Постанова
від 23.05.2013 по справі 801/4922/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ   вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013          ПОСТАНОВА Іменем України 23 травня 2013 р.  Справа №801/4922/13-а    Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Петренко В.В., за участю секретаря Асєєвої Л.О., розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим                        до Державного підрядного спеціалізованого ремонтно-будівельного тресту "Кримспецгідрорембуд" в особі управління виробничо-технологічної комплектації тресту "КСГРС"                        про стягнення, за участю сторін: представник позивача – не з'явився; представник відповідача – не з'явився. Суть спору: Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Державного підрядного спеціалізованого ремонтно-будівельного тресту "Кримспецгідрорембуд" в особі управління виробничо-технологічної комплектації тресту "КСГРС" про стягнення заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску за період з 20.03.2013 року по 26.04.2013 року у розмірі 8102,04грн, а саме: зі сплати недоїмки у сумі 4289,33грн.; фінансових санкцій  у сумі 788,49грн.; пені у сумі  3024,22грн.   Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від  08.05.2013 року відкрито провадження в адміністративній справі. Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від  08.05.2013 року закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду. Позивач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про день, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.25), надав клопотання про розгляд справи за його відсутності (а.с.28). Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про день, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.26), але конверт повернувся з відміткою «за закінченням терміну зберігання» (а.с.27), так відповідно до ст.37 КАС України особа, яка відмовилась одержати повістку, вважається такою, що її повідомлено про дату, час і місце судового засідання. Клопотань, заперечень на позов не надав, про поважність причин неприбуття у судове засідання суду не повідомив. Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі статті 128 КАС України розглядати справу за відсутністю позивача та відповідача. Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд                                                                ВСТАНОВИВ: Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції – переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі   законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Пунктом 7 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено коло суб'єктів владних повноважень, до яких віднесено орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Як свідчать матеріали справи, Державний підрядний спеціалізований ремонтно-будівельний трест "Кримспецгідрорембуд" зареєстрований в якості юридичної особи Виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим 14.06.1996 року, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (а.с.4-5). Управління виробничо-технологічної комплектації тресту "КСГРС" є структурним підрозділом Державного підрядного спеціалізованого ремонтно-будівельного тресту "Кримспецгідрорембуд" без права юридичної особи. Управління виробничо-технологічної комплектації тресту "КСГРС" зареєстровано  в Управлінні Пенсійного Фонду України в м. Ялта АР Крим в якості платника внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за реєстраційним номером 08010046. Спеціальним Законом, що визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного соціального страхування є Закон України “Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” від 08.07.2010 року №2464-VI (далі – Закон № 2464), який набрав чинності з 01.01.2011 року. Відповідно до п.2 ч.1 ст.1 Закону №2464 єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) – консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування. Пунктом 1 ч. 1 ст. 4 Закону № 2464 передбачено, що платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно –правовими договорами (крім цивільно –правового договору, укладеного з фізичною особою –підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організації, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами. Відповідно до п.п.1,4 ч.2 ст.6 Закону №2464 платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики.    Згідно з ч.8 ст.9 Закону №2464 платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Базовим звітним періодом для виду платника, до якого відноситься відповідач, є календарний місяць.    Судом встановлено, що у звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску, відповідач самостійно визначив розмір належного до сплати єдиного внеску за  лютий, березень 2013 року у сумі 4289,33 грн. (а.с.7-12). Але  заборгованість  у встановлений строк  відповідачем не була сплачена на підставі чого до відповідача були застосовані фінансові санкції. Відповідно до ч.10 ст.25 Закону №2464 на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Відповідно до ч.11 ст.25 Закону № 2464  територіальний орган Пенсійного фонду застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: 1) у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", накладається штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум; 3) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний базовий звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску; 4) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої цим Законом, територіальним органом Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 5) за неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується єдиний внесок, накладається штраф у розмірі від восьми до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 6) за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум. На підставі ч.10 ст.25, п.2 ч.11 ст.25 Закону № 2464 позивачем прийняті рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, а саме:    -рішення №1776 від 13.03.2013 року  про застосування до відповідача  за несвоєчасну сплату єдиного внеску за період з 20.12.2011 року по 18.02.2013 року штрафних санкцій у розмірі 630,38грн., та пені у розмірі 2423,41грн.(а.с.13),яке було отримано відповідачем 17.03.2013 року, про що свідчить відмітка на повідомленні про вручення поштового відправлення (зворотній бік а.с.13);    -рішення № 2356 від 04.04.2013 року про застосування до відповідача  за несвоєчасну сплату єдиного внеску за період з 20.02.2012 року по 06.03.2013 року штрафних санкцій у розмірі 158,11грн., та пені у розмірі 600,81грн.(а.с.15), яке було отримано відповідачем 17.03.2013 року, про що свідчить відмітка на повідомленні про вручення поштового відправлення (зворотній бік а.с.15). Матеріали справи свідчать про те, що позивач сформував вимогу про сплату боргу від 02.04.2013 року №Ю-830 у сумі 54990,47грн., яка була направлена відповідачу рекомендованою кореспонденцією та отримана останнім відповідно до відмітки на повідомлені про вручення поштового відправлення (а.с.17). Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.    Відповідач у порядку, передбаченому ст.71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмірі 8102,04грн. Наявність та розмір заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування також підтверджуються карткою особового рахунку (а.с.18-19). Враховуючи зазначене вище, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а  відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 71, 94, 160-163 КАС України, суд -                                                 ПОСТАНОВИВ: 1.Адміністративний позов задовольнити. 2. Стягнути з  Державного підрядного спеціалізованого ремонтно-будівельного тресту "Кримспецгідрорембуд" в особі управління виробничо-технологічної комплектації тресту "КСГРС" (ЄДРПОУ 05457033) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим заборгованість  зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за  період з 20.03.2013 року по 26.04.2013 року  у розмірі 8102,04грн., (вісім тисяч сто дві) гривні 04 коп., а саме: зі сплати  недоїмки у  сумі - 4289,33грн., фінансових санкцій у сумі – 788,49грн., пені у сумі – 3024,22грн. на р/р 37198104000108 в Управлінні державного казначейства АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 22300300.   Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.        Суддя                        В.В.Петренко                                                                                                                        

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення23.05.2013
Оприлюднено19.06.2013
Номер документу31867295
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/4922/13-а

Ухвала від 08.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Постанова від 23.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні