Ухвала
від 04.06.2013 по справі 344/8361/13-к
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/8361/13-к

Провадження № 1-кс/344/1499/13

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 червня 2013 року м. Івано-Франківськ

Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Островський Л.Є, розглянувши клопотання слідчого СВ Івано-Франківського МВ УМВС України в Івано-Франківській області старшого лейтенанта міліції ОСОБА_1, погодженого з прокурором прокуратури м. Івано-Франківська юристом 3 класу ОСОБА_2 про отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії,-

В С Т А Н О В И В :

Слідчий звернувся з клопотанням про отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії.

З клопотання вбачається, що службові особи державного підприємства «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» (м. Івано-Франківськ, вул. Ребета, 6) не виконуючи рішення господарського суду Івано-Франківської області від 13.08.2010, яке набрало чинності згідно постанови Львівського апеляційного господарського суду від 08.11.2010, а також рішення господарського суду Івано-Франківської області від 28.02.2012 та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 07.06.2012 на підставі яких відділом державної виконавчої служби Івано-Франківського міського управління юстиції відкриті виконавчі провадження щодо повернення ТОВ «Ер і Джес-2» державному підприємству «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» орендованого майна, 08.10.2012 надало в регіональне відділення ФДМУ акт прийому - передачі від 28.09.2012 р., згідно якого ТОВ «Ер і Джес-2» передало ДП «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» орендовані будівлі та споруди, хоча фактично цього виконано не було, а даний акт не відповідав діяльності, що в подальшому було підтверджено проведеною представниками регіонального відділення ФДМУ перевіркою від 15.10.2012.

Окрім цього упродовж 2011 - 2013 років, шляхом зловживання своїм службовим становищем, службові особи державного підприємства «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» надавали без сплати та оформлення будь-яких договорів оренди майно та обладнання у користування ТОВ «Ер і Джес -2», що призвело до ненадходження державному підприємству та в бюджет значних коштів.

Відповідно до матеріалів клопотання слідчий клопоче про отримання дозволу на проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності деревообробного заводу державного підприємства «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» (юридична та фактична адреса: 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, Івано-Франківської області, код ЭДРПОУ 24298501, правовий статус - юридична особа), з метою перевірки отримання останнім коштів за рахунок передачі у користування контрагенту ТзОВ «Ер і Джес-2», юридична адреса 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, Івано-Франківської області, код ЭДРПОУ 31789254 переданого останньому в оренду майна, для чого також провести відповідну зустрічну звірку ТзОВ «Ер і Джес-2», юридична адреса 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, Івано-Франківської області, код ЭДРПОУ 31789254.

Слідчий в судове засідання не з’явився, до суду подав заяву про розгляд клопотання у його відсутності.

Представник деревообробного заводу державного підприємства «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» в судове засідання не з’явився, відповідно до телефонограми (а.с. 13) про день та час розгляду клопотання повідомлявся належним чином про причини неявки суд не повідомив.

Як вбачається із матеріалів клопотання для повного, всебічного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних службових і матеріально - відповідальних осіб у їх допущенні, розміру спричинених матеріальних збитків, у даному кримінальному провадженні, необхідне проведення позапланової, виїзної, документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності деревообробного заводу державного підприємства «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» (юридична та фактична адреса: 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, Івано-Франківської області, код ЭДРПОУ 24298501, правовий статус - юридична особа), а також зустрічних звірок його контрагента ТзОВ «Ер і Джес-2», (юридична адреса 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, Івано-Франківської області, код ЭДРПОУ 31789254) з метою перевірки їхньої документації на предмет підтвердження фактів отримання орендарем (ТзОВ «Ер і Джес-2») та подальшого використання майна переданого по договору оренди державного майна № 432 від 01.11.2003 та № 343 від 02.06.2003, згідно якого в оренду ТзОВ «Ер і Джес-2» з метою подальшої виробничої діяльності було передано будівлі, споруди та обладнання, що належать деревообробному заводу державному підприємству «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, за період з 01.11.2003 року по 15.10.2012 року, документального підтвердження нестачі вказаних вище основних засобів, що належать деревообробному заводу державному підприємству «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, по акту прийому - передачі від 28.09.2012, встановлення розміру матеріальної шкоди, завданої деревообробному заводу державному підприємству «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» у зв'язку із незаконним заволодінням вказаними вище основними засобами (обладнанням) та встановлення відповідальних службових осіб, з вини яких було допущено дані порушення, а тому слідчий за погодженням із прокурором, з посиланням на норми ст.40 КПК України та Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» клопоче про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії.

П.4 ч.2 ст. 40 КПК України передбачає, що слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.

Таким чином збирання доказів слідчим здійснюється, зокрема, шляхом витребування та отри мання ним висновків ревізій та актів перевірок. В той же час, згідно з нормами ст. 40 КПК України, законодавець наділяє його і пов новаженням щодо призначення ревізій та перевірок у порядку, визначеному законом. Такий порядок встановлено Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».

П.5 ч.5 ст. 11 Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» вказує, що позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

А абз.1 ч.6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначає, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Ч. 7 ст. 11 вказаного закону передбачає, що позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

При цьому у ч.8 зазначеної статті наведено, що орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»

Стороною кримінального провадження, яка звернулась із даним клопотанням, в судовому засіданні, поза розумним сумнівом, доведено про необхідність отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності деревообробного заводу державного підприємства «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат», оскільки отримані за результатами такої ревізії відомості матимуть істотне значення для встановлення обставин у вказаному кримінальному провадженні, що підтверджується і матеріалами кримінального провадження № 22013090000000037, відтак призначення позапланової ревізії є доцільним та відповідає завданням кримінального провадження, а тому наявні підстави для задоволення клопотання.

Керуючись ст. 2,40,309,395 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», -

У Х В А Л И В :

Надати дозвіл на проведення Державній фінансовій інспекції в Івано-Франківській області, позапланової, виїзної, документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності деревообробного заводу державного підприємства «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» (юридична та фактична адреса: 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, Івано-Франківської області, код ЭДРПОУ 24298501, правовий статус - юридична особа), а також зустрічних звірок його контрагента ТзОВ «Ер і Джес-2», (юридична адреса 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, Івано-Франківської області, код ЭДРПОУ 31789254) з метою перевірки їхньої документації на предмет підтвердження фактів отримання орендарем (ТзОВ «Ер і Джес-2») та подальшого використання майна переданого по договору оренди державного майна № 432 від 01.11.2003 та № 343 від 02.06.2003, згідно якого в оренду ТзОВ «Ер і Джес-2» з метою подальшої виробничої діяльності було передано будівлі, споруди та обладнання, що належать деревообробному заводу державному підприємству «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, за період з 01.11.2003 року по 15.10.2012 року, документального підтвердження нестачі вказаних вище основних засобів, що належать деревообробному заводу державному підприємству «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Ребета 6, по акту прийому - передачі від 28.09.2012, встановлення розміру матеріальної шкоди, завданої деревообробному заводу державному підприємству «Івано-Франківський військовий ліспромкомбінат» у зв'язку із незаконним заволодінням вказаними вище основними засобами (обладнанням) та встановлення відповідальних службових осіб, з вини яких було допущено дані порушення.

Ревізію провести з «12» червня 2013 року по «24» червня 2013 року.

Строк дії ухвали 1 (один) місяць з дня постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: Л.Є.Островський

Дата ухвалення рішення04.06.2013
Оприлюднено23.01.2014
Номер документу31593969
СудочинствоКримінальне
Сутьотримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії

Судовий реєстр по справі —344/8361/13-к

Ухвала від 04.06.2013

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні