Постанова
від 11.06.2013 по справі 821/1722/13-а
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"11" червня 2013 р. Справа № 821/1722/13-а

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Пекного А.С.,

при секретарі: Осташевському Е.Є.,

за участю:

позивача ОСОБА_1 та його представника ОСОБА_2,

представника відповідача Лясковця Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Каланчацького районного управління юстиції Херсонської області, третя особа: Каланчацька районна громадська організація мисливців "Червоний чабан" про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до суду із позовом до Каланчацького районного управління юстиції Херсонської області (далі - відповідач, Каланчацьке РУЮ), в якому просить:

визнати протиправними дії Каланчацького РУЮ щодо прийняття наказу №1-3/18 від 05 квітня 2013 року «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан» та щодо подання для публікації у Каланчацькій районній газеті «Слава праці» №15 від 19.04.2013р. оголошення про реєстрацію зміни керівного органу Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан» та оголошення її керівником ОСОБА_4;

скасувати наказ Каланчацького РУЮ №1-3/18 від 05 квітня 2013 року «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан»;

зобов'язати відповідача негайно внести до Реєстру громадських об'єднань відомості про скасування зазначеного наказу та допустити в цій частині негайне виконання постанови суду.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач з початку заснування Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан» (далі - третя особа, КРГОМ «Червоний Чабан») є головою правління, керівником громадської організації.

16.4.2013р. позивачу стало відомо, що відповідачем прийнято рішення «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан», відповідно до якого керівником КРГОМ «Червоний Чабан» є гр. ОСОБА_4 Також позивач дізнався про те, що таке рішення прийнято на підставі протоколу загальних зборів громадської організації від 09.02.2013р.

Як вказує позивач, 09.02.2013р. дійсними членами КРГОМ «Червоний Чабан» не проводились загальні збори членів громадської організації, в тому числі і щодо зміни у складі її керівних органів.

Відтак він вважає, що відповідачем порушено процедуру державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання як юридичну особу, яка встановлена Законом України «Про громадські об'єднання» та Порядку підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 08.07.2011р №1828/5, оскільки ним не надано правової оцінки порядку скликання та проведення загальних зборів, їх правомочності, відповідності прийнятих на зборах рішень вимогам Конституції, законів України та Статуту КРГОМ «Червоний Чабан».

Наведене, на його думку, свідчить про незаконність прийнятого відповідачем наказу «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан» та наявність підстав для його скасування.

Також позивач вказує на те, що відповідачем безпідставно вчинено дії з публікації у Каланчацькій районній газеті «Слава праці» №15 від 19.04.2013р. оголошення про реєстрацію зміни керівного органу КРГОМ «Червоний Чабан» та оголошення її керівником ОСОБА_4, які він з посиланням на ст. 19 Конституції України та відсутність у Законі України «Про громадські об'єднання» та Порядку підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 08.07.2011р №1828/5 застережень щодо наявності у органів Реєстраційної служби відповідних повноважень, вважає незаконними.

В судовому засіданні позивач та його представник підтримали позовні вимоги та наполягали на їх задоволенні.

Представник позивача також пояснив, що поза увагою відповідача залишились обставини щодо невідповідності Статуту КРГОМ «Червоний Чабан» порядку скликання загальних зборів громадської організації, оскільки вони скликані особами, які на той час були виключені з числа членів КРГОМ «Червоний Чабан»; крім того, подане для реєстрації рішення загальних зборів всупереч вимог ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання» не скріплене печаткою громадської організації.

Відповідач в силу положень Закону України «Про громадські об'єднання» та Порядку підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 08.07.2011р №1828/5 повинен був перевірити на відповідність Конституції, іншим актам законодавства, статуту (положенню) громадського формування змісту внесених змін щодо складу керівних органів громадської організації, проте належним чином цього не зробив, що призвело до прийняття незаконного рішення.

Представник відповідача позов не визнав та просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на те, що оскаржене рішення прийнято на підставі, в межах повноважень та у спосіб, які визначені Конституцією та законами України.

Третя особа явку свого представника у судове засідання не забезпечила, будучі належним чином повідомленою про дату, час і місце судового розгляду справи.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, оцінивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що КРГОМ «Червоний Чабан» зареєстроване як об'єднання громадян на підставі наказу Каланчацького РУЮ №01-08/7 від 22.01.2008р. та видано Свідоцтво про реєстрацію об'єднання громадян від 24.01.2008р. № 23. Як юридична особа КРГОМ «Червоний Чабан» зареєстрована 06.02.2008р., ідентифікаційний код - 35505745.

На час заснування КРГОМ «Червоний Чабан» її членами були 12 осіб, в тому числі і позивач ОСОБА_1, якого відповідно до протоколу загальних зборів №1 від 21.01.2008р. обрано керівником - головою правління громадської організації.

КРГОМ «Червоний Чабан» діє на підставі Статуту, затвердженому на загальних зборах організації (протокол загальних зборів №1 від 21.01.2008р.).

Протоколом без номеру засідання Правління КРГОМ «Червоний Чабан» від 28.01.2013р. у складі членів Правління ОСОБА_5, ОСОБА_6 призначені чергові збори (конференцію) КРГОМ «Червоний Чабан» на 09.02.2013р.

Протоколом без номеру загальних зборів (конференції) КРГОМ «Червоний Чабан» від 09.02.2013р. вирішено оцінити роботу голови правління ОСОБА_1 незадовільною та переобрано головою правління громадської організації ОСОБА_4

В подальшому 29.03.2013р. ОСОБА_4 подано до Каланчацького РУЮ заяву про внесення змін до відомостей про склад керівних органів КРГОМ «Червоний Чабан» відповідно до протоколу загальних зборів від 09.02.2013р., до якої були додані заповнена реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; примірник оригіналу рішення вищого органу управління громадського об'єднання про зміну керівника - протокол загальних зборів від 09.02.2013р.; протокол засідання Правління КРГОМ «Червоний Чабан» від 28.01.2013р. про скликання загальних зборів; завірені підписи осіб, яки приймали участь у зборах; відомості про керівні органи громадської організації; письмова згода ОСОБА_4 на обрання головою правління громадської організації; протокол засідання правління КРГОМ «Червоний Чабан» від 09.02.2013р. щодо підтвердження правомочності прийнятих загальними зборами рішень; протокол засідання правління від 09.02.2013р. про надання ОСОБА_4 повноважень представляти інтереси КРГОМ «Червоний Чабан» як його керівнику.

За наслідками розгляду вказаної заяви та доданих до неї документів, а також на підставі правового висновку від 05.04.2013р. відповідачем прийнято оскаржений наказ №1-3/18 від 05 квітня 2013 року «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан» та внесено до Реєстру громадських об'єднань відомості про обрання керівником КРГОМ «Червоний Чабан» ОСОБА_4

Оцінюючи правомірність оскарженого наказу, суд виходить з наступного.

Згідно із ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання», внесення змін до відомостей про громадське об'єднання як юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, здійснюється у порядку, передбаченому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Громадське об'єднання повідомляє уповноважений орган з питань реєстрації, в якому знаходиться реєстраційна справа громадського об'єднання (далі - реєстраційна справа) або повідомлення про утворення громадського об'єднання, про зміни до статуту громадського об'єднання, зміни у складі керівних органів громадського об'єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження громадського об'єднання.

Зареєстроване громадське об'єднання вносить зміни до статуту громадського об'єднання, до складу керівних органів, місцезнаходження громадського об'єднання в порядку, визначеному статутом цього об'єднання, з урахуванням норм цього Закону.

Зареєстроване громадське об'єднання для внесення змін до відомостей про склад керівних органів подає (надсилає) такі документи:

1) заяву довільної форми;

2) заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

3) засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення вищого органу управління громадського об'єднання про зміну зазначених осіб, прийнятого в порядку, визначеному статутом громадського об'єднання, та оформленого з дотриманням пунктів 1, 2, 6, 8 частини другої статті 9 цього Закону, та/або примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення;

4) засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) протоколу засідання керівного органу громадського об'єднання, на якому відповідно до статуту було скликано засідання вищого органу управління, якщо зміни прийняті вищим органом управління;

5) відомості про керівні органи.

Документи, зазначені в пунктах 1, 2 і 5 цієї частини, підписує керівник громадського об'єднання.

Відповідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно п. 5. Порядку підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 08 липня 2011 року № 1828/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 липня 2011 року за № 855/19593 (далі Порядок), реєстрація (погодження або взяття до відома) змін до статутних документів, взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів, державна реєстрація змін до положень, регламентів, списків третейських суддів постійно діючих третейських судів полягає у перевірці відповідності змісту внесених змін Конституції, іншим актам законодавства, статуту (положенню) громадського формування, а також відповідності процедури прийняття (ухвалення) змін статуту (положенню) громадського формування, прийнятті рішення про реєстрацію (погодження або взяття до відома) змін до статутних документів, про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів, про державну реєстрацію змін до положень, регламентів, списків третейських суддів постійно діючих третейських судів, занесенні відомостей до відповідного реєстру, видачі свідоцтва (у разі потреби) або довідки.

Пунктом 8 вказаного Порядку передбачено, що Укрдержреєстр та структурні підрозділи територіальних органів Мін'юсту, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру (далі - легалізуючий орган), зобов'язані у строк, визначений законами України та іншими актами законодавства України, прийняти одне з таких рішень, зокрема, про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів громадського формування; про відмову у взятті до відома інформації про зміни у складі керівних органів громадського формування;

Відповідно до п. 9 зазначеного Порядку рішення, зазначені у пункті 8 цього Порядку, приймаються залежно від результатів правової експертизи в межах установленого строку виключно на підставах, встановлених законами, а також прийнятими на їх виконання актами Кабінету Міністрів України та наказами Мін'юсту України, а в разі реєстрації (погодження або взяття до відома) змін до статутних документів, взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів - також на підставі статуту (положення) відповідного громадського формування. Такі рішення оформляються наказами, до яких додається правовий висновок щодо відповідності законодавству України установчих документів, поданих на легалізацію (реєстрацію) (додатки 1, 2), щодо відповідності законодавству України повідомлення організації професійної спілки про належність до певної профспілки (додаток 3), щодо відповідності законодавству України та статуту (положенню) громадського формування змін до статутних документів (додатки 4, 5), щодо відповідності законодавству України та статутному документу громадського формування інформації про зміни у складі керівних органів (додатки 6, 7), щодо відповідності законодавству України та статуту (положенню) громадського формування документів, поданих для видачі дублікатів свідоцтва про реєстрацію (легалізацію) та/або статуту (положення) (додатки 8, 9), щодо відповідності законодавству України та статутному документу громадського формування документів, поданих для скасування запису про легалізацію (реєстрацію) (додатки 10, 11), щодо відповідності законодавству України та статуту (положенню) громадського формування документів, поданих для реєстрації символіки (додаток 12), щодо відповідності законодавству України та статутному документу громадського формування документів, поданих для державної реєстрації змін до положення, регламенту, списку третейських суддів постійно діючого третейського суду (додатки 13, 14).

Правовий висновок є невід'ємною частиною наказу. У разі прийняття кількох рішень щодо одного громадського формування такі рішення можуть оформлюватись одним наказом та правовим висновком.

Аналізуючи наведені правові норми, суд вважає, що відповідач при прийнятті оскарженого наказу був зобов'язаний перевірити дотримання процедури прийняття черговими зборами КРГОМ «Червоний Чабан» рішення про зміни у складі керівних органів громадської організації та їх відповідність вимогам Конституції, законів України та Статуту КРГОМ «Червоний Чабан».

Як видно з матеріалів справи, відповідно до п.п. 5.2, 5.3, 5.5, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 Статуту КРГОМ «Червоний Чабан» (далі - Організація), вищим органом Організації є загальні збори членів Організації, які скликаються по мірі необхідності, але не менше одного разу на рік.

Позачергові збори можуть бути скликані на вимогу 10% членів організації.

Збори вважаються правомочними, якщо у них беруть участь не менше 2/3 членів організації.

Для проведення повсякденної роботи в організації, на зборах обирається Правління, яке, зокрема, скликає загальні збори і є виконавчим органом.

Вищим органом управління організації є загальні збори (конференція) членів організації, до повноважень яких віднесено обрання голови правління організації і оцінювання його роботи, обрання персонального складу правління.

Як видно з матеріалів справи, рішення про зміну керівника КРГОМ «Червоний Чабан» прийнято 09.02.2013р. на зборах членів громадської організації, скликаних 28.01.2013р. членами Правління ОСОБА_5 та ОСОБА_6

При цьому позивачем надано оригінал протоколу загальних зборів КРГОМ «Червоний Чабан» від 06.05.2012р. №7, відповідно до якого загальними зборами виключено з членів громадської організації ОСОБА_5 та ОСОБА_6

Доказів визнання в установленому порядку недійсним чи скасування цього рішення загальних зборів КРГОМ «Червоний Чабан» сторонами до суду не надано.

Відповідно до п.п. 4.1, 4.2 Статуту КРГОМ «Червоний Чабан», членами організації можуть бути громадяни України, які досягли 18-річного віку, одержали в установленому порядку дозвіл на добування мисливських тварин та інші документи, що засвідчують право на полювання, які визнають Статут Організації і сплачують членські внески. Вступ та вихід з організації відбувається за рішенням керівника (керівного органу) організації на підставі особистої заяви.

Проте наведене свідчить про те, що чергові збори членів КРГОМ «Червоний Чабан», які відбулись 09.02.2013р., скликані неуповноваженими на те особами, які до того ж на той час вже не були членами громадської організації.

На думку суду, порушення, за умови їх суттєвості, встановленого Статутом громадської організації порядку скликання загальних зборів призводить до недійсності прийнятих на них рішень.

Враховуючи те, що керівник обирався у спосіб, що не передбачений Статутом даної організації, судом не підлягає дослідженню наявність кворуму учасників загальних зборів, оскільки доведення вказаного факту жодним чином не стосується предмету доказування.

Таким чином, суд приходить до висновку, що відповідач не перевірив обставин щодо відповідності порядку скликання загальних зборів та прийнятого на них рішення Статуту громадської організації, в той час як відповідно до ч.9 ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання», у разі порушення статуту громадського об'єднання це є підставою для прийняття уповноваженим органом з питань реєстрації рішення про відмову у прийнятті повідомлення про зміни у складі керівних органів.

При цьому в судовому засіданні представник відповідача пояснив, що вказані обставини мають суттєве значення для вирішення питання про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів громадської організації.

Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання», зареєстроване громадське об'єднання для внесення змін до відомостей про склад керівних органів подає серед інших, такі документи, як засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення вищого органу управління громадського об'єднання про зміну складу керівних осіб та засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) протоколу засідання керівного органу громадського об'єднання, на якому відповідно до статуту було скликано засідання вищого органу управління.

В той же час з оглянутої в судовому засіданні реєстраційної справи №23 щодо КРГОМ «Червоний Чабан» видно, що подані для реєстрації оригінали протоколів загальних зборів від 09.02.2013р. та засідання Правління громадської організації від 28.01.2013р. не засвідчені печаткою, хоча вона є в наявності у КРГОМ «Червоний Чабан».

Тобто, подані документи не відповідають вимогам ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання», на що відповідач уваги не звернув і не надав цьому жодної правової оцінки.

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Серед критеріїв оцінювання судом рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які одночасно є принципами адміністративної процедури, є принцип законності, що закріплений у статті 19 Конституції України, відповідно до якого органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Системно проаналізувавши обставини справи та вимоги чинного законодавства України суд дійшов висновку, що у відповідача були відсутні правові підстави для прийняття рішення про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів КРГОМ «Червоний Чабан», оскільки відповідач діяв не у спосіб, встановлений законодавством, без дотримання встановленої законом процедури вчинення дій, що в свою чергу призвело до порушення прав позивача, у зв'язку з чим дії відповідача, які пов'язані з такою відмовою, є протиправними.

За таких обставин, позовні вимоги ОСОБА_1 щодо визнання протиправними дії Каланчацького РУЮ з прийняття наказу №1-3/18 від 05 квітня 2013 року та скасування цього наказу є обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Щодо вимог позивача про визнання протиправними дій Каланчацького РУЮ з подання для публікації у Каланчацькій районній газеті «Слава праці» №15 від 19.04.2013р. оголошення про реєстрацію зміни керівного органу КРГОМ «Червоний Чабан», то суд відмічає, що позивач ніяк не обґрунтував ці позовні вимоги та не вказав, як саме ці дії порушують його права, свободи та інтереси, а також які правові наслідки цих дій по відношенню до позивача.

Враховуючи наведене, суд вважає зазначені позовні вимоги необґрунтованими і такими, що не підлягають задоволенню.

Також не підлягають задоволенню позовні вимоги про зобов'язання відповідача негайно внести до Реєстру громадських об'єднань відомості про скасування зазначеного наказу та допустити в цій частині негайне виконання постанови суду.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2012 р. №1212 затверджено Порядок ведення Реєстру громадських об'єднань та обміну відомостями між зазначеним Реєстром і Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яким встановлені, зокрема, процедура та строки внесення записів до вказаного Реєстру, в тому числі і на виконання рішень судів.

Так, згідно з п.7 Порядку ведення Реєстру громадських об'єднань та обміну відомостями між зазначеним Реєстром і Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстратор у день отримання вносить відомості до Реєстру щодо іншого рішення суду, виконання якого потребує внесення запису до Реєстру.

Отже, оскільки процедура та строки внесення записів до Реєстру громадських об'єднань визначена нормативно-правовим актом, суд не може покладати на відповідача обов'язок вчинити дії у такий спосіб, який відрізняється від установленого законодавством.

Вимога позивача допустити в зазначеній частині рішення суду до негайного виконання є безпідставною, оскільки вичерпний перелік випадків, коли рішення суду допускається до негайного виконання визначений ст. 256 КАС України, і даний випадок до них не відноситься.

Підсумовуючи викладене, суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 щодо визнання протиправними дій відповідача стосовно прийняття наказу №1-3/18 від 05 квітня 2013 року та його скасування є обґрунтованим і в цій частині підлягають задоволенню. В решті позовні вимоги є безпідставними, а тому у їх задоволенні слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 158-163, 167 КАС України, суд, -

постановив :

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Каланчацького районного управління юстиції Херсонської області щодо прийняття наказу №1-3/18 від 05 квітня 2013 року «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан».

Скасувати наказ Каланчацького районного управління юстиції Херсонської області №1-3/18 від 05 квітня 2013 року «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Каланчацької районної громадської організації мисливців «Червоний Чабан».

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України чи прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 14 червня 2013 р.

Суддя Пекний А.С.

кат. 5.1

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2013
Оприлюднено14.06.2013
Номер документу31815016
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1722/13-а

Постанова від 11.06.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 30.04.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 29.04.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні