Копія
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 травня 2013 року Справа № 827/1080/13-а
Окружний адміністративний суд міста Севастополя в складі:
головуючого судді - Прохорчук О.В.,
секретар судового засідання - Олійник С.О.,
за участю представників:
позивача - Макаєв Валерій Ігорович, довіреність № 1/224-1 від 04.04.2013,
відповідача - Янчук Вікторія Вікторівна, довіреність № 8-1-6/11131 від 19.12.2012,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника позивача у справі за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства "Югрефтрансфлот" до Головного управління Держземагентства у місті Севастополі, третя особа - Севастопольська міська рада про визнання протиправними та скасування витягів, зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство "Югрефтрансфлот" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Севастополя з адміністративним позовом до Головного управління Держземагентства у місті Севастополі, в якому, з урахуванням заяви від 26.04.2013, просить:
- визнати протиправними дії з видання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером: 8536400000:04:005:0024, рег. № 1590-3.1/5 від 18.02.2012 в частині застосування таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97;
- зобов'язати Головне управління Держземагентства у місті Севастополі видати та передати позивачу у місячний термін з моменту набрання чинності постановою суду по цій справі, новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером: 8536400000:04:005:0024 із застосуванням таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,90, без тепломережі - 0,90, без центрального газопостачання - 0,90, в зоні небезпечних геологічних процесів - 0,85, в санітарно - захисній зоні - 0,85, в ареалі забруднення ґрунтів (важкі метали) - 0,95;
- визнати протиправними дії з видання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером: 8536400000:04:005:0038, рег. № 3898-3.1/5 та рег. № 3899-3.1/5 від 25.04.2012 в частині застосування таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97;
- зобов'язати Головне управління Держземагентства у місті Севастополі видати та передати позивачу, у місячний термін з моменту набрання чинності постановою суду по цій справі, нові витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером: 8536400000:04:005:0038 із застосуванням таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,90, без тепломережі - 0,90, без центрального газопостачання - 0,90, в зоні небезпечних геологічних процесів - 0,85, в межах заповідної території - 1,10, в санітарно - захисній зоні - 0,85, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,90.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 29.04.2013 відкрито провадження в адміністративній справі. Іншою ухвалою суду від 29.04.2013 закінчено підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 15.05.2013 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Севастопольську міську раду.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, наполягав на задоволенні позову.
Представник відповідача проти позову заперечував у повному обсязі, просив у задоволенні позову відмовити.
Третя особа явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечила, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином, причин неявки суду не повідомила.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог з наступних підстав.
Публічне акціонерне товариство "Югрефтрансфлот" зареєстровано в якості юридичної особи 05.05.1994 за № 1 076 120 0000 000590.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 19 Земельного кодексу України встановлено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: землі сільськогосподарського призначення; землі житлової та громадської забудови; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого призначення; землі рекреаційного призначення; землі історико-культурного призначення; землі лісогосподарського призначення; землі водного фонду; землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Згідно з частинами 1, 2 статті 20 Земельного кодексу України, віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення. Зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Відповідно до статті 201 Земельного кодексу України грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі. Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод, щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Згідно з положеннями статті 1 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельної ділянки відображає капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
Частиною 5 статті 5 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Статтею 12 вказаного Закону встановлено, що нормативно-методичне регулювання оцінки земель здійснюється у відповідних нормативно-правових актах, що встановлюють порядок проведення оцінки земель, організації і виконання землеоціночних робіт, склад і зміст технічної документації та звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, вимоги до них, порядок їх виконання. Нормативно-правові акти з проведення оцінки земель, які розробляються з урахуванням вимог положень національних стандартів, затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Підстави для обов'язкового проведення грошової оцінки земельних ділянок встановлені статтею 13 Закону України "Про оцінку земель".
Відповідно до частин 1, 2 статті 15 цього ж Закону, підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок може проводитися також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом.
Постановою Кабінету Міністрів України № 213 від 23.03.1995 затверджена Методика нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів.
Розділом 3 Методики встановлений порядок визначення нормативної грошової оцінки за встановленою формулою, згідно з якою враховується коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки.
Наказом Державного комітету по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 № 18/15/21/11, затверджений Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів.
Пунктом 3.6 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, встановлено що, коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою Км=Км1 * Км2 * Км3, де: Км1 - регіональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній і місцевій системах виробництва і розселення; Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони); Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місцерозташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони.
Значення коефіцієнтів установлюються за результатами пофакторних оцінок кожної групи з урахуванням питомої ваги рентоутворювальних факторів у формуванні загального рентного доходу в межах населеного пункту та його економіко-планувальних зон.
За правилами пункту 3.10 вказаного Порядку, вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою Цн = Цнз * Кф * Км3.
Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Судом встановлено, що відповідно до рішення Севастопольської міської ради № 4153 від 14.12.2005 між Севастопольською міською радою та позивачем 12.04.2006 укладено договір оренди земельної ділянки 4,9033 га, яка знаходиться за адресою: місто Севастополь, західний беріг бухти Камишова (б.Лебяжья) для будівництва та обслуговування терміналу поромної переправи, кадастровий номер 8536400000:04:005:0024.
09.10.2007 відповідно до рішення Севастопольської міської ради № 1847 від 10.04.2007 укладено договір оренди земельної ділянки 7,3352 га., яка знаходиться за адресою: місто Севастополь, західний беріг бухти Камишовая для будівництва під'їзних маневрених залізничних шляхів для обслуговування причального комплексу № 237, будівництва портових та складських споруд (без права будівництва терміналу сипких вантажів) з віднесенням цих земель до категорії земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, кадастровий номер 8536400000:04:005:0038.
Публічним акціонерним товариством "Югрефтрансфлот" було отримано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 1590-3.1/5 від 18.02.2012, згідно з яким земельній ділянці з кадастровим номером 8536400000:04:005:0024 встановлена грошова оцінка 13392383,29 грн., при розрахунку якої були застосовані локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні небезпечних геологічних процесів - 0,85, в санітарно-захисній зоні - 0,85, , в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97, в ареалі забруднення ґрунтів (важкі метали) - 0,95.
Також Публічним акціонерним товариством "Югрефтрансфлот" було отримано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 3898-3.1/5 від 25.04.2012, згідно з яким земельній ділянці з кадастровим номером 8536400000:04:005:0038 встановлена грошова оцінка 23198303,52 грн., при розрахунку якої були застосовані локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні небезпечних геологічних процесів - 0,85, в межах заповідної території - 1,10, в санітарно-захисній зоні - 0,85, , в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97.
Також позивачем було отримано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 3899-3.1/5 від 25.04.2012, згідно з яким земельній ділянці з кадастровим номером 8536400000:04:005:0038 встановлена грошова оцінка 11599151,76 грн., при розрахунку якої були застосовані локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні небезпечних геологічних процесів - 0,85, в межах заповідної території - 1,10, в санітарно-захисній зоні - 0,85, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97.
Публічне акціонерне товариство "Югрефтрансфлот" звернулось до Головного управління Держземагентства у місті Севастополі із заявами від 28.01.2013 за вих. № 1/62 та № 1/63 про надання пояснень щодо застосування максимальних локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельних ділянок у межах економіко-планувальної зони міста Севастополя та підстав для визначення їх розміру. Адже відповідач за всіма зазначеними коефіцієнтами застосував максимально можливі коефіцієнти, при законодавчо закріпленій можливості застосувати менші із них при виданні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок № 3898-3.1/5, № 3899-3.1/5 від 25.04.2012 та № 1590-3.1/5 від 18.02.2012.
Головним управлінням Держземагентства у місті Севастополі листами від 07.02.2013 за вих. № 8-5-1/758 та № 8-5-1/759 були надані відповіді про правомірність розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок та видачі зазначених витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок. Відповідач вважає проведення перерахунку нормативно грошової оцінки земельних ділянок та оскаржувані витяги правомірними та виданими з дотриманням норм, встановлених законодавством, у відповідності до порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом Державного комітету по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук № 18/15/21/11 від 27.01.2006, який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.04.2006. за № 388/12262.
Пункт 1.4. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів визначає, що інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення є матеріали державного земельного кадастру (кількісна і якісна характеристика земель, бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель), матеріали внутрігосподарського землевпорядкування, а земель населених пунктів - їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території, матеріали інвентаризації земель населених пунктів проекти забудови та розподілу території населених пунктів, місцеві правила забудови.
Пунктом 3.1. Порядку також встановлено, що в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.
У судовому засіданні встановлено, що застосування вищезазначених коефіцієнтів регулюється Порядком, а саме:
- коефіцієнт "без каналізації" - застосовано - 0,95, мінімально можливий - 0,90. Обидві земельні ділянки не облаштовані централізованим каналізуванням, що підтверджується Погодженням охоронних зон інженерних комунікацій, а саме написом "відсутні" навпроти погодження № 2 Державного комунального підприємства "Севміськводоканал" (водопровід, каналізація). Отже, застосуванню підлягає коефіцієнт 0,90, а не 0,95;
- коефіцієнт "без тепломережі" - застосовано - 0,95, мінімально можливий - 0,90. Обидві земельні ділянки не облаштовані централізованим теплопостачанням, що підтверджується Погодженням охоронних зон інженерних комунікацій, а саме написом "відсутні" навпроти погодження № 5 Державного комунального підприємства "Севтеплоенерго". Отже, застосуванню підлягає коефіцієнт 0,90, а не 0,95;
- коефіцієнт "без центрального газопостачання" - застосовано - 0,95, мінімально можливий - 0,90. Обидві земельні ділянки не облаштовані централізованим газопостачанням, що підтверджується Погодженням охоронних зон інженерних комунікацій, а саме написом "відсутні" навпроти погодження № 3 Відкритого акціонерного товариства "Севастопольгаз". Отже, застосуванню підлягає коефіцієнт 0,90, а не 0,95.
- коефіцієнт "в зоні перевищення припустимого рівня шуму" - застосовано - 0,97, мінімально можливий - 0,90. Земельна ділянка № 8536400000:04:005:0038 граничить із іншими індустріальними та транспортними підприємствами, що мають виробництво із значним рівнем шумових показників. Це зокрема підтверджується кадастровим планом земельної ділянки (що є додатком до договору оренди). З огляду на це, застосуванню підлягає коефіцієнт 0,90, а не 0,97.
Ділянка № 8536400000:04:005:0024 навпроти на має такого шумового рівня, тому цій коефіцієнт не підлягає застосуванню взагалі.
Також відповідачем при визначенні розмірів коефіцієнтів не прийнято до уваги відсутність поблизу земельної ділянки жодних інфраструктурно-комунікаційних робіт з проведення інженерних мереж чи інших робіт з розвитку навколишніх територій або інфраструктури.
Головним управлінням Держземагентства у місті Севастополі у листах від 07.02.2013 не зроблено жодного посилання на Порядок та не зазначено мотиви, з яких він застосував максимально можливі локальні коефіцієнти. Тобто, при застосуванні кожного локального коефіцієнта, відповідач повинен виходити лише з підстав, передбачених законодавством України, а не з власних думок чи переконань.
Також відповідачем не надано будь-яких доказів наявності підстав для врахування фактору місцезнаходження земельної ділянки в зоні перевищення припустимого рівня шуму у розмірі 0,97 (мінімально можливий 0,90), а також використання локальних коефіцієнтів "земельна ділянка не забезпечена централізованим теплопостачанням" у максимальному розмірі 0,95, замість мінімально можливого 0,90; "земельна ділянка не забезпечена централізованим газопостачанням" у максимальному розмірі 0,95, замість мінімально можливого 0,90, "земельна ділянка не забезпечена каналізацією" у максимальному розмірі 0,95, замість мінімально можливого 0,90.
Згідно з частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд зазначає, що позивачем надані достатні докази, які свідчать про обґрунтованість його позовних вимог.
Доводи позивача не спростовані відповідачем, як того прямо вимагає частина 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що дії Головного управління Держземагентства у місті Севастополі щодо видання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 8536400000:04:005:0024 № 1590-3.1/5 від 18.02.2012 в частині застосування таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97 та видання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 8536400000:04:005:0038 № 3898-3.1/5 від 25.04.2012 та № 3899-3.1/5 від 25.04.2012 в частині застосування таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97 є такими, що не відповідають чинному законодавству, у зв'язку з чим, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
Керуючись статтями 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиправними дії Головного управління Держземагентства у місті Севастополі з видання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 8536400000:04:005:0024 № 1590-3.1/5 від 18.02.2012 в частині застосування таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97.
3. Зобов'язати Головне управління Держземагентства у місті Севастополі видати у місячний термін з моменту набрання законної сили постановою суду у цій справі новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 8536400000:04:005:0024 із застосуванням таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,90, без тепломережі - 0,90, без центрального газопостачання - 0,90, в зоні небезпечних геологічних процесів - 0,85, в санітарно-захисній зоні - 0,85, в ареалі забруднення ґрунтів (важкі метали) - 0,95.
4. Визнати протиправними дії Головного управління Держземагентства у місті Севастополі з видання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 8536400000:04:005:0038 № 3898-3.1/5 від 25.04.2012 та № 3899-3.1/5 від 25.04.2012 в частині застосування таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,95, без тепломережі - 0,95, без центрального газопостачання - 0,95, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,97.
5. Зобов'язати Головне управління Держземагентства у місті Севастополі видати у місячний термін з моменту набрання законної сили постановою суду у цій справі нові витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 8536400000:04:005:0038 із застосуванням таких локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони: без каналізації - 0,90, без тепломережі - 0,90, без центрального газопостачання - 0,90, в зоні небезпечних геологічних процесів - 0,85, в межах заповідної території - 1,10, в санітарно-захисній зоні - 0,85, в зоні перевищення припустимого рівня шуму - 0,90.
6. Стягнути з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства "Югрефтрансфлот" (99014, місто Севастополь, вул.Рибаків, 5, код 00463869) витрати по сплаті судового збору у розмірі 34,41 грн. (тридцять чотири гривні сорок одна копійка).
Постанова може бути оскаржена у строки і порядку, встановлені частинами першою, другою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подання апеляційної скарги в десятиденний строк з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя підпис О.В. Прохорчук
Постанову складено та підписано в порядку частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України 27 травня2013 року.
З оригіналом згідно.
Постанова не набрала законної сили.
Суддя О.В. Прохорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2013 |
Оприлюднено | 01.06.2013 |
Номер документу | 31537638 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Прохорчук О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні