Постанова
від 16.04.2013 по справі 801/3162/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

16 квітня 2013 р. (12:07) Справа №801/3162/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Москаленка С.А. за участю секретаря судового засідання Залюбовської Л.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби

до Приватного підприємства «Кримелітмегасервіс»

про стягнення заборгованості у сумі 1532,00 грн.,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Приватного підприємства «Кримелітмегасервіс» про стягнення заборгованості у сумі 1532,00 грн.

Позовні вимоги вмотивовані тим, що відповідачем не сплачуються у встановлені законом строки штрафні санкції, нараховані за порушення податкового законодавства.

Позивач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, надіслав клопотання про розгляд справи за його відсутністю.

Відповідач у судове засіданні не з'явився, про місце, час та день його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає можливим розглянути справу на підставі наявних у ній доказів.

Розглянувши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є: органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби; митні органи - щодо мита, акцизного податку, податку на додану вартість, інших податків, які відповідно до податкового законодавства справляються у разі ввезення (пересилання) товарів і предметів на митну територію України або територію вільної митної зони або вивезення (пересилання) товарів і предметів з митної території України або території вільної митної зони.

Розмежування повноважень і функціональних обов'язків між контролюючими органами визначається цим Кодексом та Митним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами.

Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 08.08.2006 року проведено державну реєстрацію юридичної особи - Приватного підприємства «Кримелітмегасервіс», про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 04.01.2013.(а.с.11)

Приватне підприємство «Кримелітмегасервіс» з 14.08.2006 року перебуває на податковому обліку ДПІ у м. Сімферополі АР Крим як платник податків за №4793, що підтверджується довідкою від 14.08.2006 року №3659/29-0 (а.с.10)

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач зокрема був платником податку на додану вартість.

Пунктом 16.1 статті 16 Податкового кодексу України передбачено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з пунктом 46. 1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (пункт 49.2 статті 49 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом 49.18. статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює, зокрема календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Зі змісту п.202.1 ст.202 ПК України слідує, що звітним (податковим) періодом з податку на додану вартість за загальним правилом є один календарний місяць.

13.05.2011 року посадовими особами ДПІ в м. Сімферополі АР Крим проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової звітності.

За результатами перевірки складено акт від 13.05.2011 №6002/15-2, в якому зафіксовано порушення позивачем підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 , пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України, зокрема неподання відповідачем декларації з ПДВ за грудень 2010року.

На підставі даних акту перевірки позивачем 09.08.2011 року прийнято податкове повідомлення-рішення №0016361502 про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій (штрафу). на суму 1,00 грн. До теперішнього часу сума заборгованості не сплачена.

Посадовими особами ДПІ в м. Сімферополі АР Крим 13.05.2011 року проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість Приватного підприємства «Кримелітмегасервіс».

За результатами перевірки складено акт від 13.05.2011 року №12466/15-1, в якому зафіксовано порушення відповідачем п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» № 2181 від 21.12.2000 року (зі змінами та доповненнями)- несвоєчасно подання податкової звітності з податку на додану вартість, а саме неподання відповідачем декларації з ПДВ за березень-листопад 2010року.

На підставі акту перевірки позивачем 09.08.2011 року було прийнято податкове повідомлення-рішення №0016371202 про застосування до відповідача 1530,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (штрафу). До теперішнього часу сума заборгованості не сплачена.

Вищевказані податкові повідомлення-рішення були направлені позивачем на адресу відповідача, про що свідчить копія поштових конвертів та у встановленому порядку не оскаржувалися, а відтак є узгодженими.

Згідно з пунктом 14.1.175 статті 14 Податкового кодексу України сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання є податковим боргом.

У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (пункт 59.1 статті 59 Податкового кодексу України).

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання (пункт 59.3 статті 59 Податкового кодексу України).

Пунктом 95.2. ст.95 ПК України встановлено, що стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

На підставі зазначеного вище, позивачем на адресу позивача була направлена перша податкова вимога № 1/601 від 10.02.2009 року (складено Акт про неможливість вручення податкової вимоги від 19.03.2009 року № 1083/24-1) та друга податкова вимога №2/1287 від 21.04.2009 року (складено Акт про неможливість вручення податкової вимоги від 28.04.2009 року № 1820/24-1)

Права органів державної податкової служби на час розгляду справи передбачені ст. 20 Податкового кодексу України.

Згідно з підпунктом 20.1.28 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податного боргу або його частини.

Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення проти позову та, у порядку, передбаченому статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, не надав доказів сплати заборгованості в сумі 1532,00 грн., позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.

Вступну та резолютивну частину постанови проголошено у судовому засіданні 16.04.2013 року.

У повному обсязі відповідно до ст. 163 КАС України постанову складено 22.04.2013 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Приватного підприємства «Кримелітмегасервіс» (ідентифікаційний номер 34523355), шляхом стягнення з рахунків у банках, які обслуговують Приватне підприємство «Кримелітмегасервіс», податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 1532,00 (одна тисяча п'ятсот тридцять дві) гривень 00 копійок, в дохід державного бюджету: код платежу 3014010100 (р/р 31114029700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026).

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Москаленко С.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення16.04.2013
Оприлюднено11.06.2013
Номер документу31723996
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/3162/13-а

Постанова від 16.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

Ухвала від 28.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні