Постанова
від 02.04.2013 по справі 801/2955/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

02 квітня 2013 р. Справа №801/2955/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:

головуючого судді - Пакет Т.В.,

за участю секретаря судового засідання - Мельникової А.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «КНТ» про стягнення заборгованості.

Обставини справи: до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернулась Державна податкова інспекція у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби (далі - позивач) з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «КНТ» (далі - відповідач) про стягнення заборгованості в сумі 2380,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані ненаданням відповідачем податкових декларацій.

У судове засідання представник позивача не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, у позовній заяві просив справу розглянути у його відсутності.

У судове засідання представник відповідача не з'явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином - рекомендованою кореспонденцією, яка була направлена за адресою місцезнаходження, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, але вона повернулась з відміткою пошти «за закінченням терміну зберігання» (а.с.32), відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд, керуючись ст. ст. 122, 128 КАС України вважає можливим розглянути справу за відсутності представників позивача та відповідача.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «КНТ» є юридичною особою (код ЄДРПОУ 33086598), яка зареєстрована 30.06.2004 року виконавчим комітетом Центральної районної ради м. Сімферополя, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (а.с.11-12,13).

Відповідач перебуває на податковому обліку як платник податків у Державній податковій інспекції у м. Сімферополі АР Крим з 05.07.2004 року за № 7464-Ц, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків (а.с.10).

Судом встановлено, що 02.11.2010 року позивачем проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності повернення свідоцтва платника ПДВ, анульованого за ініціативою податкового органу.

Перевіркою встановлено порушення п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість», п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 року, а саме несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість.

За результатами перевірки складений акт № 15778/15-2/33086598 року від 02.11.2010 року (а.с.15).

У зв'язку з неможливістю ознайомлення відповідача з актом перевірки та неможливістю його підписання, позивачем складний акт № 8761/15-2 від 02.11.2010 року (а.с.16).

На підставі акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення - рішення № 0017951502/0 від 03.11.2010 року, яким до відповідача застосовані штрафні санкції в сумі 170,00 грн. (а.с.17).

У зв'язку з неможливістю вручення вказаного податкового повідомлення - рішення, позивачем складний акт № 8786/152 від 03.11.2010 року (а.с.18).

29.12.2010 року позивачем проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності з ПДВ з вересня 2009 року по вересень 2010 року.

Перевіркою встановлено порушення п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість», п.п. 4.1.4 «а» п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", а саме відповідачем не подані декларації з ПДВ з вересня 2009 року по вересень 2010 року.

За результатами перевірки складений акт № 21632/15-2-33086598 від 29.12.2010 року (а.с.20).

У зв'язку з неможливістю ознайомлення відповідача з актом перевірки та неможливістю його підписання, позивачем складний акт № 11611/15-2 від 29.12.2010 року (а.с.22).

На підставі акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення - рішення № 0022861502/0 від 29.12.2010 року, яким до відповідача застосовані штрафні санкції в сумі 2210,00 грн. (а.с.21).

У зв'язку з неможливістю вручення вказаного податкового повідомлення - рішення, позивачем складний акт № 11614/15-2 від 29.12.2010 року (а.с.19).

Доказів щодо оскарження зазначених податкових повідомлень - рішень у порядку, встановленому чинним законодавством, відповідачем суду не надано.

Перевіряючи наявність підстав для задоволення адміністративного позову, суд зазначає наступне.

До спірних правовідносин в частині порядку погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів) за 2009-2010 роки підлягають застосуванню норми Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року № 2181-III (далі - Закон № 2181).

Згідно з п. 2.1.4 ч. ст. 2 Закону № 2181 контролюючими органами є податкові органи - стосовно податків і зборів (обов'язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпунктах 2.1.1 - 2.1.3 цього пункту.

Відповідно до п. 1.1 ч. 1 ст. 1 Закону № 2181 платники податків - юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичні особи, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно з законами покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), пеню та штрафні санкції.

Згідно з п. 1.2 ч. 1 ст. 1 Закону № 2181 податкове зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Відповідно до п.п. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону № 2181 платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.

Згідно з п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону № 2181 податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.

Відповідно до п.п. 4.2.2 «а» п. 4.2 ст. 4 Закону № 2181 контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію.

У разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження (п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону № 2181).

Відповідно до п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону № 2181 у разі якщо платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

Згідно з п. 1.3 ч. 1 ст. 1 Закону № 2181 податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Відповідно до п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. Закону № 2181 у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Згідно з п.п. 6.2.2 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 податкові вимоги мають містити крім відомостей, передбачених підпунктом 6.2.3 цієї статті, посилання на підстави їх виставлення; суму податкового боргу, належного до сплати, пені та штрафних санкцій; перелік запропонованих заходів із забезпечення сплати суми податкового боргу.

Податкові вимоги також надсилаються платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суму податкових зобов'язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення.

Згідно з 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Як свідчать матеріали справи, позивачем виставлено відповідачу першу податкову вимогу № 1/1863 від 05.06.2009 року та другу податкову вимогу № 2/2269 від 23.07.2009 року (а.с.23).

У зв'язку з неможливістю вручення вказаних податкових вимог позивачем складені акт № 2647/15-2 від 23.06.2009 року та № 3199/24-1 від 31.07.2009 року (а.с.24,25).

Приймаючи до уваги набрання чинності Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755 на день розгляду справи, органи державної податкової служби є контролюючими органами (п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПК України).

Відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Матеріали справи свідчать, що станом на день розгляду справи податковий борг відповідачем не сплачений.

Приймаючи до уваги те, що сума податкового боргу у розмірі 2380,00 грн. відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена та у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надані докази сплати заборгованості, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 158, 159, 161-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «КНТ» (95021, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Севастопольська, 59, код ЄДРПОУ 33086598) заборгованість з податку на додану вартість в сумі 2380 (дві тисячі триста вісімдесят) грн. 00 коп. - код платежу 3014010100, р/р 31114029700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026, шляхом стягнення коштів з рахунку платника податків в банку: філія АБ «Південний», МФО 384652, р/р 26006301033301 (укр.грн.), відкритий 12.07.2004 р.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Т.В.Пакет

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення02.04.2013
Оприлюднено12.06.2013
Номер документу31753529
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/2955/13-а

Постанова від 02.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Пакет Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні