Постанова
від 06.06.2013 по справі 818/4065/13-а
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И           06 червня 2013 р.                                                                   Справа №818/4065/13-a Сумський окружний адміністративний суд в особі судді - Глазько С.М., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом  Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів  до  малого підприємства "Будівельник"  про стягнення заборгованості,- В С Т А Н О В И В: Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до малого підприємства "Будівельник" (далі по тексту - відповідач, МП "Будівельник") про стягнення адміністративно-господарських санкцій в розмірі 6819 грн. 55 коп. та пені в розмірі 40 грн. 80коп. Свої вимоги мотивує тим, що відповідачем не виконаний встановлений норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів. За 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, відповідач до 16.04.2013 року повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції та нараховану пеню в загальній сумі 7819 грн. 55 коп. Часткова сплата складає 1000грн. Сума боргу в розмірі 6860 грн. 35 коп. відповідачем не сплачена, тому позивач просить її стягнути в судовому порядку. Позивач в судове засідання не з"явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином /а.с.12/. Відповідач в судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлявся належним чином за останнім місцем реєстрації /а.с.13/. Про причину неявки, всупереч ч.2 ст. 40 КАС України, суд не повідомив, заперечень стосовно позовних вимог не надсилав. Відповідно до вимог ч.6 ст. 12  та  ч.1 ст. 41 Кодексу адміністративного судочинства України під час судового розгляду справи в судовому засіданні забезпечується повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, крім випадків неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи у разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження). Таким чином, фіксування судового засідання по справі не здійснюється. Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позов задовольнити, виходячи з наступного. Судом встановлено, що МП "Будівельник" зареєстроване як юридична особа та відповідно до вимог Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" перебуває на обліку за місцем реєстрації в СОВ Фонду соціального захисту інвалідів. Згідно ч.3 ст.18 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” (в редакції від 06.10.2005 року) (далі - Закон) підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відповідно до ч.1 ст.19 Закону для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб,   — у кількості одного робочого місця. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів (ч.2 ст.19 Закону). Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів (ч.9 ст.19 Закону). Частина 1 ст.20 Закону встановлює, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Згідно ч.4 ст.20 Закону адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України. З матеріалів справи вбачається, що 03.04.2013року малим підприємством "Будівельник" поданий до Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2013 рік (форма №10-ПІ), згідно якого середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу фактично за рік становить 11осіб, з них: кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, встановлених відповідно до вимог ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" - 1 особа (а.с.6). Норматив для відповідача  складає 2  робочих місця для працевлаштування інвалідів. За невиконання зазначеного нормативу, відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", відповідач повинен сплатити адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на підприємстві. Згідно копії поданого звіту, фонд оплати праці штатних працівників складає 172030грн., середньорічна заробітна плата штатного працівника складає 15639грн. Тобто сума адміністративно-господарських санкцій, виходячи із нормативу робочих місць для інвалідів, складає 7819 грн. 55 коп., яка сплачена частково в розмірі 1000 грн.  (а.с.4). За приписами ч. 2 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк. За порушення строків сплати адміністративно-господарських санкцій в кількості 30 днів до відповідача застосована пеня за період з 16.04.2013р. по 15.05.2013р. в розмірі 40 грн. 80 коп. Враховуючи, що відповідачем сума адміністративно-господарських санкцій в розмірі 6819 грн. 55 коп. та пеня у розмірі 40 грн. 80 коп., не погашені, що підтверджується дослідженими матеріалами справи (а.с.4, 6), суд приходить до висновку, що вимоги позивача щодо стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.   Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, - П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до малого підприємства "Будівельник" про стягнення заборгованості – задовольнити. Стягнути з малого підприємства "Будівельник" (42320, Сумська область, Сумський район, смт. Хотінь, вул. Лісна, 20, код ЄДРПОУ 13996403, МФО 337568, р/р 26003311504, банк - філія Сумське обласне управління ВАТ "Державний ощадний банк України") на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (м.Суми, вул.Горького, 2, код ЄДРПОУ 14004771, отримувач - УК у м. Суми, банк отримувача - ГУ ДКСУ у Сумській області, рахунок №31212230700002, МФО 837013) адміністративно-господарські санкції в розмірі 6819 грн. 55 коп. та пеню в розмірі 40 грн. 80 коп., а всього 6860 грн. 35 коп. /шість тисяч вісімсот шістдесят грн. 35 коп./. Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Суддя                                              (підпис)                      С.М. Глазько З оригіналом згідно:             Суддя                                                                                 С.М. Глазько

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.06.2013
Оприлюднено13.06.2013
Номер документу31767810
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/4065/13-а

Постанова від 06.06.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 23.05.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні