Ухвала
від 06.06.2013 по справі 2а-16632/12/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 2а-16632/12/2670 Головуючий у 1-й інстанції: Погрібніченко І.М. Суддя-доповідач: Костюк Л.О.

У Х В А Л А

Іменем України

06 червня 2013 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Костюк Л.О.;

суддів: Бужак Н.П., Троян Н.М.;

за участю секретаря: Кінзерської Т.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Об»єднання «Архітектура відродження» на постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 20 березня 2013 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Об»єднання «Архітектура відродження» до Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби про визнання протиправними дій, зобов»язання утриматися від вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И Л А:

У грудні 2012 року, позивач звернувся до Окружного адміністративного суду м.Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби про визнання протиправними дій, зобов»язання утриматися від вчинення певних дій. Свої позовні вимоги мотивував тим, що дії відповідача по проведенню перевірки та складанню Акту № 43/23-10/37046674 від 03.02.2012 року є неправомірними, оскільки не відповідають чинному законодавству України, в зв'язку з чим мають бути визнані протиправними. Вважає, що висновки, викладені в Акті № 43/23-10/37046674 від 03.02.2012 року, базуються на припущеннях та неналежних доказах, посилання в акті перевірки на порушення вимог діючого законодавства безпідставне та неправомірне, так як фактичне виконання господарських зобов'язань між ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» та ТОВ «Спутнік-Крим» підтверджено всіма необхідними первинними документами, а тому, твердження про нікчемність укладених угод суперечить чинному законодавству України та є безпідставним з точки зору відсутності складу правопорушення. Просив суд - визнати протиправними дії ДПІ у Печерському районі м. Києва щодо проведення перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» та складання Акту № 43/23-10/37046674 від 03.02.2012 року «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 15.04.2010 року по 31.12.2011 року»; - визнати протиправними дії ДПІ у Печерському районі м. Києва щодо визнання в Акті № 43/23-10/37046674 від 03.02.2012 року нікчемними правочинів, укладених Товариством з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» за період з 15.04.2010 року по 31.12.2011 року; - заборонити ДПІ у Печерському районі м. Києва вчиняти дії щодо розповсюдження та використання Акту № 43/23-10/37046674 від 03.02.2012 року у відносинах з третіми особами, у тому числі шляхом внесення висновків цього акту до будь-яких інформаційних систем.

Постановою Окружного адміністративного суду м.Києва від 20 березня 2013 року у задоволені позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись з зазначеним судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права, та прийняти нову, якою позов задоволити повністю.

Заслухавши суддю - доповідача, розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду - без змін з таких підстав.

Згідно зі ст. 198, п. 1 ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо відмови у задоволені позовних вимог, з огляду на наступне.

Як встановлено судом першої інстанції, Товариство з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) зареєстроване Печерською районною у місті Києві державною адміністрацією 14 квітня 2010 року за № 10701020000039550. Вказане товариство розташоване за адресою: 01042, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 19.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» взято на податковий облік в органах державної податкової служби 15 квітня 2010 року за № 55169 та перебуває на обліку у ДПІ у Печерському районі м. Києва.

Згідно Свідоцтва № 100284651 від 20 травня 2010 року ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» було платником податку на додану вартість (індивідуальний податковий номер 370466726553).

03 лютого 2012 року Державною податковою інспекцією у Печерському районі міста Києва проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 15.04.2010 року по 31.12.2011 року, за результатами якої складено Акт № 43/23-10/37046674 від 03 лютого 2012 року.

Перевірка проводилась на підставі наказу від 03 лютого 2012 року № 102, виданого ДПІ у Печерському районі м. Києва, відповідно до пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, ст. 79 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI та в зв'язку з надходженням листа СВ УСБ України у Вінницькій області № 53/6/5589нт від 21.11.2011 року стосовно проведення документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674).

В ході перевірки податковим органом встановлено порушення ч. 5 ст. 203, ч. ч. 1, 2 ст. 215, ст. 216 ЦК України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання наслідків, що обумовлені ними по правочинах, здійснених ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) при придбанні та продажу товарів (послуг). Товар (послуги) по вказаних правочинах не був переданий в порушення ст. ст. 662, 655 та 656 ЦК України.

Перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) за період з 15.04.2010 року по 31.12.2011 року, які підпадають під визначення п. 135.2 ст. 135 та п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).

Перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) за період з 01.07.2011 року по 30.11.2011 року, які підпадають під визначення п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).

Вищевказаний акт отримано позивачем 10.09.2012 року, що підтверджується копією супровідного листа № 7388/10/22-811 від 10.09.2012 року.

Надаючи правову оцінку позовним вимогам, необхідно зазначити наступне.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Конституції України, Податкового кодексу України), Цивільного кодексу України.

Регулювання відносин у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюється Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (в редакції, чинній в момент проведення перевірки).

Відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України, органи державної податкової служби мають право, зокрема, проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно з п. 75.1 ст. 75 ПК України, органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.

Відповідно до підпункту 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 ПК України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби.

У відповідності до ст. 79 ПК України, документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Виконання умов цієї статті надає посадовим особам органу державної податкової служби право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.

Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов'язкова.

Згідно з пунктом 86.1 статті 86 ПК України, результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати.

У відповідності до п. 86.4 ст. 86 ПК України, акт (довідка) документальної невиїзної перевірки складається у двох примірниках, підписується посадовими особами органу державної податкової служби, які проводили перевірку, та реєструється в органі державної податкової служби протягом п'яти робочих днів з дня, що настає за днем закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом 10 робочих днів).

Акт (довідка) документальної невиїзної перевірки після його реєстрації вручається особисто платнику податків чи його законним представникам або надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення. У разі відмови платника податків або його законних представників від підписання акта (довідки) перевірки посадовими особами органу державної податкової служби складається відповідний акт, що засвідчує факт такої відмови. Відмова платника податків або його законних представників від підписання акта перевірки не звільняє такого платника податків від обов'язку сплатити визначені органом державної податкової служби за результатами перевірки грошові зобов'язання. Заперечення по акту перевірки розглядаються у порядку і строки, передбачені пунктом 86.7 цієї статті. Податкове повідомлення-рішення приймається у порядку і строки, передбачені пунктом 86.8 цієї статті.

Як підтверджено матеріалами справи, на адресу податкового органу від СВ УСБ України у Вінницькій області надійшов лист від 21.11.2011 року № 53/6/5589нт стосовно проведення документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674).

03 лютого 2012 року Головою Комісії з проведення реорганізації ДПІ у Печерському районі м. Києва на підставі пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, ст. 79 Податкового кодексу України, прийнято рішення про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача, оформлене Наказом № 102.

03 лютого 2012 року відповідачем виписано повідомлення № 49/23-10 про початок проведення невиїзної документальної позапланової перевірки ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674).

З метою вручення повідомлення № 49/23-10 від 03.02.2012 року та копії Наказу № 102 від 03.02.2012 року, працівниками відділу взаємодії з правоохоронними органами управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ у Печерському районі м. Києва здійснено вихід на податкову адресу позивача, в результаті чого встановлено відсутність даного товариства за податковою адресою, про що 03.02.2012 року складено Акт щодо неможливості вручення копії наказу, повідомлення про початок проведення невиїзної документальної позапланової перевірки ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) в зв'язку з відсутністю посадових осіб за місцезнаходженням підприємства ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674).

Таким чином, виконавши умови ст. 79 ПК України, посадові особи органу державної податкової служби правомірно розпочали проведення документальної невиїзної перевірки, про що безпосередньо зазначено в абз. другому п. 79.2 ст. 79 ПК України.

Отже, відповідач стосовно проведення перевірки підприємства позивача діяв у відповідності до приписів податкового законодавства України.

Для проведення перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 15.04.2010 року по 31.12.2011 року було використано наступні документи: - лист СВ УСБ України у Вінницькій області № 53/6/5589нт від 21.11.2011 року; - висновок експерта НДЕКЦ УМВС України у Вінницькій області № 515-П від 02.11.2011 року; -протокол допиту свідка - ОСОБА_2 від 15.09.2011 року, проведеного ст. слідчим в ОВС СВ УСБ України у Вінницькій області майором юстиції Сахненком В.М..

А також, інформація, що міститься в базі даних АРМ «Звіт», АРМ «Аудит», АІС «Облік», АІС «Податки», база даних ТАХ, АІС «Автоматизоване співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України».

Інших первинних документів бухгалтерського та податкового обліку стосовно господарської діяльності ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) для проведення перевірки не надано.

Керуючись приписами ст. 86 ПК України, контролюючим органом 03.02.2012 року складено Акт «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 15.04.2010 року по 31.12.2011 року» № 43/23-10/37046674.

Таким чином, дії посадової особи органу державної податкової служби зі складання акту відповідають нормам податкового законодавства.

Згідно вищезазначеного акту, відповідачем зроблено висновок про нікчемність правочинів позивача з контрагентами. Висновок зроблений на підставі того, що під час проведення перевірки позивачем не було надано жодних первинних документів по контрагентам.

Загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину визначені статтею 203 ЦК України, відповідно до якої зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Відповідно до положень ст. 215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Як вбачається, в своєму акті податковий орган дійшов висновку про порушення позивачем ч. 5 ст. 203, ч. ч. 1, 2 ст. 215, ст. 216 ЦК України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання наслідків, що обумовлені ними по правочинах, здійснених ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) при придбанні та продажу товарів (послуг). Товар (послуги) по вказаних правочинах не був переданий в порушення ст. ст. 662, 655 та 656 ЦК України.

Отже, аналіз норм вищевказаного законодавства дає підстави вважати, що податковий орган та його посадові особи під час здійснення податкового контролю, в тому числі і у формі позапланової невиїзної перевірки, вправі використовувати будь-яку податкову інформацію для складання відповідних висновків що стосується дотримання вимог податкового законодавства платниками податків. При цьому, такі висновки ґрунтуються на оцінці посадовою особою органу державної податкової служби певних фактів та відомостей.

При цьому необхідно зазначити, що Акт «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Об'єднання «Архітектура відродження» (код ЄДРПОУ 37046674) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 15.04.2010 року по 31.12.2011 року» № 43/23-10/37046674 від 03 лютого 2012 року не є актом, який встановлює, змінює або скасовує норми права чи породжує права та обов'язки суб'єкта, якому він адресований. Акт фіксує встановлення певних фактів, цей документ не є рішенням суб'єкта владних повноважень. У зв'язку із цим, визнання в акті перевірки угод укладених позивачем із його контрагентами нікчемними не тягне за собою жодних юридичних наслідків до таких угод та є лише позицією податкового органу, яка за наявності підстав, має бути доведена в суді.

Досліджені докази, а саме: договори, протоколи, акти, податкові накладні, довідки, які надані позивачем разом з адміністративним позовом, суд вважає неналежними, з наступних підстав.

З отриманої на судовий запит відповіді Управління Служби безпеки України у Вінницькій області від 19.03.2013 року № 53/6/1304нт стало відомо, що у провадженні слідчого відділу УСБ України у Вінницькій області перебувала кримінальна справа № 817 за обвинуваченням ОСОБА_4 у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 366, ч. 1 ст. 263 КК України та ОСОБА_7 у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 366, ч. 1 ст. 263 КК України.

В межах розслідування даної кримінальної справи, для з'ясування обставин діяльності ТОВ «Об'єднання «Архітектура відродження» були допитані обвинувачений ОСОБА_5, свідок ОСОБА_2, проведено почеркознавчі експертизи, призначено податкові перевірки.

З допиту обвинуваченого ОСОБА_5 встановлено, що створення ТОВ «Об'єднання Архітектура відродження» було пов'язано з бажанням його сестри - ОСОБА_2 займатись підприємницькою діяльністю у сфері будівництва. Він допомагав ОСОБА_2 зареєструвати підприємство та провадити господарську діяльність. Проте в подальшому ОСОБА_2 самоусунулась від керівництва підприємства і він продовжив провадити діяльність як фактичний його керівник. Бухгалтерську документацію вказаного підприємства він знищив, оскільки злякався можливої кримінальної відповідальності за участь у заволодінні державними коштами, що виділялись на проведення технічного обстеження для паспортизації.

З допитів ОСОБА_2 встановлено, що у квітні 2010 року до неї звернувся ОСОБА_5 та запропонував їй відкрити підприємство, яке за його словами мало б займатись будівельною діяльністю, на що вона погодилась. Обставини реєстрації ТОВ «Об'єднання Архітектура Відродження» вона не пригадує. Кілька разів до неї приїжджав ОСОБА_5 та надавав на підпис якісь документи необхідні для реєстрації підприємства.

З метою встановлення обставин, необхідних для правильного вирішення справи, судом викликалися свідки: ОСОБА_2 та ОСОБА_6 для надання показань.

Під час аналізу показань свідка ОСОБА_2, було встановлено, що допитана в судовому засіданні ОСОБА_2 давала показання, які суперечили її показам, викладеним в Протоколі допиту свідка від 15 вересня 2011 року. При цьому вона підтвердила, що підписи у вказаному протоколі належать їй.

У судовому засіданні свідок - ОСОБА_2 не володіла у достатньому обсязі інформацією щодо обставин реєстрації та фінансово-господарської діяльності товариства, її пояснення носили суперечливий характер та протирічили письмовим доказам, наявним в матеріалах адміністративної справи.

Також, вірно судом першої інстанції не було прийнято до уваги показання іншого свідка - ОСОБА_6, оскільки документи фінансово-господарської діяльності товариства ним не підписувалися, а фактичне виконання ним обов'язків заступника директора підприємства, яке займається будівельними роботами, ставиться під сумнів, оскільки з наданих в судовому засіданні показань ОСОБА_6 стало відомо, що він є зареєстрованим суб'єктом підприємницької діяльності, основною діяльністю якого є надання юридичних послуг.

Крім того, згідно з п. 44.6 ст. 44 ПК України, у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам органу державної податкової служби, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Таким чином, дії податкового органу стосовно визнання в Акті № 43/23-10/37046674 від 03 лютого 2012 року правочинів нікчемними, відповідають дійсності та є правомірними.

Не можуть бути визнані протиправними дії відповідача з підстав того, що в результаті перевірки певні факти знайшли своє місце.

Зобов'язання ж відповідача утриматись від вчинення певних дій є безпосереднім втручанням в компетенцію податкового органу, який наділений широким спектром повноважень під час здійснення податкового контролю.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Таким чином, підстав для задоволення апеляційної скарги немає, а її доводи спростовуються вище наведеним.

Зі змісту ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, обґрунтованим - ухвалене судом на підставі повного та всебічного з'ясування обставин в адміністративній справі, підтверджених доказами, дослідженими в судовому засіданні.

З урахуванням вище викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись ст.ст. 2, 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Об»єднання «Архітектура відродження» - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 20 березня 2013 року - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення, проте на неї може бути подана касаційна скарга до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення цієї ухвали у повному обсязі, тобто з 11 червня 2013 року.

Головуючий суддя:

Судді:

Головуючий суддя Костюк Л.О.

Судді: Бужак Н.П.

Троян Н.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.06.2013
Оприлюднено10.06.2013
Номер документу31709059
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16632/12/2670

Ухвала від 06.06.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Постанова від 20.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 24.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 06.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні