Ухвала
від 11.06.2013 по справі 1570/5603/2012
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 червня 2013 р.Справа № 1570/5603/2012

Категорія: 9 Головуючий в 1 інстанції: Токмілова Л. М.

Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду

у складі:

головуючого - Ступакової І.Г.

суддів - Милосердного М.М.

- Лук’янчук О.В.

при секретарі - Посторонка І.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Управління соціальної політики Іллічівської міської ради на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2013 року по справі за адміністративним позовом Державної фінансової інспекції в Одеській області до Управління соціальної політики Іллічівської міської ради, третя особа Управління Служби Безпеки України в Одеській області про надання дозволу на проведення позапланової ревізії, -

В С Т А Н О В И Л А :

Державна фінансова інспекція в Одеській області звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління соціальної політики Іллічівської міської ради про надання дозволу ДФІ в Одеській області на проведення позапланової виїзної ревізії Управління соціальної політики Іллічівської міської ради з проведення зустрічної звірки ТОВ «Іллічівськавтотранс» з терміном проведення 15 робочих днів, з дати набрання законної сили рішення суду, з підстав та законності виділення ТОВ «Іллічівськавтотранс» грошових коштів у якості компенсації витрат, пов'язаних із перевезенням пільгових категорій населення.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2013 року адміністративний позов Державної фінансової інспекції в Одеській області задоволений. Надано дозвіл Державній фінансовій інспекції в Одеській області на проведення позапланової виїзної ревізії Управління соціальної політики Іллічівської міської ради (Одеська область, м.Іллічівськ, вул. Хантадзе, 8-а, код ЄДРПОУ 03194743) за період з 01.01.2010 року по 31.12.2011 року з проведенням зустрічної звірки ТОВ «Іллічівськавтотранс» (Одеська область, м.Іллічівськ, вул. Перемоги, 11, код ЄДРПОУ 34169601) з терміном проведення 15 робочих днів.

В апеляційній скарзі Управління соціальної політики Іллічівської міської ради ставиться питання про скасування судового рішення в зв'язку з тим, що воно постановлено з порушенням норм матеріального та процесуального права.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги Управління соціальної політики Іллічівської міської ради, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що Управлінням СБУ в Одеській області 03.09.12 року за № 65/30/1379 направлено лист до ДФІ в Одеській області, в якому зазначено, що: «Управлінням СБУ в Одеській області здійснюється перевірка законності та підстав виділення посадовими особами Управління соціальної політики Іллічівської міської ради ТОВ «Іллічівськавтотранс» грошових коштів в якості компетенції витрат, пов'язаних із перевезенням пільгових категорій населення. 04.01.2010 року між Управлінням соціальної політики Іллічівської міської ради та TOB „Іллічівськавтотранс" укладено договір №60 про розрахунки за надані послуги по перевезенню пільгових категорій пасажирів автобусним маршрутом загального користування № 60 (м. Одеса - м.Іллічівськ) на 2010 рік. 31.05.2010 року закінчився термін дії договору на обслуговування автобусного маршруту загального користування № 60 (м. Одеса - м. Іллічівськ), укладеного між Управлінням морегосподарського комплексу, транспорту та зв'язку Одеської обласної державної адміністрації та TOB „Іллічівськавтотранс". З 01.06.2010 року TOB „Іллічівськавтотранс", згідно умов вищевказаного договору, втратило право на виплату з державного бюджету компенсацій за перевезення пільгових категорій пасажирів зазначеним автобусним маршрутом. Керівництво TOB „Іллічівськавтотранс", підписувало і погоджувало в центрі „Економінформ" та Управлінні морегосподарського комплексу, транспорту та зв'язку Одеської обласної державної адміністрації розрахунки компенсацій пільгових перевезень, які в подальшому надавались до Управління соціальної політики Іллічівської міської ради та були використані як підстава для виплат TOB „Іллічівськавтотранс" коштів з бюджету. Таким чином, за період з 01.06.2010 року по 31.12.2010 року TOB „Іллічівськавтотранс" з державного бюджету безпідставно перераховано 116820,0 гривень. Крім того, керівництво TOB „Іллічівськавтотранс" безпідставно подало до Управління соціальної політики Іллічівської міської ради пакет документів, серед яких був і договір на обслуговування автобусного маршруту загального користування № 60 (м. Одеса - м. Іллічівськ), термін дії якого закінчився, та уклало з Управлінням соціальної політики Іллічівської міської ради договір № 02 від 04.01.2011 року про розрахунки за надані послуги по перевезенню пільгових категорій пасажирів автобусним маршрутом загального користування № 60 (м. Одеса - м. Іллічівськ) на 2011 рік. На підставі вказаного договору в 2011 році TOB „Іллічівськавтотранс" з державного бюджету безпідставно було перераховано 179680,0 гривень.»

Управління СБУ в Одеській області з урахуванням викладеного, керуючись п. 2.3. спільного наказу № 346/1025/685/53 від 19.10.2006 року «Про затвердження порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України», п. 29 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого Постановою КМУ № 550 від 20.04.2006 року, звернулось до Держфінінспекції в Одеській області щодо проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Управління соціальної політики Іллічівської міської ради.

Задовольняючи адміністративний позов суд першої інстанції прийшов до наступних висновків, з якими повністю погоджується колегія суддів.

Пунктом 3 Положення про Державну фінансову інспекцію, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 499/2011, основними завданнями Держфінінспекції України є реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю, а також внесення пропозицій щодо її формування.

Частиною 1 п.4 вищезазначеного Положення передбачено, що Держфінінспекція України відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний фінансовий контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують(отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється)державне чи

комунальне майно (далі - підконтрольні установи),за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів; дотриманням законодавства про державні закупівлі; діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.

Порядок проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами затверджено Постановою Кабінету Міністрів України 20 квітня 2006 року № 550. Вказаним Порядком визначено процедуру проведення інспектування в міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), а на підставі рішення суду - в інших суб'єктів господарювання. Інспектування полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності об'єкта контролю і проводиться у формі ревізії, яка повинна забезпечувати виявлення фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб.

За зверненням правоохоронного органу контролюючі органи в межах своєї компетенції проводять планові та позапланові виїзні ревізії за місцезнаходженням об'єкта контролю (п. 27 Порядку № 550).

Планові та позапланові виїзні ревізії проводяться органами Державної фінансової інспекції відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні та цього Порядку.

Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і

сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Рішення про вилучення оригіналів фінансово-господарських та бухгалтерських документів, арешт коштів на рахунках в установах банків, інших фінансово-кредитних установах можуть прийматися лише судом.

Пунктом 9 Положення № 550 встановлені наступні строки для проведення ревізії: для планової - 30 робочих днів, для позапланової - 15 робочих днів. При цьому, строк проведення ревізії в межах визначеної Законом тривалості продовжується за рішенням керівника органу служби, а понад визначену Законом тривалість - за рішенням суду на строк, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 - для позапланової виїзної ревізії.

Таким чином, за наявності підстав у позивача для проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Управління соціальної політики Іллічівської міської ради (звернення Управління СБУ в Одеській області), колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про задоволення адміністративного позову шляхом, зазначеним позивачем.

В свою чергу, доводи апеляційної скарги колегія суддів до уваги не приймає, оскільки вони не містять обґрунтованих доводів щодо відсутності повноважень та підстав у позивача на проведення позапланової виїзної ревізії відповідача для перевірки підстав та законності виділення ТОВ «Іллічівськавтотранс» грошових коштів у якості компенсації витрат, пов'язаних із перевезенням пільгових категорій населення.

Виходячи з викладеного, висновок суду першої інстанції про задоволення позову є законним та обґрунтованим.

Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 195, 196; п.1 ч.1 ст. 198; ст. 200; п.1 ч.1 ст. 205; ст. 206; ч.5 ст. 254 КАС України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Управління соціальної політики Іллічівської міської ради залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2013 року залишити без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає чинності негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Головуючий:

Судді:

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2013
Оприлюднено13.06.2013
Номер документу31787069
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/5603/2012

Ухвала від 13.03.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 31.10.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 11.06.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 13.03.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 31.10.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Постанова від 11.02.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

Ухвала від 29.01.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 21.09.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні