ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України 29 жовтня 2012 р. (09:35) Справа №2а-11334/12/0170/7 Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Маргарітова М.В., при секретарі Фурлетовій Г.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим до товариства з обмеженою відповідальністю «Металлайн-Д» про стягнення заборгованості в сумі 769317,31 грн., за участю представників: від позивача – не з'явився; від відповідача – не з'явився. Обставини справи: Державна податкова інспекція м. Сімферополі АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Металлайн-Д» заборгованості в сумі 769317,31 грн., у тому числі з податку на додану вартість 594749,20 грн. та штрафних санкцій в сумі 174568,11 грн. Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем не сплачуються у визначені законом строки узгоджені податкові зобов'язання. Ухвалами суду від 12.10.2012р. відкрито провадження по справі та закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду. Ухвалою суду від 29.10.2012р. закрито провадження в частині позовних вимог, а саме у частині стягнення податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 156029,00 грн., у тому числі за основним платежем 120022,00 грн. та фінансовими санкціями 36007,00 грн. Таким чином, податковий борг товариства з обмеженою відповідальністю «Металлайн-Д» на день розгляду справи складає 613288,31 грн., у тому числі з податку на додану вартість 474727,20 грн. та штрафних санкцій в сумі 138561,11 грн. Позивач явку свого представника в судове засідання, яке відбулось 29.10.2012 р., не забезпечив, надав суду клопотання про розгляд справи за його відсутності та підтримання позовних вимог у повному обсязі. Відповідач у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином – шляхом направлення на його адресу, зазначену у довідки з ЄДРПОУ, судової повістки. Однак, документи повернулись до суду з відміткою УДППЗ “Укрпошта”: “не зареєстровано”. Згідно з ч.11 ст.35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Враховуючи зазначене вище, суд вважає, що відповідача належним чином повідомлено про дату, час та місце судового розгляду. Приймаючи до уваги належне повідомлення осіб, які беруть участь у справі, про час, дату та місце судового розгляду, достатність доказів, наявних в матеріалах справи, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності. Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд ВСТАНОВИВ: Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 27.06.2007р. проведено державну реєстрацію юридичної особи-товариства з обмеженою відповідальністю «Металлайн-Д», що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію (а.с. 20). Згідно з довідкою ДПІ м. Сімферополі АР Крим №1809/29-0 від 03.09.2009р. відповідач з 02.07.2007р. перебуває на податковому обліку за № 16695 та, відповідно, є платником податків і зборів, передбачених законодавством (а.с. 21). Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (далі по тексту – ПК України). Пунктом 16.1 статті 16 Податкового кодексу України передбачено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Згідно з пунктом 46. 1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (пункт 49.2 статті 49 Податкового кодексу України). Відповідно до пункту 54. 1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (пункт 57.1 статті 57 Податкового кодексу України). Порядок оподаткування з податку на додану вартість визначений Розділом V Податкового кодексу України. Згідно із статтею 203 цього Розділу податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації. На підставі зазначеного вище, відповідачем до ДПІ в м. Сімферополі АР Крим в порядку податкової звітності були подані податкові декларації з податку на додану вартість: №124789 від 20.07.2010р. за основним платежем на суму 1050,00 грн. (а.с. 24-25); №9003569034 від 20.08.2010р. за основним платежем на суму 646,00 грн. (а.с. 26-27); №9003906787 від 18.09.2010р. за основним платежем на суму 1302,00 грн. (а.с. 28-29); №9004477984 від 20.10.2010р. за основним платежем на суму 2353,00 грн.(а.с. 30-31); №9005296324 від 21.11.2010р. за основним платежем на суму 1146,00 грн.(а.с. 32-33); №9005729555 від 20.12.2010р. за основним платежем на суму 695,00 грн.(а.с. 34-35); №9006357204 від 20.01.2011р. за основним платежем на суму 512,00 грн.(а.с. 36-37); №9000599849 від 20.02.2011р. за основним платежем на суму 804,00 грн.(а.с. 38-39); №9001461748 від 21.02.2011р. за основним платежем на суму 670,00 грн.(а.с. 40-41). Згідно з даними облікової картки платника загальна сума самостійно задекларованих та не сплачених зобов'язань відповідача з податку на додану вартість становить 9178,00 грн. Згідно зі ст.4 Закону України “Про систему оподаткування” (в редакції, яка діяла на момент подання декларації, проведення перевірки та прийняття податкового повідомлення-рішення) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) були юридичні особи, на яких відповідно до Законів України був покладений обов'язок сплачувати податки і збори. Статтею 9 Закону України “Про систему оподаткування” було встановлено, що платники податків були зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни. Відповідно до п.10.2 ст.10 Закону України “Про податок на додану вартість” (в редакції, яка діяла на момент проведення перевірок та прийняття податкових повідомлень-рішень) платники податку, відповідали за дотримання достовірності та своєчасності визначення сум податку, а також за повноту та своєчасність його внесення до бюджету відповідно до закону. 14.01.2011р. посадовими особами позивача проведена невиїзна документальна перевірка ТОВ «Металлайн-Д» з питань повноти нарахування податку на додану вартість за листопад 2010 р., за результатами якої складено акт №136/15-2 від 14.01.2011р. (а.с. 67-70), який був направлений на адресу відповідача 14.01.2011р. рекомендованою кореспонденцією (а.с.71). У ході перевірки встановлені порушення п.п.7.2.3, п. 7.2 п.7.5.1, п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» №168/97-ВР від 03.04.1997р. (зі змінами та доповненнями) та п.п. 198.2 ст.198 та ст. 201 ПК України, а саме завищено податковий кредит в листопаді 2010р. на суму 166312,00 грн., що призвело до заниження до сплати ПДВ у сумі 166312,00 грн. за листопад 2010р. На підставі зазначеного акту прийнято податкове повідомлення-рішення №0000261502/0 від 21.01.2011р.на суму 207890,00 грн., у тому числі 166312,00 грн. за основним платежем та 41578,00 грн. фінансові санкції нараховані відповідачу (а.с. 65) Зазначене податкове повідомлення-рішення було направлено на юридичну адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією (а.с. 66). 16.02.2011р. посадовими особами позивача проведена камеральна перевірка ТОВ «Металлайн-Д» з питань повноти нарахування податку на додану вартість за грудень 2010р. по взаємовідносинах, за результатами якої складено акт №1012/15-2 від 16.02.2011р. (а.с. 74-77), який був направлений на адресу відповідача 16.02.2011р. рекомендованою кореспонденцією (а.с.78). У ході перевірки встановлені порушення п.п. 198.2 ст.198 та ст. 201 ПК України, а саме завищено податковий кредит у грудні 2010р. на суму 166040,00 грн., що призвело до заниження сплати ПДВ у сумі 166040,00 грн. за грудень 2010р. На підставі зазначеного акту прийнято податкове повідомлення-рішення №0002221502/0 від 21.02.2011р. на суму 207550,00 грн., у тому числі 166040,00 грн. за основним платежем та 41510 грн. фінансові санкції нараховані відповідачу (а.с. 72). Зазначене податкове повідомлення-рішення було направлено на юридичну адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією (а.с. 73). 26.04.2012р. посадовими особами позивача проведена камеральна перевірка ТОВ «Металлайн-Д» з питань своєчасності сплати податку на додану вартість до бюджету, за результатами якої складено акт №1508/15-2 від 26.04.2012р. (а.с. 81), який був направлений на адресу відповідача 26.04.2012р. рекомендованою кореспонденцією (а.с.82). У ході перевірки встановлені порушення п.57.1 ст.57 ПК України, а саме несвоєчасно сплачено податок на додану вартість (кількість днів затримки 999). На підставі зазначеного акту прийнято податкове повідомлення-рішення №0004411502 від 07.05.2012р. на суму 1760,28 грн. (а.с. 79). Зазначене податкове повідомлення-рішення було направлено на юридичну адресу відповідача 08.05.2012р. рекомендованою кореспонденцією (а.с. 80). Таким чином, станом на день розгляду справи загальна сума заборгованості відповідача з податку на додану вартість становить 426378,28 грн. Пунктом 58.3 ст. 58 ПК України встановлено, що у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення. За таких обставин податкові повідомлення-рішення зазначенні вище вважаються врученими відповідачу. Підпунктом 6.2.1. пункту 6.2. ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” (в редакції, яка діяла на момент направлення податкової вимоги) було передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги. У зв'язку з чим позивачем були сформовані та направленні на адресу відповідача перша податкова вимога № 1/1104 від 02.04.2010р. (а.с. 86), яка у зв'язку з неможливістю вручення була розміщена на дошці оголошень, що підтверджується актом № 2628/24-1 від 14.04.2010р. (а.с. 87) та друга податкова вимога № 2/1526 від 14.05.2010р., яка була направлена на адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією (а.с. 89), але у зв'язку з неможливістю вручення була розміщена на дошці оголошень, що підтверджується актом №3550/24-1 від 04.06.2010р. (а.с. 88). На час розгляду справи набрав чинності ПК України, п.п. 14.1.175. п. 14.1. ст. 14 якого передбачено, що податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. Таким чином, грошове зобов'язання платника податку становиться податковим боргом з моменту його узгодження у порядку, визначеному Податковим кодексом. Згідно з п.п. 59.1, 59.3, 59.4 ст. 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може не надсилатися, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Відповідно до п. 95.2 статті 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги. Крім того, на адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією була направлена вимога про сплату податкового боргу № 16890/10/19-1 від 13.08.2012р. з вимогами до відповідача про сплату існуючого боргу (а.с. 83-84). Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення на адміністративний позов, доказів оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень та вимог, а також у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, доказів сплати податкового боргу в сумі 426378,28 грн., суд вважає, що позовні вимоги в зазначеній частині підлягають задоволенню. В іншій частині позовні вимоги не підлягають задоволенню з наступних підстав. Заборгованість про стягнення якої просить позивач складається з суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість і штрафних (фінансових) санкцій, визначеного податковим органом за наслідками документальної невиїзної перевірки відповідача з питань своєчасності сплати податку на додану вартість до бюджету за серпень 2010р. та за наслідками документальної невиїзної перевірки відповідача з питань повноти нарахування податку на додану вартість за серпень 2010р. по взаємовідносинах з ТОВ "Металлайн - Д". Згідно із висновком акту перевірки з питань своєчасності сплати податку на додану вартість до бюджету за серпень 2010р. №11047/15-2/35228479 від 20.08.2010 року (а.с. 57) податковий орган встановив порушення відповідачем приписів пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України №2181 від 21.12.2000р. "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" із змінами та доповненнями, а саме несвоєчасна сплата податку на додану вартість. На підставі цього акту, згідно із пп. 17.1.7, п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" позивач визначив відповідачеві, за затримку на 90 календарних днів граничного строку сплату узгодженої суми податкового зобов'язання в розмірі 2169,66 грн., суму штрафних санкцій податкового зобов'язання у розмірі 433,93 грн. за податковим повідомленням-рішенням від 14.09.2010 року №0015061502/0 (а.с. 83). Посадовими особами позивача складено акт № 7056/15-2 від 16.09.2010р. про неможливість вручення податкового повідомлення – рішення, у якому зазначено, що з метою вручення податкового повідомлення-рішення 15.09.2010р. було здійснено вихід за юридичною адресою підприємства (м. Сімферополь, вул. Лісна, 4). Підприємство за юридичною адресою не знаходиться, та у зв'язку із неможливістю вручення вказаного податкового повідомлення-рішення платнику податків воно розміщено на дошці податкових оголошень (повідомлень) 16.12.2010р. (а.с. 54). Згідно із актом перевірки достовірності юридичної адреси №6957/15-2 від 14.09.2010р., який складено посадовими особами позивача, в ході перевірки місцезнаходження відповідача за юридичною адресою не встановлено (а.с. 55). Згідно із висновком акту перевірки з питань повноти нарахування податку на додану вартість за серпень 2010р. по взаємовідносинах з ТОВ "Металлайн Д" №19250/15-2/35228479 від 07.12.2010р. (а.с. 63) податковий орган встановив порушення відповідачем приписів п.п.7.2.3 п.7.2, п.п 7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.1997р. із змінами та доповненнями, а саме завищення податкового кредиту у серпні 2010р. на суму 133197,00 грн., що призвело до заниження сплати податку на додану вартість у сумі 133197,00 грн., зазначений акт був направлений на юридичну адресу відповідача рекомендованим листом, але поштове відправлення було повернуто з відміткою «за зазначеною адресою не зареєстровано» (а.с. 64). На підставі цього акту, згідно із пп. "а" пп. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4, пп. 17.1.3, п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" позивач визначив відповідачеві суму податкового зобов'язання у загальному розмірі 186476,10 грн. (133197,20 грн. - за основним платежем; 53278,90 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями за податковим повідомленням-рішенням від 16.12.2010 р. №0021601502/0 (а.с. 59). Як вбачається із позовної заяви, у зв'язку із неможливістю вручення вказаного податкового повідомлення-рішення платнику податків воно розміщено на дошці податкових оголошень (повідомлень) 16.12.2010р., але доказів цього суду не надано. Відповідно до п. 6.1 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відповідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган надсилає платнику податків податкове повідомлення, в якому зазначаються підстава для такого нарахування, посилання на норму податкового закону, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок податкових зобов'язань, сума податку чи збору (обов'язкового платежу), належного до сплати, та штрафних санкцій за їх наявності, граничні строки їх погашення, а також попередження про наслідки їх несплати в установлений строк та граничні строки, передбачені законом для оскарження нарахованого податкового зобов'язання (штрафних санкцій за їх наявності). Відповідно до пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 цього Закону податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові повідомлення. У разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення. Судом встановлено, що податкові повідомлення-рішення №0015061502/0 від 14.09.2010р. та №0021601502/0 від 16.12.2010р. листами із повідомленням про вручення відповідачу не надсилались. Замість того, позивач одразу розмістив вказане податкове повідомлення-рішення на дошці податкових повідомлень (оголошень), мотивуючи це незнаходженням посадових осіб юридичної особи зі її місцезнаходженням. Статтею 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначено, що відомості про юридичну особу включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - ЄДР) шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. Частиною 2 цієї статі визначено перелік відомостей про юридичну особу, які повинні міститися в ЄДР, зокрема, місцезнаходження юридичної особи. Відповідно до ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" місцезнаходження юридичної особи - це адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені. Згідно із ч.1 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Таким чином відомості ЄДР, зокрема стосовно місцезнаходження юридичної особи, є обов'язковими для податкового органу, доки до них не внесено відповідних змін. При цьому суд зазначає, що за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи позивач мав можливість прийняти рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою N 18-ОПП. Державний реєстратор у разі надходження від органу державної податкової служби повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням відповідно до п. 12 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" направляє юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки. Якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за зазначеною адресою, державний реєстратор повинен внести до ЄДР запис про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням. Лише у такому випадку позивач міг констатувати відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням. Замість цього, позивач, проігнорувавши можливість направлення податкового повідомлення-рішення поштою, в день його прийняття розмістив його на дошці податкових повідомлень (оголошень). Відповідно до п. п. 1.2, 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податкове зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України; податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання. Відповідно до абз.3 п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 цього Закону у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах “а”- “в” п.п.4.2.2 п.4.2 ст.4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження. Відповідно до пп. 5.2.4 п. 5.2 ст. 5 цього Закону процедура адміністративного оскарження закінчується: останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 цього пункту (десять календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення) для подання заяви про перегляд рішення контролюючого органу, у разі коли така заява не була подана у зазначений строк; днем отримання платником податків рішення контролюючого органу про повне задоволення скарги, викладеної у заяві; днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що не підлягає подальшому адміністративному оскарженню. День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків. Враховуючи, що податковий орган порушив порядок направлення податкових повідомлень - рішень №0015061502/0 від 14.09.2010р. та №0021601502/0 від 16.12.2010р. сума податкових зобов'язань, визначена у ньому не може вважатись узгодженою у розумінні приписів Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами". За таких обставин, адміністративний позов цій частині задоволенню не підлягає. Згідно ст. 2 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” одним із завдань органів податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів). Підпунктом 20.1.18 п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України передбачено, що органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини. В судовому засіданні 29.10.2012р. оголошено вступну і резолютивну частини постанови, постанову у повному обсязі складено 02.11.2012р. На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ПОСТАНОВИВ: 1. Позов задовольнити частково. 2. Стягнути з розрахункових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Металлайн-Д» (95023, АР Крим, м. Сімферополь, вул.Лісна, 4; ЄДРПОУ 35228479; р/р 26000319811, ПАТ «Марфін Банк», МФО 328168) податковий борг з податку на додану вартість та штрафних санкцій у розмірі 426378,28 грн. (код платежу – 14010100, р/р 31114029700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026). 3. В іншій частині позовних вимог відмовити. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя Маргарітов М.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2012 |
Оприлюднено | 07.06.2013 |
Номер документу | 31652711 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Маргарітов М.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Маргарітов М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні