29/360а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18.12.06 р. Справа № 29/360а
18 грудня 2006 року, 11 год. 40 хвилин, м. Донецьк, вул.Артема157, нарадча кімната
Господарський суд Донецької області у складі головуючого судді Гаврищук Т.Г. при секретарі судового засідання Пашко О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом – Комунальної лікувально-профілактичної установи “Обласний дитячий кістково-туберкульозний санаторій м. Маріуполь” м. Маріуполь
до відповідача – Жовтневої міжрайонної державної податкової інспекції м. Маріуполя
про визнання податкових повідомлень-рішень недійсними
за участю представників сторін
від позивача – Вишняков В.А. – гол. врач , Лінник Н.В. (за довір.)
від відповідача – Мозгова Н.А. - гол. держподатковий інспектор (за довір.)
Позивач, Комунальна лікувально-профілактична установа “Обласний дитячий кістково-туберкульозний санаторій м. Маріуполь”, звернувся до суду з позовною заявою до Жовтневої міжрайонної державної податкової інспекції м. Маріуполя про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень від 16.04.2004р. №0000721840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень, лютий, березень 2003р. на суму 526,68 грн., від 16.04.2004р. №0000731840/0 з тих же підстав на суму 199,48 грн., від 16.07.2003р. №0002101840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 14 грн., від 16.07.2003р. №0002111840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 28грн.,від 16.07.2003р. №0002121840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 28 грн., від 14.11.2004р. №0001751840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за березень 2003р. на суму 465,01 грн. Позивач також просить суд поновити строк на подання адміністративного позову та об”єднати в одне провадження адміністративний позов по цій справі з адміністративним позовом Жовтневої міжрайонної державної податкової інспекції м. Маріуполя до Комунальної лікувально-профілактичної установи “Обласний дитячий кістково-туберкульозний санаторій м. Маріуполь” про стягнення заборгованості перед бюджетом та державними цільовими фондами за рахунок активів підприємства по справі №29/344.
Додатковою заявою від 05.12.2006р. позивач уточнив дату податкового повідомлення-рішення №0001751840/0 та просить визнати недійсними податкові повідомлення-рішення від 16.04.2004р. №0000721840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”ящзання по податку на землю за січень, лютий, березень 2003р. на суму 526,68 грн., від 16.04.2004р. №0000731840/0 з тих же підстав на суму 199,48 грн., від 16.07.2003р. №0002101840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 14 грн., від 16.07.2003р. №0002111840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 28грн.,від 16.07.2003р. №0002121840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 28 грн., від 17.11.2004р. №0001751840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за березень 2003р. на суму 465,01 грн. Позивач також просить суд поновити строк на подання адміністративного позову.
В обгрунтування позову позивач посилається на безпідставне застосування штрафних санкцій, оскільки він не є платником земельного податку, так як пунктом 3 ст.12 Закону України “Про плату за землю” визначено, що від сплати земельного податку звільняються спеціалізовані санаторії України для реабілітації хворих, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України. Згідно до наказу Мінздраву України від 01.10.1998р. №289 та рішення Донецької обласної Ради від 23.04.2003р. №4/3-192, КЛПУ “ОДКТС” є спеціалізованим санаторієм і повністю утримується за рахунок коштів місцевого(обласного) бюджету, тому відповідно до вищезазначених норм Закону України “Про плату за землю” звільняється від сплати земельного податку.
Відповідач проти позову заперечує з посиланням на ті обставини, що податкові повідомлення-рішення були прийняті ним згідно п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” за несвоєчасну сплату позивачем самостійно узгодженої суми податкових зобов'язань з земельного податку. Відповідач також зазначив, що позивачем пропущений строк звернення до адміністративного суду, передбачений ст..99 Кодексу адміністративного судочинства України, що за приписами ст.100 цього Кодексу є підставою для відмови у задоволенні адміністративного позову.
У судовому засіданні досліджені письмові докази, що знаходяться в матеріалах справи.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові докази, господарський суд, встановив :
Позивач є юридичною особою, включений до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за №01990625, взятий на облік як платник податку у Жовтневій міжрайонній державній податковій інспекції м. Маріуполя.
Згідно до п.2 ст.99 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Пунктом 4 цієї статті передбачено, що якщо законом встановлена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, то обчислення строку звернення до адміністративного суду починається з дня, коли позивач дізнався про рішення суб'єкта владних повноважень за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб'єкта владних повноважень.
Позивачем оспорені податкові повідомлення-рішення в адміністративному порядку, встановленому ст..5 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, не оскаржувались.
За правилами п.2 ст.100 Кодексу адміністративного судочинства України якщо суд визнає причину пропущення строку звернення до суду поважною, адміністративна справа розглядається і вирішується в порядку, встановленому цим Кодексом.
В обґрунтування наявності поважних причин пропущення строку позивач посилається на ті обставини, що він є бюджетною установою, на утримання якої бюджетом не передбачено коштів для оплати державного мита для звернення до суду. Крім того, позивач посилається на наявність рішення відповідача №48257/10/25-0/3-3 від 08.12.2005р. “Про результати розгляду первинної скарги”, яким було скасовано податкове повідомлення-рішення від 15.11.2005р. №0001131840/0 про нарахування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату земельного податку за 2003 рік. Вказане податкове повідомлення-рішення скасовано на підставі п.9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затв. наказом ДПА від 02.03.2001р. №82, у зв”язку з чим позивач вважав, що між ним та відповідачем вже нема суперечок з питання сплати штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю.
Суд визнає причини пропущення позивачем строку звернення до суду поважними, тому розглядає справу в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
З п.1.1 Статуту, затв. розпорядженням голови облдержадміністрації від 17.11.2003р. за №694, вбачається, що позивач є комунальною лікувально-профілактичною установою, заснованою на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебуває в управлінні Донецької обласної ради.
У статті 12 Закону України “Про плату за землю” визначений перелік підприємств, установ та організацій, які звільняються від земельного податку, у тому числі: дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, вітчизняні заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального забезпечення, фізичної культури та спорту, спортивні споруди, що використовуються ними за цільовим призначенням.
Статтею 55 Закону України "Про Державний бюджет України на 2003 рік" із змінами, внесеними згідно із Законом N 849-IV від 22.05.2003 , встановлено, що в 2003 році звільнення від земельного податку, передбачене в пункті 3 (в частині щодо дитячих санаторно-курортних та оздоровчих закладів України, крім тих закладів, до яких ця норма не застосовується за критеріями, визначеними Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету) частини першої статті 12 Закону України "Про плату за землю", здійснюється на рівні 50 відсотків діючих ставок на відповідних територіях.
Позивачем 30.01.2003р. до податкового органу був поданий зведений розрахунок суми земельного податку на 2003 рік, у якому самостійно визначена сума земельного податку, що підлягає сплаті за даними підприємства, в розмірі 47449 грн., у т.ч. з розбивкою по місяцям : за січень 2003р. в сумі 3955 грн., з лютого по грудень 2003р. по 3954 грн.
До наведеного розрахунку позивачем поданий звіт про пільги на земельний податок (додадок№2), у якому зазначена сума пільги терміном з 01.01.2003р. по 31.12.2003р. на земельну ділянку площею 72170,64 кв.м. у розмірі 50% в сумі 45836 грн.
У розрахунку суми земельного податку на земельні ділянки населених пунктів, яким встановлено грошову оцінку( додаток№4) позивачем у рядку 13 зазначена сума пільги 45836 грн., у графі 14 загальна сума земельного податку, яка підлягає сплаті за даними платника в розмірі 47449 грн.
За приписами п.5.1 ст.5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 15 цього Закону) платник податків самостійно виявляє помилки у показниках раніше поданої податкової декларації, такий платник податків має право надати уточнюючий розрахунок.
Оспореними податковими повідомленнями-рішеннями відповідачем на підставі п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” до позивача були застосовані штрафні санкції за порушення граничних строків сплати узгодженої суми податкового зобов'язання з земельного податку на 2003 рік згідно наведеного вище розрахунку, у тому числі :
- податковим повідомленням-рішенням від 16.04.2004р. №0000721840/0 штраф в розмірі 50% в сумі 526,68 грн. за затримку на 291 календарний день граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов”язання в розмірі 1053,36 грн. за січень 2003р. при сплаті 04.07.03р. суми 129,98грн. штраф в розмірі 64,99 грн., при сплаті 05.08.03р. суми 139,96 грн. штраф в розмірі 69,98 грн., 03.09.03р. суми 139,94 грн. штраф в розмірі 69,97 грн., 13.10.03р. суми 139,92 грн. штраф в розмірі 69,96 грн., 07.11.03р. суми 279,8 грн. штраф в розмірі 139,9грн., 19.12.03р. суми 223,76грн. штраф в розмірі 111,88 грн.;
- податковим повідомленням-рішенням від 16.04.2004р. №0000731840/0 штраф в розмірі 50% в сумі 199,48 грн. за затримку на 320 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов”язання в розмірі 398,96 грн. за березень 2003р. при сплаті 13.02.04р. суми 137,94грн. штраф в розмірі 68,97 грн., 25.02.04р. суми 128,06 грн. штраф в розмірі 64,03 грн., 19.03.04р. суми 132,96 грн. штраф в сумі 66,48 грн.;
- податковим повідомленням-рішенням від 16.07.2003р. №0002101840/0 штраф в розмірі 10% в сумі 14 грн. за затримку на 15 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов”язання в розмірі 3813,29 грн. за січень 2003р. при сплаті 18.03.03р. суми 140грн.;
- податковим повідомленням-рішенням від 16.07.2003р. №0002111840/0 штраф в розмірі 20% в сумі 28грн. за затримку на 51 календарний день граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов”язання в розмірі 3813,29 грн. згідно розрахунку №90/415 від 30.01.2003р. на 2003 рік, за січень 2003р. при сплаті 23.04.03р. суми 140грн. .;
- податковим повідомленням-рішенням від 16.07.2003р. №0002121840/0 штраф в розмірі 20% в сумі 28грн. за затримку на 51 календарний день граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов”язання в розмірі 3813,29 грн. згідно розрахунку за січень 2003р. при сплаті 30.05.03р. суми 140грн. .;
- податковим повідомленням-рішенням від 17.11.2004р. №0001751840/0 штраф в розмірі 50% в сумі 465,01 грн. за затримку на 274 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов”язання в розмірі 929,97 грн. за березень 2004р. при сплаті 29.04.04р. суми 132,93грн. штраф в розмірі 66,47грн.; 20.05.04р. суми 132,9грн. штраф в розмірі 66,45грн.; 14.06.04р. суми 132,91грн. штраф в розмірі 66,46грн.; 20.07.04р. суми 132,87грн. штраф в розмірі 66,44грн.; 09.08.04р. суми 132,83грн. штраф в розмірі 66,42грн.; 23.09.04р. суми 132,79грн. штраф в розмірі 66,4грн.; 19.10.04р. суми 132,74грн. штраф в розмірі 66,37грн.
З досліджених у судовому засіданні виписок з рахунку ВДК м.Маріуполя вбачається, що позивачем 18.03.03р. сплачувався земельний податок за лютий 2003р., 23.04.03р. за березень 2003р., 30.05.03р. за травень 2003р., 04.07.03р. за червень 2003р., 05.08.03р. за червень 2003р., 03.09.03р. за серпень 2003р., 13.10.03р. за вересень 2003р., 07.11.03р. за жовтень 2003р., 19.12.03р. за грудень 2003р., які відповідачем безпідставно були зараховані в рахунок сплати податкового зобов”язання за січень 2003р., та застосовані штрафні санкції за несвоєчасну сплату земельного податку за січень 2003р.
Позивачем 13.02.04р. сплачувався податок за січень 2004р.,25.02.04р. за лютий 2004р., 19.03.04р. за березень 2004р., 29.04.04р. за квітень 2004р., 20.05.04р. за травень 2004р., 14.06.04р. за червень 2004р., 20.07.04р. за липень 2004р., 09.08.04р. за серпень 2004р., 23.09.04р. за вересень 2004р., 19.10.04р. за жовтень 2004р., які відповідачем також безпідставно були зараховані в рахунок сплати податкового зобов”язання за березень 2003р., та застосовані штрафні санкції за несвоєчасну сплату земельного податку за березень 2003р.
Відповідно до п.п.17.1.7. п.17.1. ст.17 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2000р. у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
Тобто, підставою для нарахування зазначених штрафів є дві обов'язкові умови: по-перше - податкове зобов'язання повинно бути узгоджене, по-друге - строк його сплати повинен бути визначений безпосередньо цим Законом.
За правилами п.1.2 ст.1 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання це - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Строки сплати узгодженого податкового зобов‘язання визначені у п.п.5.3.1. п.5.3. ст.5 наведеного Закону і становлять десять календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.
Підпункт 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” визначає, що податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що може, зокрема, дорівнювати календарному року. При цьому, під терміном “базовий податковий період” розуміється перший податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань оподаткування.
Для земельного податку таким законом є Закон України “Про плату за землю”, ст.14 якого ( в редакції, чинної у період за які нараховані штрафні санкції) встановлено, що юридичні особи самостійно обчислюють суму земельного податку в порядку, визначеному цим Законом за формою, встановленою Головною державною податковою інспекцією України, щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого подають дані відповідній державній податковій інспекції.
Пунктом 2 Порядку подання податкового розрахунку земельного податку, затв. наказом Державної податкової адміністрації України 26.10.2001 за № 434, зареєстр. в Міністерстві юстиції України 19 листопада 2001 р. за N 963/6154, встановлено, що розрахунок податку складається на підставі даних державного земельного кадастру станом на 1 січня поточного року і щороку подається власниками землі та/або землекористувачами до органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки до 1 лютого поточного року з розбивкою річної суми земельного податку рівними частками за місяцями.
Згідно з п.”в” п.п.4.1.4. п.4.1 ст.4 Закону України №2181 від 21.12.2000р. податкові декларації за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному року, подаються протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Таким чином, виходячи з вимог Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” останнім днем подачі розрахунків з земельного податку за 2003 рік є 01.03.2004р., а останній строк сплати податку за 2003 рік - 11.03.2004р., відповідно.
Порядок та строки сплати земельного податку визначені ст..17 Закону України “Про плату за землю”, за приписами якої земельний податок сплачується рівними частками власниками земельних ділянок, земельних часток (паїв) і землекористувачами - виробниками товарної сільськогосподарської і рибної продукції та громадянами до 15 серпня і 15 листопада, а всіма іншими платниками - щоквартально до 15 числа наступного за звітним кварталом місяця. Низкою відповідних законів дія цієї норми була зупинена на 2000 - 2004 рр. (крім громадян та виробників сільськогосподарської і рибної продукції).
Як було зазначено, однією з умов застосування фінансових санкцій відповідно до п.п.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" є порушення платником податків граничних строків сплати, встановлених безпосередньо цим Законом. Оскільки строки сплати податку на землю встановлюються спеціальним Законом, то суд вважає, що у відповідача відсутні правові підстави розповсюджувати дію Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" в частині застосування фінансових санкцій за порушення строків сплати земельного податку, які встановлені іншими Законами.
Статтею 25 Закону України "Про плату за землю" передбачена відповідальність за прострочення встановлених строків сплати податку у вигляді пені. Застосування штрафних санкцій даним Законом не передбачено. За таких обставин, застосування до позивача штрафних санкцій згідно до п.п.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" суд вважає не правомірним.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1,4,5 п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” , ст.14,17,25 Закону України “Про плату за землю” та ст.ст.17-20,69-72,86,94,100,158-163, 167,185,186,254, п.6,7 розділу V11 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд,
П О С Т А Н О В И В :
Позов Комунальної лікувально-профілактичної установи “Обласний дитячий кістково-туберкульозний санаторій м. Маріуполь” до Жовтневої міжрайонної державної податкової інспекції м. Маріуполя про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень від 16.04.2004р. №0000721840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”ящзання по податку на землю за січень, лютий, березень 2003р. на суму 526,68 грн., від 16.04.2004р. №0000731840/0 з тих же підстав на суму 199,48грн., від 16.07.2003р. №0002101840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 14 грн., від 16.07.2003р. №0002111840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 28грн.,від 16.07.2003р. №0002121840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за січень 2003р. на суму 28 грн., від 17.11.2004р. №0001751840/0 про сплату штрафних санкцій за порушення термінів сплати узгоджених сум податкового зобов”язання по податку на землю за березень 2003р. на суму 465,01 грн. задовольнити.
Визнати недійсними податкові повідомлення-рішення Жовтневої міжрайонної державної податкової інспекції м. Маріуполя від 16.04.2004р. №0000721840/0, від 16.04.2004р. №0000731840/0, від 16.07.2003р. №0002101840/0, від 16.07.2003р. №0002111840/0 ,від 16.07.2003р. №0002121840/0 , від 17.11.2004р. №0001751840/0, якими Комунальній лікувально-профілактичній установі “Обласний дитячий кістково-туберкульозний санаторій м. Маріуполь” нараховані штрафні санкції за порушення граничних строків сплати узгодженої суми податкового зобов'язання з земельного податку.
Присудити Комунальній лікувально-профілактичній установі “Обласний дитячий кістково-туберкульозний санаторій м. Маріуполь” (87525, м.Маріуполь, Приморський б.,23, р/рахунок №35413004003175 в ГУ Держказначейства в Донецькій області, МФО 834016, ЄДРПОУ 01990625) з Державного бюджету України судовий збір в розмірі 03грн.40 коп.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про апеляційне оскарження буде подано, але апеляційна скарга не була подана у зазначений строк, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не буде скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку .Про апеляційне оскарження постанови суду спочатку подається заява. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через господарський суд Донецької області. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Суддя Гаврищук Т.Г.
Постанова в повному обсязі виготовлена 21.12.2006р.
Надрук. 3 примір.
1 суду
2 сторонам
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2006 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 318454 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Гаврищук Т.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні