Ухвала
від 20.05.2013 по справі 801/5235/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 20 травня 2013 р.Справа №801/5235/13-а Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Кащеєва Г.Ю., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом  Публічного акціонерного товариства "Торговий дім "Сільгоспдеталь"       до  Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби      про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, ВСТАНОВИВ: Публічне акціонерне товариство "Торговий Дім "Сільгоспдеталь" звернулося до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовною заявою та просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення  від 06.03.2013р. №0004051502 про зменшення від'ємного значення суми податку на додану вартість за березень 2011р. в сумі 2971 грн., від 04.04.2013р. №0025311501 про донарахування позивачеві податку на прибуток приватних підприємств в сумі 3713 грн. та штрафних санкцій в сумі 1,00 грн., які прийняті Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АРК ДПС. Позовна заява підлягає залишенню без руху з огляду на наступне. Згідно з частиною 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав. Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. Саме така правова позиція викладена, зокрема, в листі Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012 р. N 165/11/13-12. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлена ставка судового збору на рівні 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат. Судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі (ч. 1 статті 4 Закону). Згідно зі статтею 13 Закону України “Про Державний бюджет України на 2013 рік” з 1 січня 2013 року мінімальна заробітна плата встановлена на рівні 1147,00 гривня. Отже, при зверненні до суду з позовом про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень на загальну суму  6685,00 грн.позивачу слід було сплатити судовий збір в розмірі 114,70 грн. (0,1 розміру мінімальної заробітної плати), у той час як фактично було сплачено 114,20 грн., що підтверджується доданим до позову платіжним дорученням №127  від 16.05.2013 р. Таким чином, до позовної заяви надані докази зі сплати судового збору в розмірі меншому, ніж передбачено чинним законодавством. Додатково суд звертає увагу на наступне. Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 106 КАС України позивач додає до позовної заяви у разі необхідності клопотання про витребування доказів. Згідно з положеннями ч. 2 ст. 106 КАС України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів. Отже, посилаючись в позовній заяві на невідповідність висновків органу державної податкової служби з донарахування позивачеві грошових зобов'язань зі сплати податку на прибуток приватних підприємств первінній бухгалтерській документації позивача, позивач мав додати суду відповідні документи, посилаючись на існування яких, він спростовує правомірність висновків Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим. Частиною 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою. Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків до 13.06.2013р. Керуючись ст. ст. 106, 108,160,165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. У строк до 13.06.13 усунути вказані недоліки , а саме: - надати докази щодо сплати судового збору у розмірі 0,50 грн.; - декларації з податку на прибуток приватних підприємств та податку на додану вартість з додатками за період з 01.01.2011р. по 31.03.2011р., а також реєстри виданих та отриманих податкових накладних за зазначений період; - первинну бухгалтерську документацію по взаємовідносинам з КП "Альянс", в тому числі докази щодо придбання товару від зазначеного постачальника та господарсько-правові підстави для такого придбання (договори), відомості щодо проведення розрахунків, транспортування тощо, документально підтверджені докази щодо використання придбаних товарів від постачальника у власній господарській діяльності тощо.   3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи  801/5235/13-а  та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху. У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.   У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                       Кащеєва Г.Ю.                                                                           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення20.05.2013
Оприлюднено17.06.2013
Номер документу31824755
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/5235/13-а

Ухвала від 21.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Костенко М.І.

Ухвала від 24.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 03.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Постанова від 31.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 09.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 17.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 20.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні