ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України 16 травня 2013 р. (09:55) Справа №801/4342/13-а Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Петренко В.В., за участю секретаря Асєєвої Л.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби до Яркополенського виробничого управління житлово-комунального господарства про стягнення, за участю представників сторін: від позивача - не з'явився; від відповідача – не з'явився. Суть спору: Феодосійська об'єднана державна податкова інспекція АР Крим Державної податкової служби звернулась до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративнім позовом до Яркополенського виробничого управління житлово-комунального господарства про стягнення заборгованості у розмірі 50663,78 грн., у тому числі податку на додану вартість у сумі 30530,00 грн., зі збору за спеціальне використання водних ресурсів у сумі 10746,01 грн., з плати за користуванням надрами у сумі 8939,17 грн., з екологічного податку у сумі 448,60 грн. Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 22.02.2013 року позовну заяву залишено без руху. Після усунення недоліків ухвалою суду від 19.04.2013 року відкрито провадження в адміністративній справі. Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.04.2013 року закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду. Позивач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, повідомлений належним чином, що підтверджується поштовим повідомленням, надав клопотання про розгляд справи без участі представника (а.с. 34). Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, повідомлений належним чином, що підтверджується поштовим повідомленням (а.с. 33). Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі статті 128 КАС України розглядати справу за відсутністю представників позивача та відповідача. Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд ВСТАНОВИВ: Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до п. 1 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Як вбачається з матеріалів справи, Яркополенське виробниче управління житлово-комунального господарства зареєстровано в якості юридичної особи 10.11.2000 року Кіровською районною державною адміністрацією АР Крим, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.5). Відповідач перебуває на податковому обліку в Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби з 27.12.2000 року за № 495. Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (далі по тексту -ПК України). Пунктом 16.1 статті 16 ПК України передбачено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Згідно з п. 46. 1 ст. 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (п. 49.2 ст. 49 ПК України). Відповідно до п. 54. 1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. 57 ПК України). Судом встановлено, що заборгованість, про стягнення якої заявлено позов, складає 50663,78 грн., у тому числі податку на додану вартість у сумі 30530,00 грн., зі збору за спеціальне використання водних ресурсів у сумі 10746,01 грн., з плати за користуванням надрами у сумі 8939,17 грн., з екологічного податку у сумі 448,60 грн. Матеріали справи свідчать про те, що відповідачем в порядку податкової звітності до Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби було надані декларації з податку на додану вартість (а.с.14-20). Згідно розрахунку податкової заборгованості (а.с.13) у відповідача знову утворений податковий борг у розмірі 50663,78 грн. Так по уточненої декларації № 5933 нараховано – 213,00 грн.; по декларації № 5912 за 07.2012 року нараховано 7135,00 грн., по декларації № 6266 за 08.2012 року нараховано 5542,00 грн., по декларації № 7347 за 09.2012 року нараховано 5870,00 грн., по декларації № 8429 за 10.2012 року нараховано 5035,00 грн., по декларації № 8855 за 11.2012 року нараховано 3694,00 грн., по декларації № 10153 за 12.2012 року нараховано 3041,00 грн. Вказана сума податку на додану вартість відповідачем не сплачена. По розрахунку № 4940 за 2 квартал 2012 року нараховано збір за спеціальне використання води підприємствами житлово-комунального господарства у сумі 5484,83 грн. (а.с.21), по розрахунку № 7345 за 3 квартал 2012 року нараховано збір за спеціальне використання води підприємствами житлово-комунального господарства у сумі 5261,18 грн. (а.с.22). Вказані суми збору за спеціальне використання води підприємствами житлово-комунального господарства відповідачем не сплачені. По розрахунку № 4936 за 2 квартал 2012 року нараховано плату за використання надр державного призначення у сумі 4473,48 грн. (а.с.24), по розрахунку № 7350 за 3 квартал 2012 року нараховано плату за використання надр державного призначення у сумі 4465,69 грн. (а.с.23). Вказані суми плати за використання надр державного призначення відповідачем не сплачені. По розрахунку № 4938 за 2 квартал 2012 року нараховано екологічного податку у сумі 372,10 грн., по розрахунку № 7560 за 3 квартал 2012 року нараховано екологічного податку у сумі 576,50 грн. Відповідачем сплачено 500,00 грн. екологічного податку. Сума заборгованості складає 448,60 грн. Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Згідно з п.п. 59.1, 59.3, 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може не надсилатися, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Згіднол п. 59.5. ст. 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається). Відповідно до п. 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги. Матеріали справи свідчать про те, що позивачем на адресу відповідача направлено податкову вимогу вихідний № 1/97 від 14.12.2010 року, яка була отримана відповідачем 22.12.2010 року, що підтверджується поштовим повідомленням (а.с.25), 15.02.2011 року позивачем була прийнята податкова вимога № 1/97-1 від 17.03.2011 року, яка була отримана відповідачем 18.03.2011 року, що підтверджується підписом на коринці податкової вимоги (а.с.25). Права органів державної податкової служби на час розгляду справи передбачені ст. 20 Податкового кодексу України. Відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податного боргу або його частини. Згідно ч. 1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності. Приймаючи до уваги те, що сума податкового боргу у розмірі 50663,78 грн., у тому числі податку на додану вартість у сумі 30530,00 грн., зі збору за спеціальне використання водних ресурсів у сумі 10746,01 грн., з плати за користуванням надрами у сумі 8939,17 грн., з екологічного податку у сумі 448,60 грн. відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена та у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надані докази сплати заборгованості, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі. Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати відшкодуванню не підлягають. Керуючись ст. ст. 71, 94, 160-163, ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ПОСТАНОВИВ: 1.Адміністративний позов задовольнити. 2. Стягнути з рахункових рахунків у банках, відкритих на ім'я Яркополенського виробничого управління житлово-комунального господарства (97313, АР Крим, Кіровський район, с. Ярке Поле, вул. Привокзальна, 52-А, ЄДРПОУ 31179732) у рахунок погашення податкового боргу у розмірі 50663,78 грн., у тому числі: - з ПДВ, код платежу 14010100 на рахунок 31118029700116 банк ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 37830627, МФО 824026, одержувач – Державний бюджет Кіровського району в сумі 30530,00 грн.; - зі збору за спеціальне використання водних ресурсів в сумі 10746,01 грн., код платежу 13020400 на р/р 31416505700116 банк УДК в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 37830627, МФО 824026, одержувач – місцевий бюджет Кіровського району; - з плати за користування надрами у сумі 8939,17 грн., код платежу 13030100 на р/р 33114366700116 банк УДК в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 37830627, МФО 824026, одержувач – місцевий бюджет Кіровського району; - з екологічного податку у сумі 448,60 грн., код платежу 19010301 на р/р 33114364700129 банк УДК в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 37830627, МФО 824026, одержувач – місцевий бюджет Яркополенської сільської ради Кіровського району. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя В.В.Петренко
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2013 |
Оприлюднено | 05.06.2013 |
Номер документу | 31603529 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Петренко В.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Петренко В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні