Рішення
від 06.06.2013 по справі 320/3970/13-ц
МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дата документу 06.06.2013

Справа № 320\3970\13-ц

З А О Ч Н Е Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 червня 2013 року м. Мелітополь

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області у складі:

головуючого - судді Колодіної Л.В.,

при секретарі - Арифовій Л.А.,

за участю прокурора - Лисенко І.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Мелітополі цивільну справу за позовною заявою

Мелітопольського міжрайонного прокурора в інтересах Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області

до

ОСОБА_1,

ОСОБА_2

Про скасування державних актів на право приватної власності на земельну ділянку та зобов'язання повернення земельної ділянки,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом до відповідачів про скасування державних актів на право приватної власності на земельну ділянку та зобов'язання повернення земельної ділянки.

Позов обґрунтований тим, що перевіркою, проведеною Мелітопольською міжрайонною прокуратурою щодо законності проведення безоплатної приватизації земельних ділянок Семенівської сільської ради встановлено, що 11 лютого 2009 року за № 010927200049 зареєстрований державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯГ № 355340, власник земельної ділянки кадастровий номер 2323084000:08:003:0066 - ОСОБА_1, площа земельної ділянки - 0,2017 га у АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування жилого будинку.

Зазначений державний акт на право власності на землю виданий на підставі рішень сесії Семенівської сільської ради № 17 від 18.12.2008 року «Про заміну категорії земель», згідно з яким категорія земель у АДРЕСА_1, площею 0,2017 га змінена з земель сільськогосподарського призначення на землі забудови; № 18 від 18.12.2008 року «Про затвердження матеріалів вибору та надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», відповідно до якого затверджено матеріали вибору земельної ділянки та надано дозвіл ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1; № 14 від 20.01.2009 «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», відповідно до якого затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлових будинків у власність на території с. Рівне ОСОБА_1 по АДРЕСА_1.

Позивач вказує, що всі вище зазначені рішення сесії Семенівської сільської ради підписані та завірені печаткою Семенівської сільської ради та видані колишнім сільським головою Лєпкіним М.О.

Позивач зазначає, що встановлено, що фактично депутатами Семенівської сільської ради питання щодо надання дозволів на розробку проекту землеустрою щодо відведення ОСОБА_1 земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку щодо зміни цільового призначення цієї земельної ділянки, а також про затвердження зазначеного проекту на засіданнях сесій сільської ради не розглядались, відповідні проекти рішень сільради на голосування не виносились, рішення не приймались.

Позивач вважає, що рішення сесії Семенівської сільської ради № 17 від 18.12.2008 року «Про заміну категорії земель», № 18 від 18.12.2008 року «Про затвердження матеріалів вибору та надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», № 14 від 20.01.2009 року «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок» фактично виготовлені без дійсного розгляду та вирішення депутатами зазначених питань по суті.

За вказаним фактом Мелітопольською міжрайонною прокуратурою відносно колишнього Семенівського сільського голови Лєпкіна М.О. порушено кримінальну справу за ознаками злочинів, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 366 КК України.

Мелітопольським міськрайонним судом по вказаній кримінальній справі 21 листопада 2012 року постановлено обвинувальний вирок, який 07 грудня 2012 року набрав законної сили.

Позивач вказує, що у вироку суду визначено, що на підставі завідомо підробних рішень сесії Семенівської сільської ради із власності територіальної громади сіл Семенівка, Рівне, Тамбовка, Обільне незаконно, безоплатно вибула земельна ділянка площею 0,2017 га.

Позивач зазначає, що зазначена земельна ділянка була відчужена за договором купівлі-продажу від 25 лютого 2009 року ОСОБА_2

Перевірками, проведеними Державною інспекцією сільського господарства у Запорізькій області та Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Запорізькій області встановлено, що на цей час будівельні роботи на вказаній земельній ділянці не проводяться, ділянка вільна від забудови та не використовується.

Позивач вважає, що протиправне відчуження земельної ділянки порушує інтереси територіальної громади сіл Семеніка, Обільне, Рівне та Тамбовка в особі Семенівської сільської ради щодо ефективного користування і розпорядження на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, для забезпечення функцій та повноважень місцевого самоврядування, визначених Конституцією України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Тому позивач просить суд визнати недійсним державний акт серії ЯГ № 355340, виданий на ім'я ОСОБА_1 на право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею - 0, 2017 га, розташовану у с. Рівне Мелітопольського району Запорізької області, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку; визнати недійсним договір ВМС від 25.02.2009 року № 163414 купівлі-продажу земельної ділянки, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею - 0, 2017 га, розташовану у с. Рівне Мелітопольського району Запорізької області, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, укладений між ОСОБА_1 та ОСОБА_2; визнати недійсним державний акт ЯГ № 355349 від 03.04.2009 року, виданий на ім'я ОСОБА_2 на право власності на земельну ділянку кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею 0,2017 га у АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку; скасувати державну реєстрацію права власності ОСОБА_2 на право власності на земельну ділянку кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею 0,2017 га у АДРЕСА_1; зобов'язати ОСОБА_2 повернути за належністю по акту прийому-передачі Семенівській сільській раді земельну ділянку кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею 0,2017 га, вартістю 45 632 грн. 60 коп., розташовану у АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, в стані, придатному для її подальшого використання.

20 травня 2013 року від позивача надійшов уточнений позов, в якому він просить суд визнати недійсним державний акт серії ЯГ № 355340, виданий на ім'я ОСОБА_1, на право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею - 0,2017 га, розташовану у с. Рівне Мелітопольського району Запорізької області, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку; визнати недійсним державний акт ЯГ № 355349 від 03.04.2009 року, виданий на ім'я ОСОБА_2, на право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею 0,2017 га, розташовану у АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку; скасувати державну реєстрацію права власності ОСОБА_2 на право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею 0,2017 га, розташовану у АДРЕСА_1; витребувати з чужого незаконного володіння ОСОБА_2 земельну ділянку, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею 0,2017 га, вартістю 45 632 грн. 60 коп., розташовану у АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, в стані, придатному для її подальшого використання; зобов'язати ОСОБА_2 повернути за належністю по акту прийому-передачі Семенівській сільській раді земельну ділянку, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, площею 0,2017 га, вартістю 45 632 грн. 60 коп., розташовану у АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, в стані, придатному для її подальшого використання.

В судове засідання з'явився прокурор.

В матеріалах справи є заява голови Семенівської сільської ради - Єрмоленка А.В. з проханням слухати справу у їх відсутність, просить суд задовольнити позов.

Відповідачі в судове засідання не з'явилися, не повідомивши суд про причини неявки. Про час та місце слухання справи були повідомлені належним чином.

В судовому засіданні прокурор не заперечував проти винесення заочного рішення.

Зі згоди позивача суд ухвалює рішення при заочному розгляді справи, що відповідає положенням ст.ст. 224-227 ЦПК України.

В судовому засіданні прокурор підтримав заявлені вимоги в повному обсязі, просить суд задовольнити позов.

Суд, заслухавши думку прокурора, вивчивши та дослідивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню в повному обсязі, з наступних підстав.

Відповідно до вимог ст. 10 ЦПК України цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають рівні права щодо подання доказів, їх дослідження та доведення перед судом їх переконливості. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі.

Стаття 60 ЦПК України передбачає, що кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених статтею 61 ЦПК України. Докази подаються сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі. Доказуванню підлягають обставини, які мають значення для ухвалення рішення у справі і щодо яких у сторін та інших осіб, які беруть участь у справі, виникає спір. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 Конституції України земля є об'єктом права власності Українського народу, від імені якого це право здійснюють органи державної влади і органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією, іншими законодавчими актами України.

Статтею 2 Земельного Кодексу України передбачено, що земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб'єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель.

Судом встановлено, що на підставі Рішення Семенівської сільської ради № 14 від 20 січня 2009 року ОСОБА_1 11 лютого 2009 року був виданий Державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯГ № 355340, площею 0,2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, розташовану по АДРЕСА_1, цільове призначення земельної ділянки - для будівництва і обслуговування житлового будинку. Державний акт підписаний головою Семенівської сільської ради Лєпкіним М.О. /а.с. 12/

25 лютого 2009 року між ОСОБА_1 та ОСОБА_2 був укладений Договір купівлі-продажу земельної ділянки (р.№ 714), згідно якого ОСОБА_1 продав ОСОБА_2 земельну ділянку, площею 0,2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, розташовану по АДРЕСА_1, цільове призначення земельної ділянки - для будівництва і обслуговування житлового будинку. \а.с 16\

На підставі Договору купівлі-продажу земельної ділянки ВМС № 163414 від 25.02.2009 року, реєстровий № 714 ОСОБА_2 03 квітня 2009 року був виданий Державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯГ № 355349, площею 0,2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, розташовану по АДРЕСА_1, цільове призначення земельної ділянки - для будівництва і обслуговування житлового будинку. Державний акт підписаний головою Семенівської сільської ради Лєпкіним М.О. /а.с. 13/

21 листопада 2012 року Мелітопольським міськрайонним судом Запорізької області відносно колишнього голови Семенівської сільської ради Лєпкіна М.О. був винесений обвинувальний вирок, згідно якого він був визнаний винним у скоєнні злочину, передбаченому ст.ст. 364 ч. 2, 366 ч. 6 КК України. Вирок набрав законної чинності 07 грудня 2012 року. \а.с. 4-7\

Вказаним вироком встановлено, що на підставі завідомо підроблених рішень сесії Семенівської сільської ради із власності територіальної громади сіл Семенівка, Рівне, Тамбовка, Обільне незаконно, безоплатно вибула земельна ділянка площею 0,2017 га.

Відповідно до п. 4 ст. 61 ЦПК України вирок у кримінальній справі, що набрав законної сили, або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення обов'язкові для суду, що розглядає справу про цивільно-правові наслідки дій особи, стосовно якої ухвалено вирок або постанову суду, з питань, чи мали місце ці дії та чи вчинені вони цією особою.

Згідно акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства Державної інспекції сільського господарства в Запорізькій області від 18 березня 2013 року, на земельній ділянці по АДРЕСА_1 Мелітопольського району ознак виконання підготовчих та будівельних робіт не виявлено, земельна ділянка вільна від забудови. \а.с. 14, 15\

Нормативна грошова оцінка вказаної земельної ділянки з урахуванням індексу інфляції на 2012 рік складає 45 632 грн. 60 коп. \а.с 9\

Статтею 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що сільські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування.

Відповідно до п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Статтями 10, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що сільські ради як органи місцевого самоврядування представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтерсах функції і повноваження місцевого самоврядування. Однією з основних функцій держави, що віднесені до ведення сільських рад є регулювання земельних відносин.

Згідно зі ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських рад у галузі земельних відносин на території сіл віднесено розпорядження землями територіальної громади та передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян.

Згідно зі ст. 83 Земельного кодексу України землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, є комунальною власністю.

Відповідно до ст. 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії, зміна цільового призначення земель здійснюється на підставі рішень органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що питання регулювання земельних відносин можуть вирішуватися відповідно до закону виключно на пленарних засіданнях сільської ради.

Згідно зі ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський голова має право здійснювати повноваження місцевого самоврядування, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради; при здійсненні наданих йому повноважень сільський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним перед відповідною радою; несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

Відповідно до ч. 2 ст. 373 ЦК України право власності на землю (земельну ділянку) набувається і здійснюється відповідно до закону.

Згідно з п.п. „а","б" ч.1 ст. 81 Земельного кодексу України громадяни України набувають право власності на земельні ділянки на підставі придбання за договором купівлі-продажу, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами, безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Частиною 1 ст. 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та державних органів приватизації щодо земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.

Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України, у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, право власності та право постійного користування на земельну ділянку виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, та його державної реєстрації.

Згідно зі ст. 126 Земельного кодексу України, у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами.

Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, у тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою.

Реалізуючи відповідні повноваження, державні органи або органи місцевого самоврядування вступають з юридичними та фізичними особами у цивільні та господарські правовідносини. Отже, у таких відносинах держава або територіальні громади є рівними учасниками земельних відносин з іншими юридичними та фізичними особами.

Відповідно до статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Прийняті рішення виражають волевиявлення територіальної громади.

У силу ч.ч. 1, 2 ст.78 Земельного кодексу України, право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них.

Судом встановлено, що право власності Семенівської сільської ради порушено, із її володіння вибула земельна ділянка площею 0,2017 га поза її волею.

Крім того, встановлено, що зазначена вище земельна ділянка була відчужена за договором купівлі-продажу ОСОБА_2, якому і належить у теперішній час.

Перевірками, проведеними Державною інспекцією сільського господарства у Запорізькій області та Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Запорізькій області встановлено, що на цей час будівельні роботи на вказаній земельній ділянці не проводяться, ділянка вільна від забудови та не використовується.

Відповідно до ст. 317 ЦК України, власнику належать права володіння, користування і розпорядження майном.

Статтею 391 ЦК України визначено, що власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпорядження своїм майном.

Згідно зі ст. 387 ЦК України власник має право витребувати своє майно від особи, яка незаконно, без відповідної правової підстави заволоділа ним.

Відповідно до ч. 1 ст. 388 ЦК України якщо майно за відплатним договором придбане в особи, яка не мала права його відчужувати, про що набувач не знав і не міг знати (добросовісний набувач), власник має право витребувати це майно у набувача якщо майно вибуло з володіння власника не з його волі.

Отже, факт незаконності набуття ОСОБА_1 права власності на земельну ділянку свідчить про вибуття земельної ділянки із власності територіальної громади поза волею власника та виключає саму можливість відчуження права власності на цю землю іншій особі на законних підставах.

У зв'язку з тим, що земельна ділянка незаконно вибула з власності територіальної громади, спірна земельна ділянка первинному власнику в установленому законом порядку не надавалась, необхідним є витребування її з незаконного володіння відповідача ОСОБА_2 та зобов'язання відповідача повернути земельну ділянку за належністю Семенівській сільській раді у стані, придатному для подальшого використання.

Тому суд вважає, що заявлені вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-VІ, від сплати судового збору звільняються органи прокуратури - при здійсненні представництва інтересів громадян або держави в суді.

Згідно до ч. 3 ст. 88 ЦПК України якщо позивача, на користь якого ухвалено рішення, звільнено від сплати судового збору, він стягується з відповідача в дохід держави пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимог.

Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору при подачі позову і позовні вимоги позивача задоволено в повному обсязі, тому суд вважає необхідним стягнути солідарно з відповідачів на користь держави також судовий збір в сумі 229 грн. 40 коп.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 13, 14, 121 Конституції України, ст.ст. 10, 26, 42, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 2, 12, 20, 78, 81, 83, 116, 125, 126, п. 12 Перехідних положень ЗК України, ст.ст. 317, 373, 387, 391 ЦК України, ст. 5 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-VІ, ст.ст. 10, 60, 88, 179, 197, 212-215, 218, 223, 224-227 ЦПК України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Мелітопольського міжрайонного прокурора в інтересах Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області до ОСОБА_1, ОСОБА_2 про скасування державних актів на право приватної власності на земельну ділянку та зобов'язання повернення земельної ділянки - задовольнити в повному обсязі:

Визнати недійсним державний акт серії ЯГ № 355340 від 11 лютого 2009 року, виданий на ім'я ОСОБА_1 на право власності на земельну ділянку, площею - 0, 2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, розташовану по АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку.

Визнати недійсним державний акт ЯГ № 355349 від 03 квітня 2009 року, виданий на ім'я ОСОБА_2 на право власності на земельну ділянку, площею 0,2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, розташовану по АДРЕСА_1, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку.

Скасувати державну реєстрацію права власності ОСОБА_2 на право власності на земельну ділянку, площею 0,2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, розташовану по АДРЕСА_1 Мелітопольського району Запорізької області, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку.

Витребувати з чужого незаконного володіння ОСОБА_2, ідентифікаційний номер - НОМЕР_1, земельну ділянку, площею 0,2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, вартістю 45 632 грн. 60 коп., розташовану по АДРЕСА_1 Мелітопольського району Запорізької області, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, в стані, придатному для її подальшого використання.

Зобов'язати ОСОБА_2 повернути за належністю по акту прийому-передачі Семенівській сільській раді Мелітопольського району Запорізької області земельну ділянку, площею 0,2017 га, кадастровий номер 2323084000:08:003:0066, вартістю 45 632 грн. 60 коп., розташовану по АДРЕСА_1 Мелітопольського району Запорізької області, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, в стані, придатному для її подальшого використання.

Стягнути солідарно зі ОСОБА_1, ідентифікаційний номер - НОМЕР_2, та ОСОБА_2, , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1, судовий збір на користь держави в розмірі 229 гривень 40 копійок (отримувач - державний бюджет м. Мелітополя та Мелітопольського району, Код отримувача 37968956, р\р 31215206700013, Код ЄДРПОУ суду 36969096, МФО 813015, код виду платежу: 22030001, п. 1.1 ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про судовий збір»).

Заочне рішення може бути переглянуте Мелітопольським міськрайонним судом за письмовою заявою відповідача. Заява про перегляд заочного рішення може бути подана протягом десяти днів з дня отримання його копії.

На рішення може бути подана апеляційна скарга позивачем до апеляційного суду Запорізької області через Мелітопольський міськрайонний суд протягом 10 днів з дня проголошення рішення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні в судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом 10 днів з дня отримання копії цього рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Суддя: Л.В. Колодіна

СудМелітопольський міськрайонний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення06.06.2013
Оприлюднено14.06.2013
Номер документу31813074
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —320/3970/13-ц

Ухвала від 21.09.2015

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Колодіна Л. В.

Рішення від 06.06.2013

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Колодіна Л. В.

Ухвала від 23.05.2013

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Колодіна Л. В.

Ухвала від 15.04.2013

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Колодіна Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні