на додану вартість включено до податкового кредиту відповідних періодів, відображених у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкових декларацій з податку на додану вартість та даним декларації за відповідні податкові.

Сума витрат, згідно виписаних КП "Альянс" актів виконаних робіт (послуг), (товарних накладних) ТОВ «Кримпроектреставрація» включено до складу валових витрат у декларації з прибутку: за ІІІ квартал 2009 року у сумі 7910 грн.; за ІІІ квартал 2010 року у сумі 1566510 грн.; за ІУ квартал 2010 року у сумі 181490 грн.

ТОВ «Кримпроектреставрація» з ТОВ "Бренд Строй" укладений договір субпідряду №2/1/94 від 12.02.2010 року, договір субпідряду №5/1/60 від 05.04.2010 року, договір субпідряду №7/1/476 від 02.08.2010 року, договір субпідряду № 10/1/716 від 04.10.2010 року, договір субпідряду № 11/1/1240 від 11.10.2011 року, договір субпідряду № 12/1/1240 від 11.10.2011року, договір субпідряду № 11/1/1057 від 10.11.2010 року, договір субпідряду № 13/1/1055 від 01.12.2010 року, договір субпідряду № 16/1/1079 від 02.12.2010 року, договір субпідряду № 7/1/734 від 13.06.2011 року, договір субпідряду № 10/2/1326 від 14.10.2011року, договір субпідряду № 9/2/1241 від 14.10.2011 року, договір субпідряду № 10/4/1333 від 18.10.2011 року, договір субпідряду №10/5/1334 від 20.10.2011року, договір субпідряду №10/6/1335 від 21.10.2011року, договір субпідряду №8/3/1564 від 04.11.2011року, договір субпідряду №13/1/1394 від 21.11.2011 року.

На виконання вказаних договорів ТОВ «Кримпроектреставрація» отримало від ТОВ «Бренд Строй» податкові накладні: № 172 від 27.04.2010 року на суму 9600,00грн., у т.ч. ПДВ 1600,00грн., № 1356 від 27.08.2010 року на суму 44910,00 у т.ч. ПДВ 7485,00грн., № 2717 від 29.12.2010 року на суму 233908,80 грн., у т.ч. ПДВ 38984,80грн., № 1910 від 29.10.2010 року на суму 30829,00грн., у т.ч. ПДВ 5138,17грн., № 2304 від 30.11.2010 року на суму 22775,00грн., у т.ч. ПДВ 3795,83 грн., № 310 від 28.02.2011 року на суму 69421,31 грн., у т.ч. ПДВ 11572,22грн., №2718 від 29.12.2010 року на суму 9502,00 грн., у т.ч. ПДВ 1 583,67грн., № 2719 від 29.12.2010 року на суму 129251,80 грн., у т.ч. ПДВ 21541,97 грн., № 317 від 28.02.2011 року на суму 222 592,00 грн., у т.ч. ПДВ 37098,67грн., №135 від 30.05.2011 року на суму 116400,00 грн., у т.ч. ПДВ 19400,00 грн., №175 від 25.11.2011року на суму 31744,80грн., у т.ч. ПДВ 5290,80 грн., № 176 від 25.11.2011 року на суму 57549,61грн., у т.ч. ПДВ 9591,60 грн., №96 від 20.06.2011 року на суму 82364,38 грн., у т.ч. ПДВ 13727,40грн., №106 від 30.09.2011 року на суму 74706,00 грн., у т.ч. ПДВ 12451,00грн., № 146 від 19.12.2011 року на суму 594000,00 грн., у т.ч. ПДВ 99 000,00 грн., № 162 від 24.11.2011року на суму 585000,00грн., у т.ч. ПДВ 97500,00грн., №234 від 27.12.2011 року на суму 377216,42грн., у т.ч. ПДВ 62869,40грн., № 172 від 24.11.2011 року на суму 596218,00 грн., в т.ч. ПДВ 99369,67 грн., №200 від 23.12.2011року на суму 574329,71грн., в т.ч. ПДВ 95721,62грн., №192 від 22.12.2011 року на суму 588000,00грн., в т.ч. ПДВ 98000,00грн., №119 від 15.12.2011року на суму 570000,00, в т.ч. ПДВ 95000,0 грн., №233 від 27.12.2011 року на суму 540037,46, в т.ч. ПДВ 90006,24грн., № 142 від 21.11.2011року на суму 576060,90 грн., в т.ч. ПДВ 96010,15 грн., №188 від 25.11.2011року на суму 17993,00 грн., у т.ч. ПДВ 2998,83грн., №144 від 22.11.2011 року на суму 582000,00грн., в т.ч. ПДВ 97000,00грн., №155 від 23.11.2011 року на суму 579000,00 грн., в т.ч. ПДВ 96500,00грн.. №156 від 20.12.2011 року на суму 588000,00 грн., в т.ч. ПДВ 98000,00грн., №199 від 23.12.2011 року на суму 597000,00грн., в т.ч. ПДВ 99500,00грн., №241 від 27.12.2011року на суму 598000,00 грн., в т.ч. ПДВ 99666,67грн., №215 від 26.12.2011 року на суму 594000,00 грн., в т.ч. ПДВ 99 000,00грн., №157 від 20.12.2011року на суму 597000,00грн., в т.ч. ПДВ 99500,00грн., №263 від 29.12.2011року на суму 82418,60 грн., в т.ч. ПДВ 13736,43грн., №102 від 31.01.2012 року на суму 295526,00грн., в т.ч. 49254,33грн., №192 від 31.10.2011 року на суму 150284,53 грн., в т.ч. ПДВ 25047,42грн., №118 від 15.12.2011 року на суму 576000,00грн., в т.ч. ПДВ 96000,00грн., №210 від 29.11.2011року на суму 92730,90грн., в т.ч. ПДВ 15455,15 грн., №132 від 16.12.2011 року на суму 585000,00 грн., в т.ч. ПДВ 97500,00 грн., №181 від 21.12.2011 року на суму 594000,00грн., в т.ч. ПДВ 99000,00 грн., №242 від 28.12.2011року на суму 155089,16 грн., в т.ч. ПДВ 25848,19грн., №193 від 28.11.2011 року на суму 56571,00грн., в т.ч. ПДВ 428,50грн.

Сторонами були складені акти виконаних робіт, отриманих ТОВ «Кримпроектреставрація» від ТОВ "Бренд Строй".

Суми податку на додану вартість включені до податкового кредиту відповідних періодів, відображених у реєстрі отриманих податкових накладних. Сума витрат згідно виписаних ТОВ "Бренд Строй" товарних накладних ТОВ "Кримпроектреставрація" включено до складу валових витрат у декларації з прибутку: за ІІ квартал 2010 року у сумі 8000 грн.; за ІІІ квартал 2010 року у сумі 148425 грн.; за ІV квартал 2010 року у сумі 355220 грн.; за І квартал 2011 року у сумі 243345 грн.; за ІІ квартал 2011 року у сумі 165635грн.; за ІІІ квартал 2011 року у сумі 62255 грн.; за ІV квартал 2011 року у сумі 9612 705 грн.; за І квартал 2012 року у сумі 492 545 грн.

Позивачем був укладений договір субпідряду з ТОВ "БК "Акрополь" № 1/153 від 13.04.2009року. На виконання договору були виписані податкові накладні №493 від 21.04.2009 року - реконструкція дома-музею Сельвінського у м. Сімферополі на суму 78000,00 грн., у т.ч. ПДВ 13 000,00 грн., №622 від 30.04.2009року - реконструкція дома-музею Сельвінського у м. Сімферополі на суму 130001,92 грн., у т.ч. ПДВ 21 666,99 грн., № 1309 від 29.07.2009 року - виконання робіт за липень по об'єкту будинку-музею Сельвінського у м. Сімферополі на суму 89495,80 грн., у т.ч. ПДВ 14915,96 грн., № 1322 від 28.08.2009 року - виконання робіт за липень по об'єкту будинку-музею Сельвінського у м. Сімферополі на суму 170292,36 грн., у т.ч. ПДВ 28 382,06грн., №1411 від 30.09.2009року - виконання робіт за вересень по об'єкту дім-музею Сельвінського у м Сімферополі на суму 63512,87 грн., у т.ч. ПДВ 10585,47грн., № 1802 від 30.10.2009року - виконання робіт за жовтень по об'єкту будинку-музею Сельвінського у м. Сімферополі на суму 65729,00 грн., у т.ч. ПДВ 10954,84 грн., №3041 від 28.12.2009 року- виконання робіт за грудень по об'єкту будинку-музею Сельвінського у м. Сімферополі на суму 32628,45 грн., у т.ч. ПДВ 5438,07 грн., № 125 від 30.11.2010 року- виконання робіт згідно акту ф.2 на суму 541346грн., у т.ч. ПДВ 90224,33 грн., № 126 від 29.12.2010 року - реставрація Дома-музею А.П. Чехова у м. Ялті на суму 58440,1 грн., у т.ч. ПДВ 9740,02 грн., №121 від 30.09.2010 року - виконання робіт згідно акту ф.2 на суму 1751700 грн., у т.ч. ПДВ 291950 грн., № 123 від 29.10.2010 року - виконання робіт згідно акту ф.3 на суму 861032,75 грн., у т.ч. ПДВ 143505,46 грн., № 1782 від 28.10.2009 року -виконання робіт за жовтень по об'єкту РАГС Ялтинського ГУЮ по вул. Бірюкова, 14/16 у м. Ялті на суму 14410,80 грн., у т.ч. ПДВ 2401,80 грн., № 3021 від 28.12.2009 року - капітальний ремонт по вул. Шмідта, 7 у м. Сімферополі на суму 30857,20 грн., у т.ч. ПДВ 5142,86 грн., № 3048 від 29.12.2009 року - капітальний ремонт по вул. Шмідта, 7 у м. Сімферополі на суму 3228,00 грн., у т.ч. ПДВ 538,00 грн., № 3040 від 28.12.2009 року - виконання робіт за грудень по об'єкту Долгоруковський обеліск у м. Сімферополі на суму 190175,00 грн., у т.ч. ПДВ 31695,83грн.,

Сторонами були складені акти виконаних робіт, отриманих ТОВ «Кримпроектреставрація» від ТОВ "БК "Акрополь".

Суми податку на додану вартість включено до податкового кредиту відповідних періодів, відображених у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та даним декларації за відповідні податкові періоди. Сума витрат згідно виписаних ТОВ БК "Акрополь" актів виконаних робіт (послуг) ТОВ "Кримпроектреставрація" включено до складу валових витрат у декларації з прибутку: - за І квартал 2009 року у сумі 28065 грн.; - за ІІ квартал 2009 року у сумі 173335 грн.; - за ІІІ квартал 2009 року у сумі 269415 грн.; - за ІV квартал 2009 року у сумі 286895 грн.; - за І квартал 2010 року у сумі 5510 грн.; - за ІІІ квартал 2010 року у сумі 1 459750 грн.; - за ІV квартал 2010 року у сумі 1217345 грн. ТОВ "Кримпроектреставрація" укладений договір з ПП "Сіті Буд" №4/1/102 від 10.05.2011року, на виконання якого отримано наступні документі: акти виконаних робіт, податкова накладна №4 від 02.07.2011року на Капітальний ремонт фасаду дитячої бібліотеки ім. Орлова, м. Сімферополь, вул. Тургенєва,16. на суму 72086,00 грн., у т.ч. ПДВ 12014,33грн., податкова накладна № 46 від 31.05.2011року на Капітальний ремонт фасаду дитячої бібліотеки ім. Орлова, м. Сімферополь, вул. Тургенєва,16. на суму 85688,00 грн., у т.ч. ПДВ 14281,33грн., а всього на суму 157774 грн., у т.ч. ПДВ 26295,67грн.

Суми податку на додану вартість включено до податкового кредиту відповідних періодів, відображених у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та даним декларації за відповідні податкові періоди. Сума витрат згідно виписаних ПП "Сіті Буд" актів виконаних робіт підприємством ТОВ "Кримпроектреставрація" включено до складу валових витрат у декларації з прибутку за ІІ квартал 2011 року у сумі 71405 грн.; за ІІІ квартал 2011 року у сумі 60071 грн.

Матеріали справи свідчать, що контрагенти позивача залучалися в якості субпідрядників для проведення робіт (надання послуг) замовникам позивача.

З аналізу створених у результаті документів вбачається, що вони оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та є належним підтвердженням формування позивачем, у періоді, що перевірявся, матеріальних витрат та податкового кредиту з ПДВ.

Акт перевірки в свою чергу не містить встановлення факту недоліків в оформленні даних документів.

Документи створені у ході виконання укладених між позивачем та контрагентами договорів, які вказані вище, в силу норм Закону України «Про "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» є первинними документами, що фіксують факти здійснення господарських операцій, та є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій.

Матеріали справи свідчать, що позивач і його контрагенти мали цивільну правоздатність, державну реєстрацію та не були позбавлені права укладати будь-які угоди відповідно до чинного законодавства України. Статут позивача не містить будь-яких обмежень чи заборони керівництву підприємства на укладання зазначених угод. Статтею 67 Господарського кодексу України передбачено, що підприємства вільні у виборі предмета договору, визначені зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.

До матеріалів справи залучений висновок судової економічної експертизи №185/12 від 07.09.2012р. призначеної ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим по адміністративній справі 2а-8479/12/0170/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Кримпроектреставрація» до Державної податкової інспекції у м.Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування висновків акту перевірки ДПІ у м.Сімферополь АРК ДПС від 08 травня 2012р. №1675/22-1/33580946.

Експертним висновком було встановлено, що первинними бухгалтерськими документами та податковими документами ТОВ "Кримпроектреставрація" підтверджено: факт отримання товару (послуг, виконання робіт) в період часу, що перевірявся, від фірми "Капітель Плюс", КП "Альянс", ТОВ "Бренд строй", ТОВ "БК "Акрополь", ПП "Сіті буд" та їх подальше використання в особисті господарській діяльності; формування сум податкового кредиту за період: лютий 2009 року - березень 2012 року в розмірі 3878696 грн.; отримання валового доходу за вказаний період в сумі 20758549грн.; сума валових витрат за період з 01.01.2009 року по 31.03.2012 року в розмірі 20692007грн.; показники податкової звітності, викладені в деклараціях з ПДВ за період з 1кв. 2009 року по 1 кв. 2012 року; здійснення та реальність здійснення фінансово-господарських операцій ТОВ "Кримпроектреставрація" з фірмою "Капітель Плюс", КП "Альянс", ТОВ "Бренд строй", ТОВ "БК "Акрополь", ПП "Сіті буд".

Оскільки експертиза була проведена по адміністративній справі, предметом якої було з'ясування судом питання правомірності та обґрунтованості висновків акту перевірки відповідача, який також став підставою для прийняття оскаржуваних податкових повідомлень - рішень по цій справі, суд вважає за необхідне прийняти до уваги обставини встановлені висновком судової економічної експертизи №185/12 від 07.09.2012р.

Слід також відзначити, що відповідно до положень ч. 4 ст. 72 КАС України, вирок суду в кримінальній справі або постанова суду у справі про адміністративний проступок, які набрали законної сили, є обов'язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, щодо якої ухвалений вирок або постанова суду, лише в питаннях, чи мало місце діяння та чи вчинене воно цією особою.

На час розгляду справи суду не наданий вирок суду по вказаній кримінальній справі, отже обставини встановлені у ході досудового слідства, на які посилається в акті відповідач, судом не можуть бути прийняті в якості доказів.

Також, відповідно до положень ч. 1 ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Відповідно до положень ст. 80 Цивільного Кодексу України (далі - ЦК України) юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку, юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем в суді.

З вказаних норм вбачається, що зареєстровані у ЄДРПОУ контрагенти позивача є юридичними особами, наділені цивільною правоздатністю і дієздатністю, має, відповідно до діючого законодавства, право на здійснення господарської діяльності на власний розсуд та ризик, у тому числі з постачання товарів.

Відповідачем не надано доказів підтверджуючих те, що вказані підприємства на момент укладення угод були виключені з ЄДРПОУ, у зв'язку з чим були не наділені цивільною дієздатністю та правоздатністю.

Згідно зі статтею 228 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним. Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.

Відповідно до пункту 18 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 06.11.2009 року № 9 «Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними» при кваліфікації правочину за статтею 228 Цивільного кодексу України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

Отже, без правової оцінки суду першої інстанції не залишилось те, що зміст статті 228 Цивільного кодексу України свідчить на користь висновку, що законодавець відокремив порушення публічного порядку від інших підстав нікчемності правочинів та передбачив наявність умислу сторін (сторони) на незаконний результат, а також суперечність його публічно-правовим актам держави.

Зважаючи на те, що публічний порядок держави порушується у разі недотримання нормативних актів, у яких він закріплений, а фіктивне підприємництво з метою ухилення від сплати податків, на факт якого відповідач посилається як на підставу прийняття спірного податкового повідомлення-рішення, є злочином, відповідальність за який встановлена Кримінальним кодексом України, колегія суддів Севастопольського апеляційного адміністративного суду погоджується з висновком суду першої інстанції, що за обставин, які склалися у даній справі, визначенню правочину як такого, що порушує публічний порядок повинен передувати вирок суду про притягнення учасника (учасників) такого правочину до кримінальної відповідальності, який би набрав законної сили. Всупереч вимогам частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України відповідачем таких доказів надано не було. Проте, у разі наявності відповідного вироку суду, постановленого у кримінальній справі, податковий орган має право звернутись до суду про перегляд судового рішення за ново виявленими обставинами в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України.

Виходячи з вищевикладеного, колегія суддів погоджується з правильним висновком суду першої інстанції про необґрунтованість висновків відповідача, зроблених в акті перевірки про порушення позивачем норм Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" та Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, а також висновків про порушення Закону України «Про податок на додану вартість» і Податкового кодексу України, в частині заниження податку на додану вартість, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судова колегія дійшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.

На підставі викладеного, судова колегія дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.

Керуючись частиною третьою статті 24, частиною першою статті 195, статтями 196,197, пунктом 1 частини першої статті 198, статтею 200, пунктом 1 частини першої статті 205, статтями 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Маргарітов М.В.) від 21.01.13 у справі № 2а-14129/12/0170/7 - залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Маргарітов М.В.) від 21.01.13 у справі № 2а-14129/12/0170/7 - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя підпис О.І. Мунтян

Судді підпис О.В.Дугаренко

підпис Т.М. Дудкіна

З оригіналом згідно

Головуючий суддя О.І. Мунтян

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2013
Оприлюднено01.06.2013
Номер документу31535001
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14129/12/0170/7

Ухвала від 21.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Ухвала від 21.03.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Ухвала від 17.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Маргарітов М.В.

Постанова від 21.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Маргарітов М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні